Hirdetés
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz sasa134 #25698 üzenetére
bluetooth, mp3 egyáltalán nem volt alap dolog 2004 ben.
ez is, a motoros ablak is (bontóbol esetleg) mind megoldható utólag a tempomattal együtt
ezek miat tnem hagynék ott egy jó kocsit az biztos
főleg ha iylen évjáratban nézegetsz mert egyikben sem lesznek ezek (kivéve tempomat)cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
CharlieDrop
veterán
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25703 üzenetére
a csírának nem volt pénze tetőre
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #25705 üzenetére
Valamelyik másik BMW elvitte mi?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz urban racer #25699 üzenetére
Marhára túlározott. Reálisan a felét érné kb. Egyik barátom most készül venni UK-ban. Ott 3-4 ezer font körül már vannak értelmes példányok. Na hát annyit is ér maximom. Itthon se adnék érte többet.
Ugyanez az évjárat, normál kasztnival fele ennyi sem volna. Legyen drágább a kabrió persze, de ezt a piac nagyon sz@rul árazta be szvsz. Nem a Tiédre gondolok, hanem általánosságban a kabiókra.[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25706 üzenetére
ráekecsülték valami coupéra
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #25708 üzenetére
mondjuk nem is tudtam hogy van egy convertible-d
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
sasa134
addikt
válasz szőröscica #25702 üzenetére
Köszi, megràgom. Igazából csak az Aux in hiányozna, ipod miatt, nem akarok cd-kkel vacakolni. De akkor ez vhogy megoldható. Hátsó ablakemelő végülis mindegy, soha nem fogok ott ülni, gyerekeknek mindegy, arrébb van az még. Csak kissé ciki.. Agyalok rajta mert kéne már egy kocsi, és ahogy elnézem a kínálatot,nem igen van 325 Touring ilyen szép állapotban, ennyire kevés km-rel. A keret amúgy olyan 11-12k euró, ennyit tudok rászànni, de nekem az e46 tetszik, szóval hiába lehetne e91, valszeg nem az lesz. Meglàtjuk.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
urban racer
senior tag
Nem túlárazott. Ez az utolsó széria 3-as BMW, ami még nem 100%ig szarkupac. A M54B30 meg párszor volt az év motorja.Reálisan a fele? Igen, 1,2-ért adtam el a 28i e36 coupémat... Az angol autók meg olyanok, mint az ottani emberek... Kólával töltik fel a hűtőtartályt, felemás gumikat használnak, lepusztítják az autókat, ha nem tudják eladni, felgyújtják, a felniket padkán pihentetik... A veterán autókat tisztelik, istenítik, de a modern autókat elhasználják. Ott erősen fogyasztói a társadalom. Az én kabriómon kívül csak 1 db kézi váltós van, amit talán még egy amatőr is kiszúr, hogy összekukázott autó. Az én motorháztetőmben belül még ott a gyári matrica mind a 2 oldalt, alvázszámmal. Ezután jó mélyen fel lehet dugni a rétegvastagságmérőt. Az ára tükrözi a minőségét is, nomeg ez nem egy 325 vagy 320, hanem ez a benzines kategória csúcsmodelle-ami még nem M-es. Ha nem megy el, akkor idén Olaszországba megyünk vele nyaralni
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Ck.
addikt
válasz LuckyL #25709 üzenetére
És urban racer:
Nem is azt írtam, nem olvastad figyelmesen. Azt írtam, hogy egyébként is túl van árazva és itthon nagyon rossz az ár-érték aránya.
Kb. ez lenne az értelmes ár: 1 misi a szedán, másfél misi a kabrió.
Nem pedig 1 misi a szedán és 2,5 misi a kabrió. Túl aránytalan és indokolatlan a különbség.[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25710 üzenetére
Látod-látod, gyűlnek, mint a teleköpött pocsolya... Ha elmegy megépítem az e61et olyanra, amilyent mindig is szerettem volna... Mondjuk már részben rajtavagyok:
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
ha 1M a szedán, akkor kb 800 lenne a kombi. Ha 1,5 lenne a kabrió, akkor 1,25 lenne a coupé... Teis láthatod, hogy kicsit irreális. Gyakorlatilag mindenki coupéval közelekedne.(mert félnek, hogy télen hideg a cabrió)
Nem így megy ez sajnos, és mint mondtam: ez a benzines csúcskategória, ez egy más világ. Ennél drágább 25i vagy 20i ritkán látható-és az van túlárazva. Egyébként még a 28i e36 cabrio is 1-2Mig mozog. 30iből nincs tucatszám, bontóban csak komplett blokkot lehet venni, már amikor van.És még 1 nagyon fontos dolog, lehet most pár embernek beletaposok a lelki világába: A 3-as BMW az ősidőktől fogva coupé/cabrio volt! Nem szedán vagy kombi. Az anyagminőség is jellemzően szarabb a szedán/touring vonalon, érdemes megfigyelni akár az e36 szériát. Mintha a szedánt másik gyártósoron csinálták volna, 10 év alatt úgy eltűnt a legtöbb alól a küszöb... coupé csak ha törve volt, akkor rohadt veszettmód. Az e46 szériáról nem is beszélve. Az összes kombi úgy rohad, mint egy betegágy, én még nem láttam olyant, amin ne lett volna szétrohadva a csomagtérajtó-oké mindenki tudja, hogy a bmw nem tud kombiajtót gyártani.
A szedán/kombi ablakemelőket raklapszám viszik kaszától, a coupét meg ajtóval együtt adja, mert SOHA nem megy tönkre, pedig minden ajtónyitásnál mozdul. Miért? Mert az nem hyunday szerkezet bosch motorral
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
BeZol
őstag
válasz urban racer #25715 üzenetére
A coupe-k, de főleg a cabriók tudtommal Regensburgban gyártódtak, a többi 3as típus pedig Münchenben leginkább, de valaki biztos számokkal is szolgálhat, melyikből hol mennyi lett gyártva.
-
sasa134
addikt
A 3-as szedanokat Regensburgban gyártják, egyébként ott készül (prés, megmunkálás, fényezés) az összes ajtó, amiket aztán Lipcsében (1es,2es, X1, i3 és i8) és Münchenben (3as szedàn Eunak és NA, valamint az összes Touring, valamint 4es coupé, plusz motorok) is beépítenek. Dingolfingban mindent csinálnak: 3(coupe is),4,5,6,7, M5, M6..plusz alváz a Rolls-Royce-nak. Oxfordban csak Mini.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
CharlieDrop
veterán
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25718 üzenetére
A vicc az, hogy touringon nem volt gyárilag hátul 9,5" ET32,csak 8,5" ET18. Sedan alatt elfér, touringon nem Én megoldottam, kiszámoltam mennyi nyomtáv kell alá, hogy pont ne érjen bele a perembe, de legyen tisztes távolság a doblemeztől is Csak 60 mm-et engedtünk le a hátulján
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Csak érted... gyanítom ugyanolyan technológiával dolgoznak, mégis ekkora különbség
Biztos, ami biztos kapott a cabrio egy üregvédelmet mikor megvettemAmúgy ott van a kutya elásva, hogy az e46nál kezdett a BMW spórolni az anyaggal. Minél olcsóbb beszállítók, a korábbiakhoz képest picit gyengébb minőségben Törökországból, Csehországból, Magyarországról, Bulgáriából...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #25719 üzenetére
Sedanon volt ilyen gyárilag?
Egyáltalán megéri pötsölni egy e61-el?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz urban racer #25720 üzenetére
Az esetleg nem jut az eszedbe, hogy a bontott anyagra vágyásnak köze van ahhoz az eladott mennyiséghez, illetve milyen a felhasználása a 320d sedan/touringoknak?
Azért vicces, hogy féknyerget cserélnek, ami egy fémdarab...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Ezt muszaj belinkelnem...
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #25725 üzenetére
Amúgy az E60-ak ára tényleg magas, főleg ahhoz képest, hogy mekkora szopórollerre lehet felülni velük. 10 éves autók bő 1 millióval mennek drágábban, mint 5-6 évvel ezelőtt a szintén 10 éves E39-ek mentek, sokszor jóval gazdagabb felszereltséggel. Az infláció eközben volt kb. 10-12%, az E60-ak viszont 50%-al drágábbak minimum mint anno egy hasonló korú és futású E39 volt.
Tudom, hogy jobb autó az E60, illetve sokkal modernebbnek tűnik ma, mint 6 éve egy E39, de tekintve, hogy mekkorát lehet velük szopni, én úgy gondolom, hogy jelenleg viszonylag jó állapotú első 2004-2005 táji autót, normális felszereltséggel (nem kell éjjellátó, meg radaros tempomat, de egy navi, tempomat, tolatóradar, ülésfűtés férjen bele), 250-270 ezer km körüli ellenőrizhető futással olyan 2.5-2.8 között kellene kapni. Ehhez képest amikre egyáltalán érdemes ránézni, olyan 3.5 körül vannak.
-
Stukker1987
senior tag
válasz szőröscica #25726 üzenetére
Nekem 525d van,2005 végei.(E61)
ÉN 2.5-2.8-ért azért nem adnám oda mert nincs alternatíva hasonló árban ilyen felszereltséggel...
Nézz utána,egyszerűen ha a fenntartás nem okoz gondot, akkor minden szempontból az élvonalban van(most megbízhatóságot nem mondom,mert akkor mondjuk egy benzines Accord nyilván előrébb van)3M-ért már lehet odaadnám,mivel úgy a személyes ráfordítások egy része legalább visszajön...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #25726 üzenetére
Volt mar tema parszor de szerintem semmivel nem tunik modernebbnek (sot) egy E60 mint egy E39(facelift). Plane mivel az uj F10 -el az utobbihoz nyultak vissza formavilagilag. Az E60 egy vakvagany inkabb. Az ara alakulasaval se ertek egyett. En anno 10 evesen 2,3M-ert vettem az (M Sport) E39-et. Persze nyilvan volt 1,3-ert is sima alap verzio, ahogy ma is van 700.000-ert E39 de az olyan is. De ma is ennyi egy megkimelt, karbantarott, gyari alkatreszekkel szervizelt 2002/2003-as E39. 6-7 ezer euro! 12 evesek ergo a plussz ket ev okan minus 3-400 ezer. Ugyan ott van. Annyi mint egy 2004-es E60. A magyar piacot hagyjuk. Kint egy utolso szerias E39 tobbe kerul mint egy 1-2 evvel idosebb E60, nem veletlenul, persze nagysagrendileg azonos km futas mellett.
Peldanak okaert:
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeZol
őstag
válasz urban racer #25720 üzenetére
A vászontetőről mi a véleményed? Bennem mindig az van, hogy bicskával kivágja valaki. Idős vászontetősöknél pedig totál széptkopott gusztustalan tud lenni (ami pedig nem üveges, hanem ilyen műanyagos hátul, na az meg átláthatatlanná válik), bezzeg német rokonnak még télen is volt hozzá hardtop, az mai napig szép.
Csak azért kérdem, mi merül fel még vászontetőnél, mert nagyon tetszik a jaguar f-type roadster , csak hát szerintem praktikusabb egy mindenes autónál a keménytető, márpedig az E93-momat nem csak nyáron veszem elő. -
Viszlát
addikt
Ujabb felni repedt szet, most a jobb hatso. Se utesnyom se semmi, csak elrepedt ez is. Annyival rendesebb volt, hogy meg hazaertem vele 100km-rol, minden utbaeso benzinkutnal felfujva...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
H.Ezredes
őstag
Hogyne lenne modernebb ne viccelj már.... Köze nincs a kettőnek egymáshoz. Sokkal modernebb konstrukció egy E60 biztonságosabb nagyobb a hely jobb motorok jobb váltók halkabb is jobb futómű segédberendezések tárháza van hozzá. Jobb menni egy E60-al is mint egy E39-el... És ne egy szétlakott fos E60-at hasonlítsunk egy makulátlan E39-hez... E39-ből jóval több szétlakott van.... Viszont az tény,hogy egy E60-ra többet kell rákölteni,hogy szinten maradjon mint egy E39-re . Alapvető baj,h széthasználják a kocsikat a "jóvanazúgy" emberkék meg oldjuk meg 2 forintból a szerelést az se baj ha hiányzik az összes burkolat folyik mindenhonnan az olaj kopog a futómű mind1 csak menjen... Én nap mint nap ezeket szerelem jobb egy E60 főleg egy facelift 2009-2010-es faceliftes 35D-be bármikor beülnék szó nélkül. egy utolsó szériás E39 sem lesz soha olyan jó mint egy első szériás E60.... Mert agyonveri mindenben az E60 az E39-et... Abszurd is,hogy modernebb egy E39 mint egy E60 jó,h nem modernebb egy E34 egy E39-hez képest...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #25731 üzenetére
Mittol lenne modernebb? E39-ben is mar konnyu fem alu futomu volt. Alu blokkos motor. Torzios merevsege a kasztninak szinte semmivel nem lett nagyobb az E60-nak. Attol meg, hogy fiatalabb es HUD-tol kezdve meg tobb extra lehetett benne attol meg nem lesz jobb egy auto. (Hulye pelda de megemlitem: Ferrari F40 vs F50. Nem keredes melyik jobb) E34 hez kepest anno hatalmas ugras volt az E39. Meg is elozte a korat. Vagy pl. E39-ben jott be eloszor a angyal szemes lampa, hatul a ledes. A design is idot allobb bar izlesrol kar vitazni.
Es ahogy irtad sajnos megbizhatatlanabb ez teny, ahogy gyengebb a felhasznalt anyagok minosege is.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Snooker
senior tag
2x2 kipufogós F01 milyen motorral rendelkezik? 50i?
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #25735 üzenetére
Mar eladnad?
Audirol tudnek meselni... Ha az E60-ra azt mondjak, hogy szivas. Akkor az Audi piszok nagy szivas.
lorcsi Pedig pont a 3-astol nem kell felni. Nekem lassan ket eve van meg, es meg nem volt vele problemam, avagy olyan koltsegem, ami ne kopasbol eredt volna, es azonnali cseret kellett volna eszkozolni.(egy megis volt/van, mert a jobbos lampamosom nem megy vissza rendesen, es kellett rendelnem egy masikat) Most fogok eloszor sok penzt kolteni ra, mivel a 200k km-s nagyszerviz jopar dolgot megkovetel. Ezt mar nagyjabol leirtam, eddig csak az alkatresz sacc 350k-ban van(eleg nagy kedvezmennyel), amihez meg hozzajon kb. 120k +a munkadij. Viszont tudom azt is, hogy haverom A5 3.0TDi-je eddig mennyibe fajt neki, pedig az 2 evvel fiatalabb, es 50k km-el kevesebb van benne. Nem panaszkodom...
Egyebkent egyedul a feknyergek azok, amikkel nem vagyok megbaratkozva, foleg a hatsok. Nem tudom a gyariak mit muveltek, mikor a coatingot kapta. De egy darab rozsda az egesz. Azt viszont mindenkeppen megcsinaltatom nyaron, mert finoman szolva is gusztustalan kategoria.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lorcsi
veterán
-
MPowerPH
félisten
Akkor csak par dolog. A5, 3.0TDi. Eloszor a jobb elso, majd fel ev utan a bal elso fenyszoro led-jei bedoglottek. Csere csak a lampatesttel egyutt lehetseges. 300k volt darabja. Kozben behalt a Xenon is vezerlesestol. 140k. Automata valto a vetel utan 10k km-el cseres lett. !!!920k!!! a csere, es nem markaszervizben rendezte, mert ott boven millio folott mondtak neki. Sok elektronikai hiba, pluszban a futomuve nem birja a rossz utakat. Ez annyit tesz, hogy 1-1 honapot tolt Mo.-n egy evben, es az alatt az ido alatt szet is esik a futomuve. Evente ketszer kell hozzanyulni, ha zavar a kopogas. Egyszer elszallt neki a kormanyszog szenzorja is, azt hiszem 100k volt a csere. DPF-e pedig az elejetol kezdve szar volt, folyamatosan eldugult. A 8. szervizlatogatas-meregdraga tisztitas(80 euro) utan kiszedette, mert hasznalhatatlan volt vele az auto.
Par hete beszeltem vele, es irta, hogy hidegen nagyon futyul a turboja, jobban fustol, es nincs meg a teljesitmeny. Forumozok szerint kezd meghalni. Az megint lesz vagy 500k...Hirtelen ezek maradtak meg bennem. En vezettem, es nem hagyott bennem maradando dolgot. Egyedul a quattro hajtas az, ami jo. Audisok elvannak tevedve, mert a 3.0TDi-t a 35D-vel teszik egyenlove. Aztan ez is kiderult, hogy nagyon messze van a valosagtol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #25741 üzenetére
Kb. egy idoben vettuk az autonkat, megtett km teren is ugyan ott jarunk.. A kotelezo szervizeket vegyuk le, mert az kb. ugyanannyiba fajt mindkettonknek. En pluszban eddig egy turbocsore koltottem a tomitessel egyutt, mert szivargott az olaj. Az 48k volt, BMW-tol rendelve. Futomuben ket szilent volt cserelve elol, meg a kutyacsont, ha jol emlexem. De vegyuk azt, hogy a futomu is kopo dolog. Bar nekem ez 70k korul volt, o mar 200k folott jar.
O eddig a hibakra rakoltott 1.950.000 -t kb., en 45k-t meg a 12k-s beepitesi ktg.-t. 2 ev alatt.... Tehat eddig 1.9 milla tobbletbe van neki az A5, fiatalabban, kevesebb km-el.(180k km-nel jar) Ez normalis?mod: Most a turbo mizeria fog elkezdodni. Es meg az MMI-je csak egyszer mondta fel a szolgalatot, azt meg az elozo tulajnak csereltek gariban, de a forumok szerint eleg gyakran meghal a vezerloje, ami szinten majdnem 200k.
mod: lampakat kereste bontoban, de nem talalt. Es garancia sem lett volna, hogy az nem eg ki 1 honap mulva. Valtot pedig nem vallaltak el sehol sem, az autot pedig nem tudta hasznalni. 2 hetig keresgelt, majd beadta egy olyan helyre, ahol gyari uj valtot szereltek be, csak a munka ktg. feleannyi volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz MPowerPH #25742 üzenetére
felesleges 1-1 autót párhuzamba állítani mert semmit nem jelent
lehet egy hét múlva beszarik a motorod és akkor meg a bmwt fogod szidni
haverod kifogta ennyi, ez van200k körüli futásnál mindegyik iylen premium elkezd szarakodni, ha a tied nem annak örülj te vagy a kivétel
szoktam találkozni egy haverral aki flottkezelőnél van, 150 e km fölött gyakoriak a váltóproblémák a nagy bmwknél is elmondása alapján
pedig azok az autók tényleg újonnan (vagy pár ezer kmt- futottan) lettek véve és nincsenek tekergetveamugy nekem x5 öm van és ennek sem tökéletes a váltója, igaz használható és a kora miatt már nemigen fogom megcsináltatni inkább eladom
cryptot minden termékemért elfogadom
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #25741 üzenetére
Az A5-be 2011-ig biztosan nem raktak a 320 lovasbol. 241PS mindegyik. Egyebkent a multitronic valto eleg beteges, forumokon egyenesen a manualra terelnek mindenkit, erosen kerulendo az Audi fele automata. En is utanajartam ezeknek, mert egy darabig A5-ot akartam venni. Nalunk az egyik volt yard shunter vett egy A7 3.0TDi-t. Annak pl. 70k km-ig ketszer halt le a valtoja. Mindketto garis csere volt, de akkor is...
BMW-bol is van persze ilyen, eleg csak a 2.0-asok lancszakadasaira gondolni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #25744 üzenetére
A multitronic egy vakvágány, de eleve hülye aki azzal veszi. Van bele rendes 6-os automatájuk, vagy pedig még ott a dsg. A multitronic egy fos.
Amúgy haverod nem gondolkodott még benzinesben? Ha ennyi szopás van egy mai dízellel (magas nyomaték miatti váltó halál, dpf, porlasztók, nagynyomású szivattyú, stb.) nem éri jobban meg egy komolyabb benzin motor? Magasabb fogyasztás, viszont tervezhető kiadás, ellenben a hirtelen ez-az lehal dologgal. Vagy ad annyi előnyt/örömet egy mai dízel, ami ezeket a hirtelen jövő százazreket feledtetni tudja?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz LuckyL #25747 üzenetére
Nyílván nem az első tulajra gondolok. A többség 5-15 éves autókat vesz nagy átlagban. Az adagolós korszaknak vége sajnos és bármennyire is szeretem a dízelt, egyre jobban elgondolkodok azon, hogy használtan lehet, hogy mégse olyan nagy buli egy CR dízelt megvenni.
Egy + literes fogyasztás fixen tervezhető, ellenben egy hirtelen jövő porlasztós, szivattyús, vagy dpf-es mókával.
Pedig imádom a dízelt, de nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy az utód is az lesz. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen