- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- E-book olvasók
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- GoPro Topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
ma A telepadatok az FCC listázásában jelentek meg.
-
A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
ph Három LED LCD televízióba kerül bele első körben a viszonylag újnak számító smart platform.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Mivel nem vagyok autószerelő, így autószerelők tanácsát szeretném kérni, vagy akinek mély típusismerete van az alábbi BMW-vel kapcsolatban:
E60 BMW 530i M54B30 - fullos felszereltséggel (automata).
Ha sikerülne találnom egy lekövethető múltú autót menyire lehet nagy szópóroller és akinek ilyenje van évi mennyi pénzt kell rá költeni szerencsésebb, és szerencsétlenebb években figyelembe véve a Budapesti utakat és évi ~6000 km-re használva?
Nem fillérbaszóskodni akarok, ez az az autó amibe úgy ülnék bele, hogy imádom, de ha nem bírom fenntartani, mert nagyságrendekkel többet kell költeni rá, akkor meggondolom.
Ilyenek érdekelnének, hogy egy komplett automata váltó javítás mennyibe kerül, komplett hátsó lengőkar csere, szilentekkel, stb.
Milyen váratlan problémákkal lehet számolni. Elektronika, motor, stb.Pl. azt olvastam, hogy manuális sebességváltóval nincs értelme megvenni, mert kettőstömegűt + kuplung majdnem ott van mint az automata.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Köszi a válaszotok! Hát visszakeresve tényleg nem túl sok fényes dolgot olvastam.
Akkor fordítva teszem fel a kérdést.
Melyik az a BMW ami szépen viszi a bódét és élmény vezetni is, illetve kiszámíthatóbb, megbízhatóbb?
200-250LE körül szeretném, mert 1,5 tonnához kellenek a lovak, hogy mozgassa a bódét.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz molnarpeter #41257 üzenetére
Igen. Kb évi 3-4 x mennék vele hosszabb utat. (Ami azt jelenti hosszú hétvége és kb 600-1200 km helytől függően.)
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz mr_kickass #41259 üzenetére
E39 még egy fokkal barátibb árban is.
Ezeknek van típusbetegsége, vagy amire figyelni kell? Hasonlóak a kérdéseim mint az E60-hoz volt.
undefined
-
mr_kickass
tag
válasz ludsimon #41260 üzenetére
Rozsda (kerekivek, csomagtarto, ajtok szelei), illetve a futomuvet rendben kell tartani, mert koltsegesebb javitasokat tud okozni. A blokk maga szerintem nagyon stabil, ha egy rendesen karbantartott peldanyt fogsz ki, nem lesz torvenyszeruen problemas.
Ezredes forumtars fog tudni tobbet irni a potencialis hibakrol, neki megiscsak ez a szakterulete.
-
-
ludsimon
veterán
Most bukkantam erre a cikkre. E39
Érdemes lelapozni az aljára, ahol a költségeket sorolja fel tételesen.
Ez ekkora szopóroller lehet?
És még csak nem is szar állapotú, hanem becsületesnepper által választott kitűnő állapotút választottak.Huh ezt így átgondolom, mert ha tegyük fel 1,2 millióból megveszem, 1,5 millió lesz mire nevemen lesz kb.
Plusz 1 milliót eltapsolni rá, akkor az már 2,5 millió Ft.Az esetleges futómű, váltó, motor, elektronika hiba még bele sincs kalkulálva.
Az a baj, hogy nagyon elegáns autó és még a mai naig megállja a helyét.
Ez helyett erőben mi van? Focus ST170 kb. De az meg boyracernek volt használva sajnos és kitudja abban is mik jönnek elő.[ Szerkesztve ]
undefined
-
H.Ezredes
őstag
válasz ludsimon #41269 üzenetére
Na ez az amit sok ember nem ért meg,hogy nem megvenni a sok ( persze dehogynem az is sok ) hanem fenntartani illetve megfelelően karbantartani. Egy jobb / jó E39 1,5-2M egy jobb /jó E60 2,5-3M Ez alatt sajnos nagy átlagban fost félfost kapni.... Lassan 1 év alatt én a sajátomba beleraktam ~700K-t ( Ha munkadíjjal nézném bőven 1M felett járnék ) és azelőtt 1,5 évvel még egy nagyobb összeg rá lett költve... De ez bármelyik használt autóra igaz....
(#41266) Möhe
A B8
(#41265) Ck.
4 gátló nekem csináltatva van az M-es gátlónál keményebb. Azok maradnak bent csak sajnos a rugókkal nem számoltam,hogy kicserélték azért kellett vennem. 4 új rugó azért csak jobb mint 4 isten tudja milyen M-es.... Nagyon olcsón utolsó darabként vettem meg. 80K-ért biztos nem vettem volna E39 alá egyébként....
(#41264) CharlieDrop
Neee..... Csak az nem hibázik aki nem dolgozik tudod...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ludsimon
veterán
válasz H.Ezredes #41270 üzenetére
Ebben teljes mértékben igazad van, hogy bármelyik autóra igaz ez az állítás.
Fenntartani pénz, nem megvenni.Huh hát még erre alszok párat.
Imádom az 5 ös bmw-ket, főleg a 3 literes motorral szerelteket.Egyébként Te tudnál mesélni az E39-edről?
Miket kellett rá költened? Milyen autó? Menyire van egyben ilyen korban? Milyen élményt nyújt?
Milyen motorral szereltet hajtasz?[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xero
nagyúr
válasz ludsimon #41269 üzenetére
...legyen pénz majomra is.
Én igazándiból semmi extrát nem költöttem a vasra (E46) október óta, csak 2 olajcsere és szűrők cseréje, vettem 4 gátlót, komplett fék csere, illetve még a váltóban fogok olajat cserélni. Ez így kb 3-450e. Ezen felül a plusz kiadás egy termosztát és hűtőfolyadék csere, valamint egy klímatöltés volt. Ez még plusz kb 50-60e lehetett.
Ja még vettem most 4 új nyári gumit, ez még egy 100-as.
Maga az autó 1.5m volt nagyon jó állapotban, de még tudnék rá költeni ha nagyon szeretnék. EGR, turbo, befecskendező pucolás-bevizsgálás, utasoldali deréktámasz javítás, vezérlés vizsgálat-csere.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Gyönyörű autó! Mindig megdobban a szívem egy BMW láttán.
Tudom, ismerősöm is csomó pénzt lapátolt bele, meg családban is van egy Mondeo, amibe 8 év alatt 3 millio ft körüli összeg lett belelapátolva.
De úgy vagyok vele az érzelmeim nem vinne rá egy halál unalmas autóba ülni, főleg úgy, hogy szinte csak hobbiautónak használnám, ingázni ott a BKV Bpen belül lakom és dolgozom. Heti max 1-2x használnám ingázásra, szóval nem is laknám le, vigyáznék rá.
undefined
-
-
ludsimon
veterán
Ezen van már kormányváltó?
Szerelmes lettem. Az a hang. Atya világ!Minek hívják ezt a váltót?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Möhe
addikt
válasz ludsimon #41275 üzenetére
nem volt kormányváltó,ez utólagosan lett beletéve, van olyan aki itthon megcsinálta ha jól tudom ( e39 a bajor gyurma) blogot ha megkeresed akkor olvashatsz róla,de lehet csak tervben van neki
amúgy ha megijednél attól,hogy azon a blogon mik lettek cserélve/javítva akkor felejtsd el hogy köszönő viszonyban van a valósággal
Jani egy külön állatfaj, de a jó végéből,mert nagyon a végén van annak a skálának amiben lehet mérni ezt fokú elhivatottságot, de mondjuk kicsit csőlátás is járul mellé de ez már az én szemléletem -
ludsimon
veterán
válasz molnarpeter #41279 üzenetére
Sajnos nincs, de kert van.
Épp az imént gondolkodtam el ezen, hogy egy ilyen kincset vétek lenne kitenni UV-nak, meg az időjárásnak.
Vmi UV allo felalitható kocsi sátor kelleni fog.undefined
-
Xero
nagyúr
válasz ludsimon #41280 üzenetére
Legalább egy beton alap, műgyanta és valami könnyűszerkezetes fa bódé. Az esetek nagy részében nekem is csak egy sima mélygarázsban áll az autó, vagy egy egyszerű fűtetlen tégla garázsban, de bőven jobb mint a semmi.
Kicsit off a témához. Kb egy hete Miskolcon jártam-keltem és mellém állt egy 540i e39 mókolt kipufogóval egészen szép állapotban. Amikor elrúgta neki izomból a pirosnál kicsit meg is könnyeztem. Követtem is egy ideig hogy hallgassam, még talán egy thumbs up-ot is toltam a "műsorra".
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz ludsimon #41280 üzenetére
Nagy fájdalmam a garázs mióta városi lettem, sajnos nagyban befolyásolja a döntésemet is, hogy cseréljek-e autót. A mondi is most kint áll az utcán egy fa alatt egy hét után szerencsétlen olyan okádékul néz ki, hogy nem igaz már sajnálom agyon van fosva a galambok végett. Azt most ha veszek egy szép F31-et ugyanez várna rá.
-
chess001
aktív tag
Szerintem a BMW V8-ai nem a legszebb hangúak. Kiforgatva mondjuk mindegyik elrendezésnek szép a hangja, de ami igazán disznó, az az amcsi V8. A legjobb egy E36 LS-sel.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
troll81
addikt
sziasztok ez erheti e ezt a penz menyiseget?[link] vagy mekkora szopo roller?
-
Skimaster
senior tag
válasz ludsimon #41273 üzenetére
Na pont ezért,mert minden autóra el lehet locsolni sok pénzt,én azt mondom,hogy ha már locsolok,akkor olyanra,amiben mindig szeretek bele ülni.Vedd meg azt,ami az álmod,hogy sokba kerülhet?,mi nem kerül abba?Az e39 nagyon jó gép,nekem 28i volt automata és imádtam.Tény,hogy nem városi autó ekkora motorral,de ha ez az álmod!
-
MPowerPH
félisten
Megint itt ez a sz@r.
Komolyan, borzalom vezetni, es feszejezve erzem magam benne. Aktiv kormany besz@rt rajta, egyik legrugo ereszt, kamera lehalt, legzsak/ovfeszito hibat dob. Valto is rosszalkodik, ha ralepek a gazra, akkor elobb felugrik a fordulat egy 4-500rpm -et, utana indul meg. Gondolom wandler. De van benne 280k km, a valtoban meg csak olajcsere sem volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz chess001 #41284 üzenetére
Most voltam bő 2 hetet amcsiknál, végül sikerült a béna v6-os dodge charger után egy v8-ast is bérelni.
Amennyire szidtam a v6-os motorral az automatát, annyira tökéletes volt a v8-as motor mellett, de a lényeg hogy milyen hangja volt a kocsinak te atyaég. Csináltam róla videót, de mindig fújt a szél és nem igazán jön át, de keresgélve találtam olyat, ami nagyjából átadja a jelenséget:
[link]
Elvileg a 2017-es modellévtől ilyen gyárilag a hangja ennek, pedig "csak" 5.7liter 367 lóerő. Még az amcsik is érdeklődően mentek el a kocsi mellett, bármerre mentünk vele. Még a húgom is tett vele pár kört a környéken, és 2 utcával odébb is hallani lehetett a V8-at, pedig ő aztán nem autóbuzi, de fülig ért mindenkinek a szája.
Ez már rendesen ment, negyed gáznál már kikaparva indult el álló helyzetből, érezted h él az egész kocsi, nagyon bejövős volt. Egyik kereszteződésben jött jobbról egy másik charger, azon volt kopoltyú (ergo 497 v. 717 lóerős volt), a lámpánál kilőtt, és addig azt gondoltam volna, hogy már a mi v8-asunk is elég hangos, na az még rátett 2 lapáttal, nagyon beteg volt. 14,5millióért már lehet venni 20ezer km-es 497 lóerősöket
Egy nagyobb probléma volt csak a kocsival, hogy bármikor ránéztem az üzemanyagszintre, mindig láthatóan csökkent, mert alsó hangon 15litert evett. Mikor átvettem, akkor 13.8literes fogyasztáson állt, ami a 80-110km/h közötti viszonyok mellett jöhetett ki (szánalom h csak ennyivel lehet ott mászkálni), mi viszont gyorsulgattunk meg elég sokat dugóztunk vele. -
MPowerPH
félisten
Csak furcsallottam, hogy egy 2013 -as, de meg a 2015 -os is a regi E90-E60 fele oracsoportot kapta, es a tobbi kiegeszito is meg inkabb az F szeria elotti idoket idezi.
Gyonyoru, de lehet, hogy egy uj MX5 lesz helyette.(nem nekem...)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Pedig brutalisat lep ez is. Mintha egy fereglyukba ugranal, az lehet ilyen feelinges. Nekem bejott, es hogy oszinte legyek, tetszik is. Meretre mint a Tied, szerintem formara is, csak ez mar koveti az F szeriat, kivulrol. A belso az teljesen erthetetlen, miert kevertek igy ossze a generaciokat.
MX5 ehhez kepest harmatos volt, erezni lehetett, hogy alacsonyabb liga. Noi tulaja lesz egyebkent.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Seat toledo leon 1m 99-04-ig bőrös ajtókárpit szett
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest