- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz szőröscica #41142 üzenetére
sajnos E60 LCI-ben sincs már mozgó sávsor a melegedés jelzésére, és E9x-ben dízelben nem is volt sosem, úgy tudom.
M5,M3 -ban biztos van olajhőfok mutató, meg E9x 35i-ben is a KVA helyén persze más hőfokokkal mint a dízelnél. -
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #41151 üzenetére
Teljesen oldalról, ilyen kusza háttér mellett, nem igazán van értelme fotózni, mert a tábla, a kerítés meg a piros kocsi is elveszi a figyelmedet a kocsiról. Vidd ki egy jó kis üres részre, vagy valami homogén épületrész elé.
-
cOxeR
Ármester
(#41152) chess001
Milyen mazda?
Nagyon ekéztek miatta a gumis fórumban... mert szélesebb a felni elöl és hátul is, és a belső szélességhez igazítottam az új ET-ket... de pont elfér, nem ér bele, vagy legalább is még nem volt olyan szitu.
elöl: 8,5J ET40 hátul 9,5J ET35(#41153) Möhe
Már megkaptam a két következő cserélendő listát, de erre most "rápihenek". -
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #41145 üzenetére
Megvan a tettes, van 2db hibakodom, egy idoben. Az elso az air sensortol. Leforditva, a beszivott levego mennyisege elerte, tullepte a fizikai maximumot.
Masik pedig a rail nyomas, alacsony. De mivel eddig csak egyszer dobta be, igy a remapra vezetheto vissza. Kicsit lesz rajta allitva, sokszor talalkoznak ezzel huzott autokon. Kellene egy erosebb uzemanyag pumpa.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #41163 üzenetére
Nem fognak, a dyno tul rovid hozza. Kell neki a road teszt. Na meg tegnap 20 percen keresztul a fordulatszam nem ment 3000 ala, padlo, fek, padlo, fek, vegig. Ezt alapbol is nehez reprodukalni, eleg szelsoseges. De kihozta, hogy tul sok. Kicsit alacsonyabbra lesz most veve, a turbonyomassal pedig kompenzalva lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Találkoztam ma egy új F16 X6 M50D-vel pályán jött mögöttem 110-120 ról indultunk szépen jött velem majd magasabb sebességnél 200-220 körül minimálisan kezdett lemaradni. 2X eljátszottuk utána én mentem a lehajtóhoz és elment mellettem akkor láttam,hogy nem sima X6 meg is lepődtem . Jövőhéten lesz rátekerve még. 1,65-ön vagyunk 1,9-2 bar a cél és még az üzemanyag se maxon pörög. kb ~ 30-40Le 100-150Nm-t még várok bele. Az új gumik meg iszonyat jól fognak mindenhol mentem autópályán lehajtók felhajtók körforgalom kifordulás kanyarok fék tesztek stb stb semmilyen negatív dolgot nem tudok mondani rájuk csak annyit,hogy annyira tapadnak,hogy most nem akar úgy csúszkálni mint régen baromira fog elöl hátul körforgalmakba is kicsibe nagyba is körbe körbe próbálgattam. Most érzem,hogy nagyon jó a gumi a futómű de a rugó az nagyon kevés. Sajnos előző gátló cserénél valaki az M-es rugót kicserélte mezei rugóra csak én most vettem észre mikor raktam be a keményített gátlókat és most,hogy fent a nyári kerék és lehet menni rendesen így érezni ,hogy a full alap gyári rugó harmatos... Most vadászok vagy gyári M-est vagy valami mást....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
elbandi2
tag
válasz H.Ezredes #41150 üzenetére
Szia!
Szép munka Eléggé tipikus tipikus dolgok.
Arról kérdeznélek, hogy látom 10W60-as olajat tettetek bele. Ennek mi az oka?
Én a saját 330ci-be kinti fórumok, és a Liqui Molly olajválasztója alapján 5w30 LL-04 tettem.
Tapasztalatod alapján kell ezen aggódnom nyárra, nem túlságosan forszírozott használat mellett?
Köszi! -
elbandi2
tag
válasz CharlieDrop #41170 üzenetére
E46 M3 ba is 10W60 kell.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #41165 üzenetére
Szerintem nem akart bírságot. Simán lekellett volna hagyni vagy tévedek?
575 Le. Azért az visz. 2x olyan erős,mint a miénk Igaz még soha sem vezettem vagy ültem erős autóban. Még 300 lovasban sem. Viszonyítási alapom nincs.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
NyalokAA
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #41172 üzenetére
Az az X6M az X6M50D "csak" 381 Le
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #41172 üzenetére
Iszonyú nehéz. Kb úgy lép mint egy 330d vagy 530d szóval semmi extra.
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #41169 üzenetére
Biztos nem raknék hugy 30-as olajat benzines autóba :/ Nyáron főleg tolóba vagy sok pályázás stb még a 40-es is kevés tud lenni. Megég az olaj és el is tud melegedni... Nem egy autó járt így nyáron,hogy elment a fos híg szar olaj miatt az olajnyomás. Pl sokat torlódik a városban dugó 30-40C levegő az aszfalt is tolja a meleget stb stb ,hogy arról ne is beszéljünk mikor tolják neki. Mindenki azt rak egyébként amit jónak lát Ami olyan autó abba 10W60 megy. És nem akarok az olajakról leállni most vitatkozni mindenki rakjon azt amit jónak lát
(#41167) Gsx-rr
Nagy a bódé 2260Kg DE azért a 381LE / 740Nm se kevés.... Ezzel a felállással ennyit tud pedig egy kis szélárnyékot is kapott de még csak rám jönni se tudott Remap-al ezért lehet rajtuk javítani de alapjáraton egy M550D az igazi Itt max annyi,hogy azt hiszi mennyire megy és jön egy 20 éve kotvány és simán megy vele sőt...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41178 üzenetére
Nekem is ez ugrott be elsőre. Mondjuk én évente akár 3-5x is ledobom az olajat, szóval pont nem lenne gond. Na de a turbódezsőnek nem is kell ilyen úri huncutság.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #41180 üzenetére
1650Kg és jelenleg ~ 250Le / 500Nm
(#41181) Möhe
Nem kormolod ki rendesen... ( Add ide nekem szépen nem lesz büdös )
(#41182) FIREBLADE78
Hiába minden én tudom mi a rendszáma...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #41180 üzenetére
A jelenlegi beállításokkal 80-180 Km/h 13s majd kíváncsi leszek mennyire fog lemenni egy 11 eleje/vége nem lenne rossz
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Möhe
addikt
válasz FIREBLADE78 #41182 üzenetére
a profi kitakarás a telefon fotosopppjával készült, valami filces bizbaszt alkalmaztam
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41177 üzenetére
Nagyon sokat szamit, mekkora a bode, es hogy mekkora az auto tomege.... Az sem mind1, hogy ultetve van e, mert azzal is nyersz egy keveset, ha alacsony a gep. Hiaba erosebb az F10, mint a 335D -m volt, hiaba jobb benne a valto, joval magasabb, nem olyan kecses, es joval nehezebb is. Igy kb. ugyan azt a menetteljesitmenyt nyujtja egeszen 200 valameddig. Ellenben biztos vagyok benne, hogy ez az 5-os nem tud 282km/h -t.
Ugyan ez igaz feljebb is, ugye egyszer mikor osszeakadtam egy V8 -as A8 4.2TDi -vel, ami 380 loeros es egy gyenge 850NM -e van tartalekba, nem nagyon tudott elhagyni, tan ha kaptam 1 auto hoszt 100 -rol 200 -ig. Es en 2 szemellyel, fullra pakolva, O meg egyedul, na meg akkor meg nem volt az auto sem remappolva.
Fizika.... Ha szaguldas kell, akkor egy kis coupe, azok meg nincsenek annyira elhizva sem, alacsonyan ulnek, laposak, es jo a sulyelosztasuk, eleg merev a karosszeriajuk, nem csavarodik tempos kanyarvetelkor sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
elbandi2
tag
válasz H.Ezredes #41177 üzenetére
Félreértesz, nem vitatkozni akartam, csak a véleményedet kértem ki
Én is hasonlóan gondolkodok az olajok viszkozitásáról mint te, de mint írtam a neten levő ajánlások, és fórumok alapján döntöttem e mellett.
Nem spórolni akartam, hanem egy jó, és megbízható olajat szerettem volna venni. a kocsiban most van kb. 170k, az olajban meg 3,5k km. Eddig semmit nem evett belőle.
Valószínűleg akkor még a nyár előtt lecserélem. Csak mire? Mit javasolsz? Rövid városi utak, illetve túrák, hegyi kirándulások lesznek, és mint mondtam nem kínzom. Ritkán forgatom 5000 fölé. (nem feltétlen márkára vagyok kíváncsi, hanem inkább csak viszkozitás értékre)
Köszi! -
MPowerPH
félisten
válasz elbandi2 #41187 üzenetére
Elvileg a piacon kaphato egyik legjobb olajat valasztottad... Ami vetekszik vele, az osszes tobbi 5W30 -as, de ugyan ebbol a brandbol. Persze minden autoba mas tulajdonsagok a nyerok, nem eleg csak azt nezni, hogy LL04... Annyi, hogy a 30i -be szerintem is keves a 30-as. Tudtommal azokba 5W40 az ajanlott. 5W30 -as olajak nagy resze dieselekbe megy, mar ami a BMW-t illeti.
En is elengedtem a gyeplot, majd dupla annyi volt a pakk, mint ugyan ez Castrolbol.
Errol jut is eszembe. A BMW olajokat ugye mar a Shell csinalja. Na most erdekes a felallas, mert hiaba tud a Shell egyedul valodi szintetikus olajat eloallitani, ugye a PurePlus Technology, amikor natural gas -bol keszul a kenuanyag, tehat az alap az egy hofeher trutyi. Nehezen lehet tisztabb, szennyezodes mentes kenoanyagot elkepzelni. De azt hazon belul tartja, partnereknek nem adja ki, es nem ad el belole, igy a BMW olajak sem ezzel a technologiaval keszulnek. Csak erdekesseg....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Folosleges.... Nekem is 40 -es volt bent a nyaron, Castrol. Ezekbe nem kell, csak a fogyasztasod no tole. Telen 0W -set raktam bele, de szerintem az is folosleges volt. Foleg, hogy ez az LM 5W -s olaj pont ugy folyik, mint a 0W -s Castrol, kiprobaltam. Lehet -20 ban mar lenne kulonbseg, de meglepo, mennyire jol viselkedik hidegen is. Az 5W -s Castrol messze van tole ezen a teren.
A CeraTec pedig hasonlo elven mukodik, mint amit a Castrol Titanium FST neven futtat. Csak itt kulon kell hozza adni, es valszeg hatekonyabb is.Ha versenypalyan hasznalnad az autod, allandoan tiporva, akkor biztos ide is elkellene a vastagabb olaj, de az mar megint specko dolog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #41190 üzenetére
Nekem amúgy egy valami tűnt fel vele, bár lehet placebó vagy bebeszélem. Mintha picit hangosabb és remegősebb lenne a motor. Más fődarab nem került cserére csak szűrők és az olaj. Mondjuk az is lehet hogy valamelyik motortartó most kezd megkotlani, csak pont a csere után éreztem meg.
-
Newlachka
őstag
-
MPowerPH
félisten
En hasonlot a Castrol 5w40 turbo diesel -enel tapasztaltam. Melegen mintha hangosabban jart volna, persze lehet en is csak bekepzeltem.
Az E92 -be mindig 5w30 -as olaj ment, 40 fokban a nemet palyan is tette a dolgat, es ott volt minden a stauktol kezdve a majd oras vegig 200 feletti szakaszokig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41186 üzenetére
Persze,hogy számít ezt írtam le én is.
(#41187) elbandi2
Én 5W40-et javaslok. Egyébként átlag felhasználásra elég is.
(#41190) BMW001
Magamnak én 5W40-et raktam és rakok.... Nekem húzva is van tolom folyamatosan a városon át jövök reggel/este nem tesz senki rosszat vele ha 5W40-et rak bele.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #41196 üzenetére
Miért kell a 0W-s olaj egyébként ? Sokat járkáltok -20-30C-ba hidegindítással ???? Itthon az 5W-s olaj megfelelő szvsz.
Mikor az újabb M-esekbe meg a turbós benzinesekbe rakják be az 5W30-at szerintem az is kevés... Milyen jó mikor a VADI ÚJ !! tesztautó activehybrid 7 V8 4.4 a remek 5W30 olajat MEGZABÁLJA ELÉGETI..... mikor tolóba vagy az remek 1M-be is 10W60-ban és köszöni szépen remekül van. Ilyen olajakat ilyen autókba én be nem raknék.... V8 is elégeti a turbónál megeszi nem jó kevés egyszerűen és lehet mondani jaj a gyár ezt meg azt írja meg a mérnökök meg ők az okosok de a gyár szerint nem kell váltóolajat cserélni se diffit se vezérlést se semmit... ( Tudnék sok sztorit mesélni ,hogy mekkora ászok ülnek bent.... Audi Merci BMW fejlesztési részlegekről meg egyébről de hagyjuk nem ez a lényeg )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
letepem
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen