- Milyen processzort vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- UHD filmek lejátszása
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4499 üzenetére
A végeredmény szempontjából nézd a dolgot. A kg/le-t kár idekeverni, mert akkor egyből rákontrázhatnánk az ár/teljesítménnyel.
Az M6os pedig valószínű leszabályozott 259-nél, ezért nem érhetett el jobb időt. A kanyarokban nyilván hátrányban van a nagy súly miatt (440kg+ az NSX-hez képest), az egyenesekben pedig nem tudta kifutni magát. Szerintem ez a 13mp (a másik mérés szerint csak 11) lemaradás egyáltalán nem rossz egy luxusbálnától egy kb 8 perc hosszú versenypályán, ha egy könnyű pörgős sportautóval hasonlítod össze. Koppra annyit megy mint a korábbi NSX, de közben egy teljes értékű luxusautó is. -
MPowerPH
félisten
Ha nem lenne limitálva menne az többet is. Nem mindegy, hogy 259 vagy 300+ végseb. Nem is értem, miért így futtatták a teszteket.
Mennyetek egy kört a pályán szimulátorban, meglátjátok mennyire fontos a végseb.De a motor erejét úgy kellenen nézni, hogy azonos súlyú kaszniba kerül bele mindkét típus. Az M5 -ös motor az NSX kasznijában valszeg verhetetlen lenne, szétszakítaná az autót.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
Amúgy minek limitálnak?
Artengo TR 990 Pro
-
hoby36
senior tag
válasz fekeandras #4499 üzenetére
Ezzel a régi vacakkal mit tudna csinálni a kis honda??[link]
A logikában semmi sem véletlen!
-
hoby36
senior tag
Ez nagyon dúrva:[link]
A logikában semmi sem véletlen!
-
SpeedR
őstag
My bad.
Az már döfi. Amikor kijött akkor még csak 1 milka volt.
Tehát akkor kedves rootkiller: egy olyan autót hasonlítgattál az M3-hoz, amelynek árából 20+ M3-ast lehet venni. Fogadd őszinte gratulációmat!
Valószínű azért bukik rajta így is a VW, mert a kutya nem vesz 1,3M euróért egy olyan autót, ami semmire sem jó, csak villogni vele, meg 400m-t gyorsulgatni. De gyorsulgatásra is lehet építeni ennek a pénznek a töredékéből, ugyanilyen időt produkáló autót.A sebesség limit a sok közveszélyes önjelölt schumacher miatt van.
(#4506) hoby36:
Durva vid, a Veyron és a Honda az első kanyar után elveszne a visszapillantóban. Mondjuk ez már épített pályaautó, tehát ez sem reális összehasonlítás.[ Szerkesztve ]
-
God Vazzeg
veterán
válasz rootkiller #4478 üzenetére
Én eleinte nem mertem forgatni az enyém (E30 320i sorhat ugyebár) aztán beszéltem egy haverral, aki azt mondta, ha az enyémre turbót rakunk, akkor se megy szét, annyira túlméretezett mindene, csak a hengerfej csavarokat kell cserélni. Azért ez nem semmi szerintem. Azóta merészebb vagyok vele, a motorral nincs gondom, pedig 350e km felett van benne
Mindegyik motor jó, amíg jó, de vannak olyan szériák, amik sokkal jobbak. Mint a mercik 190D dieselje, ami elment 1M km-t szervíz nélkül. Ez van, ezek puszta tények
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4510 üzenetére
Az régen volt, és régen minden más volt. Régen a pléh is 2x olyan vastag volt a merciken, nem is horpadt meg jobban is bírta. Azok még jól is néztek ki. De ezek a maiak??? Ugyanmár.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
valamelyik autós topikban mindig menni kell a nagy rész valami értelmetlen vitáknak?
rootkiller:gondolom Te sem szereted ha barátnődet anyukádat bánják, akár csak elméleti síkon, a BMW-sek is így vannak, ezzel, szóval a VW konszer istenítésből egy picit vegyél vissza szerintem"én a tisztességes, minimum 1.8-as benzineseket szeretem, 1.4-től egyenesen rosszul vagyok."--> ezen annyit röhögtem, föleg úgy hogy se jogsid se túl sok tapasztalatod a városban vezetésről.
egy golf méretű bodéba az 1,4 tényleg kevés, ott a 1.6, 75-100le az ideális. mint ahogy a BMW 3-as szériánál is meg úgy álltalába a hasonló súlyú kocsiknál kocsiknál ez a motorizáció elég.
de az hogy neked egy hatch back-ra hajazó kocsi legyen az ideális a normál rendes közlekedéshez, nem gondolod?
az meg hogy honda NSX-et meg M6-ot hasonlítgatás megy kicsit erős az egyik egy kicsit finomított pálya autó (kanyarókban a Honda a nyerő), a másik meg egy luxus kupe "sport" kocsi (tehát nagy sebesség egyenesek) egyiket se lehet kihozni győztesnek, kinek meik környezet szimpatikus azt vegye
a motor technikákról meg ellehetne vitatkozni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #4513 üzenetére
Az 1.4-nek a hangja az, amit nagyon utálok. Az 1.6 már elviselhető motor, tényleg valahol az optimumot képviselik. Viszont amit én szeretek, az a GTi kategória 1.8-2.0 motorokkal, de abból is a régebbi, 2es, 4es golf, Ibiza GTi, meg a Leon Cuprák, FR-ek. Ezek azok az autók, amik nekem tetszenek, ebbe a kategóriába már van teljesítmény, van tisztességes motorhang, és nem szériamodel.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #4514 üzenetére
4-es golf GTi egy vicc a 150-es motorral, azt a gyári 80-as GTi is körbe autózza, 180-asal már elviselhető.
G4-ben az 1,4 16V tényleg egy undormány.
de szvsz első kocsiknak ebben a méretben 1,6 bőven jó.
na bömi topik bitorlás off többit vagy a VW-ben vagy priviben.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
Egy 2000ccm R6 motornak mitől van jobb járáskultúrája, mint egy 2000ccm R4-nek? Mit jelent ez teljesítményben, tartósságban, és mit érez belőle egy egyszerű autóvezető?
Artengo TR 990 Pro
-
dragonfx
veterán
na formák vége van ennek a hisztinek itt
Az nsx-r sehol nem végez az m3 előtt.lapok szerint se meg sehogy se.meg amugy is az régebbi széria.m3ból még most iskészül verzsőn.
veyronhoz paganihoz ferrarihoz ne hasonlítsuka bömit.
A honda régen lehet csinált erős sportkocsikat de most nincs ilyenje pont.aki meg megint a dízellel jön lehetne mondani mi van 400méterre építenek csak autot?..mi lesz kanyarba?pályán?budapest utjain vele??szériagyártás?..meg ugye ott a hang egy sportkocsinka legyne hangja dízelnek max. füstje van..szal itt pdtdi téma becsukva megválaszolva ezeket a kérdéseket.
bömibe nincs manapság 75-100 lovas moci 116 és 316 van 122 lovas...el lehet vele autozni ennyi.ilyen alapon lehetne mondani milyen az 1.4es motor az a2be meg milyen az 1.4es a golfba....stb....
A bmw nem hiába nyer mocijaival díjakat világszerete a legjobbak között van.
bármelyik 250+ lovas bömiből kiveszik a tiltás 300 körüli sebbességre képes.majd ha a vw.nek vagy a hondának bármelyik mocija annyi díjat nyermint a 3.0ás biturbó 35i vagy a 5.0 V10 M5, vagy 4.0 V8 M3, e46 m3 3.2...akkor lehet id ejönni szidni hogy így meg ugy....
az m3 csl pályakocsi és ott igen jól megállja a helyét.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Motor elrendezésről: [link]
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4514 üzenetére
Ha hangra meg tudod különböztetni az 1.4-es motort az 1.6-ostól , vagy 1.8-astól, akkor felterjesztelek Nobel díjra.
Egyébként ha vezettél volna erős elsőkerekes autót, akkor lehet, hogy nem lenne annyira álomautó a Cupra meg a Golf.VR6-Fan-nak igaza van, elhúzhatnál már innen ezzel a VAG istenítéssel és offolással. Vagy ez valami misszió nálad, hogy meg kell győznöd a BMW-seket? Esetleg komplexus?
VR6-Fan, dragonfx
Egyetértek veletek. Nagyjából mindketten leírtátok a lényeget.[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
A WV népautó (tömegcikk) a BMW luxus... autó
Ennyi
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
fekeandras
őstag
Aha, és sok köze van a széria autóhoz...
#4500: elszámoltam naés?
#4517: Audi R8 V12 TDI nekem sportkocsinak tűnik.Kanyarban is.De a lényeg nem vagyok Honda fan.Csak ha valaki agyon istenít egy kocsit (M6) az csípi a szemem.És egy szóval nem kezdtem ítt a VAG dízeleket nyomatni pedig nálam az a favorit.
kicsit túl van istenítve az a csoda M6.Kanyarban elég cinkesen sodródik kifelé a hatalmas súlya miatt.Amúgy meg BMW-ről nem mondtam soha egy szóval sem, hogy szar lenne...[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4521 üzenetére
De figyelj már... Nem az M6 van itt annyira istenítve, hanem az M -es motor. Tudniillik arról szólt a vita, hogy a BMW gyártja a legjobb motorokat, nem arról, hogy a legjobb pálya sportkocsikat. Vagy tévednék? Tehát el kell vonatkoztatni az M6 -től meg M5 -től, és csak az M -es motorra koncentrálni, ami ahhoz képest, hogy szívó, elég jó az 1 lóerőre jutó köbcenti. És itt a motorokról volt szó... A BMW ha akarna, biztos csinálna egy könnyű kis sportkocsit, olyat mint az NSX-R -ed. De nem kell akkora. Elég lenne, ha csinálna a 3 -asból egy pályakocsit, az M5 -ös motorjával.
De ezek akkor se sportkocsik, nem igaz, hogy nem érted már meg!? Miért ilyen nehéz a felfogásod?! Ezek luxus sport limuzinok meg coupék, nem sportkocsik. Nem értem ezt hogy nem lehet megérteni. Még az öcsém is felfogta, pedig az hangyányit se ért az autókhoz.Egészen elferdítetted ezt a beszélgetést a hülyeségeiddel...
Amúgy kicsit tisztában kellene lenned azzal, hogy a BMW soha nem is épített könnyű, kifejezetten sportkocsikat nagy motorral. A mostani modellpalettán nincs is olyan, amibe belerakhatnák, hogy kicsit is hasonlítson az NSX-R felépítéséhez.(és valszeg nem is lesz...)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4522 üzenetére
Akkor hétvégén gyere ki lacházára a nyitó futamra, keresd meg őt és kérdezd meg TŐLE, hogy mi a véleménye az M-es motorokról.Szakújságírók?Az egy vicc!Jóesetben mennek 2-3száz kilómétert egy kocsival és véleményt alkotnak róla.Ne az újságokban leírt faszságokkal foglalkozz meg a népítélettel és a többi ilyen hülyeséggel.Olyan embert kérdezz akinek gyakorlati tapasztalata van az autóról.Ennyi.
Halva született vita volt.Béke!
mod: Azt továbbra is fentartom hogy a BMW-k jó autók mind anyag mind összeszerelési minőséget tekintve.De azt, hogy senki sem tud a nyomukba érni motor fejlesztés terén azért azt szerintem túlzás kijelenteni.
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
Édes istenem - muszáj ebből a topikból is bohóctopikot csinálni?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Vangelis
nagyúr
Csak ma csak most
[link]@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
VR6-Fan
veterán
VW-nél az 1,4 16V-t tényleg meglehet különböztetni bármelyik másik motortól..
mint ahogy a 16V-ket vagy a VR6-ot (már ha annak alapjáraton hallod a hangját).
szóval nem mondott hülyeséget.
de egy mezei 1,6 vagy 1,8-at nem lehet.
Vangelis:biztos nem ork
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4528 üzenetére
úgy mond nem egyenletes a járása, alapjáraton, mint a VW-nél a 16V-knek, már ahogy én eltudom képzelni.
a jó VR6 meg pl annyira halk alapjáraton hogy hallod a befecskendező szelepek hangját.
fordulaton meg, az eddigi legszebb motorhang amit hallotam. veri a porkhékat, az audikat, japánok...
de sajnos most ez a hang a turbosítással elveszett, de van helyette turbo hang meg lefúlyó szelep
"Vanos hangjuk van. "-->Kanos
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #4529 üzenetére
Nem, egyenletes a járása, mint a beton olyan. Csak van a Vanos -nak egy furcsa hangja, és csak azt lehet hallani mivel elnyomja azt a kis motorhangot is. De hát valamit valamiért.
Ebben mennyi a sportkipufogó hangja. Nálam a kabinban nem is lehet semmit hallani kis kellemes morgáson kívül. Ott nem hallat szik a Vanos kerregése.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4530 üzenetére
az nem sport kipuf hang.
ott maga a motor üvölt így.
a gyári 5 dobosnak is ilyen hagnja, csak hallkabb, no meg nézd azt hogy a video egy golf 1 cabrioban készült nyitott tetővelaha, és ezek ugye ezek is sor 6 os motorok hány ccm?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
Emberek miért a BMW a legjobb autó a világon?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
rootkiller
őstag
válasz Vangelis #4538 üzenetére
Ezt nem lehet lemérni se időben, se távolságban, se magasságban, se súlyban, szóval innentől az ilyenfajta dolgokat el lehet felejteni. Ez olyan, hogy mérd le, hogy ki a jobb DJ, Armin van Buuren, Tiesto, vagy Paul van Dyk. Nekem Armin tetszik, másnak meg más. Mert ha a kis pista 7mp-et fut 100on, akkor róla el lehet mondani, hogy a világ leggyorsabb embere.
Artengo TR 990 Pro
-
Vangelis
nagyúr
válasz rootkiller #4539 üzenetére
Csak vicceltem
Nem a bmw a legjobb autó.!!!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
Na úgy látom nem voltam egyértelmű valamelyik nap érvényt kell szereznem a szavamnak
Én vagyok a topik indítója, nem hiába , és szeretném ha nem vw bmw összehasonlítgatások mennének...lassan 1 hete minden nap hsz.ek sokaságával....itt tök nyugodtság volt...nem kell ide is a flame a vita...meg mindenféle szélsőséges youtube mesevideok....meg hülye dízel nyomaték érvelés... meg a hondások dumája hogy a jó sportkocsi 1000kg alatt kezdődik....nem csak úgy lehet sportkocsit csinálni....lásd lambok, ferrarik...melyik mondható könnyűnek??..egyik se....
itt bmw istenítés van ...aki nem ért egyet az ne írjon.vagyis múltkor meg lettem szólva én ilyenre nem kérhetek utasíthatok senkit.ebben teljesen igazatok van.viszont ha ez így megy akkor sajnos át kell mennem a vw topikba nekem is írogatni...és ez nem fenyegetés csak úgy leírommajd én ismia véleményem mint ti.
biztos kell ez nektek?? ..tudja remélem az a 3-4 ember kiről van szó.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Már nemazért, de ennél bármelyik benzines sor 6-os BMW motor szebben szól.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4543 üzenetére
Nincs semmi baj a vitával, ha értelmes keretek között folyik. Tegnap tök jól levezettük pl. azt is, hogy a "könnyű" sportkocsik között az M3 CSL jobb mint az NSX-R, tényekkel alátámasztva.
Szerintem max. 1 ember van, aki tényleg túlzásba viszi egy off márka istenítését meg a többi hülyeségeit ebben a topikban. VR6 pedig teljesen reálisan leírt egy-két dolgot, szerintem abban hiba nincs.
Nem BMW istenítés kell ide szerintem, elég lenne ha főként BMW-kről menne a diskurzus. Objektív és szubjektív szemszögből, de nem aránytalanul kisarkítva egyik irányban sem.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4543 üzenetére
tényleg elhiszem hogy atyai gonddal érzel a topik iránt, ezzel semmi probléma.
-de én nem flémelni járok ide.
-nem szaroztam egy márkát se már jó rég óta, nem is áll szándékomban.
-a flémelés az lenne ha Te átmennél vagy a VW konszernes topikba vagy a Hondások vagy az Opelesekhez 0 műszaki tudással amit az aláírásom is jól példáz.véleménye lehet mindenkinek nyilván neked is, ezt ki is nyilvánithatod, de az azért nem mindegy hogy milyen formában. felőlem abba a topikba mész amelyikbe akarsz és azt írsz be amit akarsz, csak az egy reális valóságos dolog legyen, vagy csak lejáratod magad.
Gyok2:ez a VR6 hangra jött?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4547 üzenetére
"Attól, hogy egy átlag középkategóriás autóba beraknak egy baszomnagy motort attól az még nem lesz sportkocsi.Az NSX-R!Na az egy sportkocsi!"
400cm3-rel nagyobb az M3 CSL motorja, mint az NSX-R-é. Szerinted nagy ("baszomnagy?") különbség? Mitől ne lenne sportkocsi? Áruld már el, hogy miben jobb az NSX-R? A BMW-nek egy kicsit nagyobb a motorja, de SOKKAL erősebb, pörgősebb, jobban gyorsul, gyorsabb a kanyarokban és versenypályán is sokkal gyorsabb mint a Honda. Az M3 CSL-t a Ferrari 360-assal hasonlítgatták össze anno, talán nem véletlenül. (az ára feleannyi volt mint a feráé)
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Azért az NSX motorja valószínű a japán szabályozás miatt 280 LE, és középmotoros, alacsony, kanyarban elvileg gyorsabb.
Igen a VR6 hangra gondoltam.
Tiszta Windows rendes ház
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs