- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
GAthersw
csendes tag
Sziasztok,
Az alany egy 2006 facelift előtti E83 2.0d manual M47TU2 110kW DPF-fel. Egy hete, ha finoman gyorsítok, vagy stabil kis gázállással haladnék 1500-1800 közötti fordulaton rángat az autó mint egy bakkecske. Ha erőteljesebben gyorsítok, illetve felette, alatta nem csinálja.Hidegen-melegen egyaránt csinálja. Illetve mintha kicsit gyengébb is lenne az autó lent, pl. pályán előző kamion, ha kimegy a belsőből 100-nál hatodikban korábban tempomat visszanyomásra sokkal hamarabb vette a lapot az autó.
Hibatárolóban aktív kódok csak a három izzítógyertya (vezérlőt kéne cserélni, de borzasztó szar helyen van, aki oda tervezte remélem egész nap ezeket cseréli) hiba van. Nem aktív hibák: 447B Oxygen sensor, illetve 004530 DDE: Charge-air pressure control, control deviaton van.
Örvénycsappantyúk ki lettek szedve és le lettek dugózva kb. 1 éve, akkor EGR és szívósor is ki lett pucolva. Befecskendezési értékek jók, rail pressure, kipufogó ellenyomás is jók.
Geometria állítás lehet a ludas? De miért csak részterhelésen? Lehet ott nyitna az EGR és az EGR szabályozásnál elmegy a vákum? Ha esetleg valakinek van tippje nagyon köszönöm. Illetve Budapesten jó szerelőt tudnátok ajánlani, ahol nem hónapok múlva fogadnak?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen