- LG LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Dell notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
Ha már használt autó.
Ilyet se láttam még: [link] 400e kilométer feletti futás. Akkor ezek szerint a BMW-t már nem lehet tekergetni. -
nagyúr
válasz kardkovacsi #65801 üzenetére
Évi majd 100k-t miért egy zöldrendszámosba teker bele
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz CharlieDrop #65803 üzenetére
Így is gondolkodok, de azért közel 2 millát rákölteni az számomra meredek, inkább nézek vagy kevesebb km-el, vagy más típust ahol nem kell ennyire zsebbe nyúlni.
Tudom ha van majomra...
-
Chris0321
addikt
válasz SzlobiG #65804 üzenetére
Az, hogy valaki szerint kicserélték azokat az alkatrészeket, még nem jelenti azt, hogy meg is tették. Nekünk is hazudtak mikor eladták az e46-ot, pedig ott csak egy kulcsban lévő akksiról volt szó. Azt mondták cserélték, de azóta nem működik csak a kocsit indítja. Nemrég elvittem kulcsoshoz mert úgyis oda kellett menni, erre kiderült csak szétvágták és összeragasztották mert nem tudtak vele mit kezdeni. Ha nem rossz az autó és egyébként megfelel én inkább megpróbálnék alkudni az árából a nagy szervízköltségre hivatkozva.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #65799 üzenetére
Durva… pedig 90e előtt le kellene cserélnem… hogy könnyen tudjam eladni, ez jövő év vége, de 120-as lenne a jó helyette, esélyem sincs, pont beestek 9M alá mikor én hoztam a mostanit, most 12…
-
H.Ezredes
őstag
válasz SzlobiG #65807 üzenetére
Egy viszonylag fiatalabb F31 LCI miert kerul ~4M Ft-ba? Nyilvan kell ra kolteni egy nagyobb osszeget... Egy jo E90 siman van 3-4M Ft korul jelenlegi piaci helyzetben ahogy egy E60 is siman ennyibe kerul... F3X- ba ez az ar nagyon kedvezo fooleg, hogy LCI-is ( persze motor / felszereltseg fuggo is)
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kedves fórumtársunk paripáját is rendbe raktuk
Teljes vezérlés cseréje lánckerekekkel csavarokkal
Turbófeltöltő felújítás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Szívósor takarítás
Olajszűrőház / hőcserélő tömítések cseréje
Kuplungszett cseréje
Vízhűtő / cooler csere
Főtengely szíjtárcsa / feszítő elem / szíj csere►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz tasiadam #65816 üzenetére
Nagyrészt igen.
És egy másik nagy munka:
Az autó megelőző karbantartásra érkezett.
Teljes vezérlés cseréje lánckerekekkel
Nyugvó / hajtókar csapágyak cseréje csavarokkal
Csapágyhézag mérés
Főtengely egytengelyűség vizsgálat / polírozás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Szívósor takarítás
Turbófeltöltők felújítása
Olajszűrőház / hőcserélő tömítés cseréje
Hűtőkazetta takarítás
Turbó cső összes tömítés cseréje
Motortér takarítás
Generátor javítás
Feszítő elem / szíj csere
Összes vákuumcső cseréje
Porlasztó fészekmarás
Váltó olaj csere
Első diffi / Osztómű olaj csere
Online szervizkönyv vezetése►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz SzlobiG #65812 üzenetére
Meglepően sokan benyelik ezt a költséget polgári motoros BMW-knél is, amin én sokszor meglepődök. Ez mondjuk könnyen megelőzhető, ha Audit, VW-t vagy Mercit veszel. Ez alatt nem azt kell érteni, hogy arra nem kell költeni, de nincsenek “üzemórás” kellemetlenségek, mint a csapágy, vagy elszakadó lánc. A 2.0 CR egy elég kiforrott, szíjas motor.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Nem persze soha nem kell pl Audiba
Ők is is azért csinálnak ennyi féle motort folyamatosan mert nem kell...
Rengeteg ismerősöm van akik VW konszern autókat / Merciket szerelnek ők nem ezt állítják. Mindegyik autóra kell szépen költeni. De ezen nem akarok vitatkozni elég amit látok én is nap mint nap
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz H.Ezredes #65821 üzenetére
2.0 literesről volt szó, a 3.0 más tészta, abban egyetértek, eleve csak olyanokat linkeltél. Mérlegelni mindenki tud saját maga, hogy egy 18d tudja-e kárpótolni élményben a ráköltendő kötelezőt, szerintem nem, viszont vannak sokkal ésszerűbb választások.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Minden motornak megvan a maga nyűgje. Akit eltántorít az,hogy csapágyat kell cserélni magas futásteljesítmény mellett vezérléscserekor az tényleg ne vegye meg Nem akkora plusz költség vezérléscserekor,hogy a tulajoknak ez probléma legyen. Vezérlést meg minden autóban kell cserélni. Én az összes autóba az újabb erősített láncot rakom be ami többet megy el. A B motorkódos autókban is ez van már. Vezérlés t a régebbi lánchoz képest 50-100E Km-el később kell elvégezni. Aki ezért is sír rí annak tényleg nem a BMW a megfelelő választás. Egyszer kicseréled és amíg nálad van 99%,hogy soha többet nem kell foglalkozni vele.... Persze ha elmész újabb ~250E Km-t akkor igen...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kardkovacsi
senior tag
Most nézem, hogy az aktuális hármas szériát (G20) egész 2027 júniusáig akarják gyártani. Fura, kilenc év lenne a modellciklus a héttel szemben. Shadowbull te tudsz erről valamit? Mi ennek az oka? Egyszerre fog menni a benzines/dízel G20 meg az új platformra épülő elektromos hármas?
[link] -
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #65826 üzenetére
Erdekes, ugye most jott ki a facelift, 25-be a next gen
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #65827 üzenetére
Igen, de ez elvileg friss infó és megbízható (évekig pontosak voltak). A fórum belsejében ott is van májusi bejegyzéssel, hogy most hosszabbították meg, pár hete még 2025 volt. Nem is értem, ki fog venni egy hármast 2027-ben amikor már 9 éves lesz a modell.
Csak azt tudom elképzelni, amit már mondtam is, hogy ez lesz az ICE modell és a villanyt meg elindítják külön 2025-ben. Az is lehet a tradicionális hármasnak vége is lesz ezzel. -
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #65826 üzenetére
Ezt had ne kommentáljam :)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #65829 üzenetére
De kommentáld, mert érdekel, hogy mi a valóság. Tényleg meghosszabbítják, ha igen akkor miért?
-
Anaren91
senior tag
válasz kardkovacsi #65830 üzenetére
Covid, majom himlő, chip hiány, földrengés, tsunami, orosz ukrán háború. Válasz egyet, és azért 😅
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #65832 üzenetére
Komoly lezarasok voltak meg par hete Kinaban, regionkent valtozik most is
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #65832 üzenetére
Egész Shanghai és környéke zárva volt hónapokig. De kb. úgy, hogy senki se ki se be. Voltak ilyen vicces dolgok is, hogy valaki elment a haverjához és akkor hetekig ott kellett aludnia mert már haza nem mehetett.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Ennyi erővel egész életünkben covid lesz. Nem vagyok oltás ellenes,3 is bent. De ez már kezd nevetséges lenni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #65835 üzenetére
Kína más utat választott. Ott nagyon durva lezárások voltak ezért nem volt covid sokáig. Közben Európa szenvedett, mert terjedt a vírus. Viszont itt a lakosság nagy része már átesett rajta, ott meg halogatják ezt és próbálják a lehetetlent, hogy lezárással megfékezzék a vírust. Szerintem nem fog menni
-
Chal
addikt
válasz FIREBLADE78 #65835 üzenetére
Érthető, viszont a dolgok nem csettintésre működnek, volt hogy kis túlzással hónapokra megállt az egész világ, többször is. Ez nyilván nem történhet meg büntetlenül, csak a hatás nem azonnali, később és lassan következik be a sok összefüggés miatt (amolyan butterfly effect). Most van a később. És ugye volt/van még más negatív tényező is, nem csak a covid. Tartok tőle, hogy amit most látunk és érzünk, az a szopóroller demo verziója csak.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz SzlobiG #65812 üzenetére
én pl szívesebben ráköltöm magam az összeget, mert tudom hogy 100% hogy meg van csinálva. papírt, szervizmúltat még mindig egyszerű gyártani.......
ami a piacon van és 5M alatt ezekből azoknál kb. majdnem mindnél várat a szerviz magára.(magyarok vagyunk amúgy is... nagy költségig használjuk az autót majd túladunk rajta-persze kivételek vannak!) -
Kozmo86
csendes tag
Sziasztok. Remélem tudtok segíteni nekem. Van egy BMW 116i-m 2008-as. 1.6 benzin, 122LE, manuális 6 fokozatú váltóval. Milyen és mennyi váltóolaj kell bele? Fékolajat mikor kell cserélni és milyen kell bele? Válaszotokat várom és előre is köszönöm.
ui.: válaszolni nem bűn!
-
Gsx-rr
veterán
-
Kozmo86
csendes tag
-
CharlieDrop
veterán
Láttál már e65-öt offroadozni? És S mercit, meg Lexust?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ittakary
nagyúr
válasz CharlieDrop #65846 üzenetére
láttunk már különbet is
TaxTheRich100 videói egy időben elég mély nyomot hagytak az emberek lelkében
[link] - közel 3 tonnás Phantomot addig senki nem vert keresztbe terepen
vagy ott van még az Ferrari Enzo WRC videója
De ott van még a Wraith is
elég beteg, de azért jó nézni
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Próbálta már valaki OBD-vel az ABR (A Better Routeplanner) -t i3 -al? Ahogy nézem támogatott már a live data i3 esetén is. Tehát az autóra dugott obd olvasó BT-n továbbítja az ABR mobilappnak az adatokat, ami így egy olyan navit fog adni (akár Carplayen), ami tisztában lesz az útvonallal (szintkülönbségek) autó típusával, töltéssel, fogyasztással, töltők elérhetőségével (foglalt, működik e, stb..), időjárással, stb.. -vel és ez alapján tervez, mond sebességet, töltőről töltőre navigál optimalizáltan ha kell, stb.. Már-már Tesla szint lenne, sőt...
Régóta használom offline (obd nélkül, csak otthon böngészőben ránézve hogy mi ajánl, amúgy vezetés közben meg Waze), de az tapasztalatom, hogy i3 esetén elég nagy hülyeségeket mond. Pl. most hétvégén szerinte 28%-al értem volna egy töltőre, de lett belőle 48%, úgy, hogy végig tudtam tartani a beállított sebességeket. E-Niroval pl. nem volt ilyen, ott pár % difivel elég hatékony volt. Persze advanced settingsben is beállítok ilyenkor mindent jól (degradáció, indulási töltés pontos, max sebesség, hőmérséklet, stb..).
Ha OBD-vel megtámogatva jól működik, akkor lehet hogy belevágnék, durván jól hangzanak ezek a funkciók.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Na, nem csak a civil szemeket bántja az új BMW irány:
[Vezess cikk]A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen