- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
apazaza #42035 üzenetére
Khm... O egy elegge felso katos darabot vett, 435xd. Amikor kerdeztem tole, hogy miert nem coupet nez, mert abban meg elnezhetoek a hibak, akkor az volt a valasz, hogy kell a 4 ajto. Erre megkerdeztem, hogy akkor miert nem egy 1 evvel oregebb F10, vagy egy 2 evvel oregebb F13, ugyan ezzel a motorral, a hurka xDrive nelkul. Csondben volt. Meg csak nem is vagany az auto.... Coupeban eleg vad, f@szan mutat, sportos is, ott az ember megbocsajt minden minosegbeli hibat, mert a coupe -zni egy feeling. Ez a GC eleg ormotlanul nez ki, nehez, mint a dog ahhoz kepest, hogy mi hulladekbol van osszetakolva a belseje. A nehezet ugy kell erteni, hogy nehezebb az F10 -emnel is.
Es akkor a hibak. Sok muanyag elem az E92 -bol koszon vissza, ugyan azok a otvar minosegu, konnyen karcolodo, nyikorgos sz@rok. Ezt most komolyan irom, nehol felfedezheto a sorjas muanyag.Nyikorog, recseg, nem melto ez egy ilyen erteku autohoz. Az otthon az Octavia kulonb anyaghasznalatnak orvend. Aztan, manualis kezifek? Egy az egyben athozva az E92 -bol?!
Vicc kategoria, a konszernen belul is mar lassan megengedik az osszes modellnel, a BMW meg belerakta a 4-erbe a manualist. Ulesei kicsik, nem eleg szelesek, es messze vannak a kenyelmestol. Coupeban persze jo a kemeny, passzentos ules, de ez mar nem a vagany ebben a felepitesben, eleg lehangolo. A Mondeo, ami helyett vette, az joval kenyelmesebb volt.
A tabletet mar nem irom, irto ciki....Nem veletlenul lathato, hogy az uj modelleknel(kivetel a BMW) mindenki visszaallt a regi beepitett formara.
Aztan az auto iszonyat hangos, 180 -nal mar nem jo zenet hallgatni. Ilyen volt az E92 is, de itt 4 ablakon jon a levego, ott csak ketton tette. Mondjuk ez a 6-os GC -nel is gazos, az A7 es a CLS azert csondesebbek.En azt mondom, hogy ha kell a 4 ajto, akkor nem 4er -t kell venni....
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Toyota topik
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen