Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21752 üzenetére
Mentem vele autó pályán is es utánna néztem meg es ilyen volt. a hűtő vizet is meg akartam nézni de nem tudtam mert az oké hogyha meleg a motor nyomás van a rendszerben óvatosan kell kinyitni a túlnyomó tartályt mert jön ki a sok gőz. De itt konkrétan jött ki a sok hűtőviz. Szóval nem tudtam megnézni mert folyt ki ahogy kicsit le csavartam a kupakot. Szóval akkor szerinted nem hengerfejes? Es a padlón levő lyuk a kuplung meg gaz pedál alatt? Ja azt el is felejtettem megkérdezni hogy az jo ha üresbe a váltó kar igy kotyog? Szóval mintha semmi nem tartana ott. Vagy ez igy oké? Másik meg hogy amikor váltottam es kettesbe raktam es fel engedtem a kuplungot egy nagyot rántott a kocsi. Vagy csak en váltottam rosszul? De mondom csak kettesbe.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21772 üzenetére
Hát ami azt illeti nem sok eröt érzek a kocsiba, de ezt igy nem akarom 100%-ra kijelenteni mert az e36-al is idöbe tellt mire normálisan megtanultam menni (értsd.: ez a gázpedáll hogy a padlobol jön felfele fura na meg ezelött 1.8T 180Le motort hajtottam szoval az egy szöcske volt, most meg ugye elektromos jelados gazpedal ezt is szoknom kell) szoval kicsit olyan papasan nyomom neki. 2-3000fordulat között valtok. Lehet emiatt tunik olyan lomhanak. Holnap reggel kiderul hogy a legszuro volt-e a ludas. De most irtam a szerviznek is mikor lenne idejük egy hiba olvasasra. Amugy a muszerfalon muködik minden lampa de égve semmi sem marad miutan elindutom a motort szoval semmi hibát nem jelez. Alapjárat is egyenletes hidegen és melegen is egyaránt.
Más: Még anno a sokdához (2003 Octavia RS) vettem egy ilyen BlueTooth ODBII-es csatlakozot amit mobillal parositva pl Torque programmal lehet mericskelni adatokat. Ez az ODBII csatlakozo van ezeben az E46-okban is? Mert a csatlakozot mintha lattam volna kormany alatt. De még annyira nem volt idöm megnezni (sokat melozom, meg a család is...)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21797 üzenetére
Szerelohoz azért nem vittem el mert friss vizsgas a kocsi szóval ha valami nem lenne jo akkor at sem ment volna a vizsgán. Itt svedbe ezt eléggé komyan veszik. MAN szűrő meg itt nincs bármelyik sarki autós boltban szóval rendelni kell. Olaj sincs eredeti BMW csak castrol meg mi egy más (nem vicc) 3-4x es áron. Akkor miért ne rendeljem meg németből varjak egy hetet es meg spórolt pénzt meg költsem másra a kocsin? Pl a láb alá új gumi szőnyeg(BMW). Jo szerelot meg itt nem ismerek de mar infozok ismerosoknel ki kit ajánl. Kontarhoz meg nem viszem. Ez nem Suzuki rá tankolok hamarosan es akkor kiderül hogy mennyi az annyi.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Hikvision #21839 üzenetére
Es itt légtelenites alatt gondolom a fék pedál pumpalasat érted. Gondolom ez a kis palack amit linkeltem pont arra való hogy nem kell pumpálni mert nyomás alatt tartja a rendszert. Majd ha kicsit jobb ido lesz megejtem a cserét. Ilyen alap dologért nem szeretnek 30.000ftot fizetni. Ebből 3000ft az olaj a többi munkadíj...
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Hikvision #22042 üzenetére
akkor nem csak szerintem túlzás érettségire többmilliós autót kapni, jól van barátnőm volt o. társa anno E90-est kapott úgy, hogy éppen meglett neki a kettes. motiváció, jutalmazás? á.... én az 5-s érettségire kb egy kézfogást kaptam pedig mi sem éltünk rosszul szerencsére. bár ez inkább a lányoknál látom, hogy ilyenek után semmit se becsülnek meg és mindent könnyen akarnak. legyen ez 14-5 évesen kapott iphone 5s, autó, lakás akármi. utóbbira friss példa a környezetemből: leányzó, kb 23 éves nem volt hajlandó lejjebb adni egy újépítésű, Lurdy közelében lévő lakóparki lakásnál, 47 nm, 18M ft. egyedül él ott, és nincs komoly szakmája se, se képesítése. mert neki nem jó első lakásra egy feleannyiba kerülő jó állapotú panellakás. de hát neki "jár", mert bátyó (aki 5-sre diplomázott mérnöki szakon és jól fizető állása van) is kapott egy lakást. nem az irigység beszél sokunkból csak a nemértés.
-
Shadowbull
addikt
válasz Hikvision #22048 üzenetére
nem.
Erettsegire egy olyan aranylancot kaptam a szuleimtol, amit a regi szakadt aranylancaikbol csinaltattak, filleres tetel volt 94ben is. Az elso automat 25 evesen 2001-ben vettem a sajat megtakaritott penzembol, addig buszberletem volt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #22321 üzenetére
Az E36-A4 viszonyaban egyet ertek. Ellenben utana(2000-2005, sot, E39 1996-tol mar odavert az A6-nak egeszen a szeria vegeig) megfordult a dolog egeszen mostanaig. Nekunk A6 van cegesen, es egy lapat sz@r, mar bocsanat, pedig full-full. Igenytelen anyaghasznalat, kenyelmetlen, megszokhatatlan formak. Khm... A Bangle 5er se egy csoda belul, de 100x tobbet er.
A mostani design-rol pedig annyit, hogy az uj 4er, 5er, 6er uti az osszes azonos katos Audi-Mercedes duot. 1er, 3er, 7er pedig pont az ellenkezoje, egyik sem sikerult tokeletesre.(belsoben pedig abszolut best az osszes jelenlegi szeria, meg a 1er-3er is, nagyon eltalaltak most minden teren.)
En igy latom.
Gézengúz: Ez egy E46. Google -rol kapartam ossze ket ugyan olyan szinosszeallitasu interior-t.
KINKY_007: Arra nem gondoltal, hogy nem HUN billentyuzete van? Nekem is beszoltak mar, hogy miert nem irok ekezeteket, pedig a valasz tok logikus.
Am meg lehet ezt nyugodtan is beszelni, nem kell egymas torkanak ugrani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #23041 üzenetére
Fasza... Akkor marad a Bosch.
reimerm: Ez csak reszben igaz. A BMW 5W30-as motorolaja biztosan nem ugyan az, mint az Edge FST, de meg csak nem is a sima Edge. Kint meg a BMW szervizek sem hasznaljak a BMW logos olajakat, mindegyik a Castrolt. Az mas kerdes, hogy abbol meg a gyengebb Magnatec-et... Bar ki tudja, a Magnatec sem lehet annyira rossz, szintetikus, csak mas feladatot lat el, mint az Edge.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Hikvision #23659 üzenetére
Nem tudom hol laksz de itt is ez megy Ahol a 320d re is M logot tesznek. Van olyan aki aki azt hitte gyari Alpina E46 -ot vett 1,1 millaert!!!! Kozben egy sima alap fapados 328i. (allitolag... igy bar legalabb van benne egy normalis motor) Utangyartott M-es elso lokharitoval. A legroszabb, h aki nem ert hozza el is hiszi. Nekem meg van egy gyari M-es E39 28i szep 18" -os BBS felniken(nem replika) aztan visszaut es azt hiszek ugyanolyanom van, vagy inkabb ugy mondom a tobbi hiszi azt nekik ugyan az a kategoria van.
Csak remelem hamar kihullanak ezek. Vagy mert el esik vele vagy mert mikor meg az utangyartotta szar alkatresz is draga lesz nem birja penzel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
roomi
tag
válasz Hikvision #23659 üzenetére
Hi. Az utolso mondatodat is elovasva, ertem. Azonban az általad feljebb irtak rám egyanltalan nem jellemzők, mivel nem egy 20 eves hulye gyerek vagyok. Tisztelet a kivetel, a jofej 20 evesek. Googlizas utan ugrottam ide be. Gondoltam van vkinek tapasztalata 116 le vs.chiptun. kb.10% ot hozna le és nyomatekban. Ertelme nem biztos,h van. Az meg nem igaz hogy hasonlo allapotu 320i csak 100 K val tobb. Na tovabbi jo bmw est mindenkinek.
-
Blaise
veterán
-
peetmaster
senior tag
válasz Hikvision #25231 üzenetére
Persze, ez így a legtisztább, csak úgy tudtam, hogy az illetőnek nincsenek (olyan) komoly vételi szándékai (legalábbis így tolmácsolta nekem az eladó), csupán meg akarja nézni élőben az autót. Hát lehet, hogy vetett rá egy pillantást és az történt, ahogyan Nálad is lezajlott, de én most is azt mondom, hogy meggondolta magát az eladó. Végülis a lényegen nem változtat, úgyhogy teljesen mindegy, hogy mi miért volt.
Nézem a jó oldalát: legalább annyi korrektség volt benne, hogy nem akkor szólt, amikor már félúton vagyok odafelé, vagy leérek és azzal kezdi, hogy: "jaaa, már tegnap elvitték, csak nem tudtam rád csörögni, mert nem volt meg a számod..."
-
urban racer
senior tag
válasz Hikvision #25492 üzenetére
kettős tömegűt is cserélsz? én arra gyanakodnék. Havernak az N42je rázkódott 1100-as, 1400-as és kb 3000 körüli fordulaton. Neki a kettős tömege nem működött(nem mozdult meg)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Oracle
senior tag
válasz Hikvision #25503 üzenetére
Ez tök érdekes, nekem csak hidegen csinálja, ha bemelegszik a motor+váltó akkor ha akarom se tudom előhozni a hibát és nem is csörög semmi. Még a motortartóbakra gyanakszom, alapjáraton kicsit rázkódik, nem vészes de érezhető ha megemelem a fordulatot 1000 fölé akkor megszűnik, elveszem a gázt és amikor visszaesik alapjáratra a fordulat akkor van egy kicsit erősebb rázkódás.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #25649 üzenetére
Az, hogy tiszta hologram volt az auto, csak egy dolog. Az mar lekopott szerencsere, ambar par honapig gusztustalan volt. Ellenben a nagyobb karcokat, amik meg megalltak a lakkretegben, a kovetkezo modon akarta eltuntetni. Csiszolopapir, majd valamilyen karceltavolito vacak, majd polir. Na most abbol az lett, hogy mindenhol, ahol elotte karc volt, maradt egy jo nagy folt a csiszolopapirjanak koszonhetoen. Valszeg a karc is ott van, csak most mar nem annyira feltuno, mert korulveszi sok-sok millio mikrokarc a smirdli vegett. Egy teljes polirt kertem, 40! perc alatt vegzett vele, a tuzo napon csinalta 34 fokban.(a mosast is persze...)
De fogok csinalni fotot errol, csak hogy ne ures szavak legyenek. Szoval ot nagyon-nagyon messze keruljetek el.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
válasz Hikvision #28033 üzenetére
325i, 330i. 2005-7 között. N52B25 és B30 motor. E90-ből tudtommal a 328asok észak amerikában voltak forgalmazva, európában nem. úgy tudom a vízpumpájuk az egyik tipikus betegségük. az szokott bizonyos időközönként tönkremenni és "kellemes" perceket okozni. lehet van más is. majd a többiek megmondják.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Hikvision #28033 üzenetére
Automata nem nyűgös (kell benne olajat cserélni), viszont kényelmes (de nem sportos). A 328i csak amcsiban volt, az egy szívósor cserével 330i, mert ugyanaz a többi. A korai 325i kicsit eszi az olajat, komoly hibája nincs.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skimaster
senior tag
válasz Hikvision #28820 üzenetére
Nekem ez előtt 2.7 benzines allroadom volt,én tudom milyen érzés, mikor 12 L körül tudsz csak járni...nem szerettem a fogyasztását... Ment is.
Szemezek én is x drive vonallal, de még mi lesz nem tudni, e46 nagyon jó, ergo 330xd jöhetne, vagy e60 530xd,de nem tetszik belül... Az újakat nem nézem, mert drágák nekem, hitelt nem veszek fel...[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #28924 üzenetére
Hetvege, 511km, abbol kb 400 autopalya vagy dugozas, kameras reszen 112, ahol szabad volt, akkor meg a gyors sav ritmusa. A maradek az varos, vagy elkerulo. Full tank, majd hazaertem megint full. 40,5 litert tudtam ratankolni. Ez 7.9l/100km.
Szoval attol fugg, hogy nezzuk. Szerintem pont telen van kulonbseg.
stickermajom: Fenebe. Akkor lehet levegos volt a tank, azert nem ment bele a plusz 10l.
A vicc az, hogy nyaron modositva lett a remap, amitol 0.5l -el tobbet eszik az auto, mint elotte.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
válasz Hikvision #31995 üzenetére
Nem veszem,nekem munkaeszköz az autó,hidd el költök rá,rendben is van!
Ezredesem általánosítottam,azt mondtam amit te,hogy vannak szerelők,akik azt is cserélik,amit nem kell....Nem kell magadra venni!Én költök az autóra,amikor kell,és igen,ha még tudok menni 15 ezret,akkor majd akkor cserélem a vízpumpát...Az autóm szép és jó,és még nem hagyott ott sehol!Igen van megelőzés is,de aki rendszeresen szervizel és korrekt a szerelője,az akkor cserél valamit,amikor kell.Én 6 hónap alatt mentem 15 ezret,valaki másfél év alatt és nem mindegy,hogy az a vízpumpa még másfél évig jó annak,aki kevesebbet megy!Azt érem el,hogy akkor cserélem,amikor kell,ilyen egyszerű,az meg már csak rosszindulat részedről,hogy így adod el....hagyjuk már,nem olcsó jános köcsög bmw-s vagyok....én meg ezt kérem ki magamnak.
-
szőröscica
addikt
válasz Hikvision #32564 üzenetére
Erre nem tudok mit mondani. Sajnálom, hogy nálad nem vált be. Amerikai fórumokon van aki 300 ezer mérföldet tett bele, és nem költötte rá a gatyáját.
Ha jó az autó, kicseréltetem, amit ki kell, aztán ha csattog nekem télen alapjáraton, hát tegye.
Eyesis: nem bántásból írtam, hanem csak azért, mert engem zavarna.
-
Szada85
aktív tag
válasz Hikvision #32806 üzenetére
Pontosan ez, amit ketten is írtunk korábban, hogy rettentö hullámzóak a vélemények, emiatt nem is tudok egyértelmüen dönteni. A BMW-hez is hosszú úton jutottam el, amint egyesével kilöttem a lehetséges típusokat, amik megfelelnének Utána merültem el a BMW szívómotorok fórumaiban...
A 25i-röl ( én legalábbis ) több panaszt olvastam mint a 30i-röl, amiket Te is felsoroltál, ezek közül a hidrotöke zaj a 30i-nél is elöfordul, de az olajfogyasztás ott ritkábban kerül elö, elvileg annál a BMW más gyürüket használt, ennek is a következménye. A vezérlés, vízpumpa kérdés zavar talán a legkevésbé, azt minden autóvásárlás után azonnal megejtek, ezzel még együtt is tudok élni.Egyébként ezeket a tapasztalatokat olvasva bennem is megfordul az E46 330i irányába kacsintgatni, illetve - minden korábbi igényemet felrúgva - a 330d-k felé is tettem egy kitekintést, bár ott meg a nem megfelelöen regenerált / használt DPF-ekre panaszkodnak sokan, plusz a turbó is ottvan, én pedig most szívesen visszatérnék a szívómotoros világba. Nehéz a döntés..
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Hikvision #32815 üzenetére
És milyen az RX ?
Én nagy lexus fan vagyok bmw után.
Nekem az E39 után nem valószínű hogy maradok az 5-ösöknél túl horribilisnek tartom 1-1 dolgot a szervizek terén.
Igaz eddig csak RC300H-t próbáltam huzamosabb ideig, az patent, hiába nehéz és nem sport coupe, mégis átjött.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #32916 üzenetére
Igen, de itt a telepites is egy plusz nyug... En ezt mar nem szivesen szedem szet, nehogy eltorjek egy klippet, aztan onnantol zorogjon.
A 480P miatt pedig nem tudom, megeri e. Na meg annyit azert nem is hasznalnam. Majd meglatom, mert ez usa-bol jonne. UK -ban nincs.Igy is le kell csekkoljam, a pohartartot kitudom e szedni. Ha nincs aram alatt az auto, nem lehet kivenni P-bol, mivel elektromos. Van egy spec kulcs, amivel lehet oldani a P allast, a pohartarto alatt van a release. Igy ha lerobbanok, az auto meg mozdidhato marad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #33231 üzenetére
A bo 1 honap alatt a kovetkezok:
-A pedalelrendezes csapnivalo, kenyelmes ulestavolsagnal a kormany tul messze van. Ha kicsit kozelebb hozom, akkor sportcipoben ugyan nem, de nagyobb teli cipoben a cipo orra folyamat beleakad a gazpedal karjaba. Tehat hogy a gazrol a fekre lepjek, nem eleg a bokamat elforditani, a sarkamat hatrebb kell raknom.
-Aztan a mar emlitett hatso futes. Hetvegen ultek hatul baratok, es faztak. Mondtam nekik, nyissatok ki a legrostelyokat, amikbol persze dolt a hideg. Es hideg-meleg allito gorgo oda nem jutott a 'sima' 2 zonas klimaval. Jelzem, Suzukiban is mar alap. Az ott csak hideget fuj, nem tud meleget. Tehat ott fazni fogsz. Egy most 12-13 millios autoban, ami ujonnan tobb mint 20 milla volt. Szegyen.
-Csomagter ajto. Ha nincs az elektromos zaras funkcioja, akkor igaz magatol felnyilik, de lecsukni csak ugy tudod, hogy lerantod, majd kezzel megfogva a hatso szarnyacskat, ami igy telen koszos tud lenni, szepen lenyomod.
-Csomagter ajto ismet. Esoben, vagy ha siman viz van rajta es felnyitod, akkor annak egy resze szepen patakokban befolyik a fedel oldalan egyenesen a csomagterbe. Ilyet meg nem lattam, pedig volt par autoval dolgom az eletem soran.
-Csomagter ismet. Szovet burkolatok hianya?! Fent vegig a tiszta fem...
-Bekapcsolt fenyszoroknal ha mosom az ablakot, akkor a lampamoso is mindig mukodik. Tulzas, pazarlas... E90-nel talan minden 4.-nal, ha kijott, ami boven eleg.
Majd tovabbi hasznalat soran biztos meg lesz par dolog, ami elojon. Leirom azt is.
mod: O, eszembe jutott meg ket dolog!
-Tavolsagtartos, dugozos tempomat. Varosban a dugoban beallitva, maximum 40km/h, 3-as kovetesi tavolsaggal. Jonak tunik, mert szepen megall, el is indul, ha a sor megindul. Aztan tortent egyszer, hogy egy auto befordult elottem, de varnia kellett, ezert megalltunk, a sor elottunk pedig elment. Majd az auto befordult, ekkor a sor 40 meterre volt kb., eppen megalltak. Az automatika elkezdte gyorsitani az autot egeszen 40-ig. Es ekkor kozbe kellett avatkoznom, mert az auto nem hogy nem allt meg, de meg csak nem is lassitott. Ha nem veszfekezek, siman telibe veri az elottunk allokat. Persze a rafutasgatlo mar joval elotte vonyitott, a tempomat megsem avatkozott kozbe. Erdekes... Igy engedjem a felesegemnek hasznalni teljes nyugalommal? Es mi van ha eppen jeges az ut, es nem tudok megallni?
-Es a sokat szidott pohartartok. Hat az valami borzalom. Csorog-zorog, ropog, mindent csinal. Hehe, megint csak assak el magukat. Lexusban mikor latsz ilyet? De mar egy Hyundai vagy Kia is egenyesebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #33246 üzenetére
A te kocsid volt szar. Próbáld meg ízlelgetni, hogy elég ha egyszer elcseszik, akkor már annyi a járatoknak. A tiednek volt 5-10 olajcseréje. Nem véletlen a 0 és az 5-ös olaj az ajánlásban sem
A hidrotőke csattogás tényleg az olajnyomás probléma miatt van, egy kis lyuk van rajta és az csillapítja a szelepek ütéseit. Ha rossz az olajnyomás, akkor nem töltődik fel. Nem egy nagy kaland levenni a hengerfejet, nem kell új belőle.
Az a gyűrűzés nem a hengerfalat jelenti, hanem a kis karikákat a dugattyúkon.
Egy hozzáértő szerelő (spec szerszám kell hozzá) egy munkanap alatt simán megcsinálja mindkettőt.
A dízelnél mindenki vállat von a költségeknél, ez benzinesnél töredéke és nem törvényszerű...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #33280 üzenetére
Nekem pont az osszeszerelesi minoseggel nincs bajom. Minden puha, semmi nem zorog, semmi nem nyoszorog(kivetel a pohartarto, nyitott allapotban ugye), minden jol kezre is all. Az E92 -omhoz kepest, es ebbol kiindulva az E60 -hoz kepest is hatalmas fejlodes, hoztak azt, amit az E39-nel abbamaradt.
Es fordult a kocka e tekintetben, mert az E90-E60-E65 -nel az E60 lekovette a gyenge anyagminosegu E90 -t, viszont az E65 ilyen teren rendben volt.
Az F30-F10-F01 -nel ez mar forditva van. Az F30 nekem nagyon puritan, kopogos, olcsojanos, borzalmas anyagminoseggel, mig az F10 ugyan abbol all, mint az F01. Ugyan ugy is neznek ki belulrol.... Tobbek kozott ezert ra sem neztem a 3er -re.Yeffy DJ: Ment privi.
negro: Kepeket dobhatnal fol arrol a verdarol. Az itteni F10 -ekben eddig meg nem lattam se kormanyfutest, se nightvision -t pl, de meg sun protection glass -osat sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen