Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vajga
tag
Üdv Urak!
Vettem egy 2001-es E65 745i-t, ami elvileg teljesen fel lett újítva (gyakorlatilag is, a képeket is megkaptam róla). Viszont dől belőle az olaj és a víz valahonnan. Az olaj tiszta, a víz tiszta. Van esetleg valami ötletetek? Köszi előre is! -
Vajga
tag
Köszönöm mindenkinek. Az az ominózus vízcső tömítés is cserélve lett. Amit kifelejtettem, hogy füst is van néha a motortérben, és gumiszag. Gondolom megcsúszik valami ékszíj. Néhány gázfröccs, és ez elmúlik. A generátorra gondoltam, az talán vízhűtéses, de ha van más tippetek, hogy mitől pisilheti össze magát, szívesen fogadom. Addig is megrendeltem a diagnosztikát.
-
Vajga
tag
válasz KAMELOT #57891 üzenetére
Nincs égett olaj szag, nem füstöl, az olajban nincs víz, a vízben nincs olaj. Nem más képek, motorszámmal minden szirszarral együtt kaptam vagy 200 képet. A bőrfestésről nem is küldtem képet, vagy arról, hogy a lengőkarokon még a matricák is rajta vannak. A váltó is szét volt kapva. Nem annyi volt a felújítás, hanem jóval több... És igen, nagyon szép hangja van, valóban úgy megy, mint a svájci óra. Ez sosem volt kérdés. Egyszerűen valami megadta magát, egy tömítés, vízpumpa, generátor, akármi, ez van. Abban reménykedtem, valaki tud valami alkatrészt, amire ez jellemző tünet. Na mindegy, valahogy elkezdem a felderítést. Először is valahol felderítek egy aknát.
[ Szerkesztve ]
-
Vajga
tag
válasz KAMELOT #57898 üzenetére
+beltér, +futómű. Igen. Egy évig dolgoztak rajta. Vett egy Q7es Audit, ez meg felesleges lett. Az eladó egy korrekt, szimpatikus srác volt. Én nem is BMW-t akartam, de ezt nem tudtam otthagyni. Nem is alkudtam a meghirdetett árból, megérdemelte, hogy ennyi befektetett munka és pénz után ennyivel megtiszteljem.
[ Szerkesztve ]
-
Vajga
tag
válasz KAMELOT #57901 üzenetére
Van, de az a helyzet, hogy nem vagyok egy fotóművész, és tiszta retek. Nem tudom lemosni , mert esik feszt. Majd tavasszal felpolírozom, hogy nézzen ki valahogy. Egy 400.000km es motor lett belőle kukázva, és egy 180.000km es blokk lett felújítva, beletéve, forgalmiba bejegyezve. Felújítás óta kb 20.000et ment. Köszi a tippet, megnézem.
-
Vajga
tag
válasz Anaren91 #57916 üzenetére
"Nem akarom rámondani, hogy át lett cseszve, nem kicsit" -akkor ne mond. Légyszives. Tisztelj meg kérlek ennyivel így látatlanban, hogy nem nézel ostobának. Nem tudom miért ez a leereszkedő stílus, de nem egy huszonéves suhanc vagyok, és nem ez az első autóm, hanem sokadik. Nem is egyedül mentem átnézni. Akinek van pénze BMW felújítás közben Q7-es Audira, maradjunk annyiban, hogy nem kenyérre kellett neki a BMW ára. Nem tudom hány autót adtál el, de nem kis kreténség kellene ahhoz, hogy valaki egy autó eladáskor valótlan dolgokat állítson írásban, mert utána olyan pert kap a nyakába, hogy nem köszöni meg. Nem egy 28. tulaj kreol nepper lerúgott sz*rját vettem meg, akinek már mindegy, hogy egyel több, vagy kevesebb bírósági ügye van.. Ezek az elméletek pedig, hogy a képen nem ez az autó van (vagy 200 képről beszélünk, motorszámmal, stb full dokumentálva az egész), és hasonlók... Hát srácok erre tényleg nem tudok mit mondani... Nevetséges. Biztosan PS, illúzió, akármi... Azt sem tudom egyesek honnan szedik, hogy egy felújított autó nem mehet tönkre, vagy munka közben nem volt egy apró hiba valahol! Előző audim hengerfejének 2x kellett nekiugrani, mert a zsír új hidrotőkék közül 2-3 beszart pár nap után, és a tömítés mellett is volt némi szivárgás. Ez ilyen. Mellesleg nem nála keletkezett a gond, hanem nálam. Az autó állt, az Audit használta. Mikor mentem ez ott volt a térkövön (sehol semmi olajfolt) koszosan, akksitöltőn, leeresztett gumival... Ez semminek nem tesz jót, volt is pár apróság, amit már orvosoltam. A felújítás témát ha nem bánjátok offolnám részemről, senkinek nem szeretnék bizonygatni semmit. Eleve csak a hiba behatárolása szempontjából említettem, ahogy az olaj milyenségét, és a vízét. Hogy nem, nem úgy néz ki, mint ami hengerfejes lett. Egyébként meg felőlem az is lehetne, ha már szét kell bombázni nem k*vára mindegy?! Őszintén... A nyáron simán ki fogok cseréltetni minden szirszar tömítés meg csövet, vízpumpát, generátort, az sem érdekel, ha zsír új...
-
Vajga
tag
Urak, sziasztok!
Tettem ma egy kis kiruccanást az új szerzeménnyel, gondoltam megosztom veletek az élményeim (szokásos eredetvizsga, stb). Hát nagyon paraszt (a szó pozitív, és negatív értelmében).
-Első állomás (pozitív tapasztalat): kút (gumit fújni), mivel az állástól megdöglött az első 2 gumim (retek ment a felni, és a gumi közé). Felkúrtam 3 bárra, hogy legalább a gumisig eljussak. Ahogy fújtam, mondom ez lefulladt?! Sapka fülemről le, fülelek, semmi. Olyan csendesen, kúltúráltan jár, hogy kajak elnyomja a gumifújás "zaja" a motorhangot. Pedig nem vagyok épp egy süket fajta...
-Negatív tapasztalat: felmentem egy kisebb parton, ami havas volt. Észre sem vettem, hogy csak a 2 tonna mozgási energiája visz előre, addig, amíg el nem fogyott, ki nem tört a fara, és nem kezdett el visszacsúszni. B*zmeg mondom visszacsúszok a főútra, végem, k*rvajó lesz.... Szerencsére megállt. Számtalanszor fordultam már meg ott hóban, gyerekek, ez összkerekes Audi után b*szott "szokatlan" (k*rvagáz..)!
-Szintén negatív, hogy a fullos változat van benne ami a hangtechnikát illeti, mégis valami hiányzik. Ha csutkára veszem, jó vesekőre is, és nem is torzít, eléggé leszakad az ember pofája, de valami hiányzik nekem (normál hangerőn is). Egyszerűen olyan lengyelpiaci, mint pl egy magnat rendszer. Nem olyan, mint amin a gyárban a mérnökhordák éjt-nappallá téve dolgoznak, és kasztnihoz igazítanak. Ki tudnátok segíteni, mi is van ebben? Harman Kardon? Hát nem tudom, bármi is, picit csalódás. Tökmindegy hogy állítom a logic7-et (ami hallásra simán sorruond-ot jelent), vagy az equalizert...
-Negatív és pozitív egyszerre: számomra eddig maga az egész autó, a 2 tonnájával, és a manőverezhetőségével (kanyarodás, gyorsítás, úttartás, stb). Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a feladat az lenne, hogy törjünk be egy üveget. Az Audi elkészít egy titánium szálcsiszolt kalapácsot, kényelmes nyéllel, kiszámolva azt, hogy a kezed mozgásának kényelmes sebességéhez mekkora súly kell, hogy mozgásenergiából hajszál pontosan megrepessze az edzett üveget, majd az magától felrobbanjon, teszed ezt öltönyben. Közben úgy szól a B&O, mintha a fejedben szólna, gyakorlatilag nem hallasz hangszórókat.
BMW: feladat továbbra is adott, kitörni az üveget. Megoldás: fából kifaragunk baltával egy 40kg-os buzogányt, nekifutunk, és izomból beb*sszuk (az üveget meg körbebetonozzuk, meg ne szökjön)! Probléma, ha csúszik a talaj, mert ránk esik a buzogány, amúgy jó a terv.
Szóval egyelőre szokom. Tetszik is, hogy ilyen sportos (paraszt), meg nem is. Meglátjuk. Még nem szakítok vele! <3 -
Vajga
tag
válasz CharlieDrop #57959 üzenetére
Ez azért vigasztaló. Ettől azért odébb van (sima v6 2.5 tdi), de mindenképp bíztató! (nem). Nekem volt kotróm, úgy próbáltam ki, hogy Egerben rámentem vele a havas, alatta latyakos-olvadt szántott földre, a repülőtér mellett. Kifejezetten ezért mentem ki. Olyan volt, mintha ott sem lenne. De a legélvezetesebbek srácok: tiszta úton a derékszögű kanyarok, alacsony tempóval nyilván. Azt nem tudom leírni, de fordítasz a kormányon, elfordul az eleje és a hátulja is, egészen szürreális, tényleg mintha sínen menne. Nincs jobb hasonlat. Na de h ne az Audival b*ziskodjak itt, mondom, tetszik ez is! Nagyon is! csak ez nem úriember, hanem p*raszt! de cool verda!!!!!!
-
Vajga
tag
válasz Chris0321 #57960 üzenetére
"amivel be lehet kapcsolni a térhangzást vagy mit."- van ilyen az iDrive-ban, valóban. Nem sokat segít. Egy sima surroundot csinál szvsz. Ami sztem egy zenének nem áll jól. Megpróbálom még állítgatni, de látod egy audiban nyomsz egy resetet, és egyből jó. Nem szedi le a vesédet, de azt hiszed, hogy a zene a fejedben szól. Nem tudom máshogy körbeírni. Nekem ez is olyan, mint amit baltával vágtak ki.
-
Vajga
tag
válasz Chrys_ #57966 üzenetére
én nem tudom... sok a közép úgy, nem? (nyilván ezt equalizerrel vissza tudod venni) igazából elkezd hasonlítani valamihez, amihez kellene, hát nem tudom.... egyszerűen nincs meg az a feeling a basszusnál, mintha te mozognál, és a magas -és középnél, mint ami a fejedben szól. Bocs, h ezt írom, sztem szar.
-
Vajga
tag
kb hajszál pontosan ez a beállításom. megy ez nekem fülre is, úgy látom!
-
Vajga
tag
Szívok az INPA val. Mikes easy BMW toolsal próbálkoztam eddig eredménytelenül. Nem tudtam com1 re állítani, a videóban ezt írják, ezért az inibem állítottam com6 ra. De csak kérdőjelek voltak az INPA ban. Most leszedem ezt, és felrakom azt, amit a kábelhez adtak, de már nagyon elegem van belőle. Win7 32
[ Szerkesztve ]
-
Vajga
tag
Nem is az, ha olyan a hiba elviszem én is, nem kezdek el otthon kókányolni. De egy sima elkoszolódott légtömegmérővel nem akarok egyből szerelőhöz rohanni, égne a pofám, ha még ennyi se menne. Vagy egy akksi csere miatt, feltanítani... Olajcserét is szeretem magamnak csinálni, mert arról tudom, hogy nem kapkodva lett leeresztve. Utána viszont nullázni kell a szervízintervallumot (persze ez utóbbi lehet h megy óra óracsoportról is, még nem néztem). És annyi ilyen apróság van még. Ma újra nekifutok. Szép napot az uraknak!
-
-
Vajga
tag
Sziasztok!
Kb egy éve írtam, hogy vettem egy 745i-t, volt vele némi gondom (olaj és vízszivárgás, stb). Felújíttattam, illetve én is sok mindent megcsináltam, egy dolog nem lett kiküszöbölve, a katalizátorra hibakódot dob 2 használat után, ha hidegen egyből elindulok vele. Ha megvárom, míg bemelegszik, akkor nem. Mielőtt ilyen költségbe verném magam, konkrétabban a következőről lenne szo:
-2es hengersor katalizátor utáni szonda értéke ugrál 0.1 valamennyi, és 0.7 valamennyi között, melegen, alapjáraton (550-es fordulat, a két érték között kb 10-15mp, mikor eléri a 0.7 valamennyit, hirtelen visszaesik 0.1 valamennyire, és szépen kúszik fel újra).
Még el is fogadnám, amit a szervíz mondott, hogy elöregedett a katalizátor, de a következő történik:
-hidegindítás, ugye valami 9mm szelepnyitás, 0.45-ön áll mindkét hengersornál a kat. utáni szonda, mint a cövek (ilyenkor tudomásom szerint nem is mér, nincs értelme), magasabb fordulat
-nem sokkal később szelepnyitás átáll 0.3mm-re, szonda még mindig nem mér (0.45).
-bemelegszik, szelepnyitás 0.3mm, alapjárat 750, kat. utáni lambda értékek fixek (itt már mérnek szépen, talán 0.6 környéki értéken ingadoznak minimálisan mindkét hengersornál), kat előtti értékek szintén fixek (1.5), mindkettő alig ingadozik 0.01-et, füst még mindig nincs, járás sima. Tehát tökéletesen üzemel, be van melegedve, szondák mérnek.
-ezután mikor tovább melegszik, az alapjárat beáll 550-re, a 2es hengersor utáni szonda értéke lassan elkezd felfelé kúszni, a kat előtti marad változatlan 1.5 körüli értéken. Füst nincs, szépen jár.
-mikor a kat. utáni szonda értéke eléri a kb 0.8-at, visszaesik ahogy írtam, és itt már elkezd füstölgetni.
-mégegy érdekes dolog, gyakran sikerül a gázpedállal olyan magasabb fordulatszámot elérni, ahol megszűnik az ingadozás. És újra olyan, mintha jó lenne a katalizátor.
A kérdésem, mi a fene történik mikor az alapjárat a meleg motornál 750-ről leesik 550-re? Hogy lesz hirtelen "rossz" a katalizátorom azon a fordulaton, majd újra jó egy magasabb fordulatszámon? Okozhat ilyen jelenséget pl gyújtás, befecskendezés, esetleg szelepnyitás?
Köszönöm előre is. -
Vajga
tag
válasz KAMELOT #63256 üzenetére
Ezt nem tudom mire írod, pontosíts kérlek. A beköszönésemre? Én is "sokat" (nem amúgy) gondolkoztam, hogy újként köszönjek-e be, vagy mint aki már volt itt, hisz 1 év után úgysem emlékeznek a nyűgjeimre. Elnézést, ha nem volt kedvedre való. KAMELOT félisten, véleményed a leírtakról?
[ Szerkesztve ]
-
Vajga
tag
válasz KAMELOT #63260 üzenetére
Az én véleményem is ez volt. Meg volt a komplet felújítás, fájt kb 2.5-3 milkába. Tavaly többet volt az egri "BMW szervízben", mint nálam. Sokkal többet! Egy példát mondok, sokadjára vittem már vissza úgy, hogy "mostmár fasza? hibakódmentes?" -"persze persze minden OK! -szekunderlevegő is jó végre? nem csak a házunkig jutok el check engine lámpával? -persze persze megcsináltuk!"
Persze, h villant az a k*rva lámpa már megint azon a 2 kilométeren, mondom sz*rok bele megcsinálom magamnak:
-szétszed, hát a szekunder levegő szivattyú nem is volt benne!!! Ki volt buherálva! Úgy kellett bontva rendelnem, és beszerelnem! És ez már a sokadik alkalom után, ki is cetliztem, h ez legyen már jó!
-egyszer elvittem leműszakiztatni, 2 hónap múlva visszakaptam, annyi, h elfelejtették leműszakiztatni (nem volt pecsét a forgalmimban). Szóval baki-baki hátán. Sok sok rengeteg ilyen faszság. Odavittem telitankkal, visszakaptam üressel, és törött benzincsővel!!!!!!!!!!!!Ne haragudj meg kérlek, ha nem fogadom meg a tanácsod, mert az amit én megcsináltam, az viszont működik. És szeretem is csinálni, és érdekel is.
[ Szerkesztve ]
-
Vajga
tag
válasz FIREBLADE78 #63271 üzenetére
Én 2 évig kint éltem, mi közlekedtünk a jómagyar megszokott tempóban, meg mindenki más is kb annyival, soha életemben nem láttam 300-al elzúzni mellettünk valakit. Max saccra ilyen 160-al, de ez meg itthon is így van. Én nem tudom megkülönböztetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tippmix
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs