Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok,
Jövőhéten veszek Németországban egy használt BMW-t amin jelenleg nyári gumi van, de a kereskedő vállalta, h felszereli téli kerekekkel mire kimegyek érte. Ez lenne az első olyan autóm amin defekttűrő abroncsok vannak és erősen gondolkodok, h sima gumit tetetek rá -leginkább a komfort miatt (18as méret). Mi a véleményetek erről? Ti ragaszkodnátok az RFT gumikhoz a helyemben?
Köszi előre is!Plusz egy kérdés: Premium Selection minősítésű az autó, de én az itthon is érvényes EuroPLUS garival kérem ami csak 1 év, viszont plusz 1 évet vásárolhatok hozzá 800 euróért. Szerintetek megér annyit?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #39224 üzenetére
És nem is sokkal drágább. Abban a kategóriában amiben én válogatok kb 5% a felár. Viszont megismerheted az autó teljes múltját, nem kamuznak semmiről. Plusz az egy év gari sem mindegy azért. Még ma is beszéltem egy hamburgi kereskedővel egy autóról, mondja nekem, h az egyik felnin van egy minimális sérülés, de azt is kijavítják átadás előtt. Én végül nem azt az autót választottam a hosszú várakozási idő miatt (8 nap), de nagyon korrektnek tűntek ők is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz H.Ezredes #39227 üzenetére
Bocs, de szerintem nem nagyon vagy tisztában a Premium Selection rendszer működésével.
"90%-at széttapossák rögtön tesztautók belső autók stb stb... " -jelenleg 16.467 autó van fent a BMW.de-n ami rendelkezik PS minősítéssel. Ezeknek a 90%-a szerinted dolgozói illetve tesztautó volt? A fenét. A 90%-a lízinges autó amit cégektől vagy magánszemélyektől vesz vissza a BMW -legtöbbször 2 vagy 3 éves korában. Nem mellesleg minden autónak publikus az előélete. Nyilván akadnak köztük széthajtott példányok is , de ez valószínűleg nem túl gyakori -és az ilyen esetekben jöhet jól a garancia. Én egy 3 éves 420d kabriót veszek jövőhéten ami egy negyvenes orvosé volt, leadta három évesen és egy ugyanilyet hozott ki helyette. Meg is látszik a felszereltségén, h orvosé volt, mert az összes létező utasvédelmi extra benne van az autóban.
Egyébként Te mit ajánlanál azoknak akik fiatal (1-3 éves) használt BMW-t akarnak venni maguknak? Menjenek a török vagy szerb kereskedőkhöz? Vagy vásároljanak magánszemélytől garancia nélkül? Ez utóbbi nem is olyan egyszerű, mert ebben a kategóriában szinte nincs is privát eladó autó Németországban. Egyszerűen nekik nem érik meg hirdetgetni az autójukat hónapokig amikor új vásárlásakor nagyon jó feltételekkel veszi vissza tőlük a BMW.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #39230 üzenetére
Persze, csakis megbízható forrásból. BMW.de. Az ingolstadti BMW kereskedéstől.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz H.Ezredes #39444 üzenetére
Magyarországon lehet. Az enyémben most az összes szűrőt és olajat cserélték. Legalábbis ezt mondták. És egy német BMW szervizben meg lehet bízni szerintem. Ott valószínűleg megcsinálják azokat a munkákat/bekerülnek azok az alkatrészek az autóba amit kifizetsz nekik.
Egyébként ez az ő érdekük is egy Premium Selection verdánál, mert nyilván nem akarják, h két éven belül visszavidd nekik.Egyébként még mindig nem válaszoltál arra a kérdésemre, h szerinted milyen forrásból érdemes beszerezni egy 1-3 éves BMW-t?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Köszi! Nem, én Németországban vettem. Illetve az enyém cabrio.
H.Ezredes: Igazad van, attól függetlenül, h német még lehet sz@r. Azt, h orvos volt az előző tulaj teljesen hidegen hagy - de ezt már kifejtettem korábban is. Csak azért említettem meg, mert korábban írta vki, h ez mekkora kamu duma -amivel egyet is értettem - de most kiderült, h ez esetben nem volt az.
joamilestoné: Simán elképzelhető, h igazatok van. Én viszont úgy gondolom, h ott kisebb eséllyel lehet lyukra futni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszi!
BMW001: Több mint 100 ezret elbír a két első tárcsa? Én ettél kevesebbre emlékszem. Főleg egy automata autóban. Remélem, h igazad lesz, mert nincs kedvem cseréltetni a közeljövőben. Úgy terveztem, h a 30 ezres periódus amit most "kaptam hozzá" bőven kitart jövő tavaszig (évente max 15 ezret megyek). Maximum addig amúgy is el szeretném adni az autót - mivel akkor még 1 év garival piacképes lesz. Utána már jóval kevésbé.
Ezt a túl hosszú olajcsere periódus "parát" nem értem egyébként. Miért mondja azt a gyártó, h ~30 ezrenként cseréltesd csak, ha az árt az autónak? Ráadásul az olajcsere általában plusz bevételt hoz nekik. Az előző autómon (Lexus) 15k volt megadva, de több mint 10 éve is volt már olyan Audim amin ugyanúgy 30k volt megadva mint most ezen a BMW-n -ami persze soha nem volt több 25-nél a komputer szerint. Nem értem, h min múlik ez.. Világítsatok fel, pls!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz STC Speed #39462 üzenetére
Köszi!
Igaz én nem vagyok szakértő, de tapasztalataim szerint igaz az az általános vélekedés miszerint "minél újabb annál szarabb minden autó".FIREBLADE78: Nekem tetszik, de nem merném megvenni ilyen világos belsővel. Egy ilyen autóba én legszívesebben csak zokniba szállnék be.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz H.Ezredes #39471 üzenetére
Az, h nem szeretnék féket cseréltetni rajta nem jelenti azt, h nem is fogok. Ha kell cserélem, csak nyilván nem örülnék neki. Egyébként én mindig full rendben tartottam az autóimat minden téren. Az előző autómat is úgy adtam el, h bőven a piac felé árazhattam a makulátlan állapota miatt - és az első ember aki megnézte meg is vette.
Az olajcserét pedig eddig is a gyári ajánlás alapján csináltattam (mint minden mást is) és ezután is így fogom. Ezzel az autóval valószínűleg nem fogok 15 ezernél többet menni, ezért nem hiszem, h nagyon kiszúrnék a következő tulajdonosával. Sőt.BeZol: Pontosan! A kabriózás nem a sebességről és a kanyarvadászatról szól. Amúgy nem mintha ez a motor egy kupéba kevés lenne -lehet, h azt is ezzel a motorral vettem volna. Nem tudom, h egy 8 másodperces 0-100 és egy 228-as végsebesség mire nem elég -oké gyorsulási versenyre biztosan nem. Nekem mindenesetre mindenre. Volt már ettől erősebb autóm is, de ahogy öregszem egyre inkább lassulok, és ezt a teljesítményt sem használom már ki.
Nemrég próbáltam haverom 300 LE feletti Audi A5-ösét (3.0 TDI), és rendesen noszogatnia kellet, h ugyan lépjek már oda neki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MPowerPH #39474 üzenetére
Oké, köszi, legalább tudom, h mire számíthatok. Egyértelmű, h csak gyári mehet bele és csak szakszervizben.
Amúgy vicces, de az eddigi legolcsóbb fenntartású autóm egy Lexus volt. Toyota szervizbe hordtam és minden egyes alkalommal kb fele annyit fizettem mint például egy Audi szervizben korábban. "Nagy szervizt" is csináltak rajta 100k alatt. Forddal még nincs tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #39476 üzenetére
Örülök, h ezt leírtad (leírtátok), így végre én is megértettem. Bár az még mindig nem teljesen világos, h a gyártó miért ennyire megengedő ezekkel a szervizperiódusokkal. Mert szerintem hosszútávon nekik is az lenne az érdekük, h vidd minél többször és minél később romoljon el. Mind1, ezt már valószínűleg soha sem fogom megérteni. De a műszaki része legalább már tiszta.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #39478 üzenetére
Teljesen logikus amit írsz! Csak ugye én soha nem gondolkodom "flottás fejjel".
Szerk: Egyébként szerintem tesómék Tőletek vettek kb egy hónapja egy 1 éves ezüst színű Titanium C-Max-ot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem Te vagy rosszul bekötve szerintem. Vagy nem csak Te. Én sem gondolkodok soha új autóban, az első 1-2 éves "óriási" értékcsökkenés miatt. Én egyébként mindig úgy tartottam, h a teljes vagyonod (nem mobilis tőke) 10% maximum 15%-nál ne álljon több egy autóban. A Becsületes Nepper meg azt mondja (ha jól emlékszem ő mondta), h max 3 havi fizudért vegyél autót.
Plusz abban is egyetértünk, h a hitel minden formája kizárva. Ha valaha megfordulna a fejembe, h hitelt vegyek fel, csak olyan eszközt vennék belőle ami hozza a pénzt, nem pedig viszi.Newlachka: Magyar viszonylatban tök jól kerestek! Szerencsére egyre inkább jellemző itthon az európaihoz közelítő bér.. Egy kis odafigyeléssel egy-két év alatt simán össze tudtok rakni egy jó állapotú 3-5 éves autóra való pénzt.
(#39528) Xero : Nagyon szép! Simán letagadhatna akár 100 ezret is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Durva amiket írsz, nem is gondolnám, h ilyen dolgok előfordulnak még vhol.
De gondolom mostantól minden máshogy lesz!Egyébként én is jobban kedvelem a jó hírű (nem hivatalos) szervizeket! Ha nem lenne a 2 év gari feltétele a márkaszervizben való szervizeltetés, én sem vinném oda.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mauzes #39675 üzenetére
Kereskedő, import autó, ezért van rajta új rendszám. És kint valószínűleg csak egy tulajdonosa volt. Én messzire elkerülnék egy ilyen autót mert van rá esély, hogy "áfacsalt" -nem is kicsi. Később simán lefoglalhatja a NAV. Inkább hozz be magadnak egyet, ha van rá lehetőséged! Vagy vegyél magyarországit -bár azok meg általában sokkal rosszabb állapotban vannak..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mauzes #39683 üzenetére
Sajnos nem tudod ellenőrizni. Én pár hete voltam ez ügyben a NAV-nál és a vámosoknál is, és azt mondták, h ilyen információt nem adhatnak ki. Van egy kereskedő haverom, ő azt mondta, h az import autók nagy része vmilyen "trükkel" kerül az országba -én ezért nem mertem itthon vásárolni, pedig anyagilag jobban jártam volna.
CharlieDrop: Ez szerintem nem ilyen egyszerű. Én több embert is megkérdeztem erről, de senki nem tudott olyan módszert ajánlani amivel biztosan elkerülhetem a későbbi lefoglalást. Ettől függetlenül lehet, h igazad van, én nem vagyok szakértő.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz lali81 #39689 üzenetére
Elvileg ezt a módszert mostanában (2-3 hónapa) lőtték le az okmányirodák. Nem tudom a részleteket, de a haverom -aki nekem is intézte az átírást- azt mondta, h a sok visszaélés miatt már mindenféle nyilatkozatot kérnek az előző tulajdonostól átíráskor. Persze ismerve a magyar neppereket ezt is biztos megoldják majd vhogy.
Silent77: Örülök, h megoldódott.
-
nagyúr
Üdv,
Jelenleg F33-at használok, de párszor ültem E93-ban is, és a kettő nem sokban tér el egymástól. Szélzaj 160-nál teljesen élhető (majdnem mint egy sima kupéban), illetve téli és esős időben is kompromisszumok nélkül használható. Amire szerintem érmes figyelni, h sérülésmentes legyen az autó! Szinte a legkisebb sérülésnél is elmozdulhat a tetőszerkezet, és akkor jó eséllyel be fog ázni. Egyik haverom szívott ezzel, nagyon nehezen tudták beállítani neki a tetőt -tudomásom szerint elég sokszor járt szervizbe vele.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #39834 üzenetére
Az enyémben szerintem sport ülés van, de annyira nem vagyok kibékülve vele. Kicsit szűk az ülőlapja és állítani sem lehet rajta. A hátlap mondjuk rendben van.
Mondjuk én egy kicsit nagyobb vagyok az átlagnál (194cm, 100 kg).
Az eddigi legkényelmesebb ülésem egy Audi A3-ban volt egy sima (szövet) ülés deréktámasszal. Volt olyan, h itthon beszálltam derékfájással és Amszterdamban kiszálltam "meggyógyulva". Nem vicc.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MPowerPH #39836 üzenetére
Van deréktámaszom, de még azt sem sikerült rendesen belőnöm. Illetve a combtámasszal próbálok "játszadozni" -hátha úgy kényelmesebb lesz hosszútávon. Eléggé megszenvedek egy rendes beállításért.
Gondolom Neked F10-esed van és abban nagyobb ülések vannak mint egy négyesben?![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Az előző autóm hosszú évekig megvolt, de most úgy gondolom, h tesztelek egy másik stratégiát annak érdekében, h minél több autót kipróbálhassak. Nem éri meg, mert így évente realizálok egy nagyobb veszteséget (mondjuk 1 milliót), viszont ez akkor is megtörténik ha hosszabb ideig ülök egy autóban, csak akkor ritkábban kell egy nagyobb összeget kifizetnem.
"Ez megint a sok fos lelakott kocsihoz vezető út úgy érzem, de ne legyen igazam." -az én esetemben ez biztos, h nem igaz. Megvettem a PS minősítésű hibátlan autót nagy szerviz után, megyek vele max 15 ezret és továbbadom. Nyilván ha kell költök rá. Ja! És persze mivel imádom az autókat, úgy vigyázok rá mint a szemem fényére - mint minden eddigi autómra. Hidd el, nem lesz lelakva egy év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Sziasztok,
Elefántcsont színű Dakota bőrkárpittal van valakinek tapasztalata? Sokat vezetek farmerban, nem tudom, h meg merjem-e venni?! Köszi! -
nagyúr
válasz Anaren91 #58914 üzenetére
Köszi! Igazából csak a Dakota miatt tartok tőle. Havernak majdnem fehér igazi (puha) bőrkárpit van a BMW-jében, és azt mondja, h soha nem fogta még össze semmi. Őszintén szólva nem szeretem a Dakotát, de most "muszáj" lesz megbarátkoznom vele. Most veszek használt autót, és az összes kinézett gépben ez van. Csak különböző színekben. Konyak színben bejön egyébként, de sajnos nem csak ezen múlik a választás.
Ck.: Köszi Neked is! Az elhasználódás miatt nem fáj a fejem, mert maximum másfél évig lesz nálam az autó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #58993 üzenetére
A Premium Selection szolgáltatás tudtommal soha nem tartalmaz ingyenes karbantartást - ilyet hol olvastál? Ahhoz az kell, h az autó nullkilométeres korában megvegyék mellé a Service Inclusive szolgáltatást. Ez tartalmazza a kisebb szervizköltségeket 5év/100.000 kilométerig (olaj, szűrők, stb), illetve ennek a szolgáltatásnak van egy fullos verziója (Service Inclusive Plus), de ez nagyon ritka. És ezek teljesen függetlenek a Premium Selection-től. Azt az adott kereskedő "veszi meg" a használt autó mellé újraértékesítéskor (kb 400 ezerért 2 évre).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elden Ring
- Path of Exile (ARPG)
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen