Hirdetés

  • Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO

    ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.

  • Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska

    lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)

  • Hauntii teszt

    gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sk8erPeter

    nagyúr

    válasz Nyiscsák #2557 üzenetére

    Nincs mit!
    Mindig kerüld el ezeket a system(...) jellegű függvényhívásokat, mindig megoldható másképp, könyvtári függvényekkel is.
    Ez egy feleslegesen erőforrásigényes rendszerhívás, ráadásul NEM platformfüggetlen.

    Jester01-nek igaza van, lehet tovább egyszerűsíteni és gyorsítani, így még jobb:
    int tobbszor( int* pTomb, int size )
    {
    int i, j;

    for ( i = 0; i < size; i++ ){
    for ( j = i+1; j < size; j++){
    if (pTomb[j]==pTomb[i])
    return 1;
    }
    }
    return 0;
    }

    Tehát a belső for ciklusban i+1-től vizsgálódom, felesleges újra és újra végigmenni az egész tömbön, ráadásul így eleve az aktuális tömb utántól indul a vizsgálat.

    ======

    (#2556) Jester01: you're right. :K Először arra gondoltam, az úgy nem jó, mert nem rendezett a tömb, aztán rájöttem, hogy ez baromság, mert egyszer már az elejétől végigszaladgáltunk, minek újból, kicsit fáradt vagyok... :N

    Sk8erPeter

Új hozzászólás Aktív témák