- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- E-book olvasók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- SSD kibeszélő
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
CrusherW
tag
válasz plaschil #264 üzenetére
Hello.
Unalom űzésként találtam ezt a topicot, ide legalább tudok írogatni
Előszöris, sajna csak C# ban tudom elmondani az én megoldásomat, de remélem az is segít:
először is, az oké, hogy kivonod X2 - X1 et, és Y1 ből Y2 őt, de ugye, arra is gondolj, hogy a két pont közül nem tudod, melyik hol, van, tehát először megkell állapítani, hogy melyik a nagyobb, és nagyobból a kisebbet számold ki.
public double GetDistance(PointF p1, PointF p2)
{
double xDistance = Math.Max(p1.X, p2.X) - Math.Min(p1.X, p2.Y);
double yDistance = Math.Max(p1.Y, p2.Y) - Math.Min(p1.Y, p2.Y);return Math.Sqrt(Math.Pow(xDistance, 2) + Math.Pow(yDistance, 2));
}ezt aztán egysorossá is lelehet redukálni, nah meg PointF objektum helyett lehet több double, int, decimal, vagy neked tetsző változót használni. Lehet, hogy nem tökéletes mert notepadba lehet elírtam valamit, de sztem ez jó lesz
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- PlayStation 5
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Dragon Age: Origins
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Fűnyíró topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen