Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buherton

    őstag

    válasz #90088192 #6049 üzenetére

    screen.h
    void delay(unsigned int usec);    
    void lcd_select(int s);
    void strobe_E(void);
    void set_y(int y);
    void dsp_on(void);
    void clr_scr (int t);
    void write_char(int line_select, int y_offset, int c);
    void string_out(char* message, float variable, char line, char y_offset);

    A hardware.h-ban pedig függvény definíciók vannak a deklarációk helyett. Nem illik ilyet csinálni. De ha nagyon muszáj, akkor az inline kulcsszót kell elétenni.

    Kerüld a fölösleges pontosvesszőket. Nem illik ilyet csinálni.

    Ha pedig void a függvény paramétere, akkor írd ki, mert így variadikus lesz.

    A register map-re struktúrát és uniont szoktak ráhúzni és akkor nagyon frankón végigkövetehető, hogy ez melyik regiszter. A macro mágiát érdemes elkerülni.

    Az include pathért legyen a build környezet felelős és ne hardcode-ld bele a kódba.

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

Új hozzászólás Aktív témák