Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #22709 üzenetére

    A számok minden bizonnyal a shader fordítónak mondják meg, hogy az adott játékból milyen utasításszavakat fordítson. Ez a párhuzamos végrehajtás szempontjából lényeges.
    A grafika minőségét egy driver képtelen változtatni, mert a DX10+ program visszautasítja az erre vonatkozó próbálkozásokat. Gondolom észrevetted már, hogy sok DX10+ programot nem lehet moddolni, mert le van védve ez ellen.
    Amiket a driver változtathat az a shader feldolgozás pontossága (a GCN architektúránál gyakorlatilag nem éri meg, mert magas pontosság feldolgozásra van tervezve), a szűrés minősége (de ezt te is módosíthatod), illetve lecserélhet bizonyos formátumokat, amire szokott is példa lenni, mert az Xbox 360 HDR formátumát a PC csak a DX10-től támogatja, így a fejlesztők egy másik formátumot használtak PC-re. Ezt a driver visszacseréli a konzolos jobb eredményt adó formátumra (de az AMD ezt is kikapcsolhatóvá tette, ha te erre nem vágysz).

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák