Hirdetés

Keresés

Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Nyárköszöntő hardverszemle

    ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.

  • Ismét mozgásban a Where Winds Meet

    gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.

Új hozzászólás Aktív témák

  • InfiniteReality

    őstag

    válasz Jakuu #20572 üzenetére

    Szerintem elbeszélünk egymás mellett:) Én csak arra gondolok, hogy tökmindegy milyen kártya, nyilván a driverrel magával van a gond. Viszont, hogy a problémát megoldják az eltérő felépítésű kártyák miatt máshogy kell belepiszkálni a driverbe (szerintem - ezt állítom). Tehát ha AMD-ék felkiáltanak, hogy HEURÉKA, ezt-meg-ezt-meg-ezt módosítva mondjuk 5-10%-ot sikerül kicsiholni a GCN architektúrából, ennyivel javul a frame rendering eltérés, akkor ez önmagában nem garantálja, hogy 6-os (még nem GCN) kártyáknál is megtörténik ez a csoda. Ott lehet (nem tudom, csak feltételezem!), megint máshol kell megpiszkálni, hogy ugyanazt a zavaró jelenséget kiküszöböljék. És itt jön képbe az eltérő architektúra...
    "Elrontani" valamit könnyebb, mint kijavítani. Ráadásul azt is tudom, hogy ez nem újkeletű probléma, elolvasva az itt linkelt angol nyelvű cikket az is bennevan, hogy az nvidia már kb 2 éve felfigyelt erre az akkor még csak bimbózó problémára, és ők folyamatosan úgy fejlesztik a drivereiket, hogy ez a jelenség ne legyen számottevő.
    Az AMD ebből a szempontból le van maradva, eddig azon dolgoztak, hogy minél több frame-t minél jobb minőségben pumpáljanak ki. S most mint egy csipkerózsika ki felébredt álmából elkezdtek dolgozni ezen is. Persze miután elég sokan felhívták a figyelmüket erre a problémára (ami az újabb architektúrához egyre jobban passzoló driverekkel 1x csak nagyon előjött - ahogy Te is írtad hogy egy driver csere után tapasztaltad erősen).

    Ez a frame rendering idő, illetve ennek az ingadozása, olyasmi mint egy jitter. Tényleg elég zavaró, hogy egy játék megy mondjuk 100FPS-el, tényleg folyik, de meg-megakad.

    [ Szerkesztve ]

    http://logout.hu/cikk/samsung_led_tv_tudastar_d_szeria/alapok.html

Új hozzászólás Aktív témák