- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz hombre[EU] #1668 üzenetére
Sajnos az egész Network koncepció ezer sebből vérzik a Cyberpunk szerepjáték lore-ban. Sajnos nem kell hozzá még különösebben komoly informatikai háttértudás sem, hogy kiüssenek a problémák. Az egész "3D-ben grafikailag reprezentált" grafika magyarázata (idézet a hamarosan érkező cikkből: "Ihara-Grubb Transzformációs algoritmus (I-G algoritmus), ami egy virtuális tájat képez le, a magyarázat szerint (részben) azért, mert így ösztönösebben reagál rá a netzsoké - vagyis egy villogó feliratot lehet, hogy valaki átlép, de egy hatalmas, ostorral csapkodó, tüzet köpő démonalakot nem hagysz figyelmen kívül...") mókás, főleg, hogy a Mesterséges Intelligenciáknak vajon mi szükségük lenne ilyesmire?
Ha az ember csak elfogadja, hogy ez ilyen, így van kitalálva, hát hurrá, élvezhető, csak az agyadat kell szórakozás üzemmódba kapcsolni, hogy ne fájjon...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
JSaN
addikt
válasz hombre[EU] #1668 üzenetére
Szerintem ez realis, pl ha veszel es fizetsz akkor magad azonositod es levonja a penzt, illetve vissza jelzest kuld kozpontba hogy mindjart kifogy az egyik sor kell utanpotlas. Ez alapjan a mar ma is halozatra vannak kotve az okos otthonos eszkozoknek nevezett cuccok. Pl.: huto ami bevasarol magatol stb., de mar most is vizionaljak hogy bajok lehetnek a hackelgetessel.
2077 ben meg utolso sarokon is ilyen van, nem latok kivetni valot.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
félisten
válasz hombre[EU] #3003 üzenetére
Segítsek vagy rájössz magadtól?
Nem kifogások kellenek, hanem innováció. -
cyberkind
félisten
válasz hombre[EU] #6279 üzenetére
Csak tudnám mi a lótúrót csinálnak ezek 7 (lassan 8 ) éve, ha megint ott vagyunk, ahol a part szakad, csak ezúttal, Lengyelországban.
Paranormal Cocktivity
-
nubreed
veterán
válasz hombre[EU] #6279 üzenetére
Szerintem ott most extra stresszes mindenki, a nagy főnök is. Ezért születnek ilyen félre kommunikált, magyarázkodásra kényszerítő dolgok.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
RubbishBin
senior tag
válasz hombre[EU] #6279 üzenetére
Az szerintem fix, hogy nem csak annyi ember fog elmenni, ahányan átlagosan szoktak egy nagy project befejeztével...
Még egy ilyen hajtás, aztán megy a feleség a gyerekekkel valami Ubisoft alkalmazotthoz.Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
Topikgazda
válasz hombre[EU] #6279 üzenetére
Jason Schreier történettel kapcsolatban azért vannak bőven árnyoldalak.
Róla tudni kell, hogy eredetileg a Kotakunál dolgozott, idén áprilisban ment át a Bloomberghez. A Kotakunál is a crunch (fejlesztési túlóra) volt a fő vonala a sikeresebb cikkeinek, illetve a rosszul sikerült fejlesztésekről írt.A Bloombernél még nyáron jött egy szivárogtatás arról, hogy a CDPR-nél már megy a crunch. Aztán [tőle jött a kiszivárgott CDPR belső levele a crunchról (6 napos munkahét)] , azóta pattog a dolog rendesen, mivel egyfelől elég támadólag megy neki a CDPR-nek, a forrásai szerint ugyanis a cégnél korántsem megy minden olyan szépen, mint ahogy azt korábban Marcinék lefestették (pl. hogy már tavaly május óta "crunch" van egyes fejlesztői csoportoknál).
Azóta több téren voltak oda-vissza vágások, például Schreier elfelejtette megemlíteni, hogy a lengyeleknél a túlórát (crunchot) kifizetik, tehát ez nem azonos azzal, amit sok más játékfejlesztő esetén crunch-nak tekintenek (ott nem jár extra pénz a túlóráért). Ez talán apróságnak tűnik, de az is tény, hogy mint "tényfeltáró újságíró", illett volna az ilyesmiknek utánanéznie.
Ahogy több oldalról is úgy vélték, hogy Schreier eltúlozza a dolgot, és igazából egy, a játékfejlesztői iparban általános szituációt szenzációhajhász módon kihasznál, hogy rossz színben tüntesse fel a CDPR-t, és egyben ezzel minél több olvasót (kattintást, más szóval figyelmet) szerezzen magának. Screier ezekre reagál az általad linkelt módon, miszerint CDPR-esek írtak neki, hogy valójában még annál is súlyosabb a crunch, ahogy ő leírta, mert volt olyan, hogy a varsói irodában bent aludtak egyesek egy időben. Ő meg nem csinál mást, mint ezt közkincsé teszi.A személyes véleményem az, hogy biztos, hogy van crunch a CDPR-nél is, ahogy szinte minden játékfejlesztő cégnél. Azonban az is biztos, hogy Schreier látványosan szenzációhajhász módon nyomatja ezt a témát, és tolja tovább és tovább, mintha a CDPR óriási rosszfiú lenne... Holott itt csak egy a sok közül tipikus esetet látunk szerinte. Azzal együtt, hogy Marcin korábbi megjegyzése, miszerint igyekeznek a crunchot elkerülni, most csúnyán visszavág...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
válasz hombre[EU] #6284 üzenetére
Már bocsánat, de Te egy noname akárki bemondása alapján meg tudod ítélni, hogy mi történik a CDPR-en belül?
Kezdjük azzal, hogy _bármilyen_ határidős munkánál ez van, amennyiben valamely oknál fogva nem tudják tartani a határidőt. Én grafikus vagyok főállásban, nem egyszer, nem kétszer éjszakáztunk már amiatt, mert munkaidőben nem készült el egy olyan anyag, aminek X időpontra nyomdába kellett kerülni, különben a szerződés szerint kötbért kellett volna fizetni (nem mellesleg bukjuk a további megrendeléseket)! És ez csak egy kis fityisz magyar cég 40 alkalmazottal, nem egy többtízmillió dolláros studió 500 emberrel.A CDPR-nél komoly bónuszok vannak, és vannak olyan hírek is, hogy a túlórával leginkább érintett kulcsemberek eleve igen jól meg vannak fizetve, a túlórát szintén kifizetik, és sikeres megjelenést követően bónuszok is jönnek. Felnőtt emberek dolgoznak ott is, el tudják dönteni, hogy vállalják ezt vagy sem.
Jason Schreier úgy állítja be, mintha rabszolgák lennének, holott erről természetesen nincsen szó. Egy kulcspozíciót betöltő fejlesztő a tudásával bármikor talál másik állást, valójában kétkézzel kapkodnak értük.
Annak meg mi köze az egészhez, hogy a CEO-nak mennyi magánvagyona van? Ebből is az látszik, hogy a szenzációhajhászáson kívól semmi más célja nincs annak a hülyének.A tudomány a valóság költészete!
-
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #6284 üzenetére
"Színfalak mögött" itt a lényeg, a jófej imidzs a játékosok felé volt/van meg (sok kontent/ingyen DLC/ingyen update) nem pedig a dolgozóik felé.
Ez még mindig nem dőlt meg, mert most mindenki utálja őket de ha egyszer kijön a game és odabassz amennyire ezek mondják, akkor újra el lesz felejtve az egész, max mostmár tényleg nem hisznek el az emberek semmi dátumot a CDPRnek a jövőben. -
cyberkind
félisten
válasz hombre[EU] #6371 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy mi készül ebben közel 8 éve, ha most sietni is kell, nincs is kész, és nonstop kamuzgatni kell a premierdátumokat, és valami olyasmit éreztem már a november 19-re csúsztatáskor is, amit az utolsó sorban írsz.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz hombre[EU] #6373 üzenetére
Én mondjuk abszolút nem értem, miért kell mindenkinek is a nyelvét beletenni egy játékba, a felirat untig elég, az alap angol hang, és a fejlesztő anyanyelve (ez általában angol ), és akkor jóval kevesebb volna a probléma, olvasni azért csak tud mindenki agy sokan.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
WATERDACA
őstag
válasz hombre[EU] #13117 üzenetére
Very Hardon sincs túl nagy kihívás, elég könnyű lett a játék.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz hombre[EU] #13119 üzenetére
Jobban mozognak én azt vettem észre, körbevesznek. Meg is lepődtem rajta. Többet használják a fedezéket, jobban el is nyúlik a harc. Azt lehet mondani hogy Very Hard alatt nagyon buta az AI, de Very Hard jobb valahogyan.
Eddig 90%-ban lopakodtam, de most már jobban tetszik a gunplay, úgyhogy több tűzpárbajba belemegyek.Többet sebeznek és több sebzést is kell kiosztani értelemszerűen. Még egyszer sem haltam meg 20 óra játék körül.
Remélem idővel lesz még hardcoreabb nehézségi szint, Eternalt is Ultra Nightmaren kipörgettem.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Topikgazda
válasz hombre[EU] #13117 üzenetére
Én sima Hard-on játszom, igazán kihívást a kiberpszichók és a küldetésekben a bossok jelentik, ők konkrétan 2-3 másodperc alatt laposra vernek akkor is, ha egyébként Moderate Risk (Közepesen Rizikós) a küldetés. Igaz a Body értékem alacsony, tehát nem is igazán vagyok az adok-kapokra rágyúrva. Ami pont a problémám. Egy-egy kiberpszichó esetén a lopakodással és hackeléssel semmit sem érek, az első támadás után nekem esik és adok-kapok menne, ahol nem vagyok jó.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Maxxy10
addikt
válasz hombre[EU] #13154 üzenetére
a lakásod előtt egy dobozban. -
S e t h
nagyúr
válasz hombre[EU] #13245 üzenetére
Akkor lennék kíváncsi az értékelésekre, ha ez nem CP2077 néven jött volna ki....
Van egy furcsa bugom, vagy tudja az isten ebben a játékban már, hogy mi bug és mi feature, de a prológusban müködött, azóta viszont meg.
Az inventoryban a különleges ruházatnál nálam eltűnt minden.
Hiánya szerzek új ruhákat, jelzi is a rendszer, hogy új dolgot lootoltam, de belépve nincs ott semmi
Másnál is van ez?This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
BT86
tag
válasz hombre[EU] #13154 üzenetére
Miután átadta a kulcsot, az volt a következő megjelölt hely a feladatban. De ha akkor nem mentél el, de lezajlott a megemlékezés, akkor csak opcionális feladat volt. A "lakás" a garázsból nyílt. Igazából csak valami tárgyat kellett onnan vinni a temetésre. Meg ott volt Misty és némi storyzás, de semmi extra. Ha ki engedte hagyni, akkor már engedd el :) -
Anti-Hero
aktív tag
válasz hombre[EU] #13359 üzenetére
Ohh pedig azok között is a legtöbb baromi jó storyt mesél el. Nyilvàn nem a rendőrös side questek.
Ez nem hanyag elegancia, mer' ez precíz igénytelenség.
-
nanorambo
őstag
válasz hombre[EU] #13359 üzenetére
Én kicsit komolyabb open world-re számítottam.
Tényleg elég összetett a város, a zsúfolt házak között mászkálni elég hangulatos, de nekem pl nagyon hiányzik hogy nem lehet a házakat bejárni. Pl a "roncs negyed" romos magas házait baromi hangulatos lenne bejárni. A Mega Building is baromi hangulatos, hogy x emeletenként van egy belső park, de sajnos kb csak két emeleten lehet futkorászni. Én valami olyasmire számítottam, hogy igen ilyen összetett lesz a város mint most, de annak minden zugát be lehet járni. Sajnos nagyrészt tényleg csak egy díszlet az egész.[ Szerkesztve ]
-
nanorambo
őstag
válasz hombre[EU] #13573 üzenetére
A kelet európai mondatrész kihagynám, mert nyugati cégek (de még milyenek) is durván felsültek ilyen fiaskókkal. Van amelyik nem is egyszer.
CD projekt red nagyon elbízta magát a witcher 3 után. Amikor olyanok voltak kiírva a honlapjukra hogy a "nyíltvilágú rpg királyai" stb... A vezetőség vérszemet kapott, MINDENKIVEL leszerződtek, hogy lényegében minden platformra jöjjön a játék, közben csak PC-s teszteket engedtek ki stb stb. Ők tudták jól hogy milyen állapotú a játék, de gyorsan akartak nagyon sokat kaszálni és ez lett a vége. Szerintem jövő őszre helyre lesz pofozfa, de ez a "botrány" sokáig velük fog maradni. A vezetés elcseszte.
A fejlesztőket sajnálom, mert amúgy ha az ember jobban körülnéz a játékban, akkor látja hogy a cyberpunk univerzumért rajongó emberek dolgoztak rajta, egy csomó kis plusz utalás stb, a belső terek kidolgozottsága, maga a város látképe meg minden kis apróság. De igen legalább még egy fél év kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #13696 üzenetére
"ha jól emlékszem tavaly nyáron! indították el a preordert..."
Mondj egy céget amelyik ha bejelentené hogy keanu revees szerepel a játékukban nem indítaná el a pre-ordert...
Nem védem őket, de ezt mindenki meglépné[ Szerkesztve ]
-
Maxxy10
addikt
válasz hombre[EU] #13677 üzenetére
Mini játékkal még én sem találkoztam pedig kerestem..
Autoverseny van mint küldetés de még nem kezdtem el, Afterlife bàrból kell felhívjon a pultos csaj. -
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #13700 üzenetére
Szerintem a 2020 tavaszi dátumban a fejlesztők se hittek, (max a vezetőség, de ők nagyon máshol vannak fejben mint a fejlesztő csapat).
Keanu volt az ok a pre-order nyitásra.....szerintem[ Szerkesztve ]
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #13788 üzenetére
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
gejala
őstag
válasz hombre[EU] #13941 üzenetére
Multiplayer talán 2 év múlva jön, addig biztos nem. Expansionből is csak a kisebb jön jövőre, a nagyobb csak 2022-ben. Közben van idő patchelgetni.
-
Topikgazda
válasz hombre[EU] #13941 üzenetére
Nem akarok senkit elkeseríteni, de én a multiplayert egyértelműen külön címként várnám...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
zkxdn
őstag
válasz hombre[EU] #13941 üzenetére
Multi nagyon odébb van még. Minden single tartalom hamarabb fog jönni, ezt már mondták a lengyelek.
-
almalé
tag
válasz hombre[EU] #14075 üzenetére
Ennyit tud, amennyit leírtál. Nincs más sajnos.
-
Cthulhu Dawn
őstag
válasz hombre[EU] #14075 üzenetére
Szerintem nincs . Ha a terkepen jelolt gang eventeken zuzod le az npc-ket akkor nem zaklatnak, ha elutsz valakit akkor meg a kovetkezo kanyarba mar le is raztad oket, kiveve ha ugy jarsz, mint en ezen a videon . [link]
"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy
-
S e t h
nagyúr
válasz hombre[EU] #15857 üzenetére
Egyetértek, hasonló véleményen vagyok én is.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
mettek
addikt
válasz hombre[EU] #15857 üzenetére
Én is így látom. Semmi RPG nincs benne annak ellenére hogy annak harangozták be. Nagyon akartam szeretni de így a 35-40 óra után már eléggé egysikú, nincs endgame, nincs értelme q karakter fejlesztésnek.
Valóban nagyon jó lett volna egy külső nézet is a játéknak meg ha mondjuk q karakterünket kinézetre közben is alakíthattuk volna. Nagyon átgondolatlan lett az a fejlesztés és a haladás. Boltból konkrétan semmit nem érte meg megvenni mert mindig dobott jobbat a játék. A craftolás ugyanez.Illetve sztem nálam a pénzszerzés is hibás lehetett mert többször olvastam itt hogy egyeseknek brutál mennyiségű pénze lett, nekem meg alig adott q játék, a 3/4-éig ilyen 1000-1500 pénzeket kaptam, aztán néha volt 3000-6000 is de ebből nem lett százezrem hogy komolyabb kiberdekkeket vegyek. Eléggé alap szinten is maradtam ilyen téren.
Én is többet vártam a játéktól. Sajnálom.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
modflow
veterán
válasz hombre[EU] #15900 üzenetére
Eddig nem loptam még semmit, kipróbálom, köszi.
-
sp8787
addikt
válasz hombre[EU] #15903 üzenetére
CPL23 Run Noice!
Nemhogy orulnel! -
RubbishBin
senior tag
válasz hombre[EU] #15947 üzenetére
Ezeket a megnyilvánulásokat én sem értem... Ami bugol egy TNT2-n, az bugolni fog egy 9080ti-on is, 100 csillió tera memóriával. Max több képkockával. Lehet pop-int, lassan betöltő textúrákat, meg crash-eket a csóró userekre fogni. De azért bugokat ne már...
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
Vesa
Topikgazda
válasz hombre[EU] #15929 üzenetére
Amit a Cyberpunk hátteréről mondanak, az valóban tájékozatlanságra utal, de egyebekben teljesen valid, főleg technikai oldalról. A Crysis egy korát jócskán megelőző techdemo volt, játékként viszont egy nagy nulla, nem tudom az mitől és kinél lett valaha is kult cím, maximum talán mint technológia, de játékként aligha. A CP a hibái ellenére játékként is igen kiváló, főleg tartalmilag, itt még a kezdetben fanyalgók közül is többen beletettek 40-50 órákat, ami azért jelent valamit még akkor is, ha számukra így sem jelent mérföldkövet a játék.
Sum: Crysis-hoz hasonlítani nem igazán lehet.Azt viszont nagyon jól látja, hogy next gen játékot elvárni úgy, hogy közben nem áldozunk next.gen hardverre, eléggé epic fail.
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz hombre[EU] #16041 üzenetére
hat igen, az fps gameplay annyira gyenge, hogy jelen pillanatban buildek szempontjabol a deus ex - far cry 2 - shadow warrior - rage2 negyes barmelyik jatekstilusa mukodik es eleg jol ki van egyensulyozva very hardon is.
csak cyberimplantbol haromfele van, harom teljesen eltero jatekstilusra.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
S e t h
nagyúr
válasz hombre[EU] #16073 üzenetére
Én is, így most van egy magát fejlesztő, intelligens, csak fejlövésekkel operáló fegyverem, ami folyamatosan szidalmaz, mert nem adom vissza a gazdájának.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
válasz hombre[EU] #16062 üzenetére
en ezt inkabb finomhangolasi problemakent latom, de javits ki, ha tevedek.
nem jutott elég erōforrás a játékmenetre, vagy gameplay és level designerek nélkül készítették
ezt szakmabelikent irod, egyetlen kuldetesre alapozod a kb 100bol, vagy van mas indokod is? nekem azert az feltunt, hogy nagyon nem volt difficulty spike sehol, ami open world jateknal ritka, illetve kb nem letezik. a designerek (es a writerek) kb kimaxoltak amit lehetett a stiluson belul.vannak bugok, vannak balance problemak, de azert ez igy a masodik heten kb RPG szinten azert az egyik legjobban kiadott jatek szintjen van PCn (es itt kizarolag PCrol beszelek).
hasonloan komplex jatekok kozott en azert emlekszem a Dishonored 2, Deus Ex: Mankind Divided vagy a Just Cause 3 startjara, es ahhoz kepest inkabb bosszanto nyugokrol van szo, mint tenyleg sulyos problemakrol.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz hombre[EU] #16083 üzenetére
Nekem volt hogy ha hátulról mentem be egy épületbe pont a dupla ugrás miatt akkor nem trackelte le az útvonalat és mindig arra a lépésre trackelte a következőt, és mindig átkellett manuálisan löknöm, hogy trackelje a következő lépést már...
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
S e t h
nagyúr
válasz hombre[EU] #16085 üzenetére
Nekem az volt magas, hogy számtalan esetben elkerülték őt a lövedékek, mintha vmi erőtér vette volna körül, szinte lepattantak róla minden irányba, nem értettem.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
hszilard666
veterán
válasz hombre[EU] #16085 üzenetére
Én agyonvertem egy hatalmas bontókalapáccsal, 4-5 ütés volt. lvl20 as testem van, és valami 1500 as sebzést tol a kalapácsom Mindenki más lefekszik tőle azonnal
ÜBER AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER: tinyurl.com/yh5zwxf2
-
válasz hombre[EU] #16083 üzenetére
amit leirtal makroszinten az szinten dontes. ha vegeztel a sztorival erre visszaterhetunk, a jatek egyik kozponti kerdese a szabad akarat
es annak a hianya. addigis: a jatek szubjektiv es immerziv. V (es neha) Johnny szemszogebol nezed a dolgokat es nem globalisan, hogy pontosan mi is tortenik. ugye visszateroen felmerul a kerdes, hogy Night Cityben mik a valos lehetosegek. egy masodik vegigjatszas eleg sokat ad egyebkent kb ugyanugy, mint anno a Deus Exnel. a Cyberpunk disztropia.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
wolf13
őstag
válasz hombre[EU] #16209 üzenetére
Ott már voltam, de megnézem. (Ez közvetlen annak a folytatása lenne) Egy egy szálat nem szoktam végig vinni, lehet az a baj. Kb 5 órával ezelőtt csináltam az előzményeket. De visszamegyek. Köszi.
Visszamentem, nincs semmi,ami tovább vinné a küldetést.
voltál már elōtte...
Igen , voltam.[ Szerkesztve ]
-
wolf13
őstag
válasz hombre[EU] #16209 üzenetére
Most találtam egy ilyen liftajtót cloudsban: kép
De innen nincs hova, nem indul el a lift, csak adminnak.
Elvileg ha jól emlékszem , a küldetés folyamán itt kellet meglépni.
Mára ennyi, majd hétfőnKellemes ünnepeket mindenkinek !
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hombre[EU] #16428 üzenetére
Persze, játékstílustól függ, ki hogyan játszik, mennyire tolja ki a mellékküldiket, töltelékeket (én pl. nem szedtem össze az összes kártyát a Witcherben, vagy nem csináltam meg minden monster küldit, de a CP-ben se toltam még ki az összes NCPD küldit), csak arra reflektáltam, hogy a két DLC (amelyek amúgy tényleg nagyon-nagyon jók voltak) azért messze nem egy kategóriásak játékidő terén a CP2077-el...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
DeathAdder
veterán
válasz hombre[EU] #16492 üzenetére
Hát sajnálom, akkor ez nem az én játékom. Dehát nem tetszhet minden, van ami meg nekem marhára bajön, másoknak meg nem, és jól van ez így Az egyszerűen nem tud lekötni, hogy állandóan tördelik valamivel a játék folyamatosságát, sőt inkább idegesít ez az őrült pörgés. W3-nál is volt tartalom bőven, de ott valahogy kíméletesen adagolták, imádtam is minden percét
*szerk: igen, ha nem veszem fel a telefont, akkor felveszi magától.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz hombre[EU] #16521 üzenetére
mert ennek ellenére zseniális
-
Entonik
junior tag
válasz hombre[EU] #16521 üzenetére
Akkor lehet mondani, hogy a jelenlegi játékos állomány “tesztel”?
-
Maxtreme
addikt
válasz hombre[EU] #16620 üzenetére
yepp, meg a fényeket is elég rendesen kinyírja ha megnézed.
Én személy szerint nem fogom használni, de van akinek hasznos lehet[ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
válasz hombre[EU] #16781 üzenetére
[link] Best Side Quests to Complete
Egyébként mind remek. A kék rendőrségi feladatok kivételével én is kimaxoltam a játékot normál nehézségen nem egész 61 óra alatt. Nem nagy történet minden mellékest végigcsinálni és teljes mértékben kiélvezni a játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Jövedelem
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Professzionális fémházas 10. gen Dell Latitude 7410,14" Full HD,i7-10810U,16GB DDR4,1TB M.2 SSD
- REZSI csökkentős OLCSÓ Mini Gamer !!!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen