- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
Ez egy jó példa erre, itt van két fegyver, papíron a Comrade's Hammer abszurd DPS-el rendelkezik, viszont a "tárban" csak egy, nagyon erős lövedék van, szóval hiába van hatalmas DPS-ed, lövésenként újra kell töltened. A revolver pedig gyorsabban tud lőni, hiába van alacsonyabb DPS-e, és lopakodva többet is sebez.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz st3v3np3t3r #16909 üzenetére
Egy lövése van, de azzal kb. bármit kitörölsz az univerzumból. Általában akkor használom, ha nincs kedvem újratölteni, ha észrevesznek.Videó, elég vicces egy fegyver. [ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Szerintem az összes olyan fegyvernél, amivel jó esetben egyet lősz egy célpontra (Revolverek, távcsövesek) a kritikus sebzés, és az egy találat sebzése többet jelent, mint az, hogy milyen gyorsan lő, vagy mekkora a DPS. Ezért durvák a revolverek, mert sok perk van rájuk, amivel a sebzésüket, vagy a kritikus sebzésüket tudod emelni.
Nekem az a gondom a játékkal, hogy elég könnyű oda elérni, hogy már csak azért fejleszted magad, és a fegyvereid, hogy minél nagyobb számokat írjon a játék, kivéve persze pár alkalmat. [ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz bozont #16916 üzenetére
Amit észrevettem, hogy a fejlövés szorzót azt a fejlesztések is tolják felfelé, meg ha előveszem a fegyvert, akkor 5 helyett már 6,8-at ír.
Alapból úgy emlékszem, hogy 4-es a fejlövés szorzója, mindenféle fejlesztés nélkül, elég brutális fegyverről van szó.
Amúgy olyan érzésem van, hogy kb. bármilyen build annyira erős tud lenni, hogy megállíthatatlan leszel, még very hardon is.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz S e t h #16947 üzenetére
Én very hardon kezdtem el, és azon kívül, hogy tényleg jelentősen gyorsabban tudsz meghalni, túlzott taktikázás nem kellett, lopakodva a revolver mindent is visz.
Más: a bunyózáson úgy lehet könnyíteni, hogy
a harc előtt az arénába ledobod a legjobb kardod, és a harc legelején egyből így veszed fel, hogy elő is veszed, PC-n az R gombbal. No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz CPT.Pirk #17113 üzenetére
"Ez a craft rendszer gyötrelmes. 70 óra játék alatt végig kraftoltam meg kb. mindent lebontottam, most vagyok 12.5 szinten craftból és fogalmam sincs, hogy a maradék fél szintet hogy érem el..."
Upgradelj legendás fegyvereket, én ha az Archangelem fejlesztem, az több, mint 1000 xp.
Van egy tippem: Kraftolj lila EMP gránátokat, , azokat bontsd le, és ha megvan a tune-up perk, a lila alkatrészekből tudsz legendásat csinálni. Ha van elég alkatrészed, és megvanitt megtalálod a blueprint helyét[link] , akkor elkezdheted azt craftolni, és azt lebontani.Ozob's Nose No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #17160 üzenetére
"Peace: very hard nem annyira nehez egyebkent, annyi a lenyeg, hogy ne lojenek rad , szoval a jatek atmegy ilyen Far Cry 2 infamous / Deus Exbe. tehat nem azert lopakodsz, mert kell, hanem azert, mert kulonben osszecsuknak. viszont amig tartasz tavolsagot es van nalad egy magnum / grad32 (o'five -overwatch) / breakthrough, addig sima ugy."
Vagy pedig dupla ugrás, és úgy játszod a játékot, mintha Titanfalloznál, és közben ha
eltalálnak, nyomod magadba a stimet. Nekem a very hard nem annyira okozott gondot, viszont nálam ott van egy Human Revolution "Foxiest of the Hounds", "Pacifist" és Mankind Divided "Foxiest of the Hounds", "Pacifist", "I Never Asked For This". Szeretem a szenvedést.Smasher ellen én az Archangel-t használtam, nem nagyon szereti az elektromos sebzést a fejbe. [ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
-
CJ4567
veterán
válasz Jinxb1rd #17296 üzenetére
A hangyaeffekt high tükröződések mellett eltűnik, csak az már megint pár FPS. Nekem az egyik mellékküldetés bugolt be, és vissza kellett töltenem egy olyan mentést, ahol nem voltam még a területen, ez másfél órával azelőtt volt, utána már normálisan működött minden.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz andor80 #17327 üzenetére
Egyszerűnek tűnik, de egész sok potenciál van benne. Melee, power revolver, power assault rifle/sniper, power shotgun, akkor a tech fegyverek, smart fegyverre speceled magad, vagy netrunner, stb...
Én 66 órával még sok sidequestet nem csináltam meg, tele van a térkép gigekkel, reported crime-al, assault-tal.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
-
CJ4567
veterán
válasz DelArco #17470 üzenetére
A crit chance, crit damage modok ruhákban nem stackelődnek, és olyanról is hallottam, hogy ha egynél több van összesen a ruháidban, akkor akár visszájára is fordulhat, és nem működhetnek, de ez nem biztos.
Jelenleg a legbiztosabb módszer az az, hogy egy 30%-os crit damage mod, és egy 15%-os crit chance modot használsz. Egy ruhába teheted mindkettőt, pl. a kabátodba, és akkor a többibe armort, vagy mást teszel. A fegyverekbe nyugodtan teheted, azok stackelődnek. (Vagy mondjuk a kabátba teszed a crit damage modot, és a pólóba/topba/akármibe a crit chance modot, stb.)
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz ForRedGlory #17523 üzenetére
Próbáld ki, hogy bekapcsolod a lassú HDD módot. Kicsit megnövekszik a VRAM kihasználtság, viszont mintha kevesebb lenne a pop-in kicsivel. (Az eredeti poszt, amiben ezt ajánlották, SSD-n kapcsolta be, és úgy is segített neki.)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Ingyen legendás ruha szettek, nemtől függ, hogy egyes helyeken mit találsz.
Cyberpunk 2077 Free LEGENDARY CORPO Outfit Set - All Clothing Items Cyberpunk 2077 Free LEGENDARY FIXER Gold Outfit Set - All Clothing Items BEST ARMOR - Free Legendary Clothes Location in Cyberpunk 2077 EARLY Build Guide Nomad Gameplay! 20 perces videó, mert másról is beszél az elején, és a vége felé. Cyberpunk 2077 | BEST NOMAD LEGENDARY OUTFIT FOR FREE | Legendary Nomad Armor Location in game Cyberpunk 2077 - All Legendary Armor Full Sets Locations (All Legendary Outfits Locations) Ebben rendőrruha is van. [ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #17559 üzenetére
Igen, az csak GOG-on lesz aktiválható, viszont vannak GOG-on is achievementek, tudtommal ugyan azok, mint Steamen, és minden más platformon.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Az ikonikus fegyvereket (mint az Overwatch) lehet egyenesen fejleszteni epic, majd legendary-vá, a nem ikonikus fegyvereket vagy craftolod, vagy találod. (Bármilyen fegyverből lehet legendásat találni, de az ikonikusak általában kékről indulnak, és onnan fejleszted fel.)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz havri1 #17598 üzenetére
Az biztos, hogy az, ami páncélt ad, az működik, abból beletehetsz annyit egybe, amennyit akarsz, ahogy az immunitás modok is működnek, és a teherbírás is. Arra figyelj, hogy az egész szettedben kritikus sebzés, és kritikus lövés esély modból egy-egy legyen, és akkor az is biztos működik.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz ratcache #17663 üzenetére
Igen, amit később, magasabb szinten találsz, annak alapból jobb statisztikái lesznek, és fel lehet fejleszteni magasabb szintre, csak elég drága lesz egy idő után a fejlesztés.
Amit még csinálhatsz, hogy az ikonikus fegyvereket minél később fejleszted fel epikussá, majd legendássá, mert így egy alacsony szintű fegyvert azonnal a szintedre hozol.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Maelephant #17739 üzenetére
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Maelephant #17748 üzenetére
Ebben igazad van, nagyon brutális anyagköltsége van a fejlesztésnek, még akkor is, ha később kapsz egy tárgyat, vagy kivárással fejleszted, jó lenne, ha egy patch-el ezen javítanának. Ha tudod finanszírozni valahogy, akkor nagyon erős fegyvereid tudnak lenni, de amúgy brutális, amit elvárnának.
No Sana No Life
-
-
CJ4567
veterán
válasz megint én #17887 üzenetére
Az Archangel-re gondolsz? Azt egy küldetésben kaptam. Amúgy hangtompító + célzó + 4 mod slot, így jön ki a 6, nem nyúltam hozzá, csak felcraftoltam legendássá, amikor megkaptam. lehet, hogy csak szerencsém volt a fegyverrel.
M0h0senator: Revolverrel nem nehéz.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz l.skywalker #18028 üzenetére
Azért egy tényleg normális modolástól messze van az, amit jelenleg konzolon el lehet érni.
#18019 CPT.Pirk Lehet, hogy én vagyok vak, de sokáig mediumon játszottam, most a DF ajánlott beállításaival játszom(annyi különbséggel, hogy alacsonyra vettem a volumetric fog minőségét), és szerintem már mediumon is teljesen rendben volt a játék, a távoli látótávolság is. A legnagyobb különbséget medium, és a DF beállítások között néhol belső terekben vettem észre, ahol jelentősen több árnyék volt, ezen kívül elég hasonlóan néz ki. Hogy legyen 60FPS-em, kb. minimumon kéne játszani, szóval inkább 40-50FPS, de normális grafikával.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz CPT.Pirk #18053 üzenetére
DF alatt én Digital Foundry beállításait értettem, nem a dinamikus felbontást. Az a baj, hogy engem már 95%-on is zavar, hogy nem olyan éles a kép, mint natív felbontáson, 1080p-n nagyon feltűnő, és akkor 95% nem is elég ahhoz, hogy mediumon 60FPS-em legyen nagyrészt.
Most így 45-50FPS körül fut a játék, néhol leesik 40-re, 40 alatt az egész játékban egy részben láttam eddig, az elejéna Maelstrom harc alatt. Igazából a Digital Foundry beállítások leginkább az árnyékok minőségében különbözik a közepes grafikától, és az árnyékok mennyiségében, ez elég specifikus helyzetekben látszódik, viszont ott hatalmas a különbség.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs