- Bluetooth hangszórók
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen RAM-ot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Zsoleszhun #137451 üzenetére
Nem írta, hogy melyik reptér...
-
Zsoleszhun
addikt
-
gazso75
aktív tag
Tudja valaki, hogy a Kishegyesi úti Tescoban hol van az online bevásárlás átvételi pont ?
-
gazso75
aktív tag
válasz Chesterfield #137455 üzenetére
thx
-
D@niel
addikt
Alkalmi munkára, szombati munka végzésre tud valaki lehetőséget?
𝕧𝕒𝕡𝕖 bemutatók, kedvezmények: facebook.com/Dan1el1031
-
PofaJenö
senior tag
Ingyen vihető kanapé, fogja a helyet. a szállítás önköltségre.
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
nagyfejü
őstag
Sziasztok!
Valaki tudja a TUTIT covid teszt tel kapcsolatban???
Ahány oldal annyi féleképpen irják!!!
A konzuli oldalon azt irják hogy jo a kinti 5 napnál nem régebbi teszt 48 ora különbséggel!!!!!!
Karigeri szerint nem érvényes!!!!!
Persze! mert kint ingyen csinálják!!!!
üdv -
Cs1csó
félisten
válasz D@niel #137460 üzenetére
Bocs előre is, hogy konkrét ajánlatot nem tudok adni.
Most a megint erősödő járvány miatt nem tudom mennyire jó irány de valami kocsmába pl. Roncs, Ibolya stb. simán elkelhet egy megbízható, stabil ember akire tartósan lehet számítani szombatonként, konkrétan a Svejk keres fényképes önéletrajzzal embert igaz fixre de akár elküldheted a többi helyre is, a hétvége ezeken a helyeken húzós. -
-
wwhy
veterán
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
z0d1AK
veterán
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy JÓ fogorvost, aki vállal most a vírus idején fogtömést?
A doki aki elkezdte a fogamat gyökérkezelni nem tudja befejezni, mert karanténban van az egész orvosi rendelőjük, és nincs kedvem tovább várni még 1 hónapot.Köszi!
-
zsolti1debre
tag
válasz szotyika77 #137474 üzenetére
melyik fogorvos van karanténban?
én máté levente fogászatát javaslom! (ha nem ők vannak a karanténban)
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Valaki tud kijelölt tűzrakóhelyet valahol a városban, város szélén? Legjobb, ha asztal is van, de nem létszükséglet. Pl. a Pallagi úton még a teva előtt is láttam ilyesmit, de nem tudom, hogy ott szabad-e tüzet gyújtani?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
szotyika77
aktív tag
válasz zsolti1debre #137475 üzenetére
Dentlandból hívtak ma, hogy több fogorvosuk karanténban van, és kb 2-3 hétig nem tömnek/fúrnak fogat, csak sürgős eseteket fogadnak.
-
zsolti1debre
tag
válasz szotyika77 #137478 üzenetére
oké,akkor próbálj szerencsét máté leventénél szerintem!
-
Fredo78
aktív tag
Úgy olvasom, hogy a mai iskolakezdés a forgalmi helyzetet teljesen káoszossá tette (várható volt). A főbb bevezető utak beteltek, beálltak teljesen.
Az én véleményem szerint nyáron se volt az a kihaltság ami régebben, talán azért mert mindenki inkább kocsizott mint tömegközlekedett.
Sajnos évről évre romlik a helyzet, lassul a forgalom. Érdekes kérdés, hogy kinek mi az ingerküszöbe, hogy alternatívákat kezdjen keresni. Nehéz kérdés, sokan nem tudnak sokan meg nem akarnak lemondani a kocsizásról. -
bobace
őstag
válasz Fredo78 #137480 üzenetére
Várható is volt, minden szeptember első hete káosz, és igen, ahogy írod is minden évben pár %-ot emelkedik az autók száma is, így egyre rosszabb. Ezt próbálják lekövetni a csomópont átalakításokkal, stb, de érezhetően egyre kevésbé megy. Idén egy óriási lapáttal rátett a Vértesi úti átjáró lezárása, a délről jövő forgalom nem tud oszlani egészen a homokkerti felüljáróig. Akik gyerekeket furikáznak, azok biztosan nem váltanak, márpedig abból van a legtöbb. Illetve azért ma lehetett tudni, hogy nagy zuhé lesz, így aki amúgy kerékpározott volna, az is autóba ült.
Szerintem nagyon magasan van az ingerküszöb, nem számítok tömeges átállásokra. Majd vagy két hét múlva egy bolhatöknyit jobb lesz, ahogy az emberek finomhangolják az indulásukat.Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
bul07
nagyúr
válasz bobace #137481 üzenetére
Így van egyre több az autó, és a sávokat már nem tudják bővíteni, max ha utcákat tesznek egyirányúvá
Emlékszek még mikkor még a reptéri út(Mikepércsi) 1x1 sávos volt, és csak buszok közelében volt gond mert nem lehetett őket megelőzni
Most mi lenne ott ha még mindig 1x1 sáv lenne
(De milyen szép nagy nyár meg fűzfák voltak akkor a Mikepércsi úton)(már ha jól emlékszek)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Cs1csó
félisten
válasz Fredo78 #137480 üzenetére
Egyre olcsóbb a kocsi, simán van aki 300-400k-t visz haza és ennyiért egy normális autó is vásárolható már a határ inkább a :
- van e pénzem tankolni
- van e pénzem az egyéb fenntartási költségreElképesztő pl. Budapestről 50-es 60-as évekbeli képeket nézegetni, csak pár autó lézeng itt-ott, de Debrecen is hasonló volt.
A megoldás:
- az utak szélén történő parkolás megszüntetése - amit mosta főváros csinál, hogy a 2x2-sávot visszaadja az autósoknak és a korábbi leállósávot bicikliúttá változtatja. Budapesten rengetek kis összekötő utca van ami 2 sávos de a két oldalt állnak az autók azokat is simán lehetne 2x2-sávossá változtatni
- rengeteg parkolóház építése hogy a város kritikus része ahol ezek a szigorú parkolási korlátozások vannak 2-3 km-es sugarú körben legyen legalább egy parkolóház tehát ahova bemész és utána 10-20perc sétával elérhető a cél (ez soknak tűnhet de pl. lenne előnye: nincs keringőzés és parkoló vadászat, jóval olcsóbbá lehetne tenni az ilyen parkolást mint a korábbi útszéli vagy nagy felszíni parkolókat ( a felszíni parkolókat pedig parkká lehetne alakítani vagy a parkolóházakat oda építeni.)Mert autó még több és több lesz mert olcsó, és az emberek igényei nőnek és sajnos össze sem hasonlítható akárhogy próbálkoznak: reggel beszállsz a légkondis autóba és a célállomásnál kiszállsz vs. elzaplatsz a buszig, ami késik, koszos, tömve van, lassú, majd ha leszállsz onnan is lehet messze van a célállomás.
Amerikában pl. már trend, hogy a külváros - akár a mi szemünkkel gazdag emberek - is vonatokkal "INGÁZNAK" tehát a kocsival max a vasútállomásig mennek és a vonat - persze nagyon gyorsan nem a haza 80km/h-ás vagy rosszabb tempóval pikk-pakk benn van a központban.
-
Fredo78
aktív tag
válasz bobace #137481 üzenetére
Szerintem megtelt a város autóügyi szempontból azaz fullon vagyunk. Az évi párszázalék növekedést se bírja már el a forgalom, egyre több a menetidő. Pl a múlt héten a Kossuth-Burgundia sarkon túrtak pár napig és a homokkerti felüljáróig ért a sor nyári forgalom mellett napközben. Ha valami gebasz van valahol azonnal nagy dugót okoz.
Sokan messziről jönnek sokan gyereket hordanak ők szerintem se tudnak-fognak váltani.
Pár dolog ami eszembe jut hírtelen:
- Szerintem a Sámsoni-4-es összekötésre semmi esély (pedig csak 1-1,5 km lenne)
- A Sámsoni 4 sávossá tétele kb 10 éve kellett volna, talán 10 éven belül meglesz.
- Azt sem értem, hogy az északi "elkerülő" Hadháznál bukkan ki pedig Bocskaikert alatt csak 1-1,5 km lenne egy átkötés a 4-esre
- A Józsai helyzet külön posztot érne
- Kíváncsi lennék hogy lehet-e modellezni,hogy a Kossuth Szent Anna egyirányúsítás segített vagy rontott a helyzeten?csicso82: parkolás megszüntetése? hogy? Most szűnt meg vagy 100 parkoló, a belvárosban konkrétan nem lehet megállni szinte sehol.
-
csapee
senior tag
válasz Cs1csó #137483 üzenetére
Parkolóház minek?
Ott van a legnagyobb forgalom.Ki kell szorítani a belvárosból az autókat (lapos tanya ez könnyű a bicikli), mondom úgy hogy csak autóval járok. Az a büdös helyzet hogy minden azon az 1x1 km-es kockán belül van. Reggel 1 óra dugó, délután megint, de azon kívül semmi.Csapee
-
bobace
őstag
válasz Fredo78 #137485 üzenetére
Így van, egy baleset vagy felújítás az ütőereken és vége az egész városnak amiatt.
Amik eszedbe juttottak:
-Sámsoni-4-es összekötés: tervben van. Én itt lakok a környéken, nemrégiben ment a tiltakozás a nyomvonal miatt
-4 sávos Sámsoni: terv megvan, talán kezdik is jövőre, de tényleg lsz vagy 5 év mire elkészül és akkor sem lesz jelenlegi formájában értelme, mert a Kassai nem tudja felvenni a forgalmat ennél jobban. Annyi lesz, hogy nem a várostábláig áll majd a sor reggel, hanem csak a Mátyás királyig, de legalább már 2 sávon..
-egyirányusítás: én úgy gondolom, hogy jobb most. Sokan írják, hogy nem, de mióta elkészült én használom és járok arra viszonylagos megelégedéssel. Az átalakítás előtt csak ha semmi más módom nem volt, mert tuti beragadtam akár negyed órára is.csicso82: a P+R és vonatozás egy nagyon jó dolog lenne amúgy. Nem tudom a magyar mennyire lenne rá készen, de pl Münchenben ennek olyan iskolapéldája van, hogy nem is vágytam másra mikor kint voltam. Olyan jó volt felszállni az S-bahnra, utána átszállni közvetlenül a metro-ra. Az álmom, hogy olyan legyen itt is, azt hívom én tömegközlekedésnek.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
bul07
nagyúr
válasz bobace #137487 üzenetére
Minden Debreceni lakosnak kötelezővé tenném hogy Nagyváradon jusson el az egyik végéből a másikba
Lekopna a cipő sarkáról pár milliméter és akkor tudná értékelni a helyit Debreceni tömegközlekedéstNagyváradon van pár villamos nyomvonal, busz meg szinte semmi
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz Aryes #137490 üzenetére
Mindenhol megvan a maga hiányossága a helyi tömegközlekedésnek
De engem az is mérethetetlenül tud bosszantani hogy ha már sétálni kell megállótól 500-1000m megáll az élet, és forradalom kell
Debrecenbe nagyon sok felesleges megálló van, csak azt látni léptem nyomon hogy megálló megálló, és itt a buszokra értem, és bent a központosabb részén nem kívülebb
Én simán hoznék egy olyan szabályt hogy 1000m ként lehet csak buszmegálló, közelebb nem[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz SOAD19 #137492 üzenetére
Ha 1000m van megálló akkor max 500 kell sétálni, aki annyira sérült és ennyit se tud nem biztos hogy jó ötlet mozognia
Öregek nyugdíjasok, ráérnek, álljanak meg többször pihenniÖregek nagyon furcsa lények, buszmegállóban tülekedni lökdösődni furakodni másokat arrébb lökve előretörni tudnak de ha lépni kell párat akkor már halálos betegek
És csakis kizárólag akkor van fontos dolguk(piac) amikkor amúgy is tele a busz diákokkal munkába igyekvőkkel[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
válasz Cs1csó #137494 üzenetére
Amikor oda jártam, akkor sem volt közvetlen járat, mégis úgy emlékszem az ottani közlekedésre, mint példásan megszervezett, jól használható szolgáltatásra. Durva váltás volt onnan Debrecenbe költözni...
bul07:
1000m? Látszik, hogy életedben nem sokat tömegközlekedtél...[ Szerkesztve ]
-
Fredo78
aktív tag
válasz bobace #137487 üzenetére
-Sámsoni-4-es összekötés: tervben van. Én itt lakok a környéken, nemrégiben ment a tiltakozás a nyomvonal miatt.
Szerintem jó lenne, minden ilyen út segítené a közlekedést. Persze aki közel lakik hozzá az nem szeretné.-4 sávos Sámsoni: terv megvan, talán kezdik is jövőre, de tényleg lsz vagy 5 év mire elkészül és akkor sem lesz jelenlegi formájában értelme, mert a Kassai nem tudja felvenni a forgalmat ennél jobban. Annyi lesz, hogy nem a várostábláig áll majd a sor reggel, hanem csak a Mátyás
királyig, de legalább már 2 sávon..Igen valszeg akkor a Kassai lesz a szűk keresztmetszet, de azért 2020-ban egy ilyen forgalmú út egysávosként szerintem gáz. Ennél már csak a vele egyszintben lévő vasút a cikibb, főleg amikor áll és vár a kocsisor és bő 30 km/h sebességgel jön a Bzmot A fő baj az szerintem, hogy egyszerűen magyaros a történet: hely lenne, igény lenne, de mégse csinálják meg a szélesítést. Pl ha a Budaira kanyarodna valaki balra a Sámsoniról akkor szépen gyűlik mögötte a sor mert kanyarodósáv sincs.
-egyirányusítás: én úgy gondolom, hogy jobb most. Sokan írják, hogy nem, de mióta elkészült én használom és járok arra viszonylagos megelégedéssel. Az átalakítás előtt csak ha semmi más módom nem volt, mert tuti berkmagadtam akár negyed órára is.Ez nehéz kérdés szerintem. Aki olyan irányban közlekedik annak jobb ez tény végig lehet suhanni rajta viszonylag gyorsan. Ezért viszont a keresztbemenő körutak "fizetnek" (pl. a Hunyadi-Klaipeda) Az egyirányúsítás miatt pl a múltkor a Szent Annáról az Újházira (a Rendőrség utcája) ami kb 300m lett volna a Szent Anna - Miklós - Antall J - Szécsényi -Kossuth u 2(!!!) km-eres körön lehetett eljutni (Piac utca lezárva)
-
Cs1csó
félisten
válasz Aryes #137495 üzenetére
Elégedett voltam vele csak ez az egy olyan furcsa volt, én is emlékszem mikor először voltam ott huzamosabb ideig (2006-ban) már akkor modernebb volt mint Debrecen, 2009-ig ez az előny meg is volt akkor cserélték le a debreceni buszflottát és az már volt közel olyan jó mint a miskolci.
-
nagyúr
válasz Cs1csó #137497 üzenetére
akkor cserélték le a debreceni buszflottát és az már volt közel olyan jó mint a miskolci.
Miről beszélsz ember? Előtte gáz buszok közlekedtek, nagy, tágas ikaruszok, most mi van? Egy rakás rozzant, nyikorgó roncs, fele akkora járműpark (a Hajdú Volán idejében majdnem dupla ekkora járatsűrűség volt!), a buszok 5 év alatt gyakorlatilag szétesnek...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs