- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sto1911
veterán
válasz mackosajt #46750 üzenetére
Csak sokan azt hiszik, hogz ha ABS van, akkor megallnak annyi uton, mint nyaron, szaraz idoben. Emlekszem iden telen volt egy rafutasos baleset Debrecenben, a haonon fenn volt, nyilatkozott is a birka sofor, hogy "dehat ABS-em volt, azt hittem megallit..." Talan meg azt is hozzatette, hogy azert is nem fekezett hamarabb... Ez a baj, az emberek feje ures...
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46749 üzenetére
Maradj csak nyugodtan ebben a tudatban. Legalább nagyobb követési távolságokat tartasz..
[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
Irmscher 353
aktív tag
-
tib-bee
tag
válasz Irmscher 353 #46753 üzenetére
Irmschernek adok igazad, de csak PROFI sofőrnél van így.
Gondoljatok bele, hogy működik az ABS és rájöttök.
[ Szerkesztve ]
-
sto1911
veterán
válasz Irmscher 353 #46753 üzenetére
"TECHNIKÁLYA!" anyamborogass, remelem vezetni jobban tudnak
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46753 üzenetére
Csókoltatom a szakoktató urat..
Igenis maximális marad a fékhatás, mert nem csúsznak meg a kerekek.
De gondolom te még direkt ki mis szereltetted az autódból az ABS-t mert azzal hosszabb a fékút.Révész Tamás közlekedési szakoktató ... anyám..
[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mghltm
addikt
válasz tib-bee #46754 üzenetére
egy profi motoros 5m-rel rovidebb uton allt meg abs-szel, mint abs nelkul. egy mezei motorosnal ez akar 15-20m lehet, ami elet-halal kozotti kulonbseget jelenti.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
mong08
tag
válasz tib-bee #46754 üzenetére
Az ABS pont nem a profi sofőröknek van kitalálva...
Ha nem tévedek .. nincs a Forma 1-ben sem.. - bár ott úgy emlékszek kevés a havas hideg aszfalt.. mert ugye a téma innen indult.. téli gumi és ABS.. és bocsánat, de havas úton úgy gondolom ellentétben Irmsher kollegával, hogy jobb az ABS.[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
tib-bee
tag
válasz mghltm #46757 üzenetére
Aki tényleg érzi a féket, itt profi versenyzőkre gondolok, azok érzik hol az a pont ahol még épp nem csúszik meg a kerék és ezt tudják tartani. Ha az ABS bekapcsol az ugye sokszor elveszi a féket, szóval már nő a fékút. Csak ugye ezt gyakorlatban nagyon kevesen tudják kivitelezni.
-
mghltm
addikt
válasz tib-bee #46759 üzenetére
a megfelelo nyomaspontot megtalalni a mindennapokban szinte lehetetlen. gondolj bele az egesz eves kozlekedesi viszonyokba: hideg, meleg, eso, ho, onos eso, jegesedes, utburkolati hibak, poros ut, sarfelhordas, eros szel, aszfaltok kulonbsege. ezert jo az abs, nem kell gondolkodni, merlegelni az emberek 99,99%-anak, csak le kell nyomni a fekpedalt ameddig birja es jo esellyel megussza a nagyobb gondokat.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46765 üzenetére
Tisztelettel megkérdezném.. milyen autód van ? Van e benne ABS ?
Hány gyereket hordasz naponta iskolába ?
És még egy.. mióta van jogosítványod ?[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
vlevi
nagyúr
válasz mghltm #46757 üzenetére
Igen. Egy profi sofőr, de ő is csak akkor, ha pont tudja, hogy hol kell fékezni, és mi lesz ott. Pl. versenyzők a célegyenes végén. De utcán sosincs ilyen eset, vészfékezés mindíg váratlanüul tör rád, és amíg egyáltalán elkezdesz jól vészfékezni, addíg egy észnélkül berántott ABS már dolgozna, és rövidítene a féktávon.
Azonkívül az ABS is folyamatosan fejlődik. KTM 1190 Adventure-ba berakott legújabb ABS-t csak azért nem hívják kanyar-ABS-nek, mert nagyon jól tudják, hogy nem old ment minden helyzetet, de az, ahogy a motorrevüben tesztelték, hogy egy nagyonelb***tt kanyarbemenetnél satu elsőfék, és a motor lassul, és befordul.
De ez inkább egy hitvita, az ABS és nem ABS hívők között, aminek sose lesz vége -
mackosajt
addikt
válasz tib-bee #46759 üzenetére
Zárjuk rövidre:
Az ABS-t nem a profi sofőrök miatt találták ki, de lásd a forma1-et, még ott is volt, de mivel a technika akkorát fejlődött, hogy már lassan a profi sofőrnek semmi köze nem volt az autóhoz, ezért megtiltották a használatát, mint a kipörgésgátló és menetstabilizáló cuccokét is.
A profi sofőr az nem nálunk, vagy Jancsikánál kezdődik, aki a városban tapossa a szakadt sz@rjának, vagy milliós subarujának.
A profi ott kezdődik, hogy valamilyen felsőbb kategóriás versenysorozatban részt tud venni. Nem Pistikére gondolok, aki a helyi ki tud kilinccsel előre versenyen állítólag szépen terelgeti a zsigulit, vagy a bömöst, közben meg csak szerencséje van.
Ilyen WTCC, Esetleg RallyOB (nem ilyen Létavértes és környéke futamon 1x elinduló fiúcskák), és ezektől felfelé.Aztán az ABS, hogy maradjunk az eredeti céljánál, A kerekek blokkolását igyekszik megelőzni, akadályozni, ezáltal az irányíthatóságot igyekszik fenntartani.
Az, hogy mellékesen a tapadását veszített gumival megnő a fékút, az egyszerű fizika. Ez ennyire egyszerű.Szerk:
hogy a vezess.hu-ra reagáljak irmscher:
"Blokkolásgátló nélkül hamarabb megáll az autó, mert a csúszó első kerekek előtt kialakuló hóék is lassít. "Letaposott havon, ahol inkább már jégborda van, ott ebből a mondatból mi az igaz? Hol lesz ott hóék?
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
dobolan
senior tag
Nem beszélve arról, hogy egy profi versenyző általában ismeri a pályát, és úgy vezet megfelelő erővel fékezve, hogy ne csússzon.
Azért hétköznapokban, ha hirtelen eléd ugrik egy macska, mire végiggondolod, hogy neked milyen erővel kéne fékezned ahhoz, hogy ne csússzon meg a kerék olyan útviszonyoknál és sebességnél, már lehet, hogy a hátsókerék is döccent egyet rajta, ha meg satuzol, akkor lehet belecsúszol, mert a csúszási súrlódási együttható jóval kisebb, főleg nedves úton, ez fizika. ABS-el meg lehet épp meg tudsz állni, mert erre való. -
Stylie
tag
-
tib-bee
tag
válasz mghltm #46764 üzenetére
Persze. Ebben igazatok van. Azért írtam, hogy profi versenyzők. Egy versenypályán egy fokkal könnyebb ezt a pontot eltalálni, mivel viszonylag egyforma minőségű az aszfalt, stb. De lehet látni, hogy pl. a Forma-1-es versenyzők is belehibáznak, mert nagyon nehéz a legnagyobb fékhatással úgy megállni, hogy ne csússzon meg az autó.
Hétköznapi sofőröknél kell az ABS, nem csak hóban, nyáron is jól tud lenni. Elég ha csak picit porosabb az út. És részemről befejeztem ezt a témátmackosajt: így van, pont ezt írtam le.
[ Szerkesztve ]
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46765 üzenetére
Bocsánat te linkelted..
A frissen letakarított, vagy leszórt út is csúszós lehet. Vezetéstechnikai szakemberek óva intenek attól, hogy havas, jeges úton fékezésnél, vagy kanyarodásnál csak és kizárólag az automatikus stabilizáló és blokkoló rendszerekre (ABS, ASR, ESP) hagyatkozzunk - írja az automenedzser.
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
adi mester
tag
válasz mghltm #46764 üzenetére
Közérdekű közlemény:
Tilos az aktuálpolitika!
Off: ABS
Azért azt meg kell jegyeznünk, hogy az ABS sem figyeli azt, hogy esik, fúj, havas az út vagy nem az. Sőt, a kátyukat se hinném, hogy észreveszi. Csak nem engedi, hogy beblokkoljon a kerék, szal ez sem tökéletes. De 60 éves bácsika alá inkább ABSt, mint semmit.[ Módosította: #65675776 ]
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
mackosajt
addikt
válasz adi mester #46773 üzenetére
60 éves bácsika, ha nincs ereje teljében (tisztelet a kivételnek, mert szerencsére ismerek nem 1 igencsak jó fizikummal és reflexekkel rendelkező 60+ évest) inkább ne üljön kocsiba.
Tegnap azt hittem, rosszul látok. Reptéri Tacskó, körfogalom...
Papi a tacsko felé nem a rendes kihajtón tért le, hanem a tacskótol kihajtók részére készült oldalon...
Ha jött volna kifelé valaki, lett volna csatt...http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mong08
tag
válasz mackosajt #46774 üzenetére
Hát az inkább 70 lehetett és nem 60.. ne herótozzuk már le a 60 éveseket kedves kollega. Az még aktív kereső.. hisz lassan 65 a nyugdíj korhatár...
Ismerek olyat aki még éppen 50, de én már most bevonnám a jogsiját.. de tudok 76 évesről aki napi szinten vezet és nem is rosszul..[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mghltm
addikt
koszi a tippet, megyek is olvasgatni, mert online elerheto a cikk
jok ezek az elektronikus kutyuk, a bomosben egy nagyon modern kiporgesgatlo rendszer mukodik
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
mackosajt
addikt
válasz mong08 #46775 üzenetére
adi mester emlegette a 60-asokat, én csak reagáltam
Amúgy nem kor kérdése a balf@szság. 20 éves is lehet az.
Emlékszem, mikor bő 10 évvel ezelőtt először vezettem a Bp-i csúcsban... huhhh, na az extrém volt az itteni viszonyokhoz képest.
Mellesleg tegnap pont bevágott elém egy kedves "paraszt", de úgy, hogy majdnem lekapta a lököst a kocsiról, annyira közel volt. Dudáltam, villogtam... szidtam... lámpánál mellé álltam meg pont... egy régi évfolyamtársam volt... elfelejtettem átkiabálni neki, pedig biztos lesett volna!más: Ki próbálta már ki a kettest?
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
adi mester
tag
válasz mong08 #46775 üzenetére
+1
Ismerek én is 65+ éves embert, aki szintén napi szinten vezet és még érzi is a kormányt. Viszont 50-60 év fölött inkább csak olyan autóba ültetném őket, ahol az ABS alap felszereltség... Lehet, hogy nincs valaki ereje teljében már, de minden nap használja az autót munkához, bevásárolni, ect. Oda jól jön minden extra felszereltség, ami életet menthet.szerk.: politika, okés.
[ Szerkesztve ]
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
mong08
tag
válasz adi mester #46778 üzenetére
Ha csak egyet választhatnál az autódba.. az a légzsák lenne , vagy az ABS ?
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
Laraxior
titán
válasz mong08 #46780 üzenetére
Turbofeltöltő. Vagy kompresszor
A többi csak extra"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
mackosajt
addikt
Azért kérdeztem, mert tegnap mi is kipróbáltuk, családostul.
3 éve nem ültem tömegközlekedési eszközön. Nem is fogok, ha minden jól megy. (kisfogyis autó+robogó)
De ha már tegnap szülinapoztam, meg akkor indult, csak ki kellett próbálni.
Vicces volt, hogy tényleg heringes volt.
Az 1-es meg üresen járt szinte.
Jah, az tetszett, hogy a jegyeket már nem tudtuk lekezelni, mert majdnem mindegyik besz@rt a nap közepére, annyira túlterhelődtek.
Ma milyen a helyzet?@mong: 5700 köbcentis V8!
Én ezt választanám![ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
adi mester
tag
válasz mong08 #46780 üzenetére
A légzsák csak megöl, főleg akkor ha már oldalról is nyílnak, meg a motorháztető alól is, meg mindenhonnan. Eddig nem sok autóm volt, de csak 1-ben volt légzsák(2.5 V6). Az pont nem indult, de ha beröffent volna, akkor tuti kinyílott volna pár km alatt
szerk.: Ha egyet választhatnék, az egy ~4 pontos biztonsági öv lenne. Ha már repül az űlés, onnantól kezdve mindegy a dolog.
[ Szerkesztve ]
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
hcs57
őstag
Végigolvasva az ABS vitát 57 éves fejjel még úgy emlékszem, hogy a csúszás esetén kisebb a lassító erő, mint gördülés esetén, mert akkor még van tapadás.
A fizika szerint a tapadási súrlódási erő nagyobb a csúszási erőnél.
Biztosan előttetek van a kísérlet, álló test, erőmérővel húzva.. egyre nő az erő, majd miután megcsúszott a test az erőmérő visszább egy.
Ebből és sok kísérletből akkor azt következtették ki az okosok, hogy 80% gördülés és 20% csúszás esetén a legrövidebb a fékút.
A fizika ebben semmit sem változott, csupán a mostani autók jobban tudják ezt megvalósítani.Szerintem.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
mong08
tag
Még jó hogy korrigáltam a 60 évet.. 3 év és még magadra vennéd..
Biztos vannak extrém helyzetek, amikor télen nagy hóban a megcsúszó kerék maga előtt tolja a havat és tud annyit tolni, hogy ez komolyabb tapadást képezzen, lehet rövidebb ABS nélkül.. de nem ez a jellemző..és ugye téli gumiról beszélünk.. mert nyári gumival télen hiába az ABS biztos baromira megnő a féktávolság...
Én még emlékszek azokra a kétkedőkre, akik a biztonsági öv ellen ágáltak anno amikor kötelezővé tették a használatát, mert egyszer valaki valahol, úgy égett bent egy autóban,hogy nem tudták kinyitni az övet, mert beszorult.. - de hogy hány életet mentett meg azt ezek az emberek nem nézték..
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
PindurAnna
Közösségépítő
Nekem nincs ABS de kissé nagyon fáradtam 130nál be tudtam nyomni a satuféket mert bebambultam a bal oldalt kitett, nem is az én sávomra szánt behajtani tilos táblát
Lehet bármilyen jó autód meg jó sofőr, ha valaki fáradt...Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
PLaci58
őstag
válasz PindurAnna #46790 üzenetére
Főleg, ha ilyenkor egy kamion vagy terepjáró jön mögötted
Kamionról jut eszembe: Nem ellenőrzi senki a gumijaikat?
Ezen a télen kettővel is találkoztam, aminek tükör gumijai voltak hátul.
Az egyiknek már a vászon is kilátszott. Mindkettő egy nagy cég, sárga ponyvás külföldre is járó autója
Hogy mernek a sofőrök így elindulni?Az ABS nem rossz ha jók a gumik és nem tükörjég, ónos eső van az úton. Jártam már úgy, hogy az egyik kerék jégre futott. Na ott nem volt semmi fékhatás. Egy sima fék megfogta volna. Nálunk azért 99%-ban jobb az ABS.
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
mong08
tag
válasz PLaci58 #46792 üzenetére
Lehet pont azért ment éppen külföldre, mert ott olcsóbban le tudja cserélni a gumijait..
Úniósok vagyunk kérem.. Ahol olcsóbb ott tankolnak, ahol kevesebbe kerül ott veszik a gumit...
El tudja számolni, mert kap számlát..
Hogy mer elindulni a sofőr ?? -enni neki is kell, néha a szükség nagy úr..[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
Zola007
veterán
válasz PLaci58 #46792 üzenetére
Úgy, hogy muszáj elindulnia, mert azt mondja a főnök, hogy vagy megcsinálod a fuvart vagy holnaptól nincs állásod.
Sajnos ez így működik.
A szülőfalumban az önkormányzati/iskolabuszt vezető sofőr ismerősünk 1 évig könyörgött egy garnitúra gumiért, már a végén majdnem megvette saját pénzből, mert nem mert elindulni. A tahó polgármestert nem igazán érdekelte, hogy minden nap 22 gyerek élete múlhat rajta.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz PLaci58 #46792 üzenetére
Igen, a hangsúly a 99%-on van, az anti-ABS hívők mindig azt az 1%-ot próbálják érvként használni
Volt valami oldalon 2007/8 körül egy teszt, ahol önkéntest sofőrök tesztelhették a tudásukat különböző menetstabilizáló és blokkolásgátló rendszerekkel és azzal szemben.
papírforma volt az eredményMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
Budapestre megy valaki mostanság?
mindegy mikor, egy kisméretű csomagot kellene elvinniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
Elolvastam.
Véleményem és saját tapasztalatom nem változott.
Aki jár hegyi utakon vagy ott ahol nem takarítanak, illetve volt része tényleges vészfékezésben - amikor szó szerinte megáll benned az ütő - annak szerintem egyértelmű az ABS igen/nem vita.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
arpeen2
senior tag
Én már úsztam meg úgy balesetet, hogy ki tudtam kerülni az előttem hirtelen fékező kocsisort országúton (igen én lettem volna a hibás), de így padlóféknél is irányítható maradt az autó és lekormányoztam a padkára, így az előttem álló autó mellett álltam meg pont, de senki nem sérült meg és anyagi kár sem keletkezett szerencsére. Persze fontos megjegyezni, hogy ehhez lélekjelenlét is kell, mert sokan beletaposnak a fékbe és becsukott szemmel várják a csattanást.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- alza vélemények - tapasztalatok
- iPad topik
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Lg 27GP950-B 4K Gamer Monitor! 27"/Nano IPS/3840x2160/160hz/1ms/HDR600/HDMI 2.1/RGB Sphere
- Felfedező készlet Arduinohoz + Arduino UNO!
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs