Hirdetés

Aktív témák

  • skater86

    tag

    Nagyon tetszik a 3. rész. Igaz, még csak Nightmare Act. 3-ban járok, szóval innen jön még a móka. :) Eddig haladós, lvl 45 Wizard. Olyan meglátásaim lennének első körön, hogy:
    - Public Game: jó az ötlet, hogy a questeket ki lehet választani, hogy melyikkel játsz, de véleményem szerint ez a random berak valahova, néha idegesítő. Mert jobb lenne szerintemegy átláthatóbb Coop. Gondolok itt arra, hogy látszódna, kik vannaka pt-ban, mitóta játszanak, melyik questnél, pályán járnak stb...Mert volt már hogy egymás után berakott egy DH-hez vagy WD-hez úgy hogy Wizzarddal vagyok,de akkor pont tank karaktert kerestem volna. Persze a másik része, hogy így mindenkinek ugyanaz az esélye hogy belépnek hozzá, az más kérdés, hogy aki belép hozzá és nem arra számít kilép egyből. Erre jók persze a "friend"-ek, de lehet azok nem mindíg elérhetőek és ilyenkor jól jön a Public Game.
    - tárgyak: nekem az tűnt fel első körön, hogy a Legenday és kovácsolt cuccok nem olyan "értékesek". Persze Infernón vannak cuccok amik, 6-7 százig sebeznek a kovácsnál(b.neten nézegettem), de pl. láttam már ismerős Hell dropját, Act 1-ben 1000+ magic kardot. Akkor hogy is van ez? Infernón a rare cuccok értékesebbek ugyanúgy mint a többi színten? Mert akkor elveszti a legendary a "varázsát". Ezen kívül a Set itemek hiánya tűnt fel. Persze vannak. De az megint rádobna a hangulatra, ha minden kasztnak lenne vagy 4-5 ütős set cucca lvl 60-on és nagyon nehezen, esetleg drágán lehetne összeszedni. Persze itt meg az RMAH jön közbe. Az AH-ban jó, hogy lehet válogatni naphosszat, de kicsit veszít a játékélményből, hogy olyan olcsón hozzá lehet jutni dolgokhoz, legalábbis alacsonyabb színteken. Szerintem a Legendary meg a Setre kellene még rágyúrni és a rare cuccokat gyengítei.
    - skilleket nem tapasztalatam ki, egyedül Wizardnál és ott is félig kb. Eddig ez tetszik, de erről nem tudok mondani sokmindent. Ugyanúgy a Hell és Infernórol sem.
    Ez a saját véleményem. Kíváncsi leszek, lesz-e olyan változás pár Patch után mint pl a 2. részben. Ott sikerült a játékot egy olyan színtre beállítani, hogy még évek múlva is leült az ember elé. Gondolok itt olyanokra, hogy Diablo 2-ben Barbár, Hell, Whirwind és mindenki feküdt..(kivéve egy jó kis Iron maidenes főtáp :D ) utna kiegyenlítették a skilleket, de ehez az kellett hogy sokan játszanak a játékkal és ez alapján tudtak következtetést levonni.

Aktív témák