Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_ocsisajt
őstag
válasz czpitti #101100 üzenetére
igen ami örökre megmarad...nincs igazán tétje, max az, hogy mindig 1-1 Gr még belefér, meghalsz, no problem at all... biztos kihívás Én anno befértem top3-ba WD-vel szénnéaugmentált LON-os builddel... NAGYON jó cuccokkal... (még1x azóta sem volt olyan mákom)...
aztán meghalt top1 pushban lagtengerben és sírógörcsöt kaptam majdnem... jah, casual..Nagy respekt akik topon vannak HC-n, mert korlátozottak a lehetőségek és mindig vigyázni kell. Nem mindenki olyan makker, hogy a tarcsi cuccok is topposok ugye. Hiába ver rá iksz szintet GR-ben egy top normál a HC-re, én is szimulátorban tökre vagány vagyok/lennék a "nordslejfén", aztán a seggemben a zabszem ha élesben kellene menni, nem tudnék annyival, ahol van tét
[ Szerkesztve ]
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
modern5
tag
Sziasztok!
Megjelenéskor kezdtem el Diablo III-azni, de aztán pár hét alatt meguntam a dolgot. Nem vagyok nagy diablós, ez azóta sem változott
A lényeg, hogy egy hete kitaláltam, hogy megveszem a Reaper of Souls-t és nekimegyek megint a játéknak.
A Barbárt szeretem, most is azzal indítottam új karit és azt vette észre (Act I eleje, közepén vagyok), hogy iszonyat OP a karakter. Normálon konkrétan nem sebződik, esetleg bosstól, de ott is alig. Egyel feljebb vettem a nehézséget, de így is röhejesen könnyű a játék. Ez régen is így volt, vagy én állítottam el valami? Elég kiábrándító, hogy végighentelek egy dungeont, de igazából semmi kihívás nincs benne, mert olyan mintha god mode-ban lennék?Nektek ezzel mi a tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
ASROCK B75 Pro3 INTEL Core i5-3570K 3.40GHz 16 GB 1333MHz DDR3 ASUS ROG GeForce GTX 1660 Ti 6GB Windows 10 Pro X64 LG IPS LED 27"
-
-
Bird
addikt
válasz czpitti #101105 üzenetére
A lagtenger teszi komolytalanná.... Jelen formájában semmi értelme, amolyan orosz rulett. Ha valakit ez elégít ki, hát hajrá.... Elnézve a hc-s tárasadalmat, ők vannak jóval kevesebben.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
reelc
veterán
válasz modern5 #101102 üzenetére
Szia!
A Normal a legkisebb nehézség, összesen 17 féle van a mostani játékmódodban.
Emelgesd még ha tudod annyira, amennyire engedi a gép. De az igazi kihívás akkor lesz, ha letudtad a sztori módot, és majd utána valamikor eléred a lvl70-es szintet. Fogd fel ismerkedésnek a játékkal.(#101100) czpitti: Akár a non-HC, akár a HC-s ember sokat farmol a jó cuccért - a különbség annyi, hogy a normálosnak megfog maradni a cucca. Szóval mindkét esetben sok idő elmegy a játékra, de HC-nál ha meghalsz el is bukod a legjobb cuccaid. Akkor mitől casual a HC?
Ja közben látom megválaszoltad, az alacsony GRek miatt. Nos, biztosan sokkal bátrabbak lennének, ha nem lenne lag, hidd el.[ Szerkesztve ]
-
_ocsisajt
őstag
válasz czpitti #101105 üzenetére
Aha persze... tudod sok légy nem tévedhet... nem véletlen, hogy többen vannak normalon, mert casual... Nincs olyan sok különbség a GR-ek között, nem fele, nem harmada... HC necro 111, szoft 118... Ja igen, SOKKAL alacsonyabb Menjél TE 111-en hácén ahol van tét, azt majd meglátod meghalsz, felkelsz, óvoda Én simán bevállalom, hogy óvoda üzemmódban játszom már Tessék leszállni a magas lóról...
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
czpitti
senior tag
Jah.Nekem csak azzal van a bajom hogy a hc-sok lefikázzák sc-t a "sulytalanság" dumával.Aki komolyabban tolja annak igenis megvan a sulya.A pushoknál amikor megvan egy-egy teszemazt 5-600 kulcsbol amirol nekik fogalmuk sincs milyen nehézségekkel jár.Mert ok meghalhatnak egy 70-es gr-ben bruhuhu.Maradjunk annyiban szar mind a ketto ugy ahogy van de szeretjuk utálni a dio-t ezért játszunk vele.Nem uzlok én a magas lovon csak nekem ez a véleményem.
[ Szerkesztve ]
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
_ocsisajt
őstag
Ha ez a lag téma megoldódna, akkor esküszöm visszatérnék, mert nevetséges az egész... nem is játszok már annyit sem de mivel nem lesz megoldva sosem, ezért marad a casual bohóckodás
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
Bird
addikt
válasz czpitti #101109 üzenetére
Egyetértek. Fölösleges az almát körtéhez hasonlítgatni.... 115+ hc-n hazárdjáték, sc-n élvezet (párszáz gr kulcs társaságában)
_ocsisajt: Megértelek Téged is. Aki belekóstolt már komolyabban, és megfertőzte nehezen tudja elengedni, és elfogadni hogy ilyen a sz@r a hc (lag miatt). Kár érte, bár én sosem rajongtam érte.
reelc: Irónia akart lenni... 115+... Minden ami 115-nél nagyobb. gr 115 felett már ki kell fogni nem kicsit, hogy jó legyen a rift.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
_ocsisajt
őstag
válasz czpitti #101109 üzenetére
Semmi gond nincs vele ha NEM dimenzionálod túl ánblokk az egészet... Alapvetően az egész játékmechanikával van a gond, hogy ilyen irányba "evolválódott" a játék, hogy kiütsz 500 kulcsból egy értelmes riftet... vicc önmagában, most ez játék tényleg? Szerinted HC-n a GR122 4p-ben is csapjunk bele a next random riftre és jó lesz? ugyanaz megy csak pár szinttel lejjebb, annyi pikantériával, hogy ott TÉNYLEG vigyázni kell, mert a próba rift is végzetes lehet És ami tény az tény... Bizonyos szint felett (hasamra ütök legyen GR100-110 fölött) már tök mindegy HC v SC, hogy mert ugyanaz a "profi" (de szar szó itt) mentalitás kell, koordináció, folyamatos duma TS-en, akárhol... Csak ott van gear tét R-go szubjektíven "izgalmasabb" ez a gr70ezés meg szánalmas, hogy próbálod bagatellizálni a hc-t... már mi is 2p-ben HC-n monk haverral magasabb szinten speedeztünk anno
[ Szerkesztve ]
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
czpitti
senior tag
-
errorcode06
őstag
Én úgy változtatnám meg a játékot, hogy ha megnyitsz egy gr-t, akkor az le is kell játszanod. Hiába lépsz ki, akár a játékból is, mikor visszamész, ugyan az a gr várna szépen nyitva, ugyan úgy nem tudnád a cuccokat variálni (max javítani), akár csapatban is. Mondjuk 12-24 óráig.
Persze ez elég erős változtatás lenne, de kíváncsi lennék a leaderboard alakulására, persze csak egy reset után.
[ Szerkesztve ]
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
czpitti
senior tag
válasz errorcode06 #101115 üzenetére
Igen.szerintem is tok jo lenne szoloban egy 100+ morlukkal meg hellwitchekkel.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
_ocsisajt
őstag
Nekem volt 2 ötletem arra, hogyan lehetne élvezetesebbé tenni a hardcore-t.
Easy way: Minden solo játék "offline"... amikor elkezded, generál egy (magas encrypt) enviromentet ahol "sajna" determinált lesz előre minden... és ha csalsz (r-go belebuherálsz mint konzolon) és a kötelező session kilépésnél a hashek nem egyeznek, akkor "csaltál" Multiban meg engedném, hogy "lanra" kapcsoljon a játék hasonlóan legenerált és újraellenőrzött módon! (ehhez persze mocskos mód bonyolult encrypt megoldás kellene ugye)
Hard way: Minden halálesetet visszamenőlegesen tudnád indokolni és felülvizsgálja egy team... na erre nincs emberi erőforrás sajna.. valahogy az easy wayt kellene megoldani.
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
_ocsisajt
őstag
válasz errorcode06 #101115 üzenetére
+1!!!!!
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
Bird
addikt
válasz errorcode06 #101115 üzenetére
Erős fícsör lenne. Gondolom sokkal többen játszanának mint most.
Viccet félretéve. Pont a napokban beszéltünk róla, hogy a diablo féle hackn slash játékok felett eljárt az idő. A többségnek már nincs kedve monoton farmalni ugyanazt a "sz@rt". Direkt idézőjeles, a sarkítás kedvéért. Tudomásul kell venni, hogy a játékstílus felett eljárt az idő, sokkal jobban pörög a világ, mint 5-6 éve. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy egy- egy új pecs után felpezsdül a diablo aztán meg durcán alábbhagy a lelkesedés. Sajnos a necro azt is bizonyította, hogy egy új karakterosztály sem tud változtatni ezen a tendencián. Arról nem is beszélve, hogy összesen 14db nekro legó fog megváltozni, lehet szinte mindent újra farmolni. Mára már csak a függők maradtak (mondom én 5k+ órával ).
Az új változások is csak ideig óráig fogja majd meg a casual réteget, a többieknek meg tökmind1 ők játszani fognak ezután is.
reelc: A szerencséhez kell seggelés is nem gondolod? Nézd meg Pitti összjáték óráját... Ha nem orrba szájba tolnák a játékot szerencséjük se lenne.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
reelc
veterán
válasz czpitti #101114 üzenetére
Sejtettem, fishing. Csak hallani akartam.
Tudom könnyen beszélek, sosem voltam olyan magasságokban, mint ti. A közelében sem.
De a jó gear mellett ez lenne az egyetlen kihívás a játékban, hogy amit ad a gép le is hozza az ember, nem?
Akár GR70-ről, akár GR120-ról beszélünk, az elv a lényeg. Ha nem megy, visszább kell menni 1-2-őt ami még megy. Azért hogy ha végigmész a kemény munka mellett ne csak nagy szerencsével menjen. A szerencse nem a játékos érdeme. Persze tudom, teljesíteni akarás, versenyszellem... de sajnos ilyen a játék, a szerencse fontos tényező. Aztán utána újra nekilehet rugaszkodni a nagyobbnak. De ha nem lesz senkinek jobb cucca, jelentős gem húzása, szint lépése, akkor továbbra is a szerencse marad, mit ad be a gép - sikerül-e teljesíteni?
Még a szememben ez is jobb, mint leavelni akár XGR-t, mert nem jó a pálya vagy a szörnyek, nincs szerencsénk.
Ezt a játékstílus számlájára írom.[ Szerkesztve ]
-
czpitti
senior tag
válasz reelc #101122 üzenetére
Ezzel csak egy baj van: hiába van meg a dps-ed egy gr 100-asra mondjuk,rossz mobtype-al 90-et se tudod lehozni.Tehát mindenképpen kell a szerencse.Ne kényszeritsenek engem morluk mellett egy 90-esre ha tudom hogy megvan a damom egy 100-asra is.Ez nem kihivás lenne hanem kibaszás.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
Bird
addikt
válasz MegalodonS #101125 üzenetére
Ne már. Ez most komoly? Mennyi pálinka lenne nekem az egyiket megszerezni?
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
reelc
veterán
Amúgy jövögetnek kifele a stílusban a játékok. Igény van rá. Lehet inkább az a gond, hogy sokan (ismerőseim között is) csak a Diablot játsszák. Semmi mást ebből a stílusból, vagy bármilyen más játékot. Előbb-utóbb belefásul az ember. Ha letudja tenni a D-t, és marad a stílusnál, már az is nagy változatosság. Megint más leteszi, és utána évente egyszer néz bele, vagy ritkábban mert annyira nem érdekli már. Kb. semmi újítást nem lát. Már másképp szemléli a játékot.
Én az elmúlt években próbáltam nem egy hackn slasht, és van ami jobban bejött több szempontból is. Egy idő után visszavágytam ide, klánba léptem, nyomtam sokáig, majd exit vissza a másikhoz.Igen, sok a függő, elértem a 3000 órát 2015 márciusa óta. Idén volt először olyan, hogy heteket, majd 1 hónapot nem is játszottam.
Ne tévesszen meg senkit az alacsony Paragonom (P1397, Season: P788), rengeteget szólóztam. Az elmúlt hetekben alig játszottam. A metát sem követtem (részben a kirekesztettség miatt, a DH sokáig nem volt része, és lehet nem is lesz megint), próbáltam többször, de nem szórakoztatott. Nem is volt részem sokáig 3-4 fős összeszokott csapatban sem lenni.Igen, de ha nincs szerencséd akkor is kell a seggelés.
(#101124) czpitti: Igaz, azért írtam, hogy sokat számít a szerencse, és a játékstílus számlájára írom. De nem kell tetszenie. Tudomásul veszem.
Sajnos így van a mobos dolog amit írtál, tapasztaltam nem egyszer.Ettől függetlenül tisztelem mindenki eredményességét, kitartását, aki úgy küzd, hogy meghódítja az LB-t. Ez hatalmas meló (akár egyedül, akár csapatban).
Nekem is nagy öröm volt, amikor néha bepofátlankodtam az LB-re pár napra.(#101125) MegalodonS: Te vagy a nagyhal, nem is vártam kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
-
Bird
addikt
válasz reelc #101127 üzenetére
A saját nézőpontomból tudok csak nyilatkozni. Ha nem lennének kedves ismerősök ingame akikkel együtt lehet tolni, soha a büdös életben nem játszanék ennyit. Nekik köszönhetem a 2k paragont. A motivációt csak így tudom/ tudtam mindig is fenntartani. D3 tipikusan az a játék amit lehet egyedül is játszani, csak nem érdemes. Bennem így alakult ki a függőség.
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Bird
addikt
válasz MegalodonS #101128 üzenetére
Kéjelgés? Á-á max ha leszel este ts-en/ partiban.
Privát akart lenni, ezért a hozzászólás duplázás.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
reelc
veterán
Megértem.
Nekem is az volt a legjobb időszak, amikor munkatársakkal játszottam együtt. Meg később, amikor huzamosabb időre lett 1-3 állandó jellegű játékostársam. Sajnos különböző okok miatt abbahagyták, vagy csak szezon elején szoktak játszani, vagy van aki magasra tört.
Mindig ment a chaten is a marhulás (nem TSeztünk).
Azóta voltam több klánban, hol jobban éreztem magam hol kevésbé jobban, de amint úgy éreztem nem az igazi, kiléptem.
Igen, nem érdemes egyedül. De sokáig ez jobban szórakoztatott, mint amikor nem voltak már állandó emberek körülöttem, és a gép random rakott partyba, publikba. Onnan meg kickeltek mert DH voltam. Vagy beszóltak, hogy takarodjak. Nem egyszer lejátszódott. Mert nem voltam "meta". Én meg mindig azt az elvet vallottam, hogy szórakoztasson a játék. Akár az eredményesség rovására. Az én játékidőmmel bőven P2000 fölött kéne lennem, csakhogy ez engem nem bosszant, nem érzem magam kevesebbnek, hogy még nem értem el.Próbáltam régen a twisteres wizt, igen hamar abbahagytam, mert nekem az nem játék, hogy bukó a party, ha nem mértani pontossággal beállított forgószelet kreálok. Eredményes, de nem szórakoztató.
A support monkom szegény sosem készült el teljesen. GR94-ben többet halt, mint a partyban bárki. Minden cuccom megvolt, csak a statok nem voltak az igaziak, meg a gyakorlat hiánya. Ez publik party volt, rendesek voltak, én szóltam előre, hogy ezek az első köreim, még tanácsokat adtak. Mentünk vagy 4-5 kört. Sosem szerettem a publikot, inkább szólóztam, de néha össze lehetett futni normális emberekkel.Nyilván én is másképp gondolkodnék/tekintenék dolgokra, ha nem kopik ki a Friend Listem jórésze, ha többet partyzok, és metázok. De ez van. A következő szezon jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Bird
addikt
válasz reelc #101131 üzenetére
A publik engem inkább idegesít, mint szórakoztat. A sok leecher, a privát followerek split bountyba baromi frusztrációt tudnak nálam okozni. Gr erre a célra kilőve, marad a rift, ami azért szerencsére a csillió dpsnek nem szokott gondot okozni.
A játék eszenciája a gr, ahhoz viszont összeszokott emberek kellenek. Meg aztán a sok hülyéskedés is nagyon hiányozna (jobban, mint a játék. ).
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
KubanitoS
veterán
+1 a publikra
GR esélytelen, a bountik még inkább. Fele áll a városban, mások esnek-kelnek t13-on, a többi meg csatlakozik az én bountimra, ja és a személyes kedvenc, amikor kilép valaki két act megcsinálása után.
Valamit nagyon meg kellene változtatni a bountirendszeren, hogy soloban is élvezetes legyen.
Ja és a szenvedés után van 0,1% esély, hogy kapsz valami értelmes itemet a matik forgatása után. Komolyan mikor végigszenvedek 1-2 óra publik bountit, majd elverem az összes matit, hogy semmi értelmeset ne kapjak a végén a fejem verném a falba...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Bird
addikt
válasz KubanitoS #101133 üzenetére
Ne is mondd....Aki kilép idő előtt azzal büntetném, hogy utána egy óráig inaktív lenne neki a pub bounty. Azt hiszem 2x is meggondolná, az efféle kollektív szívatást. Minap valaki 300 plvl karival lépett be t13 split bountyba.... Ment is a lecsóba nagyon hamar.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
reelc
veterán
válasz KubanitoS #101133 üzenetére
Sosem szerettem a publikot.
Utálom amikor goblin miatt mindenki abbahagyja a dolgát, és nem egyszer a 2-ik szinten lévő feladatból fordult vissza, talán 1 perccel a teljesítés előtt. Utána persze keresett rövidebb bountyt, és én fejeztem be. Ez nem egyszer lejátszódott.
Volt hogy leöltem a Rainbow gobot, gondoltam majd bounty után bejárjuk a portált. Ahogy kinyírtam, a 3 ember már oda is teleportált, és kérdezték hol van? Elzavartam mindenkit, hogy fejezzük be a bountyt, és utána. Kettő ebbe belement, a 3-ik meg ment megkeresni a portált. Rászóltam mégegyszer hogy utána, így visszament.
Persze a gob horda nem marad csak úgy ott, tudom. De a Rainbow, és a Shrine megoldható azután is, hogy legalább mindenki befejezte a feladatát.
Bountyban szinte mindig én csináltam 1,5 Actot, és utána még besegítettem, ha kellett.GR, igen esélytelen, főleg ha nem meta karid van. Van hogy senkinek nem volt az, 4-en voltunk Nekrok, és ment a 70. Egy kört csaptam így, utána mentem inkább szólóban 75-öt, mert nem akartak fentebb menni.
Ami még nem tetszik az, hogy bárkit besorol a gép a partyba. Akár egy P400-ast is P1200-asok közé. Ide kellene valami limit, mondjuk P100-200-anként. Így a partytagok kiegyensúlyozottabbak lehetnek, nem lenne nagy szintkülönbség.
Rift: vagy mindenki egy irányba, mint a birka, semmi élvezet benne, vagy nem, de akkor loottól esel el. Kollega mindig mondja, riftre nem kellenek társak. -
Bird
addikt
válasz reelc #101135 üzenetére
+1. Jó lenne, ha csoportosítaná paragon szerint a játékosokat. Sok kellemetlenségtől óvna meg minket a tisztességesen bountizni akarókat.... Blizzardnál sem ártana néha efféle hasznos dolgokon elgondolkodni.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
havri1
félisten
-
RohamBilly
kezdő
válasz KubanitoS #101133 üzenetére
Itt elhangzott jópár "érdekes" ötlet, csak ez a fórum nem arra van, hogy amit gondolsz az úgy jó lenne, itt ez picsafüst semmi más.
Akinek ötletei vannak, ossza meg szépen a gondolatait a d3 PTR fórumon vagy a többi fix témájú fórumon aztán, ha esetleg kiderül, hogy végig se gondoltad rendesen, mert nemhogy a fejlesztők nem foglalkoznak vele, de még a többi játékos is alátámasztja Neked hogy miért gondolod rosszul, akkor talán eljut a gondolataitokig hogy csak élhető ötletek játszanak a többi kuka.
"Én úgy változtatnám meg a játékot, hogy ha megnyitsz egy gr-t, akkor az le is kell játszanod. Hiába lépsz ki, akár a játékból is, mikor visszamész, ugyan az a gr várna szépen nyitva, ugyan úgy nem tudnád a cuccokat variálni (max javítani), akár csapatban is. Mondjuk 12-24 óráig."
Ez toplistás butaság helyből így magában. Mire van a sok kulcs akkor? Ilyet az talál ki, aki még sosem próbálgatta a határait úgy igazából és igen, ha szerencsétlen a csapat vagy a solo player, akkor lehet napokig, akár hetekig nyitogatja a kis GR-eit kizárólag abból a célból, hogy ha sikerül, akkor megcsinálja az azutánit is szépen és így tovább. Aki nem bír nagyot menni az nem bír, nem kell visszafogni azokat, akik viszont igen."Easy way: Minden solo játék "offline"... amikor elkezded, generál egy (magas encrypt) enviromentet ahol "sajna" determinált lesz előre minden... és ha csalsz (r-go belebuherálsz mint konzolon) és a kötelező session kilépésnél a hashek nem egyeznek, akkor "csaltál" Multiban meg engedném, hogy "lanra" kapcsoljon a játék hasonlóan legenerált és újraellenőrzött módon! (ehhez persze mocskos mód bonyolult encrypt megoldás kellene ugye)
Hard way: Minden halálesetet visszamenőlegesen tudnád indokolni és felülvizsgálja egy team... na erre nincs emberi erőforrás sajna.. valahogy az easy wayt kellene megoldani."
Láttad a patchnote-ot? Komplex változtatások nem lesznek, állítgatnak csak a dolgokon, kerülni próbálják a nagy különbségeket a buildek, karik között. Ez az ötlet pedig olyan komplex, hogy ha az armoryt kb. 6 szezon volt előkészíteni, akkor egy ilyen változtatást bevezetni 3 év, már ha a community egyáltalán jóváhagyja és az a nehezebb nem a fejlesztés része."Valamit nagyon meg kellene változtatni a bountirendszeren, hogy soloban is élvezetes legyen.
Ja és a szenvedés után van 0,1% esély, hogy kapsz valami értelmes itemet a matik forgatása után. Komolyan mikor végigszenvedek 1-2 óra publik bountit, majd elverem az összes matit, hogy semmi értelmeset ne kapjak a végén a fejem verném a falba..."
Mégis mit szeretnél változtatni rajta? Ez csak rinya itt. Eddig mióta az aktuális ptr megy, kb. 3 poszt volt eddig, összesen 250-300 hozzászólással, de ez "Quality Of Life" jellegű kérdés az életünket könnyítendő ötletekkel és nem csak a probélmázással. Néhány zanzásított példa, ami tényleg ötlet:
- Visszhozni az inspect funkciót.
- A challenge rift a top10-ból legyen betéve.
- Az Armory jegyezze meg az elmentett buildnél szereplő paragon arányokat.
- Greater rift kulcsokat a többi mati mintájára tárolja a gép ne fogja a helyet sehol 100-as csomagokkal.
- Fix kezdővárost lehessen választani játékba lépéskor.
- A teljes Rift/Grift közben mutassa az aktuális %-os értéket."Minek kilépkedni!?"
- Kadalánál legyen lehetőség az összes kasztra vonatkozóan itemeket kapni.
- Uber kapu zárása a vault mindtájára, ha végeztél. Mire körbe érsz, kezdheted az új kört.
- Cow level bezárása a vault mintájára, ha végeztél a boci bossal.
- Feladni a GR-t, egy opció mint a játékos kick szavazással, ha mindenki okézza, akkor beázárul a GR.
- Bounty reset opció szintén szavazós, ha mindenhol fel lett már véve. Marad a party, a ritka de esetleg jó public party se szakad meg.Sok változtatni akarást érzek én a mondatok mögött, de nem lelkizni kellene, hanem változásokat kezdeményezni a megfelelő fórumon.
-
Bird
addikt
válasz RohamBilly #101141 üzenetére
Köszönjük, hogy egy jó hosszú posztban leoltottál mindenkit. Most aztán mindenki megkapta, mi az a miheztartás. Ez igen!
Édes istenem, ez az ex HE-s magatartás.Hiába sok a low g*ci.[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
reelc
veterán
A múltkor beleolvastam a hivatalos fórumba, voltak benne ötletek:
Legyenek a gemek is crafting materialok.
Legyen auto pick-up a crafting materialokra.
Jó kis Quality of Life fejlesztés lenne.Annyi lehetőség lenne a játékban. Látszik, hogy sokat agyaltak a fejlesztők. Csak sokmindent magukra hagytak.
Pl. ha a Razor Strop kapna egy komolyabb buffot - ha már úgyis megy a magas GRben a Globe termelés ott lehet használható lenne.
Vagy összeépítenék a Custerian Wristguardsot a Goldwrappal, egy tárgyba a 2 leget, esetleg az előbbi kapna valami szorzót hogy magasabb Paragonon is megérje használni.Ott a rengeteg craftolható cucc, ami használhatatlan.
Pl. az Asheara's Vestments szet. Ha pl. a 3-as szetbónusza az lenne, hogy állandósulnak a followerek, szinte partyban érezhetné magát a szóló játékos.
Lehetne még sorolni. -
Bird
addikt
válasz RohamBilly #101144 üzenetére
Igaz, zárható is a topik. Folytatva a gondolatmeneted....
Egyébként meg a világ nem fekete- fehér, minimum szürke. A másik a magas ló kérdése... Mindegy is részemről az értelmetlen kommunikációnak itt VÉGE.
És igen valóban. A fenti csinos kijelentést/ kirohanást nem Tőled kaptam/ kaptuk, de a mentalitás szvsz az eddig tapasztaltak alapján: ua.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
KubanitoS
veterán
válasz RohamBilly #101141 üzenetére
Köszönöm a hozzászólásod, teljesen megvilágosodtam, ma már biztosan jobbat fogok aludni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
persil
nagyúr
válasz modern5 #101102 üzenetére
En is megjelenes napjan vettem meg es teny, hogy akkoriban sokkal nehezebb volt.
Biztos sokan emlekeznek infernon act 2 elejen a szunyogokra, vagy act 3-ban a ghom elotti folyosokra...
De nyugodj meg, lesz ott meg kihivas boven Torment alatt nem lehet meghalni, de majd kerdes, hogy t10-13on is ugyanez lesz e a velemenyed
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest