Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz s1999xx #70924 üzenetére

    ez egy idióta lejárató blog... ilyen sztorit bárki tud írni... mikor mi bementünk a digihez új előfizetőként, 15napot mondtak maximum... meglepetésre másnap kopogtatott a digis szerelő...

    mikor emeltetni akartunk 100ról 200asra(amikor még volt)... akkor is 15napot mondtak, 3nap múlva megjelent 2 digis szerelő,behúztak egy új telefonkábelt, mert a 100as hálózaton 2érpáron jön a net(narancs-zöld),egy másik érpáron a telefon(kék)... a telefon drótot kellett fizetni csak... persze később közölte a digi,hogy sajnálják, de a lépcsőházba csak 100as netet tudnak adni, mert nincs még fejlesztve a hálózat...

    az ismerőseim között aki UPC-s vagy T-Home-os, mindegyik panaszkodik a tv és internetszolgáltatásukra... mondjuk a T-Home-ra én is,de csak a tré-home-ra... a mobillal semmi bajom sincs...t-s családi hd iptv+30as net volt anno... a hd hol volt,hol nem volt... hetente hivogattuk a trékom üfsz-t miatta... szitu...2napig volt hd,majd másnapra semmi előzmény nélkül megszűntek, jeleztük hibaként... 72órán belül lett újra hd csomag,majd 2 nap múlva megint sehol... megint jeleztük...és ez ment fél éven keresztül heti szinten... majd egyszer csak közölte a trékom, hogy a technikailag nem tudják biztosítani a szolgáltatást,de persze ugyan úgy számlázták a családi+hd-t, ami nem ugyan annyi volt mint a sima családi... többször megreklamáltuk a túlszámlázást... semmi változás nem történt...ennyit a trékom otthoni szolgáltatásáról...

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák