Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
aktív tag
Az világos, hogy a fegyvernél olvasható scaling hogyan függ össze a tulajdonságokkal (pl. Hookclawnál alapesetben a Dex növekedése növeli a legjobban a sebzést, de persze ash of war csere idején infusionnal lehet variálni, hogy milyen tulajdonságra menjen inkább scaling - keen (dex), occult (arcane) stb).
Viszont mintha valami olyasmit olvastam volna (talán pont ebben a topikban), hogy az arcane boostolja a bleed proccolást. De nem voltam biztos ebben. Ezért alapvetően arra lettem volna kíváncsi (csak talán félreérthetően fogalmaztam), hogy alapvetően nem arcane scalinges fegyverek használata esetén is érdemes-e növelni az arcane értékét, ha bleed alapon akar dolgozni az ember? Vagy esetleg rosszul értettem/értelmeztem, és ilyenkor (hacsak nem raksz arcane scaling infusiont a fegyverre) felesleges az arcane növelése?
Egyébként szitakötő lesz az, nem szúnyog. (Bocs, biológus vagyok, nem hagyhattam ki )
Endure. In enduring, grow strong.
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #7801 üzenetére
Mindenfele proc fugg a skalazastol, szoval alapvetoen azt erdemes az egekig tolni, amire a legjobb az adott fegyver skalazasa.
Tehat, ha a fegyver arcane-re(vagy arra is) skalazodik, akkor az arcane stat noveles a bleed buildup-ot is noveli. Ha alapvetoen a fegyvernek semmi koze az arcane stat-hoz, akkor a bleedet sem fogja rajta novelni. Mas kerdes, hogy sok bleed-es fegyver/ash eleve arcane scaling-gel erkezik.Nyilvan ettol egy lehelettel azert lehet tovabb bonyolitani, de ezt az elvet kovetve nevetve vegigjatszhato a jatek.
"Egyébként szitakötő lesz az, nem szúnyog. (Bocs, biológus vagyok, nem hagyhattam ki )"
Tudom is es jogos is, de minden letezo modon le kell alacsonyitani a rohadekot, szoval eddig is csak egy koszos szunyog volt es ez utan is az marad.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
MikeWazowski
addikt
Ezt olvastátok? [link]
Elég sok portál cikkezik róla, lehet tényleg lesz belőle valami.A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
őstag
-
őstag
Go Gunners!
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Crazed Lunatic Illustrates Entire Elden Ring Play Through In 600 Page Sketchbook/ Part 1 Limgrave
Ez valami zseniális.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #7800 üzenetére
Nekem csak mostanaban tunt fel, de ebbol a szerencsetlen soldier of godrick-bol is hatalmas meme sztar lett.
Egyik komment: "there is a mispelling in the game. He's name is actually Soldier of God, Rick" :DDDD
Meg a masik: "i am soldier, blade of godrick and i have never known victory"Meg ilyen level sokszazas karakterekkel olik meg szerencsetlen nyomorultat, hogy "vegre felkeszultem ra"
De mar guide-ot is lattam, hogy hogy kell legyozni. A csavo bejarta az egesz lands between-t, minden op cuccot osszeszedni, aztan egy utessel ilyen sokezret raverve "hu, vegre meglett!"Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
No, már bő 50 órát beletettem a karakterembe, most 66-os, jelenleg Caelidben bóklászom. (Eredetileg Siofra riverből jöttem fel, de onnan csak egy colosseumig tudtam eljutni, így végül Limgrave felől vágtam neki a felfedezésnek.) Kicsit meglepődtem (mert láttam már korábban mémeket), de még nem haltam meg Caelidben (kb. 2 órám van a területben), bár a Limgravehez közeli erdtree avatártól elfutottam, mert könnyed ujjgyakorlatként indultam ugyan neki, de a semmből úgy rám pakolt rothadást, hogy csak néztem. De legalább megismerkedtem a scarlet rottal... ("Vakon" megyek neki az ellenfeleknek, nem készülök rájuk előre, de ez így növeli az élményfaktort. Meg néha az anyázás-faktort is...)
A játék nagyon jó, de most, hogy beletettem azért már valamennyi időt, kritikai éllel azt azért megállapítanám, hogy én ilyen zagyva quest-rendszert még életemben nem láttam. (És nem azért, mert nem jelölik nagy felkiáltójelek a térképen, hogy hova menj xy küldetéssel. Én még az Eye of the Beholder és társai idején kezdtem a crpg ipart, szóval egy questlog hiánya vagy jegyzetelés szükségessége stb. nem jelentene gondot. (oké, utóbbitól azért elszoktam az utóbbi kb. 20 évben... ) De itt nem ritkán rébuszokban elhangzó, konkrétumot nem is igazán tartalmazó zagyválásokból kellene kiszűrni, hogy majd kinek mire lenne szüksége stb. Nem ritkán 20-30 vagy akár több játékórával később kellene visszaemlékezni, hogy mintha valahol lett volna valaki, aki akart valamit stb.)
Azt viszont eszméletlen hangulatosnak tartom, hogy óriási a látótávolság a játékban, és kegyetlen jó vizuális élmény, amikor Caelidből is látod mondjuk a Raya Lucaria akadémiát, és tudod, hogy az nem csupán egy "dísz" a távolban, hanem tényleg oda is mehetsz, és bejárhatod az egészet.
A duálban hordott karomfegyverem mellett még kitartok, mert nagyon bejön a játékstílus vele. Ugyanakkor azt vettem észre, hogy míg ember méretű vagy kisebb ellenfelek ellen nagyon jól "érezhető", hogy mikor vagy vele ütőtávon belül, a nagyobb szörnyeknél elég gáz tud lenni időnként. Pl. erdtree avatárokkal, az Ainsur és Siofra river dragonkin bossaival és most legutóbb egy magma wyrmnél (amelyik után átjutottam Altus Platora) is jártam már úgy, hogy gyakorlatilag "hozzápréselődve" az ellenfélhez is nem ritkán a levegőt püfölöm. Sőt, a Magma Wyrmnél volt, hogy konkrétan benne álltam az ellenfélben (szó szerint, még a textúrái is átlátszóvá váltak), de így is a levegőt püföltem, míg kb. egy lépéssel arrébb nem másztam a testében. Caelid ilyen szempontből nem szerencsés most, mert ezek a nagydarab varjak és a "farkasfejű T-rexek" is olyanok, hogy megjósolhatatlan, mikor tudom megütni, és mikor csépelem csak a levegőt, miközben ugyanúgy mondjuk a lábaik között állok.
Ja, és a nagyobb darab Rune bearektől (bár le tudom gyakni őket közelharcban - már rájöttem, hogy velük jobb gyalog, mint lóhátról) még mindig fosok! Azt valahogy félelmetesen jól megcsinálták, hogy amikor elbődül, és dőlnek a fák, repül szanaszét minden, ahogy utánad veti magát (irgalmatlan sebességgel és erővel), akkor legalább egy pillanatra mindig elfogja az embert a pánik érzése!
A Steamen éppen volt akciózás, úgyhogy a DS1 Remastert és a DS3-at be is húztam. (Ha bejönnek, akkor persze a DS2-re is sort kerítek egyszer, de most egyelőre megelégedtem ezzel a kettővel. Főleg, hogy a Nioh teljes is megvan Steamen, szóval lesz mivel játszanom a stílusból az ER után is. Bár ahogy elnézem, az ER-ben még a felénél sem járom valószínűleg. Szóval odébb lesz majd mindez.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
ThySoul
senior tag
válasz Gothmog #7811 üzenetére
A Caelid memek szerintem arra vonatkoztak hogy sokan a játék elején elkalandoztak arra, és úgy igen nehéz lehet. Ha előtte letudtad amit le kellett nem lesz nehéz, a 66-os szint bőven elég oda.
A questekkel egyetértek. Az ég világon semmit nem változtattak ezen ezer éve, ami a régebbi játékoknál okés volt mert valószínűleg úgyis belebotlottál mindenkibe, itt viszont a nyílt világ miatt ez tök esélytelen. Sok sikert bármelyik questet megoldani guide nélkül (rád nézek Ranni, Millicent vagy Alexander).
-
Gothmog
aktív tag
válasz ThySoul #7813 üzenetére
Hát igen, a felsoroltak közül most így pl. csak Ranni neve mond valamit. (Éppen nemrég kerestem fel a tornyában, mert Roger szerint hozzá köthető a black assassin cucc, amit még korábban találtam valahol. De a hölgy bábu-teste éppen pihen.)
Azóta sikerült meghalnom egyszer: leestem egy szikláról Viszont a szörnyek tényleg nem nehezek, ellenben sok rúnát dobnak, úgyhogy durván jól lehet fejlődni ezen a területen.
Endure. In enduring, grow strong.
-
-
ThySoul
senior tag
válasz Phoen|x #7819 üzenetére
Nekem azzal nincs bajom hogy nem mutatják ki merre megy, de az hogy egy az egyben átemeltek egy open world játékba egy olyan rendszert ami viszonylag zárt pályákon működött, hát.... Maradjunk annyiban hogy érdekes döntés. Például ha elmész Leyndellig és csak utána futsz össze Millicentel az életben nem jössz rá hogy mikor merre megy. Nem ártott volna jobban átgondolni ezt, volt idejük rá
mert az egész játék egy copypaste heheEgyébként a rajongókat is megosztja rendesen a téma, nyilván sok veterán nem akarja hogy ez változzon mert hát souls játék stb, de nagyobb részt azon a véleményen vannak hogy egy OW játéknál ez így kuka
-
Gothmog
aktív tag
válasz ThySoul #7818 üzenetére
Igen, látszik, hogy a háttérsztoriban van munka, érdekes és kidolgozott a világ mitológiája. (A "főkolomposokra" vonatkozó dolgokat mindig alaposan elolvasom, és érdekes, ami a háttérben kibontakozik.) Az sem lenne baj, hogy kicsit "misztikusan" tálalja ezt a játék, de ennél a pontnál szerintem átestek a ló túloldalára. (Néha kicsit olyan érzése van az embernek egyik-másik karakterrel beszélgetve, mintha valami marihuána-fesztiválon próbálna riportot készíteni... )
Egyébként éppen nézegettem a cuccaimat délután, és láttam, hogy az egyik invade figurától (egyébként offline játszom, tehát játékbeli invador) lett valami szemem (Vyke akármi), amit vihetek a vak maidenhez. Liurniában láttam utoljára, akkor kapott is tőlem gyümölcsöt, de lövésem sincs, hogy onnan merre ment tovább. (Úgyhogy itt internetes súgót veszek igénybe majd. De igen, ebből a szempontból nagy katyvasz a játék.)
Rony949: A medvékkel (már) egész jól boldogulok, csak meg kellett tanulnom, hogy lóval nem tudok ellenük elég jól manőverezni harcban (a trollok vagy vasgólemek pl. röhejesen könnyűek lóhátról - na, a medve az nem , legalábbis számomra), gyalog pedig nem elfele futunk, hanem oldalra vagy még inkább felé dodge-olunk, amikor akciózik, és akkor nem lehet baj. (Kivéve, ha szűk a hely, és dodge helyett egyhelyben bukfencezik az ember, míg a medve fel nem kapja, hogy kicsit megrázogassa... ) Egyébként Limgrave-ben lightosak voltak a rúnamacik, és ezzel a tapasztalattal kötöttem bele anno az első útba akadó rune bearbe Liurniában. Na, ott a bokámat is lefostam szerintem menekülés közben.
Endure. In enduring, grow strong.
-
NomAd_82
aktív tag
Sziasztok, a Raya Lucaria Academynél vagyok és mennék tovább fel a lépcsőn, ahol egy golyó gurul le folyamatosan.
Ott van egy piros nevű lovag, akit nem tudok leverni.
Tudja valaki a megoldást?
Egész tetves napom ráment erre a csókára, haltam vagy 30 alkalommal de ennyire nyomorék nem lehetek.
Hiába ütöm a lovagot bead neki egy animációt, amivel hárítja az ütésemet a pajzsával és beszúr egy olyat, hogy instant halok. Az egész életem oda. Hiába gurulok össze vissza.
Megvárom a speckó ugrásos támadását és még véget sem ért az animációja, elkezd felállni és már hárít is.
69. szinten vagyok 60 óra után. Gyenge lennék még ide?
Blood +11 katanával vagyok -
-
Gothmog
aktív tag
válasz NomAd_82 #7825 üzenetére
Nekem anno harmadik nekifutásra sikerült lecsapnom (40-50 között voltam valahol), de nagyon rohadék, mert amikor pajzs is van nála, akkor tud parry-t. Azzal kizökkent (mintha lebénulnál kis időre), és feltűz a kardjával, ami nagyon durván sebez.
Én - emlékeim szerint - végül úgy boldogultam vele (miután elsőre úgy leparryzett, hogy csak lestem...), hogy míg pajzsozott, inkább defenzív módban ugráltam/gurulgattam el a csapásaitól, és csak olyankor vertem rá egyet egyet, amikor sikerült az oldalába vagy esetleg a hátába kerülnöm rövid időre. Azután egy idő múlva szerencsére dobta a pajzsát, és varázsolgatni kezdett. Az is szenyó, de ilyenkor már nincs parry! Persze így is életveszélyesen nagyokat tud sebezni a kardjával, de a felugrós támadást (ugrás + heavy attack) nem szerette annyira (bár néha baromi fürgés/ügyesen tudta dodge-olni), így szétcsaptam. Persze maradt kb. két gyógyitalom, és utána rögtön a boss jön... (Utóbbi mechanikáját nem ismertem előre, így ő is harmadik nekifutásra lett csak meg (Elsőre kitanultam, hogy mi az első fázisban a "titok nyitja" - ha már tudod, gyerekjáték lesz az a rész. Míg a második nekifutásnál megismerkedtem a második fázisbeli trükkjeivel. Igazából ez is könnyen kiismerhető, és utána már nagyon egyszerű.) Viszont jó hír, hogy az invader jellegű (vörös) lovag nem termelődik újra - őt elég egyszer legyőzni.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
Tudom
Az a questline (eddig) éppen az értelmesebb/átláthatóbb csoportba tartozik. Csak bíztam benne, hogy ha egy másik ágon felmerül a személye, akkor talán lehet vele beszélni mégis.Viszont azt, hogy a tegnap említett vak maident (Hyetta vagy hasonló nevű) hol találom éppen, hogy a fingerprint grape-et (vagy micsodát) odaadhassam neki, na, azt inkább a netről néztem ki, mert nem volt kedvem az egész Liurnia térképet végigszkennelni.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #7837 üzenetére
Az első - talán - három alkalomnál (amikor shabiri grapes vagy hasonló nevű gyümölcs kellett neki) nem volt gond, mert jövet-menet voltam én is (Liurniát fedeztem fel éppen), fedeztem fel a területet, így mindig belebotlottam. De amikor meglett az utolsó spéci grape (egy madnesszel operáló invader figurától), akkor egyrészt nem is figyeltem elsőre, hogy ilyen cucc is esett. (Csak kb. tucatnyi játékórával később láttam a felszerelés között, és szerencsére a leírásában legalább benne volt, hogy a vak szűznek kell majd.) Másrészt már végeztem akkor Liurniával, kb. minden részét bejártam (oké, az albinauricok vagy kicsodák falva fölötti területre nem tudtam eljutni még), és a franc se tudta, hogy éppen hová mehetett a csaj. Persze, oké, elvileg ikon jelezné, de ahhoz is durván végig kell nyálazni a térképet, hogy megtalálja az ember. (Egyébként nem lett volna rossz a térképre egy beírós keresőfunkció, ahol a már ismert nevű NPC-kre, megtalált dungeonök stb. helyére rá tudsz keresni, ha beírod a nevüket.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
WATERDACA
őstag
Sziasztok.
Tervezem újból kijátszani a játékot, immár ötödjére Hozzáteszem, 3. és 4. karimat nem játszottam végig, mert időközben meguntam őket.
Szerintetek mi a legfunabb build? Legyen benne stílusosság, de kihívás is. Tudom hogy tele van vele az internet, de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is.
Eddig amikkel mentem:
1. Str/Vig - Tipikus build, nagy kard és páncél. Szerettem.
2. Int/Mind - Imádtam, nagyon fun, viszont egy idő után könnyű vele a játék.
3. Dex/End - Itt leginkább tőrre, parryre és bowra mentem, egynek elment. Többször éreztem brokennek, főleg a bow miatt.
4. Faith/Dex - A faith csalódás volt nekem, marha lassú varázslatok, itt valószínű rossz irányba fejlesztettem anno (új pontokat nem akartam kiosztani).[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
persil
nagyúr
válasz WATERDACA #7839 üzenetére
Nekem pure faith a legujabb, de baromira meg vagyok vele elegedve. Minden helyzetre van min. egy jo spellem, kurva sokat sebez, az fp-bol nem tudok kifogyni, van jo melee opcio is es latvanyos/szorakoztato vele jatszani. Kihivas is van, mert semmi "oneshot" buziskodast nem szeretek, meg persze fashion souls jatszik csak.
A marha lassu varazslatokra meg ennyi: lightning spear, discus of light, rock sling, bestial sling, catch flame.
Persze egy radagon icon nem art, ha van.Mondjuk az teny, hogy a fire incantok 90%-a teljesen hasznalhatatlan(nem ugy rossz, hanem egesz egyszeruen rossz hasznalni).
Moonveil: eleg op, igen, bar fun egy darabig. Meg jol nez ki a skill. 🤷 Ket-harom heavy is szinte biztos a stagger.
De az ilyen nagyon op/cheese kategoriaju szarokat mar regen sem szerettem. A sword of night and flame is big no-no nekem. Csak fogom a fejem, amikor videoban valami nyomi ezekkel "jatszik".[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bonk
csendes tag
válasz WATERDACA #7839 üzenetére
Hogyan kell a BOW-t rendesen használni, hogy brokennek lehessen érezni? Én felhúztam egy két bow-t de mindig rakás kaksamétának éreztem. Néhány szituban a Greatbow jó volt, vagy Radahn nyila jó, de amúgy nem látom hogy lehetne vele végigvinni a játékot.
Én most 4-ik végig játszáson megyek és most először Arc-al, bleed fegyverekkel, és a legnagyobb meglepetésem pont hogy a dragon incant-ok mennyire kurvajók tudnak lenni. Roar talisman, felhúzott dragon seal, meg a teli életes buff talisman, és rengeteg sebzést jó range-el meg akár AOE-val ki lehet hozni. -
persil
nagyúr
"Hogyan kell a BOW-t rendesen használni, hogy brokennek lehessen érezni?"
Sehogy, nem arra valo.El lehet lenni az ijakkal, en szeretem is, de nagyreszt inkabb az ellen odahuzkodasara valo. Brokennek sosem fogod erezni, max. hasznalhatonak.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
WATERDACA
őstag
Nekem a faith mind/int után csalódás volt. Látványos és hatásos varázslatok egész sora van a mind/intben, de mint írtam, sajnos könnyűvé is válik a játék velük. Emlékszem hogy Malenia Comet Azurral másodjára meglett 5 perc alatt, valami vicc volt
Nekem a faith a dragon miatt volt nagyon várós, és az annyira csalódás lett (bazi lassú és körülményes mid gametől), hogy elment a kedvem az egésztől
Szóval most gondolkodtam egy Prisoner Moonveilen (látványa miatt), lehet hogy meztelen megyek majd neki a játéknak miatta, de lehet hogy hármat csapok és a ruha se számít mi van rajtam (vagy mi nincs).
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz WATERDACA #7844 üzenetére
A DLC-vel most mi a helyzet? Decemberben volt egy interjú valamelyik fejlesztővel, hogy még dolgoznak ezerrel a kiegészítőn, messze van még. Most pedig felfedezték többen, hogy Steamen pakolgatnak bele új fájlokat a fejlesztők. Jön az évfordulóra valóban (dátum nélkül?), vagy ez csak egy ábránd?
u wanted, i got it \o/
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz WATERDACA #7845 üzenetére
Ábránd. Legutóbb pár napja a Kadokawa (FromSoftware anyacége) pénzügyi jelentésében volt róla szó és csak annyit írtak, hogy nagyban dolgoznak rajta, de nem mondtak dátumot hozzá.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz WATERDACA #7844 üzenetére
A dragon cuccokat a legszarabb hasznalni, hiaba erosek.
Hangos, mint a rohadas(jol elvernem a hangmernokot), lassu, ronda, stb. Ahogy a fejed felett megjelenik a sarkany fej, 5x5 meteren, az meg kifejezetten nevetseges. En utalom.Amiket irtam, azokkal sokkal nagyobb fun a jatek es nem is olyan broken, mint nemelyik sorcery. En csak ajanlani tudom a faith-et.
Az egyetlen fajdalmam, hogy a seal-ek ilyen kis benan neznek ki. :/De most nem ertem, most akkor azert csalodas az int utan, mert nem olyan op, vagy mi? A jatek igy is viccesen konnyu, direkt kerulom a tul op spelleket.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
WATERDACA
őstag
Nem az a bajom vele hogy "nem op", hanem hogy sok a sz*r köztük. Haszontalan, konkrétan bugyuták. A faith build a végére áll össze nagyon jól, addig nekem nem volt hozzá türelmem, ellankadt a lelkesedésem. Winged Scythevel mentem sokáig, az incek fele meg kb. kuka vagy ezért vagy azért.
Lehet hogy velem is volt a baj, mert az volt a 4. végigjátszásom, és már nem akkora volt a motiváció, mint az első kettőnél például.
Azért nem mondanám a pure faithet se sokkal nehezebbnek, néztem videókat. Felhúzod 80-ra a faithet és 4-5 cast ott is az ending bossok. Szóval relatív.
Ha nehezíteni akarom, nyilván másképp kell játszanom (ruha nélkül, kevesebb boost stb)
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
- Új! - Garmin Venu 3S - kijelző védő fólia - 18mm Quick Release textil óraszíj
- 18db Pentium Gold processzor (1155,1150)
- Tobii Eye Tracker 5 - Fej és szemkövető egyben
- Intel 6.-gen i5-ös "Játékos PC" - Eladó , Számla - Ready !!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest