Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
persil
nagyúr
válasz WATERDACA #7852 üzenetére
En mindig nagy dexes voltam a korabbi From jatekokban is, szoval azt mondanam, hogy - szamomra - az a "legkifizetodobb" de most full faith-en megyek, epp annyi a str/dex, amennyi a fegyverekhez kell. . A casting speed-re meg radagon icon(az 30 dexnek felel meg). Mondjuk utobbit semmilyen caster-nel nem hagynam ki. 🤷 Nekem az ilyen kenyelmi dolgok mindig sokkal tobbet ernek, mint egy kis plusz sebzes.
A sarkany vackokat utalom, vereztetni meg ebben a vegigjatszasban nem fogok, szoval arcane az alaperteken van.
De az igazat megvallva, hogy a kerdesedre is valaszoljak, a legerosebb opcio a str/faith, ha mindenaron op akarsz lenni. Vannak jo buffok, csupa pancel, plusz valami 50 kilos testapolo es nem sokan fognak megallitani.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
őstag
A blasphemous blade odabax. De én egy mezei claymore-ral is élveztem.
Go Gunners!
-
őstag
Csak a hangulat kedvéért:
Bloodborne Soundtrack OST - Ludwig, The Accursed & Holy Blade (The Old Hunters)
Go Gunners!
-
WATERDACA
őstag
válasz Phoen|x #7859 üzenetére
Nekem az egyik legnagyobb hatást (és ez mindig libabőrös nálam ötödik végigjátszásnál is), ez az OST érte el FS játékok terén:
Liurnia of the Lakes (EXTENDED) - Elden Ring OST (youtube.com)
Amikor kilépsz a szürke és darkos Stormveil Castleből és megpillantod a játék talán leggyönyörűbb táját ezzel az OST-vel, összerándul a szíved.
Hasonló érzést keltett nálam a Skyrimben az early game, amikor a bányából kijöttél és megpillantottad a havas csúcsokat a kis erdőúttal.
Ez maga a videojáték művészet, helyén van a dizájn, az OST, a háttérhangok. Profi munka.
u wanted, i got it \o/
-
őstag
válasz WATERDACA #7861 üzenetére
Nekem ami beutött az Limgrave eleje, amikor feltolod a csapóajtót. Az a képivilág+ zene...
Am az Elden Ringben az elden beast zenéje a kedvencem. Lord of blood és Radagon zenéjét is csípem.A Skyrimmal és az Oblivionnal csak minimálisan játszottam, de a zenéjük tényleg elsőosztályú.
A World of warcraft-nak is eszméletlen ost-je van.Go Gunners!
-
WATERDACA
őstag
-
persil
nagyúr
válasz WATERDACA #7861 üzenetére
Ancestor spirit.
Ds3-ból meg sullyvahn pápa, vagy vordt, vagy yhorm, esetleg a segédlelkészek, vagy... Damn, az összes zseniális.
De kár is lenne mindent felsorolni, az összes fromsoft rpg toronymagasan áll mindenki más felett "művészi" tekintetben.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz WATERDACA #7866 üzenetére
Valoszinuleg en vagyok az egyetlen, de nalam a morrowind utan egy oblivion, de foleg skyrim mar inkabb csak valami gyermeteg kifesto. Nem rosszak, felreertes ne essek, csak nem utik meg azt a mercet.
A witcher 3 meg nyilvan mestermu. Ahogy az elso ketto is. 🙆
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
No, én tegnap összeismerkedtem Radahnnal (azt hiszem, talán 72-es voltam). Vakon mentem neki is. Oké, annyit tudtam már egy korábban elcsípett youtube videóból, hogy valamikor kvázi kilőve magát az égbe "hullócsillagként" vissza tudja magát vetni az emberre, ami elég durván sebez, szóval arra oda kell figyelni.
Tudom, hogy itt vszg. rajtam kívül mindenki ismeri már kívülről-belülről ezt a harcot, de nálam ez tényleg úgy zajlott, hogy:1. Partra lépek, távolban valami sötét sziluett. Hopp, mintha lőne rám, a k*rva anyját! Lóra fel, rohanás oldalazva. Oké, így nem talál el.
2. Mik azok ott a távolban? Aha, idézni lehet velük. Menjünk oda. De hopp, közben pofán lőtt ez a rohadék. Oda kb. a fél életerőm, és most nézem, hogy csak 3 flaskám van. (Nem pihentem, mielőtt átjöttem volna, mert nem tudtam, hogy ennyire rögtön jön a góré.) Viszont a mindenféle leszúrt lándzsák és egyéb csatatéri mementók fel tudnak fogni egy-egy lövést. Ez jó!
3. Idézem a segítőket, közben nézem, hogy már nyílszőnyeggel (ami ráadásul felém kanyarodik) kedveskedik a mester. Merre lehetnek még segítő idézők? Míg nézelődök, a korábban előhívottak lerohanják a nagy dögöt, és elég gyorsan hullanak is el.
4. Na innen rövidre zárom. Mire odalovagolok a nagy döghöz alig van egyé-két segítő. A nagy dög rögtön rám aggrózik, és rögtön megtanulom, hogy ennek irreális ütőtávja van, gyakorlatilag lóval nem is tudok úgy manőverezni, hogy ütni is képes legyek, meg ki is térni, ha szét akar csapni. You died.Második nekifutás. A nyilakra most már készülök, gyorsabban is idézek, mint az első körben, de így is bénázgatok kicsit. Majd lerohanom, előtte lepattanok a lóról, hogy gyalog jobban tudja manőverezni. Defenzívre veszem a figurát, póbálok kitéregetni, és ha lehetőség van, akkor bevinni találatot. Párat bele is tudok így ütni, de az igazat megvallva elég hamar szétcsap. Oké, legalább látom, hogy milyen támadásai (söprés a fegyverekkel, felugrásból ütés stb.).
Harmadik próbálkozás. (Utolsó aznapra, mert későre jár már, és aludni kellene menni majd.) Nyilak immár profin kerülgetve, megidézés nagyon gyorsan megy, lóra fel, Radahn előtt leugrás, és rohadjon meg, én leaggrózom. Néhányszor vetődöm, amikor felém csapna, de alapvetően a lába közöttről csapkodom a dupla karomfegyverrel. Közben látom, hogy a segítők közül egyik a másik után hullik el, de mivel gyors voltak az idézéssel, így mindenki egyszerre ment rá, szóval van még egy kevés belőlük. Hopp, egyszercsak kilövi magát az égbe Radahn. Oké, erről láttam videót, itt kell figyelni. Amikor jön vissza, lóra fel, arrébb gyorsan. Visszatérés után valami sziklákat is megidéz (ezt nem tudtam), de sikeresen kerülöm. Gyalog vissza gyorsan, leaggrózni újra, közben a megmaradt segítők is gyepálják. És kész, meghalt.
Vicces, gyakorlatilag egy nagyjából agyatlan aggrózással simán lement. (Bár talán csak szerencsém volt.) Míg ha az óvatoskodós "tanuljuk ki" módnál maradtam volna, akkor lehet, hoyg még mindig ott szenvednék vele...Más, játékzenék:
Erősen szubjektív, de nekem még elég régi időtávlatból is, de az Icewind Dales, a Morrowing és a Heroes of Might&Magic (2 és 3) ugrik be etalonként, ha játék OST.
Megmondom őszintén, az Elden Ringnél én eddig nem igazán kaptam fel a fejem külön a zenei aláfestésére. Gyakorlatilag nem is emlékszem belőle egyetlen dallamra sem most. De ismétlem, ez szubjektív.Endure. In enduring, grow strong.
-
Crus
őstag
válasz Gothmog #7868 üzenetére
Nem akarok senki játékélményébe belevaúzni, de a legrosszabb amit magaddal tehetsz, hogy idézel. Spirit of Asht se kéne, nem, hogy még NPC-ket is. Miért? Mert valójában nem tanulod meg és nem is ismered meg a boss harcok mélységét. Gyak. levágják helyetted. Az az easy fokozat.
Azt a katarzist amit 1-1 boss legyőzése jelent, azt totálisan elveszi tőled az, ha mások végzik el helyetted a piszkos melót. Radahn pl. garantáltan nem 3 próba soloban, de amikor a 23.-ra úgy levered már egyedül, hogy meg se tud ütni, az keményen meglöki az endorfint a fejedben és aznap már jó napod lesz.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #7868 üzenetére
Radahnnál fontos lehetett, mikori videót nézel, mert hülyére nerfelték megjelenés után pár hónappal. 2022 márciusi állapotában a játék egyik legnehezebb bossa volt, ha ajánlott szinten mentél neki.
Amúgy ebből a játékból nekem az ő zenéje a kedvencem a menü után. P2 odaver.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
WATERDACA
őstag
Valaki tapasztalt hasonlót, hogy Game Mode Windows 11 alatt okozhat problémákat pl. Elden Ring alatt? Nekem most megint előjött egy olyan probléma, hogy random a játék kidob az asztalra, és vissza kell mennem a játékba. Driver és Win legfrissebb, értesítések kikapcsolva, Gaming Mode bekapcsolva, most próbálom kikapcsolni....
u wanted, i got it \o/
-
_drk
őstag
Ezeknél a játékoknál mindegy. Előző fromjatekokat is kurva sokan segítséggel nyomták végig, ez benne van.
Az Elden Ring meg amúgy se könnyű, nagy és hosszú is.
Direkt azért van benne az ash ha nem akarsz online segítséget ott az offline. Játék második felében már nagyon szívesen idézek meg majdnem minden Boss ellen valakit.De ha már az Ash nem játszik akkor mehetünk is tovább!
Ne használjunk bleed buildet, mert az cheat.
Azt int build is Cheat, khm Comet Azúr...
De ne használjuk a legtápabb fegyvereket se mert azt is Cheat....Első végigjátszásnál szerintem tök mindegy, utána meg aki akarja keresse a nehézséget ahogy akarja.
-
Crus
őstag
Nem mindegy, rohadtul nem. Ég és föld a küzdelem még egy dungeon végi boss ellen is idézés nélkül. Aki az előző játékokat is segítséggel nyomta végig, annak javaslom, hogy játssza végig rendesen végre...
Valójában az Elden Ring az eddigi legkönnyebb játékuk, a nagy és hosszú az tény, túlságosan is az, emiatt sok az üresjárat.
Az Ash egy plusz karakter a képernyőn aki gyepál... totálisan nem egy kategória azzal, hogy kardod vérzést okoz, vagy egyéb status effectet, ugyanis a kardot te lendíted meg, az idézett bármi meg tőled függetlenül csapkod.
Ha továbbra se érted, videó: Can You Beat Elden Ring Using ONLY Spirit Ashes?
(Spoiler: Hogyafaxbane!)Aki pedig sorcyval végiglövi az egészet, az dettó nem játszott az Eldennel igazán. Nem véletlen, hogy az értelmes player ezt felismeri és 2. végigvitelkor már melee karival megy.
Nem, nem mindegy, mert teljesen más visszajelzést kapsz a játékról! Gothmog azt a TÉVES visszajelzést kapta a Radahn harcról, hogy 3.-ra döglött, így az egy könnyű harc. Pedig nem az, amíg ki nem ismered.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
persil
nagyúr
Igy hatszazhuszezer ora fromsoft rpg utan, inkabb mar csak felidegesit, ha egy boss nem megy le elsore.
Ha beki igy tetszett, akkor hadd idezzen, az is a jatek resze, semmivel nem lesz rosszabb - szamara - az elmeny, plane, hogy irta ez az elso "soulslike".
Mas kerdes, hogy radahn-bol bohocot csinaltak az egyik patch-ben, ahogy Pitt is irja. Kar erte, jo kis csata volt pedig.
A zeneje meg tenyleg csillagos otos.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
"Ha neked úgy jó, akkor nyomjad RL1 és férfi leszel! Hajrá!"
Gyakorlatilag "semmivel" sem nehezebb 1-es szinten mint 200-ason amennyiben nem utnek meg(es ugye a lenyeg az lenne eleve, hogy minel kevesebbet kapjon az ember), szoval az is minden csak nem "ferfi leszel".
Egyebkent egyetertunk, csak mellekesen jegyeztem meg, hogy ezeket a "bezzeg en 1esen lenyomtam" c. mellvereseket sosem tudtam komolyan venni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
őstag
Tényleg patent a Radahn zene.
Go Gunners!
-
Crus
őstag
Miért ne tetszhetne neki így? Szó sem volt erről. Arról volt szó, hogy elesik a valódi élménytől. Hiába lett bohóc Radahn, amikor első alkalommal találkozol vele és soloban nyomod garantáltan nem vered le elsőre, de 3.-ra se nagyon, akkor se ha az összes From játék már mögötted van, mert húz olyanokat, amit csak akkor fogsz tudni ha már láttad videón, vagy magad élted át.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
persil
nagyúr
Nem tudom, mert amikor en eloszor talalkoztam vele(akkor megszenvedtunk! ), akkor meg nem volt gyagyassa patch-elve, azota meg nem igazan tud megszolalni szerencsetlen.
Szoval, hogy a nerf ota milyen lehet elsore talalkozni vele, arrol fogalmam sincs. 🤷
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
Elden Ring IP a tavalyi évben a Bandai Namcótól a FromSoftware-hez került. Mellékes szösszenet, ami a jövőben akár fontos is lehet, hogy a From részben Sony tulajdon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
Inkább menjek neki 50x egy Bossnak, az kevesebb idő?
Nem jól állsz hozzá, mert jó ha minden 10. Játékos tudja egyáltalán átvinni a játékot.
Nekem inkább a magabiztos győzelem számítana, de azt elérni egy from játékban kurva sok idő.
De akkor kérdezek jobbat:
Ha 100 próbálkozás után, egyszer véletlenul sikerül megölni a Bosst. Ugye tudjuk hogy sokszor azért mert nem a táp dolgait használja, pont csak a gyenge támadásait spammeli, vagy beakad valahova, van valami glitch ami éppen nem minket érint hanem az enemyt és a végén sikerül megölni.
Az számít? Mert végülis az se rendes győzelem.Persil:.
Tök mindegy mit használsz. Az RL1 már csak egy nehezítés, mint ha nem használnál spiritet, nem használsz pajzsot és stb.
Benyomod a Hard fokozatot, mert neked nagyobb kihívás kell.[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #7869 üzenetére
A 3DO játékainak mindig is nagyon emlékezetes zenéi voltak. (Én a Might&Magic VI: The Mandate of Heaven zenéit is imádom pl.)
Crus: Értem, amit írsz, és a hosszú távot nézve abszolút igazad is van, de egyrészt az Evergaolokat sosem hagyom ki, és ott ugye mindig idézés nélkül kell boldogulni, másrészt azért vannak olyan tipikus - nem nagy boss, hanem ilyen dungeon végi főellenfelek -, ahol rohadt unfair az egész summon nélkül. Gondolok például arra, ahol a rád teleportáló (és lebénító) temetőlidércet kellene szemmel tartanod, de közben négy vagy öt csontváz is folyamatosan megy rád (lőnek/ütnek). Ráadásul a nagyobb ellenfeleknél - én úgy tapasztaltam - a hitbox elég furcsán működik. (Ezt írtam már fentebb is - a karomfegyvereimmel volt, hogy az ellenfélben állva sem tudtam találatot elérni, csak a levegőt csépeltem). Meg azért néha van némi cheat-gyanú az ellenfeleknél is (pl. kétkezes extra nagy fegyverrel gyorsabban betámad az ellenfél, mint ahogy én ütném az extra gyors dupla karomfegyverrel - én indítom a támadást, de mégis beelőzve üt meg a böhöm nagy fegyverével; vagy például falakon/tereptárgyakon simán átüt az ellenfél, vagy gyógyitalt innál, és erre hirtelen lerohan és szétcsap az ellenfél).
Itt - Radahnnál - szerintem a játék és történet része, hogy a fesztivál keretében a vállakozó szelleműek megrohanhatják a "főnököt" (már aki össze nem fossa magát időközben, ugye, kedves Patches? ), aztán induljon a küzdelem!
Máskülönben még mindig egy - azt hiszem 4-es szintű - demihuman bandát szoktam megidézni, ha ilyen eszközhöz nyúlok, az meg belátható, hogy ezek túl sok vizet nem zavarnak. (Arra jók, hogy ha nem magában van a boss, akkor megosztják a figyelmet. Egyébként úgy vettem észre, hogy sok dunegon boss ilyenkor is a játékosra aggrózik rá kapásból, maximum könnyebben tudod lerázni, hoyg igyál egy gyógyitalt, ha van lent summon.) De vannak például ellenfelek - ilyenek a sárkányok, erdtree avatárok, úgy tipikusan a felszíni - nem aréna - bossok - ahol semmit sem érnek, tehát azokat pl. alapból idézés nélkül oldom meg. (Apropó, Ranni tornyánál volt anno egy sárkány, akit már majdnem levertem, de eltűnt. Ez ha jól láttam, nem bug, igaz? Hanem később lehet majd belefutni még.)
Brad Pitt: Amit láttam, az egy poénvideó volt, ahol annyi látszott, hogy a játékos kimegy az óceánpartra, majd az üstökösként feltűnő Radahn belecsobban a vízbe, és megpusztul
Úgy általában: egyébként eddig abszolút nem a "nagy bossok" voltak a nehezek a játékban (Margit idézés nélkül lement, Godricknál, mint írtam is kb. egy hónapja, olyan rossz ütemben idéztem (amikor kesztyűbábozni kezd a sárkánnyal), hogy fél percig sem éltek a summonok, szóval az is egyedül ment le. Rennalánál meg nem osztott, nem szorzott, mert amikor tudtam már, hogy mit kell csinálni (harmadik próbálkozás), akkor az első fázis gyerekjáték, a másodiknál meg kb. két dologra kell figyelni, és nagyon hamar megvan kb. nehézség nélkül. Itt Radahn volt egyedül olyan, hogy ha mondjuk summonok nélkül kellene nekimennem, akkor tutira lenne jó néhány kör kitanulni, hogy mit szabad és mit nem, de nem akartam szivatni magam, főleg, ha a játék szinte óriáskijelzőn mutogatja, hogy nézd: idézz, idézz, idézz!
Máskülönben úgy játszom, hogy abszolút nem a tápolásra/könnyítésekre hajtok. Jó példa erre az, hogy még mindig a hookclaws van a kezemben (nightrider's flail pedig tartalék, "strike típusú" fegyvernek), holott már rég átspeccelhettem volna (Rennalánál), és suhogtathatnám pl. a Moonveilt is. Viszont ha már így vagyok, akkor engedtessék meg, hogy nyugodt lélelekkel használjam a játék által felkínált eszközpark egy részét!
ER után a következő darab a terveim szerint a DS1 lesz. S mivel alapból nem vagyok egy online, coop stb. kedvelő, így tutira egyedül nyomom majd végig, nem hívok be senkit stb. Ott majd beletanulok rendesen! Az ER szerintem ilyen "kapudrog", ami egyúttal arra jó, hogy azért az alapokat (játékbeli hozzáállás, gondolkodásmód, némi "jáéktechnikai képzettség" elsajátítása stb.) megtanulja az ember.
Viszont úgy láttam (még néztem régebben a DS sorozatból videókat), hogy ott a bossok nem olyan "elmebetegek" mint az ER-ben, szóval ott azért pl. nyugodtabban arrébb tudsz húzódni, tudsz inni, és nincs olyan, hogy kétségbeesetten gurulgatsz, míg ki nem fogy a staminád, de az ellenfél még akkor is ott liheg a seggedben, így végül a nyamvadt gyógyitalt sem tudod behörpinteni.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Crus
őstag
Miért kéne 50x? Ha 50x mész neki sikertelenül, akkor valószínűleg még rendkívül gyík oda a karid, menj el fejlődni. Az Elden alap mondókája amúgy is pont ez: Menj el fejlődni, gyere vissza később, ha nagyon nem megy a git gud...
Minden 10. játékos? Achikat ha pl. Steam-en megnézed a játékosok 27%-a érte a Ranni-féle endinget, aminek amúgy nem is annyira egyértelmű a questline-ja. Ergo nem, hogy minden 10. tolta végig, aki játszott az Eldennel, de minden 3-4. biztosan végigjátszotta, legfeljebb más endinggel.
Magabiztos győzelem, mint pl. a DeS-ben: Putty-putty, pju-pju, mana visszatölt. Win.
Sorcery is OVERPOWERED - How to One Shot ANY Boss
De nyilván van 1-2 ütéses melee build is...Ha 100x nekimész egy bossnak, akkor egyrészt lásd a hsz-em eleje, másrészt abból a 100 csatából, ha nem tanultál semmit, akkor nem vagy alkalmas arra, hogy ilyen típusú videójátékokkal játssz. Az viszont biztos, hogy egy fél HP csíkról, hirtelen 0-ra leeső killplain "bug" miatti győzelem nem számít győzelemnek! A katarzis elmarad, hiszen félig kikapartad a gesztenyét, de aztán csak úgy az öledbe hullott.
Továbbra is igaz: Ezekben a játékokban inkább neked magadnak kell fejlődnöd és a karid fejlődése másodlagos. Úgy pedig nem fogsz fejlődni, hogy más megcsinálja helyetted a bosst minden lyukába...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz Gothmog #7885 üzenetére
Előre leszögezem: NEM bántásból írtam! Mindenki úgy játszik, ahogy akar, tőlem végig is cheatelheti. Viszont jobb, teljesebb, közvetlenebb, katarzisokkal tűzdelt játékélményt kapsz, ha soloban tolod, nyilván puttyogtatás nélkül... Mert ott rá leszel kényszerítve arra, hogy használd a játékban található egyébként nagyszerű mechanikákat, mint pl. a counter, parry, backstab, a staggerelés, pontosan kivitelezett dodge, etc. Sokkal, de sokkal élvezetesebbé válik onnantól minden... igen, halni fogsz jóval többet, de te magad fogsz rengeteget fejlődni és egy ilyen Elden végigvitel után, olyan lesz neked a DeS, DaS 1-2-3, mint meghámozni egy narancsot.
Evergaolok zöme elég könnyű, főleg, ha akkor mész oda, amikor a karid már magasabb szintű.
"ahol rohadt unfair az egész summon nélkül"
Üdv a souls játékok világában :-) Hidd el ez a normális! Itt gesztenyét úgy kell kikaparni, hogy közben ott szívatnak, ahol csak lehet. De megtanulod, hogy kerüld el ezeket és a katarzis nem fog elmaradni.
"Ráadásul a nagyobb ellenfeleknél - én úgy tapasztaltam - a hitbox elég furcsán működik."
Ebben NAGYON igazad van! Sőt én még azt is észrevettem, hogy az irányítás is mintha kicsit lagolna, amikor a képernyőn nagy a zűrzavar. Pl. megnyomod a crimsont és a karid csak áll. Vagy ugrasz + csapsz, de a csapás elmarad.
"Meg azért néha van némi cheat-gyanú az ellenfeleknél is"
Van itt input reading azt gondolom én is... pl. ha potiért nyúlsz alig érsz a gombhoz, már nyomja AZT a támadását adott boss, míg ha nem nyúlsz, nem teszi.
"Itt - Radahnnál - szerintem a játék és történet része, hogy a fesztivál keretében a vállakozó szelleműek megrohanhatják a "főnököt""
Igen... de akkor most próbáld ki, hogy egyedül vered le. Azok a vállalkozók mást fognak mondani ;-)
"ezek túl sok vizet nem zavarnak."
Hidd el, hogy de. Egy alapon hagyott full base farkas csapat is egy csomó helyen képes addig bezavarni a bosst, hogy bőven a fél HP csíkját addig levered róla. Ha már csak 2-3 támadását nem úgy tolja, vagy megszakítják, vagy rájuk pocsékolja, már drasztikusan könnyebb dolgod van.
De mondom: Told le így, aztán utána ha van kedved próbáld meg soloban. Eskü sokkal jobb élmény lesz!
"Apropó, Ranni tornyánál volt anno egy sárkány, akit már majdnem levertem, de eltűnt. Ez ha jól láttam, nem bug, igaz? Hanem később lehet majd belefutni még."
Jól gondolod :-)
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #7871 üzenetére
Egyébként a nerf igaz? Pont ma láttam redditen hogy többen írták hogy anno vissza is buffolták a nerf után nem sokkal. Nekem fogalmam sincs, arra emlékszem hogy megjelenéskor vért pisáltam olyan nehéz volt de 100% hogy alacsonyabb szinten mentem oda mint kellett volna valszeg.
-
ThySoul
senior tag
Ne csináljunk már úgy mintha 150 óra lenne egy RL1 run
All remembrances RL1 nekem valami 50+ óra volt, amiből jó pár óra farm volt hogy minél több fegyvert ki tudjak próbálni (remek a smithing stone féle upgrade ugye). Sima szintezéssel mennyi, 20-30 óra között van? Max 2x annyi idő, de ha újra nekifutnék egy 10 órát simán le tudnék csípni belőle így hogy tudom ki ellen mit kell használni
-
_drk
őstag
20x neki lehet menni, 50x már nem mert vagy alacsony a szinted vagy minek játszol...
Most annyit irkálsz, hogy saját magadnak állítottál egy szabaly rendszert, módszert hogyan kellene ezt játszani.
Tök jó, jatszzal úgy!
De ez a így meg úgy kell teljesen felesleges, mert a From megalkotta a játékot, ők döntötték el mi van és mi nincs benne. Aztán mindenki eldönti mit csinál.A Radahn harc az egyik legjobb harc, de pont a Summonok miatt! Egyszerűen kurva nagy feeling ahogy 10en rohamozzátok! De amúgy is halni vágyó félistent és erre van a fesztivál!
Szerintem meg pont a fesztivált rontod el, ha csak egyedül szerencsétlenkesz.Tehát szép és jó hogy neked úgy tetszik hogy egyedül neki mész, jól megöl egy csomószor de a végén vért izzadva sikerült és boldog vagy.
Csak hát ez csak egy módja egy harcnak egy videójátékban és még van "100" másik. -
ProEvoFan
nagyúr
Huh bakker. Vicces olvasni, mikor azon vitáznak a soulslike rajongók, hogy a brutál nehéz játékot hogyan tegyük magunknak mégnehezebbé, mert az csak úgy oké...vagy nem oké?
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz ProEvoFan #7894 üzenetére
Ez a szép a From játékban! Lehetőséget ad több féle hozzá álláshoz!
Tök jó amúgy hogy nem egy nehézség csúszka van benne, ami legtöbb esetben szar, hanem itt saját magadnak kitalálhatsz dolgokat aminek amúgy értelme is van és élvezed is. Vagy legalábbis több értelme mint más játékban, mert nagyot változtat a játékon.
Mondjuk én soha nem használok pajzsot, de lassan lesz egy olyan végigjátszásom, mert már kíváncsi vagyok hogy milyen azzal.Mondjuk nekem az ASH a Rocker Launchernek felel meg. Ha már benne van, csak jó szét lőni pár ellenfelet azzal!
[ Szerkesztve ]
-
Crus
őstag
Ha pár alkalomból totálisan esélytelennek látszik egy boss harc, akkor ott a kari (is) gyík. Az Elden egyik legnagyobb tanulsága - a kezdők számára - pontosan ez. Ilyenkor menj el máshová, fejlődj, fedezd fel a világot, ezt a készítők szándékosan így alkották meg... megjegyzem jól!
Semmiféle szabályról nincs szó. Leírtam, hogy érdemes úgy játszani ezt a játékot, hogy a legnagyobb élményt és örömet okozza! Soloban vastagon visszahozza azt a feelinget, amiért a korábbi souls részeket annyira szerettük. Az idézések kb. ilyen menüből elérhető "R u sure u want 2 switch to easy mode?" kapcsolók. Jó, hogy van benne ilyen? NANÁ! Így szó szerint a szoptatós anyuka is tud vele játszani és behaluzni, hogy sikerélmény van...
A Radahn harc onnantól lesz IGAZÁN jó, hogy nem égeted be magad azzal, hogy 4234234 db. építési vállalkozó vagdossa még rajtad kívül, te meg odamész beleversz extraként 5-öt és megdöglik és ezzel leverted a naaaagy és hatalmas Radahn-t.
Az, hogy te egyedül nem vagy képes leverni, az talán inkább a te szerencsétlenkedésed
Akkor voltak ezek igazán jó játékok, amíg nem húzták be a casualokat is. (Pont erről pofáztam itt korábban, hogy az alap DaS 2 is ki lett könnyítve, aztán a hc fanok morgolódása miatt elkészült a Scholar, ami többek között ezen is próbált javítani.)
Learn, adapt, overcome, erről szól egy igazi souls játék és nem arról, hogy 10-en ütik Radahn-t, te meg vered a brokit a sarokban. Hál' égnek a summon csak opció.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- LEGO klub
- Milyen monitort vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs