Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WATERDACA

    őstag

    válasz lastmohican2 #960 üzenetére

    Én is ugyanezt csinálom. Pihenőt tartottam. De 1 óra játék után.

    Ezt a stutteringet ha nem javítják, én nem fogok vele játszani sajnos. Vannak játékok, ahol ez nem annyira zavaró, de ez pont az a cím, ahol igen.
    Tudom hogy egy ósdi 1660 Ti-m van R5 2600-al, de ennél vaskosabb játékokat is futtattam már stuttering nélkul.

    u wanted, i got it \o/

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz lastmohican2 #960 üzenetére

    Én szerintem vonzom a bugokat, lehet el kellene mennem tesztelőnek :D Egyébként persze, itt nem volt zavaró a távolság, de ahogy írtam is: ha nincs szobor simán elszaladok odáig, nem szólok egy szót sem. Itt az a baj, hogy hol működik, hol nem.
    Az a baj, hogy hullámzó a játék. Nokron elejét kifejezetten élveztem. Ha a második szarvasos bossfight egy az egyben kimarad még sokkal elégedettebb lennék. Vagy legalább ne kellett volna itt is gyújtogatni hozzá.
    A végén lementek ezek is, csak ez megint az a bossfight volt, ami "végre lement, na felejtsük is el gyorsan". Ehhez képest a mocsári dragonkint sokkal jobban élveztem és sokkal jobban örültem mikor lement. Pedig már öltem ilyet, de mégis adott egy pluszt, hogy a platformokon kellett maradni és nem is volt unfair.
    Két emberméretű ellenféllel jobban elviselném a duplabosst is (vagy nem, majd kiderül), mert azok legalább nem takarják ki az egész képernyőt. De az, hogy semmit nem látni az egyikből és átütnek egymáson... A gólemek ennyiből korrektek, azok leütik egymást is. Meg itt se lett volna baj, ha lehet a lábat is célozni. A magasan lévő lockolási pont még a kamera dőlésszögét is megzavarta...

    Twinblade helyett inkább a Claw Talismant ajánlom. Mondjuk én egyébként is sokat ugrálok, vannak olyan ellenfelek, akit a sima támadás nem billent ki, de a jump attack igen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák