Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz vorosmarti #3290 üzenetére
Teljesen igazad van, igazából csak arra gondoltam, hogy nem történt forradalom azzal, hogy dedikált gombot kapott az ugrás.
A menüvel mi volt a baj?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Garsza
veterán
válasz vorosmarti #3310 üzenetére
PC -n át lehet állítani hogy billentyűzet kiosztás vagy controller kiostást mutassa, hogy mit kell éppen nyomni.
-
Garsza
veterán
válasz vorosmarti #3312 üzenetére
-
Garsza
veterán
válasz vorosmarti #3321 üzenetére
Ne aggódj elején én sem találtam, és igazából nem is gondoltam hogy erre kapcsoló van. Csak én nem nyugodtam bel, és neten belebotlottam a megoldásba.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz vorosmarti #3909 üzenetére
Hát igazából ha belegondolsz save scum nélkül háromszor végig kéne vinni amúgy is, szóval temérdek lehetőség lenne összeszedni mindent.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz vorosmarti #3911 üzenetére
Hát igazából a fővárosba kéne már csak elrohannod akkor, az megvan pár óra alatt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kvelstadt
veterán
válasz vorosmarti #4261 üzenetére
Ja de amíg a dark soulsokban elég volt megszerezni a fegyvereket itt szerezd meg a legend fegyókat meg mellé az összes infust húzd ki maxra, és az jó sok farmolás néha jó szopó helyeken.
Ehhez képest a remake demons soulsban kivették az egész infuse fegyver dolgot.
Én nem is értem az elden ringet.
Annyira készültem rá hogy itt is majd minden kell és mire meglesz tényleg minden zugát fogom ismerni a játéknak.Pandras83
Szerintem no hud és egy ash of warral dodgeol.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
sp8787
addikt
válasz vorosmarti #4261 üzenetére
Ez a Demon Soul's tul van lihegve. Volt par megszallot a tobbinek meg kidobtak ,nem volt ott a tobbsegnel semmifele farmolas.
-
siposz
aktív tag
válasz vorosmarti #4522 üzenetére
Na én ezt a saját káromon tanultam meg a DS3 esetében: "Please, kill me!".
Persze hülye mód nem tanultam a saját hibámból és sikerült elcsürnöm ERben is.
-
KraX
őstag
válasz vorosmarti #4522 üzenetére
3 npc-t likvidaltam az elso jatekban. Varre-t, a kopasz fickot aki megtamadott amikor belenyultam a ladaba es volcano manorban Tanithot aki Rykardbol falatozott joizuen, mert istentelen volt.
A dung eaternek csak az volt a "mazlija", hogy nem talaltam meg lent bolyongva a csatornarendszerben a fovaros alatt, kulonben o is felkerul a halallistara, tok mind1 milyen kovetkezmenye van a jatekban.For the God Emperor!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz vorosmarti #4598 üzenetére
De nem lehet billentyűkiosztást variálni? És akkor mondjuk az E-re vagy bármire rakni az ütés gombot, és akkor harc közben nem kéne az egérhez nyúlni, vagy a lock on target váltást billentyűre cserélni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz vorosmarti #4600 üzenetére
Gagyi. Vagyis elnézést, év játéka.
De amúgy nem értem, miért nem értelmezhető? Ha harc közben lock onnal nem kéne használni az egeret, akkor nem is kéne fogdosni, kontrollerrel sem használjuk a jobb joysticket ugyanilyen esetben, csak target váltáshoz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz vorosmarti #4602 üzenetére
Eskü nem értem, miért ördögtől való skipelni az egeret, ha a gombokat nem használnád rajta, de te tudod. De ha jól értem újraosztani sem lehet a gombokat, szóval úgyis csak elméleti a felvetés.
Hát ezt inkább rohadt gáznak lehetne mondani, de a Fromtól nem idegen.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
pandras83
senior tag
válasz vorosmarti #4719 üzenetére
köszi az infót. sajna nem figyeltem erre, pedig az egyik legcoolabb karakter volt.
Cyberfuck Patchrunner
-
KraX
őstag
válasz vorosmarti #4742 üzenetére
Dehogy okoz neki gondot, csak sajat magat eroszakolja meg a buildjeivel mert o igy akar gamelni, tobbszor elmondta, hogy az a lenyege a gamenek (nem csak ennek), hogy mindenki ugy jatszik vele ahogy akar. A tobbi csak rizsa meg hulyeskedes reszerol is.
ha szarkazmus volt akkor nem szoltam, csak nem mukodott a szarkazmus detektorom.
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Döglött Róka
veterán
válasz vorosmarti #4750 üzenetére
Én mindig Claymore+TowerShielddel tolom végig elsőre a souls gameket miután a DS1ben első végigjátszásra 80 óra volt egy kaszával és másodikra felfedeztem a claymoret.
Biztonsági játék? Igen.
Kipróbálok egy rakat mást utána? Igen.Most pl egy bow only cuccal megyek ng+ban. Hát valami egészen más megközelítést igényel.:
Egy szál gatyában, ~60 vigor, 50-50 str-dex és pulley bow-al 1200as mighty shotok mennek bossra.Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
őstag
válasz vorosmarti #4750 üzenetére
Csak próbálja magát eladni ilyen populista faxságokkal. Annak a rétegnek aki komolyan veszi meg úgyis mindegy szvsz.
Én a végére átálltam a két curved sword-ra.
Go Gunners!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz vorosmarti #4750 üzenetére
Emlékeim szerint a "pajzsb*zis" egy amolyan running gag, mint "a hüvelykujjam is feldughatnám a s3gg3mb3" azok felé, akik meg akarják neki mondani, hogyan játszon. Gyakorlatilag minden souls, ~like és ~lite játékot katana/dex builddel tolt le és 10 év után is jönnek, hogy hogy kéne csinálnia...
Nyilván nem megy már neki úgy, mint rég, nyilván ez egyeseket frusztrál, de akkor is az ő játéka.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
KraX
őstag
válasz vorosmarti #4750 üzenetére
Szerintem inkabb azokkal van problema akik nem tudnak kulonbseget tenni a nyilvanvalo szarkazmus es a komoly diskurzus kozott de ez csak a privat velemenyem persze.
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
S e t h
nagyúr
válasz vorosmarti #4750 üzenetére
Akinek kárt képes ezzel okozni annak amúgy is mindegy.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Woodslave
nagyúr
válasz vorosmarti #4869 üzenetére
ja csak a ds játékosok egy része (tisztelet a jelenlévő kivételeknek) szerette magát egy elképzelt elit klubban tudni, ahova nem kerülhet be akárki
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Yodamest
addikt
válasz vorosmarti #4869 üzenetére
Én sem vagyok semmiféle DS elitista, örülök ha a játék adta lehetőségekkel le tudom verni a bossokat, ez így volt korábban és most is.
"hogy a munka után is legyen aki/ami halálra szop@ssa, hanem egyszerűen szórakozni akar."
Viszont nem szabad ezt fekete fehéren sem látni... Azért a normál kihívás és a halálra szopatás között van egy elég nagy tátongó szakadék. Én sem azt írtam, hogy no summon, no heal poti stb. csak azt, hogy egyetlen egy summon, a mimic egyszerűen túl erős. Ha te nem vagy pro játékos, ahogy én sem teszem hozzá, akkor is egy sima +10-re felhúzott summonnal is bőven teljesíthető a játék, nem lesz akkor sem nehéz egyáltalán.Viszont azért mégis egyfajta sikerérzet talán marad a győzelem után, mert valljuk meg a +10 mimic kész vicc, konkrétan 1v1-ben megöli neked a bossokat, erre vágysz? na ne már.
A "saját magamnak nehezítem a játékot" felfogást meg nem szeretem, hogy oké akkor ne használj attack gombot, vagy ne használj ugrás gombot, ne használj ezt ne használj azt.... szerintem ezek hülyeségek és nagyon mesterségessé teszi a nehezítést... ennyi erővel nem használok monitort, de jó.... Egy játékban akkor van szerintem jól eltalált nehézségi szint, ha a játékos minden rendelkezésére álló eszközt használhat, VISZONT emellett is megmarad a sikerélmény érzete. Itt sem kéne sokat változtatni ehhez, szimplán a mimicet lenerfelni a "hétköznapi" summonok erőszintjére és minden summonnak kb olyan erősnek lenni, mintha csak max +5-ig lehetne húzni.
-
Woodslave
nagyúr
válasz vorosmarti #4871 üzenetére
én se irigylem senkitől, az elden ring méretőből adódóan se nagyon tudtam volna megengedni magamnak azt amit anno a ds3-nál, hogy egy-egy boss akár 6 óra alatt lett meg. Meg őszintén biztos az is bejátszik, hogy öregebb is lettem nem igazán akartam magam sz*patni ha nem muszáj.
De Yodamesterrel is egyet tudok érteni, néhány skill meg mimic már cheat kategória, de persze tényleg a játékosra van bízva mit akar. Ha hosszabbak lesznek az éjszakák neki is állok újra
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Yodamest
addikt
válasz vorosmarti #4895 üzenetére
"Lehet vitatni, hogy ez jó vagy nem, de az Elden Ring eladásai (20 millió +) lassan elérik a teljes Dark Souls sorozat 27-28 millióját."
Na de várjunk csak, mert itt logikai baki van. Tehát azt mondod az Eldent azért vették meg ennyien mert könnyebb volt, mint a korábbi részek? Ezt valahogy nem érzem logikusnak, mivel hogyan tudhatná egy játékos aki készül megvenni egy játékot, hogy az neki mennyire lesz könnyű vagy nehéz? Maga a szituáció nincs előttem, hogy "áh mi ez a játék Elden Ring, hmm biztos jó lehet, mindjárt utána olvasok mennyire nehéz és ha azt írják könnyű akkor megveszem" - szerintem az emberek nem így gondolkoznak, hanem impulzus vásárlók, megveszik mert nagy volt a hype és már a VÉTEL UTÁN amikor játszották, jöthettek max rá, hogy az nekik mennyire nehéz vagy könnyű. Szóval az eladásokat ez biztosan nem befolyásolta. Illetve hát a sajtó (főleg eleinte, amíg az ilyen op fegyverekről, mimicről még nem lehetett tudni) egyáltalán nem azt kommunikálta, hogy "ó gyertek ez egy könnyű souls játék", hanem pont hogy ugyanúgy mint a korábbi részeknél kiemelték, hogy ez bizony nem piskóta és csak hardcore játékosok kezdjenek bele.... szóval miért vette volna meg valaki olyan aki azért vette volna meg mert "könnyű"? Senki sem tudta, hogy könnyű....
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz vorosmarti #4895 üzenetére
Még szintén ehhez egy gondolat: szerintem a játékosbázis méretének abszolút semmi köze nincsen egy játék nehézségi szintjéhez. Úgy mondod mintha a kettő szorosan kapcsolódna, de én nem így látom. A játékosok azzal játszanak ami van (ahogy már korábban írtad), ha az a játék nehéz akkor azzal, ha könnyű akkor azzal, ez nem faktor a vételkor.
Ott van pl. a WoW, a vanilla időkben konkrétan nehéz volt, majd egyre könnyebb lett. Ahogy a kiegészítőkkel egyre inkább árkádosodott, egyre kényelmesebbé vált, már már szinte diablo szerűvé gyorsultak a dungeon runok, egyre inkább vesztette el a játékosbázisát. Ha egyre könnyebb és a játékosoknak kedvezőbb lett akkor miért kezdett el a lich king után hanyatlani? Hát azért mert pont az után, a cataclysmmal jöttek be ezek az arcade, mindenki mindent tud, mindenki erős, mobokat 1 ütésböl ölsz stb. irányzatok. Egyértelmű az összefüggés, még ha emellett más tényezők is szerepet játszhattak.
-
Yodamest
addikt
válasz vorosmarti #4900 üzenetére
Mindenben van persze igazság, számomra érdekes és nagyon idegen ilyen konkrét esetről hallani, hogy valaki így direktbe arra keresi a választ megvétel előtt, hogy "nehéz-e a játék". Ha nekem az előzetes videók, videótesztek, meg úgy a szetting alapján tetszik egy játék, pl. hogy más címet mondjak a Horizon Forbidden West, soha eszembe nem jutna végül az alapján dönteni, hogy megveszem vagy nem, hogy mennyire nehéz...
Más atom hype játék példáján, ha mondjuk azt kommunikálták volna megjelenés előtt, hogy a Cyberpunk-ban csak normál játékmód lesz elérhető, nem lesz benne se hard, se easy, vajon fele ennyien veszik meg? Ez lehet ennyire döntő faktor?
Szerintem mindenbe bele lehet tanulni. Most az, hogy jaj istenem nehéz egy játék, mint egy Crash Bandicoot (igen az egy nehéz játék), akkor majd belejönnek a játékosok, én nem érzem ezt egy ilyen kardinális, a vásárlást eldöntő tényezőnek. A Days Gone-ban nincsen pl. nehézségi szint választás úgy emlékszem, mégis elképesztő sokan megvették, főleg PC-re, és azért azt sem mondanám egy könnyű játéknak, többet szívtam benne a hordákkal, mint az Eldenben a bossokkal... akkor hogy van ez?
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz vorosmarti #4905 üzenetére
Kiharcolták a pozíciót, tejesen mértékben igaz, de vajon most ez az elképesztő Elden ringes játékosbázis beletanult a módiba vagy a következő játékuknál megint indul a rinya?
Itt is csak arra keresném a választ, ha most bejelentenének egy Bloodborne remastert, ami a PS4 egyik legjobban fogyó sikercíme volt, azt vajon hogyan fogadná a nagyérdemű? (az én véleményem, hogy azonos bázisa lenne mint az Elden Ringnek, nagyobb összegben fogadnék is rá)Ezek a hányan fejezték be a játékot meg hasonló statok nem sokat mondanak, úgy tudom az Eldenben is (ami már ugyebár egy könnyű souls, ezt megbeszéltük) a játékosok csak valami 60%-a győzte le Margitot, ami konkrétan az első boss a játékban. Szóval akkor hiába vették meg ennyien, mégiscsak nehéznek találták sokan úgy tűnik. Illetve hasonló statokat más játékokkal kapcsolatban is hallottam már, pl. olyasmi is rémlik, hogy pl. a Last of Us-t (ami egy tök lineár, rövid story játék) csak a játékosok 70%-a fejezte be.... Szóval az, hogy a DS1-et 70% nem fejezte be ennek fényében már nem is túnik olyan rossz statisztikának.
[ Szerkesztve ]
-
siposz
aktív tag
válasz vorosmarti #5454 üzenetére
Hát én a Steamen jelenleg 59.99 EUR áron látom. Ilyen random izéken nem fogok vásárolni. Rákattintva a 42 EURos ajánlatra (GameBillet )
"KEY PROVIDER INSTRUCTIONS
In order to activate this game, you will require a third-party 'Steam' account."Hát ilyen helyről tuti nem vennék semmit.
-
siposz
aktív tag
válasz vorosmarti #5470 üzenetére
Nem, nem értek hozzá.
Ha kell hozzá a steam account, akkor sokkal egyértelműbbnek tűnik, hogy a steamen vegyem meg.
Hogy érnek el kedvezményt a steam árhoz képest? stb...
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz vorosmarti #5589 üzenetére
Köszi
-
donki
aktív tag
válasz vorosmarti #5675 üzenetére
A dung eater az egyik legerősebb spirit, ha esetleg neki adod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garan
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- be quiet! Dark Pro 13 1600W (80 PLUS Titanium) Fél ár.
- LENOVO ThinkPad X240
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen