- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- SSD kibeszélő
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Autóhifi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #3236 üzenetére
Elvileg az ugrás sem teljesen új, a korábbi futásból ugrás nyomorékoskodás animációja lett átalakítva és külön gombra bindelve.
Ez teljesen igaz, de tegyük hozzá, hogy olyan problémára hoztak vele megoldást, ami a saját, nem túl végiggondolt ötletük eredménye volt, tizenévvel ezelőttről. Azt is meg lehetett éppen tanulni, de más játékok már évtizedek óta úgy működtek, hogy dedikált gombja volt az ugrásnak. Sztem pont a nagyobb közönség felé való nyitás része volt ez is. Egyébként nekem semmi gondom nincs ezzel a módszerrel, nekem működik. (Mind a 4 ds-t bill + egér kombóval toltam végig.)
Most már leginkább a számomra végtelenül körülményes menürendszert kéne kicsit modernizálni, bár sztem a ds3-hoz képest ez inkább romlott.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #3291 üzenetére
A menüvel mi volt a baj?
Egyrészt az eddigi Dark Souls játékok menüjéhez hasonlóan, többször kell gombot nyomni és/vagy egérrel kattintani, mire elindul a játék. A Press any button felirat nálam egyenlő az E gombbal vagy a bal egérgombbal. Ezután meg kell néznem azokat a híreket a játékkal kapcsolatban, amelyeket már rég elolvastam másutt. (Ez pl a DS2 esetében is ugyanúgy megvan, frissítés meg elég rég volt utoljára, így a semmire kell várni.) Aztán kilépéskor ugyanez. Maga a menü felépítése is rossz irányba változott, ráadásul itt több item-et kell tudni elérni mint a DS-ekben.
És mindezek mellett ott van az a fajta elitista felfogás, hogy ugyan PC-re adom el a játékot, nem valódi követelmény a kontroller, beállíthatók a billentyűzethez a hotkey-ek, de PC-n is a kontroller gombjait írja ki. Majd kitalálja az ostoba játékos a súgó megjegyzéseknél, hogy mi az az A, B, X, akármi. Amióta Miyazaki elmondta hogy számára a misztikus történetmesélés tudatos design-döntés volt, azóta persze nem nagyon csodálkozom semmin, de rohadtul messze áll tőlem gondolkodásban.
A koporsós képről amit bedobtál a minap, eszembe jutott hogy 2 nappal előtte kerestem, hogy miként tudom teljesen bejárni a földalatti városokat. Nahát, a Mohgwyn Palace-hoz való eljutás módja kicsit megviselt. Az hogy egy játékot nem lehet érdemben végigjátszani guide nélkül (pláne ha OCD-s valaki), az számomra egyszerűen elfogadhatatlan. DS3-at kimaxoltam, ott egy elnézett quest miatt plusz egy végigjátszásra volt szükség. Itt 20-30 közötti questline van, bele se merek gondolni, hogy mennyit kell olvasgatni a maxoláshoz. (Hozzáteszem a Ring esetében kicsit engedékennyebbek az achi-k tekintetében.)
A fentieken túl (bár látom h nem sokan osztják a véleményemet), számomra az open world is inkább elvett, időt legalábbis mindenképpen. Van jó oldala, nyilván jólesik kalandozni mindenfelé, de amikor visszamegyek egy egykor otthagyott boss-hoz, és 4 ütésre kifekszik, ott érzek egy kis balance-problémát. (Rennala után bementem a fővárosba, feküdt Godfrey és Morgott. Utánaolvasva rájöttem, hogy egy szolid 20-30% kimaradt.)
A flame megelőzése érdekében azért bevallom, hogy a 4 DS kiadással összesen ~1100 órát játszottam, így számomra bőven van erénye is a sorozatnak. A Ring-et is végig fogom tolni, és bár sok minden nem tetszik benne, azért jó játék lett. Nem emlékszem ki írta itt a topic-ban, de a játékmenet elviszi a hátán minden hiányosságával együtt.
-
vorosmarti
senior tag
Jól értelmezem a wikit, ha Maliketh-en túl vagyok, a Bolt of Gransax már csak ng+ után lesz elérhető? Szomorú ha így van, mert csak az hiányzik a maxoláshoz.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #3910 üzenetére
Nyilván sok örömet okozott a játék, de erősen túlszintezve 150 óra után most kicsit elég lett. Tudom h véleményes , de az open-word nekem a 4 DS után kicsit ellentmondásos volt, pláne hogy cserébe 4-5-ösével jöttek a tree sentinel-ek meg night cavalry-k. Ez a magamfajta OCD-s játékosnak maga a pokol.
Mondjuk a save-ek felhasználása itt kicsit komplikáltabb volt, mert 1-2 ending-hez kellettek a questline-ok is. Ezzel ki volt egyensúlyozva, és még érdekes is volt.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz Kvelstadt #4234 üzenetére
"Mindenki aki tervezi vagy platinázta a demons soulst ps3on az tuti nemormális!"
Minden Dark Souls olyan achi-kat tartalmazott, hogy a max-oláshoz minden fegyvert, varázslatot, tüzes lópikulát, sőt a ds3-ban az összes gesture-t is meg kellett szerezni. A DS3 esetében a questline-ok miatt minimum 3 végigjátszás kellett. Az ending-ek ott is megszerezhetőek voltak mentéssel. Az Elden Ring ezekhez képest egy könnyű tavaszi kaland, nagyon sokat egyszerűsítettek.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz Kvelstadt #4263 üzenetére
Ja de amíg a dark soulsokban elég volt megszerezni a fegyvereket itt szerezd meg a legend fegyókat meg mellé az összes infust húzd ki maxra, és az jó sok farmolás néha jó szopó helyeken.
Nem igazán értem h mire gondolsz. Az achi-król beszélek. A DS3-ban a 3 végigjátszás után nekem kb 10-12 óra plusz farmolás volt, mire minden fegyver, varázslat, stb. meglett. Ott achievement-enként 30-40 itemet kellett összeszedni. 6 ilyen achi volt. Ez kb 200 itemet jelentett. Az Elden Ring-ben 4 achi van ami ilyen, egyenként 7-9 item (csak a legendary) kell hozzájuk. Ha összeszorzod, látható, hogy ez sokkal könnyebben teljesíthető. Nem kell farmolni ha nem akarsz, és infuse is csak 1 fegyveren kell a maxoláshoz (ami ráadásul nem is infuse csak fejlesztés). Az achievement-ek tekintetében tehát leszögezhetjük, hogy sokkal felhasználóbarátabb lett a játék.
Én nem is értem az elden ringet.
Annyira készültem rá hogy itt is majd minden kell és mire meglesz tényleg minden zugát fogom ismerni a játéknak.Erre meg mit lehet mondani? Aki hallotta már az open-world kifejezést, annak evidens, hogy ahhoz sokkal több idő kell. Én túlszintezve, rune level 150 körül fejeztem be a maxolást, és tovább játsszva még most is találok komplett területeket és dungeon-oket, amelyeket még nem érintettem. Ha vki ennyire maximalista, akkor rá kell szánni az időt, és minden zugát ismerni fogja a játéknak.
Megjegyzem, én magam sem örültem elsőre az open-world-nek, mert nyilván nehezebb benne hatékonyan haladni és ötösével jönnek ugyanazok a bossok, de idővel megszűnt a rossz érzésem.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #4504 üzenetére
Az alapjáték maradna ilyen tingli-tangli, a dlc-k meg kőkemény oldschool soulslike-ok. Ismét bilibe lóg a kezem.
Ennek megvan a hagyománya a DS vonalon. Nekem az Ring valójában egy DS 4, mégha véleményes is. Mivel minden DLC ilyen volt, engem meglepne, ha most másképp döntenének. Sztem ide is olyan olyan boss-ok jönnek, amelyek az eddigi DLC-khez mérhetőek.
-
vorosmarti
senior tag
Szoval az elso parbeszed utan megoltem Varre-t, mindegyik karakterrel, probalgatva a moveseteket. Iszonyu unszimpatikus karakter volt es nem erdekelt, hogy esetleg valamitol elesek majd ez miatt a vegigjatszasban.
Nyilván szíved joga hogy milyen hozzáállással játszod a játékot, de a tapasztalatok szerint ellenjavallt első végigjátszás elején bármelyik NPC-t kinyírni. Minden DS-ben végigpróbáltam ezt a végén, közvetlenül a new game+ előtt, de bármily szentimentálisan hangzik is, a pozitív karakterek esetén még morális gátak is emelkedtek előttem hogy többet ne tegyek ilyet. Volt rá példa hogy hasznos itemet dobtak (pl Artorius barátnője), de sztem ez a ritkább eset.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Synaptic #4593 üzenetére
Aki egér/billentyűvel tolja , adjon már legyen szíves valami ötletet arra a problémára , hogy a target lock ne mászkáljon el másik mobra . Agyf@szt kapok mikor gyepálok valakit és egy szomszédos birkára ugrik a lock. /A game options -ban minden off -on van.
Sztem ezzel nem lehet mit tenni. Nekem is minden ki van kapcsolva, de vannak helyek, ahol magától rá-lock-ol egy random ellenfélre. Esetleg az uj 1.05-ös patch javithatta.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #4601 üzenetére
Közel 300 órát játszottam vele, igy nyilván nem mondom hogy gagyi. De azért ez a lock probléma nem olyan bonyolult. Ha nincs bekapcsolva, akkor ne legyen.
Ami az egér elengedését jelenti, az nem hasonlitható össze azzal, hogy a kontrolleren hozzányúlsz-e egy stickhez, vagy nem. Egy akciójáték minden lendületét/ritmusát/élvezeti értékét elveszti, ha minden enemy-t elérve, el kell engednem az egeret. Annyira nem életszerű, hogy elméleti szinten sem tudom megfontolni.
Lezárhatjuk azzal, hogy azért ez nem annyira kardinális probléma, de nem elegáns egy GOTY-aspiráns játéktól.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz pelenka35 #4640 üzenetére
https://www.pcgamer.com/elden-ring-ranni-quest-nokron/
Nyilván nem mindegy h hol tartasz. A fenti linken meg tudod nézni, h mi az amit már megcsináltál. -
vorosmarti
senior tag
-
vorosmarti
senior tag
-
vorosmarti
senior tag
Úgy látom hogy szinte mindannyian megfeledkeztek arról az apróságról, hogy minden játékosnak más az ingerküszöbe az open world és a repetitív tartalom kontextusában. Én ugyan 120 óra alatt kimaxoltam a játékot, ám azóta legalább ugyanannyit tettem a játékba, és minden percét élveztem.
A fentitek ellenére szinte mindenben egyetértek a témában további némaságot fogadó Bad Pritt kollégával. Furcsa öszvér lett a játék, látjuk a hibáit (van neki), én mégis élvezem, és 240 óra után is találok benne újat. Szerintem nem lesz senki több vagy kevesebb attól, hogy mást élményeket talál egy ilyen méretű játékban mint az átlagos user (aki ugye, nem is létezik). -
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4868 üzenetére
Ezt a mindenek felett álló, űber ultimate egyértelműen legjobb mimicet egyszerűen kivenném a játékból. Soha nem jó az ha van egy adott eszköz, fegyver, build akármi egy játékban ami egyértelműen mindenek felett áll, nem jó mehanika.
Ezt azért gondolod így, mert eszedbe sem jut, hogy vannak bénább játékosok (mint pl. én), akiknek jól jön a segítség. Sztem egyértelműen azért került bele ennyi újdonság (értsd: könnyítés) a DS-ekhez képest, hogy szélesebb tömegek számára is vonzó legyen. Van akinek a játék nem kifejezetten azért kell, hogy a munka után is legyen aki/ami halálra szop@ssa, hanem egyszerűen szórakozni akar. Én személy szerint csak pislogtam, hogy mennyi ufo ír ide a topic-ba, hogy Malenia minden segítség nélkül másodikra meglett, meg hogy a mezei boss-ok nem jelentenek kihívást. Aki gyengébb képességű, az túlszintez és/vagy igénybe veszi az ilyen-olyan segítséget. Sztem nincs ezzel semi baj, akinek a cumi kell folyamatosan, az úgyis meg fogja találni a nehezítést, másik build-el, egyebekkel...
Ami a longhorn-okat illeti, lehet hogy 2% az esélye hogy dobja a buborékfejű, de érdekes módon nekem is dobott egy órányi farmolás után vagy 3-at.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz Woodslave #4870 üzenetére
ja csak a ds játékosok egy része (tisztelet a jelenlévő kivételeknek) szerette magát egy elképzelt elit klubban tudni, ahova nem kerülhet be akárki
Persze, ez tökéletesen látszott már az összes DS-topic-ban is. De aki ilyen, annak ezer lehetősége van nehezíteni. Level 1-en, kikapcsolt monitorral, háttal ülve, ilyenek... Sztem minél több játékos tartozik egy közösséghez annál jobb mindannyiunknak.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4872 üzenetére
Azért a normál kihívás és a halálra szopatás között van egy elég nagy tátongó szakadék.
Ezen szakadék mérete nyilván mindenkinek más, skill-jeihez mérten. Mint ahogyan óriási szakadék van köztem és aközött is, aki 2. próbálkozásra egyedül lenyomja Maleniát.
Teljesen igazad van, hogy a mimic kissé erősre sikeredett, de pont ezért írtam, hogy valakinek pont ez hiányozhat a tökéletes játékhoz. Journey 2 alatt már alig használtam, mert kissé túlszintezve valóban nagyon erős, alkalmanként önállósodik. Azt hogy használja vki vagy nem, azt maga dönti el, mint ahogy azt is, hogy milyen fegyvereket ad a kezébe. (A stat-ja persze nem befolyásolható.) Ettől függetlenül szerintem jó lépés volt a From-tól, hogy ennyi új lehetőséget tett a játékba, és ezt az eladási számok is bizonyítják.
A nehezítések tekintetében csak annyit tudok mondani, hogy nekem sem hiányoztak soha.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4874 üzenetére
Ez régen sem volt így, régen az SNES, PS1, N64 korszakban egyáltalán nem volt divat az, hogy egy játéknak több választható nehézségi szintje is legyen vagy nem volt szempont, hogy "oké könnyűre csináljuk csak ne sírjon senki". Érdekes módon mégis jó játékok születtek, senki nem panaszkodott, nem volt petíció gyűjtés a Donkey Kong vagy a Megaman X ellen...
Ugyan én csak Z80-as gépeken és PC-n játszottam, ám ha már ezen játékok korában aktív gamer voltál, akkor pontosan tudnod kell, hogy ezeket a játékokat nagyon kevesen játszották végig. Előtte/közben a Z80-as éra ugyanilyen játékokat termelt. Ez nem azért történt, mert csak a keményf@rkú rétegnek szánták műveiket, hanem mert kevesebb idő és technikai lehetőség volt balanszolni 1-1 játékot. Amit kifogásolsz, az nem a vérpistikéknek való megfelelés (milyen degradáló kifejezés!), hanem reagálás a piac igényire. A technikai fejlődés használata mellett, ez az amit a gaming evolúciójának tekinthetünk. Lehet vitatni, hogy ez jó vagy nem, de az Elden Ring eladásai (20 millió +) lassan elérik a teljes Dark Souls sorozat 27-28 millióját. (Előbbi kb fél év, még utóbbi 11+ év alatt került eladásra.)
Tegyük hozzá, hogy 20-30 évvel ezelőtt nagyrészt csak a (nagyon) fiatalok játszottak, és nem volt szempont az, hogy egy idősebb (aki nyilván reflexek és egyéb skillek tekintetében már gyengébb) is megbirkózzon a játékkal. Az idősebb pedig általában fizetőképesebb, ezért a fejlesztő/kiadó nem szeretne pénzt hagyni az asztalon. No offense, elfogadom hogy Neked más a véleményed az ER könnyítéseiről, de nem lehet mindenkinek megfelelni egy ilyen méretű játék fejlesztése során. Sztem sok más kifogásolhatóbb design-döntés volt a From részéről, de ezt már egyszer végigbeszéltük.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4896 üzenetére
...hogyan tudhatná egy játékos aki készül megvenni egy játékot, hogy az neki mennyire lesz könnyű vagy nehéz?
Még a mikrogépes játékok idején is lehetett tájékozódni haveroktól, ismerősöktől, (horribile dictu) akiktől másoltad a játékot. Ma a launch után 2 perccel már kinn van youtube-on pár walkthrough, így szerintem bőven van lehetőség.
Részben természetesen igazad van, ostobaság lenne tagadni, hogy a hype olyanokkal is megvetette a játékot, akik 2 órát sem játszottak vele. Ám magam is ismerek a környezetemben több olyat, akik csak azért vették meg, mert előtte kaptak róla megerősítést, miszerint ebben egy kicsit könnyebb lesz haladni, mint az utolsó DS-ben. Olyan is van, aki ezt végigtolta, de a DS-hez nem tér vissza, mert unfair játéknak tartja. (Ugyanő azóta a Demon Souls remaster-t is végigtolta, de sztem ez nem annyira jellemző.)
Összességében nyilván nem tudjuk az arányokat, de véleményem szerint a From tudatosan bővítette a saját közösségét azzal, hogy releváns mértékben könnyítette a játékot. Tudom hogy Neked más a motivációd, de a From elitklubosok elejétől fogva rugóznak rajta, hogy too easy, ezért gondolom egy új belépőnek könnyebb megragadni a világban.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4899 üzenetére
Még szintén ehhez egy gondolat: szerintem a játékosbázis méretének abszolút semmi köze nincsen egy játék nehézségi szintjéhez. Úgy mondod mintha a kettő szorosan kapcsolódna, de én nem így látom.
Na bumm, eltérő a véleményünk. Véleményem szerint a From szeretett volna nyitni a legendásan nehéz játékokat elutasítók irányába, így kicsit mainstream-esítette az új címet. Azt hozzá kell tennem, hogy sztem nem sikerült ezt teljes mértékben megvalósítani, vannak még balansz gondok most is, miközben kijött pár patch, esetenként több oldalnyi changelog-al. Ebbe már nem mennék bele, Bad Pritt kolléga már ezekről sokat írt a topic-ban, és nem mindenki osztotta a véleményét.
WoW-ot soha nem játszottam, de ott elég evidens, hogy az idő múlásával esett a játékosbázis, ráadásul a kieg-ek megjelenése után mindig volt egy kis felfutás.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4902 üzenetére
A Days Gone-ban nincsen pl. nehézségi szint választás úgy emlékszem, mégis elképesztő sokan megvették, főleg PC-re, és azért azt sem mondanám egy könnyű játéknak, többet szívtam benne a hordákkal, mint az Eldenben a bossokkal... akkor hogy van ez?
Részemről utoljára nyilvánulok meg ezen témában, mert ugyanazt írtam le 4-5x, eltérő és lehetőségeimhez mérten, változatos nyelvi eszközökkel.
Sok játékot mondhatsz amivel kapcsolatban igazad van, de a From Software (talán nem nehéz belátni) kiharcolta azt a pozíciót egy termékeny évtized alatt, hogy ha meghallja vki, hogy a Dark Souls fejlesztője adja ki új játékát, önkéntelenül eszébe jut, hogy az nem érdekli, mert nehéz. Ez más kategória mint bármi amit említettél. Neked nincs okod ódzkodni az új játékuktól, mert tudod h beletanulsz. Aki a DS1-et Ornstein és Smough-nál fejezte be, azok nem fognak kapkodni a From új játéka után, legyen az bármennyire hype-olva. (A steam-es achievement-ek statisztikája szerint nincs 30%, aki megszerezte a lordvessel-t. Ebből ki lehet következtetni hogy bármennyire brilliáns játék a DS Prepare to Die Edition, több mint 70% nem fejezte be.) A fentiek fényében értékeld kérlek a szavaimat. Nem az okoskodás a célom, csak próbálom alátámasztani a mondanivalómat.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz Yodamest #4907 üzenetére
Ezek a hányan fejezték be a játékot meg hasonló statok nem sokat mondanak, úgy tudom az Eldenben is (ami már ugyebár egy könnyű souls, ezt megbeszéltük) a játékosok csak valami 60%-a győzte le Margitot, ami konkrétan az első boss a játékban. Szóval akkor hiába vették meg ennyien, mégiscsak nehéznek találták sokan úgy tűnik.
A DS1-et példaként irtam. Több mint 10 éve jelent meg, és ~29% jutott túl Ornstein és Smough párosán (közel a játék harmad/félidejében ). Ez már lényegileg nemigen fog változni, van már remastere, tekinthetjük az adatot véglegesnek.
Az Elden Ring 6 hónapja jelent meg, és jelenleg 75% ölte meg az első boss-t (steam). Mit akartál ezen 2 adat kapcsán összehasonlitani? Egyelőre ez semmit nem mond, ráadásul a legtöbben majd féláron veszik meg a játékot decemberben vagy jövő nyáron...
-
vorosmarti
senior tag
válasz laposonly11 #5057 üzenetére
Ja hogy nem hiba az hogy rájöttek a játékosok hogy dodgeolás közben sebezhetetlenek, így tulajdonképpen adta magát ez a glitch, hogy lassító felszerelés nélkül, dexterityre alapozva...
Azért nem lehet nehéz belátni, hogy ez a játékmechanika része. Azon kevés elemek közé tartozik, amelyet könnyitésként foghatunk fel. Emellett kva sok nehezités is van, amit szintén nem nehéz észrevenni, ha vki játszik a játékkal.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz WATERDACA #5099 üzenetére
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Status+Effects
Ezekre gondolsz?
-
vorosmarti
senior tag
válasz Janusz001 #5116 üzenetére
Akkor ez eléggé bekorlátozza a kipróbálható fegyverek számát max szinten, bár az a +1 upgrade nem tudom jelent -e annyit.
9-re és 24-re bármit fel tudsz húzni, ha megvan minden Bell Bearing a nyersanyagokhoz. Az az egy szint nem számit annyit. Ha ki akarsz vmit próbálni, akkor megvan hozzá a lehetőséged. Ráadásul az egyik utolsó patch óta, ha átmész a következő ng+ -ba, akkor megmaradnak a Bell Bearing-ek.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #5186 üzenetére
Abszolút tervezési hiba, hogy másfélszer akkora a játéktér, mint amekkora indokolt lenne. Mintha nem lett volna összhangban az environmental designer munkája mindenki máséval, a játéktér kolosszális, de nincs egyenletesen feltöltve.
Teljesen egyetértek, bár sztem nem másfélszer, hanem többször nagyobb a játéktér a megkivántnál. Emellett azt is vegyük figyelembe, hogy a nem egyenletes feltöltés igen jelentős része finoman szólva is nagy százalékban újrahasznositott tartalom volt.
Ettől függetlenül nekem eddig nagyon adta, 4 végigjátszás után most pihentetem. Teljesen megértem Yodamest érvelését is, pont igy érzek, csak én tovább birtam.
-
vorosmarti
senior tag
A From játékok az első évben ritkán mennek a nyitóár alá...
Ezt azért lehet árnyalni egy kicsit. Én magam is ~15 EUR kedvezménnyel vettem a launch után pár nappal.
https://isthereanydeal.com/game/eldenring/info/
Jelenleg is alig 40 EUR feletti áron kapható. Az más kérdés, hogy nekünk ez jóval többe kerül, mint fél éve.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
Ilyen random izéken nem fogok vásárolni.
Nem tudom h Neked mit jelent a random izé. Ez egy hivatalos viszonteladó.
Rákattintva a 42 EURos ajánlatra (GameBillet )
"KEY PROVIDER INSTRUCTIONS
In order to activate this game, you will require a third-party 'Steam' account."
Hát ilyen helyről tuti nem vennék semmit.És ezzel a mi a problémád? Nem értesz angolul? Csak azt mondja, hogy a steam-en tudod aktiválni, ezért kell hozzá steam-account. Ha valamihez nem értesz, akkor kár hozzászólni, mert csak magadat járatod le.
-
vorosmarti
senior tag
-
-
vorosmarti
senior tag
válasz Rigormortiis #8993 üzenetére
...Ugyanakkor a Mog előtti terület (állítólag) le van választva a nír fár wherevör ju ár rendszerről. Bárhol máshol találok komát csak itt nem.
Ez meglepő lenne, régen ott lehetett idézni másokat.
Megjegyzem Mognál mimicet se lehet idézni.
Ez is furcsán hangzik, nem lehet h elpattintottál egy furlcalling finger remedy-t? Akkor nem engedi. Azt egy újabb használattal vissza lehet vonni.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- LEGO klub
- Mobil flották
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- LENOVO ThinkPad X240
- GIGA AKCIÓ!! Gyönyörű, szinte ÚJ Surface Pro 9 brutál konfigban: i7-1255U 16GB RAM 1000GB SSD
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- Intel PC , i5 7600K , 1660 Super , 16GB DDR4 , 250GB SSD , 500GB HDD
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Kioxia, WD - STEAM DECK
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest