Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
"fingópárna, xbox controller, caraoke"
Mivel autóról beszélünk, nem telefonról, ezért ez totalisan érdektelen.
"SUC - lehet bagatellizálni és mellébeszélni, attól még igenis fontos tényező"
Itt nyugaton megint nincs már jelentősége. De ha annyira akarsz BMWt SuC -on tölteni, azt is megteheted.
"Videó streaming"
Szintén teljesen érdektelen. Bármelyik telefon vagy tablet képes rá.
*hogy a gyerek csendben legyen"
Az enyém már nagy, másrészt meg soha a büdös életben nem narkóztam volna be a gyereket így, még akkor sem amikor kicsi volt. De mindenki úgy csinálja ahogy neki tetszik.
"FSD"
Ezt nem is tudom miért írtad ide. Még az USAban is érdektelen,.itt Európában meg pláne.
"nagy kijelző"
Már a BMWben is túl nagy.
"Sentry"
Itt be se kapcsolatod.
"frunk"
Na ezt megadom. Az ér talán egy fél HUDot.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gergőke88
addikt
Jelentősen csendesebb lett mint a régi 3mas.
[link] -
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #8051 üzenetére
Azért Bömös az Bömös és ezerszer jobban néz ki,mint a m3. De ha választani kéne,hogy i4 35 v m3,akkor lehet m3 lenne. Alap az ülésszellőztetés is. Végre van már hangulatvilágítás ( nem mintha sokat mennék sötétben ) Az ár,hagyjuk is. Bömös nem ér annyival többet. Ha úgy konfigolod a i4-et mint amit tud az m3,akkor mennyi a különbség? 8-10 milla? Nevetséges
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gergőke88
addikt
válasz FIREBLADE78 #8053 üzenetére
Most megnéztem és egy 220i grancoupe alap kerül annyiba mint egy model 3 alap. Értem, hogy egy i4 jobb, meg “menőbb”. De nagyon nem egy kategória a kettő árban.
-
FIREBLADE78
addikt
Megjöttek a minik. Nem rossz. Kicsit férfiasabb lett. Cooper ev s hmmm. Sajnálom,hogy nem nőtt meg. Nagyon pici a csomagtartó.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #8053 üzenetére
Egy TM3 sehogy sem tud annyit mint egy i4. Lévén a Tesla az egy kommersz tucat autó, abból is a gyengébb minőségű, silábyabb, rettentő alacsony műszaki színvonalon.
A BMW meg prémium. Nyilván drágább.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Neue Klasse. Hivatalos.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Bandit21
addikt
válasz Shadowbull #8056 üzenetére
Erre a megjegyzésre nem vezethetünk be egy havi kvótát? Szerintem aki 1x járt már itt, tudja, hogy így gondolod. Vagy tedd be az "aláírás" mezőbe. Nem kéne annyit fáradni, amikor leírod. Nekem meg szelektálni az egyébként amúgy érdekes mondandóid közül.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Noukoum
veterán
Elektromos autója sincsen elvileg, nem kell vele foglalkozni...
Chereiose: taxisblokád, vezérünk személyesen megtapasztalta. Ma már inkább az van hogy kelllenek olyan csoportok akikre építesz, őket kevésbé lehet csak szivatni (a többiekhez képest).
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
válasz Bandit21 #8058 üzenetére
Szerintem teljesen idetartozik, amikor valaki azt állítja, hogy a TM3 meg az i4 egy kategória, és az árakat kezdi hasonlítgatni.
De ha nem érdekel átugrod aztán kész.
Persze az elvakult teslafanokat is ignoralni lehet, nem kell velük foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #8057 üzenetére
Fordíts. Nein dajcs dojcs dajcsland
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
almafa42
aktív tag
Nekem iX3 van (i4 lett volna, de tavaly esélytelen volt rendelni), tudatosan fizettem ki a felárat a Teslához képest. Hozzám sokkal közelebb áll a német vonal, a rendes műszerfal, futómű, a gombok, stb. Mindezek mellett hülye lennék elvitatni a Teslák árelőnyét, a jobb alaktényezőket, a szoftveres fölényt.
Tök szubjektív tényezők alapján választunk autót, még azok is, akik azt hiszik magukról, hogy végtelen racionálisak. Aztán megy itt a flamewar, hogy egyik vagy másik autó jobb OBJEKTÍVAN. Mármint "objektívan, az én szempontjaim szerint" Ha ez ennyire egyszerű lenne, az Alfa Romeo-nak kb soha nem lett volna szabad léteznie - mégis mennyire üde színfolt egy-egy Giulia az utakon.
Tudom egyszerűbb hasítani, hogy Tesla szar BMW istencsászár (vagy fordítva), de a felnőtt embert többek között az különbözteti meg a teenagertől, hogy képes ennél árnyaltabb véleményalkotásra. -
-
Noukoum
veterán
válasz almafa42 #8062 üzenetére
Nincs itt flamewar, a topikban néhány tag viselkedik úgy amit leírtál. Nem tetszik neki a nagy tablet fúj szar tesla, nem tetszik neki a fizikai gomb fúj szar bmw. Ezen a szinten vannak.
szerk: vagyis az egyik oldalról lehet hogy van flamewar, de mivel nincs moderáció én ezzel nem tudok mit kezdeni...
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Bandit21
addikt
válasz almafa42 #8062 üzenetére
Én ezt hiányolom. Persze, lehet mondani, hogy görgessem át, de unom. A PH! egy jó oldal, jó fóruma van és pár jó topicja, nem tudom miért kell ezt szétcseszni.
"a Tesla az egy kommersz tucat autó, abból is a gyengébb minőségű, silábyabb, rettentő alacsony műszaki színvonalon"
Akkor mi a Dacia? Ahhoz kepest a Renault? Ahhoz képest a Toyota? Ahhoz képest a Tesla? Ahhoz képest az Audi? Ahhoz képest a Porsche? Ahhoz képest az Aston Martin? Ahhoz képest a Bentley? Hol van ebben a sorban a BMW? Árát nézve a helyén van? Ki tudja? Aki mondja, hogy tudja, jól tudja?
Ennek kb általános 8. osztályig van értelme.
Aki meg komolyan érdeklődik és kis-közepes sedan e autót akar, az azt is tudja, hogy mennyi pénze van rá. Ha van van 35 M ft akkor eldönti, hogy M3-at vesz és mellé még valamit 10-15 -ből vagy elissza elutazza elkrvázza, vagy I4-et. Amíg ezt eldönti tesztvezetésre megy, elmegy pár szalonba, keres ismerőst és fórumokat olvasgat. Ebben a formájában, ahogy itt megy, hetente többször, ez a fórum nem alkalmas semmire.
A bmw luxusabb a tesla meg e autóbb. Kinek mi a luxus, ez ergonomia, vagy a kütyük/ magasabb felszereltség? Aki nem elég nagyfiú, hogy eldöntse, mi alapján melyiket veszi, valószínűleg nincs is pénze rá.
Ha meg van Teslafan, miért kötelező mellette bmw fanként viselkedni? Mindig az az objektív tény, amit én mondok... persze. A saját szemszögemből maximum.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Shadowbull
addikt
-
DopeBob
addikt
válasz Shadowbull #8057 üzenetére
Milyen szep letisztult a belter, sehol egy zavaro gomb, vagy muszeregyseg, csak egy nagy tablet kozepen
MZ/X
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #8057 üzenetére
Nyilván ízlés dolga, de ez így számomra rettenetesen ocsmány lett. Németeknél is kezd elgurulni a gyógyszer...
Jelenleg az új i5 az, amit jó iránynak gondolnék. Az i4-nél az a túltolt vese, ami a batár i7-nél még rendben van, de a kicsi i4-nél inkább ormótlan, mint szép. Az i5 jó lett, kívül-belül szinte tökéletes. Csak sajnos az ára miatt nekem nem játszik.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
válasz Shadowbull #8070 üzenetére
Borzalmasan rusnya, undorító, fos, okádék, hányni kell tőle, már a monitort se fogom tudni eladni a bűz miatt.
Legalább utálkozni tudjál, ha más nem megy. Nagyon béna ez a gagyi.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Vesa
veterán
válasz Noukoum #8064 üzenetére
Ez milyen aranyos... amikor valaki a saját szemében a gerendát sem...
"a régi verzió is legalább olyan jó volt mint a bmw i4, a mostani meg lemossa azt a padlóra."
Ezt Te írtad pár napja. Mecsoda felvilágosult, felnőttes véleményalkotás. Maradjunk annyiban, hogy itt senki se működik különb módon a másiknál.
A tudomány a valóság költészete!
-
válasz Shadowbull #8057 üzenetére
Mindenkitől elnézést kívánok de ez gyomorforgató
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bandit21
addikt
válasz Shadowbull #8079 üzenetére
Legyen mindenkinek, de ha mindig ugyanaz és szólnak sokan érte, akkor, lehetne belatobban is.
És a Tesla fanok se jobbak, félre ne értsd.
Azzal se jövök, hogy ez egy e autó topic és nem ártana ha lenne valamilyen, ahhoz, hogy, érdekes tapasztalatokat kaphassunk Tőled.Épp az előbb írtad:
Nyilván nem árt ha az ember tudja mitől beszél.Írj saját tapasztalaton alapuló Tesla élményeket.
Aki pedig saját tapasztalat nélkül osztja az észt BMW témában azt küldd el melegebb éghajlatra jogosan.
Emelkedj felül a Tesla fanokon, a Tesla fanok meg rajtad. Jobb hely lenne a
világa topic.Nem a vélemény a baj, de én nem mondok semmit a Tesla ügyben mert nem próbáltam sose, fene tudja milyen az id3 hoz képest. Csak unalmas mindig ugyanazt olvasni aztán tudni előre ki mit ír majd rá és megint elmegy 20 hsz a BMW a prémium a Tesla szar de a Tesla olcsóbb de az nem luxus de a BMW se csak jól meg van csinálva stb stb gondolat fraktalokra.
Engem ez a topic érdekel érdekel más e autó milyen milyen jön napelem hogy áll töltő hogy áll stb. A Tesla vs BMW nem érdekel.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
titán
Ide tartozik, hogy a pénzügyi tanácsadó, akivel már évek óta együtt dolgozok szintén Teslára váltott.
Mivel fel éve a cégcsoportnál is dolgozik, rendszeresen cukkoltam, hogy benzinzabáló szörnyet használ. Mindig hárított, hogy nagyon elégedett az Infinityvel, és nem akar kínlódni az villanyos autókkal (nem tud otthon tölteni). Aztán mivel mostanában szinte minden nap nálunk van a "világ végén" (a várból nézve), és az Infinity a városban 13 litert eszik, naponta 4000 forint csak a bejárás. Múlt héten elvitt egy Model 3-at. Azóta mást se hallgatok tőle, hogy ez milyen jó, milyen jól használható, milyen jó autó. Meg hogy a feleségének is már ez kell. Már árulja az Infinityt. Ez gyors volt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #8079 üzenetére
Persze, természetesen legyen, de akkor a véleményed legyen profi, összerakott
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Semin
senior tag
LIDL árak : [link]
-
-
Vesa
veterán
Szerintem ez csak arra bizonyíték, hogy az EV egy jó dolog, könnyű beleszeretni. Ezt én is megerősíthetem. Ugyanakkor, ha Tesla helyett egy i4-et adtál volna neki, akkor most azért lenne oda. Az EV-be szeretett bel, nem a Tesla-ba, csak onnan jött az első élmény. Pont így rohanna venni egy EV6-ot vagy bármi mást is. Ennek köze nincs a Tesla-hoz.
A tudomány a valóság költészete!
-
titán
válasz Shadowbull #8057 üzenetére
Belső most jött a Jetson családból fénypostával. Így képzelték el 60-as években a 90-es éveket. "Retrofuturisztikus"
A sikerét az ára fogja eldönteni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
válasz Bandit21 #8081 üzenetére
"Írj saját tapasztalaton alapuló Tesla élményeket."
Soha nem írok olyasmit a Tesláról amit kizárólag saját használat útján lehet megtapasztalni. Nem írok arról milyen az ülése, milyen kormányozni, hogy szól benne az MP3, mert fogalmam sincs. Amiről én írok az más jellegű információ.
"unalmas mindig ugyanazt olvasni"
Elhiszem, nekem is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #8090 üzenetére
A Philosoraptor kérdezi:
Szegény BMW. Mintha ő tehetne erről a sok marhaságról.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
Ez elég hülye kérdés. Láthatóan nem igazán érted ezt a prémium ízé dolgot.
Az ár a kommersz tömeggyártmánynál döntő tényező, ahol a vásárló egyetlen szempontja hogy jó olcsó legyen.
Egy prémium terméknél ez mellékes szempont. Tökmindegy hogy 1es formátum vagy 7es.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Új Mini Cooper.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Neue Klasse SUV.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
almafa42
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #8077 üzenetére
A fene tudja pontosan, nem követem. WLTP 430, nyáron kb 350 felett elmegy, telet eléggé megérzi. 90%-ban autópályázok, a nagy frontfelület itt tuti nem segít. Közúton 20 alatt szokott lenni a fogyasztás, pályán 20 felett. Összességében jobb, mint amit vártam.
-
titán
válasz Shadowbull #8092 üzenetére
Ne beszélj marhaságokat. Az ár mindig számít. Sokszáz prémium autót üzemeltetünk. Benzinest és villanyost egyaránt. Még soha egyetlen ember sem jött úgy, hogy mindegy, az ár nem érdekel. Még az extrákon is számol mindenki jobbra-balra. Legtöbb esetben fix a keret, és abba kell beletenni a legjobb autót.
Kérem, jelentkezzen itt az a prémium vásárló, akinek az ár nem számít.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
almafa42
aktív tag
válasz Shadowbull #8092 üzenetére
Már bocs, de ez badarság. Akármelyik BMW-met vettem mindig számított az ár. Sőt, a Macannál is. Annyira a BMW semmiképp sem prémium, hogy a piacon elérhető alternatívák ne számítsanak. Valamennyi felárat meg lehet indokolni (mint ahogy én is kicsit drágábban vettem az iX3-at mint a Model Y lett volna), ez egyénfüggő, de egy pillanat alatt töredékére esne vissza az 530d-k eladása ha hasonló A6 30%-kal olcsóbban kapható lenne. Van egy pont, amit nem már fogad el a piac, nálunk okosabb elemzőknek sok pénzt fizetnek a gyártók, hogy hatékony legyen az árazási stratégia.
Ez a prémiumság amiről te beszélsz, hogy a vásárlóknak nem számít az ár ez az autó piac felső 0.1%-ára igaz max. Nem az i4-re meg társaira.
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #8094 üzenetére
Érdekes. Az alap neue klasse szerintem ronda. Bár amikor először bemutatták a koncepciót, amiből az i4 lett, az se tetszett. Aztán i4 elég formás lett. Persze ez szubjektív.
Kíváncsi leszek majd 2025 -2026-ban az első tesztekre.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz almafa42 #8097 üzenetére
"de egy pillanat alatt töredékére esne vissza az 530d-k eladása ha hasonló A6 30%-kal olcsóbban kapható lenne."
Ez egy hamis dilemma, mert ez nem történhet meg, így aztán nem is érdemes filozofálgatni rajta hogy mi lenne a következménye.
"Ez a prémiumság amiről te beszélsz, hogy a vásárlóknak nem számít az ár"
Nade én nem ezt mondtam. Azt mondtam hogy nem döntő tényező az ár.
A prémium termék alapvető tulajdonsága hogy a megvásárlása nem racionális hanem érzelmi döntés eredménye. Azért veszik azt mert tetszik, mert vágynak rá, birtokolni akarják. Ezek az elsődleges szempontok.
Ha a Neue Klasse elegendő potenciális vásárló figyelmét fogja felkelteni, és elegendő potenciális vásárló fog rá vágyni, birtoklási vágyat érezni amikor megismerik, akkor a Neue Klasse sikeres lesz. Ha ez nem történik meg, akkor nem lesz sikeres.Nem akkor lesz a Neue Klasse sikeres, ha kétszáz euróval olcsóbb lesz mint a konkurencia, vagy akármelyik autó, mert a potenciális vásárló nem ilyen szempontok alapján dönt.
Akkor sem ha később az irracionális döntés alátámasztására racionális(nak tűnő) érveket kezd el sorolni.
És még mielőtt valaki ezzel jönne: nem akkor lesz a Neue Klasse sikeres, ha többet adnak el belőle mint X vagy Y vagy Z típusból.
Akkor lesz sikeres, ha eladnak belőle legalább annyit, amennyit a BMW megcélzott, amire a gyártási kapacitásokat kiépíti, amivel kalkulál. Mert ha ez megtörténik, akkor a BMW megkeresi a pénzt amit szeretett volna, és a cég sikeres lesz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- War Thunder - MMO Combat Game
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Windows 11
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- fűnyíró traktor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest