- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
válasz bitpork #5009 üzenetére
Én csak kb. rögzítőféknek használok mechanikusat. Minden másra ott a B fokozat (maximum rekuperáció), és a forgalom figyelése.
Saját napelemről tölteni pedig már akkor is ingyenes*, bármennyi is az ilyen-olyan rendszerhasználati díjaknak nevezett Lőrinc-adó.
*: Az egyszeri beruházás már megvolt. De akár az élettartamra le is lehet osztani az össz. termeléssel.A tej élet, erő, egészség.
-
axioma
veterán
válasz bitpork #5009 üzenetére
Legnagyobb 'hiba'-jegyzek legutobbi atvizsgalaskor az volt hogy rozsdas a fek, mint minden ev-n... nyikorog is nedves idoben.
joghurt: sztem bar hatnak egymasra a mennyisegeken at, de napelem megterules a megtermelt kWh araval, e-auto megterulest az elfogyasztott kWh[-tobblet] araval erdemes szamolni[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz bitpork #5009 üzenetére
Amit én eddig látok: haladok a 90k km felé, és most a téligumi felrakásakor nézettem meg a féket. A tárcsán gyakorlatilag nincs kopás, a betétek félig sincsenek lekopva. A látottak alapján 150k km-ig hozzá sem kell nyúlni. Az S-Maxon ilyenkor már túl voltam 2 garnitúra betétcserén és egy első+hátsó tárcsa cserén többszázezres költséggel. Persze abban igazad van, hogy ez csak egy dolog, és egy 20M-es autó esetén nem tétel. Viszont akkor hasonlítani is egy 20M-es benzinessel kell, amiben ugyanúgy fog kopni a fék, mint a 10M-esben. Vagyis bárhonnan nézem, ez megtakarítás. Ha hozzászámolom azt is, hogy egyedül fék/hajtómű olajat kellett ebben cserélni (egyszer), akkor még jobb a helyzet.
Ugyanakkor pont az enyémben bekrepált a hajtómű, amit ha nem cseréltek volna gariban, akkor olyan költséget jelentett volna, ami mellett a rettegett kettőstömegű lendkerék ára aprópénznek tűnik. Szóval nem egyértelmű nekem a szerviz költségek csökkenése. Az EV jóval egyszerűbb szerkezet, de ami benne van, azok ára horror. Akár hajtómű, akár inverter, akár az akkupakk mondja be az unalmast, máris köddé vált a mítosz, hogy olcsóbb szervizelni, sőt...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest