- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz bitpork #8023 üzenetére
Gyorsabb átállítás Euro 6-ra (és villanyosra).
Az villanybuszunk Nagyvárad-BP útvonalon autópályán végig 90-nel 315 km-en kevesebb, mint 70%-ot fogyasztott a 380 kWh-s akkuból. Átlagfogyasztás: 80 kWh/100 km Nettó 110 Ft-os villannyal töltve 90 Ft / km Km költsége kb a fele a hagyományosnak. Kamionok is ügyanebben a ligában lesznek.
Városi üzemmódban, menetrend szerinti tesztüzemben le sem írom a fogyasztását, mert minden dízel busz bőgve elkullog. Ott nem 50%-ra jött ki a költség, hanem töredékére.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs