- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Androidos tablet topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Sziasztok,
Elektromos autó vásárláson pörgök most. Évi 20k futásra Bp-Taksony távlatban kéne egy paripa. Ez napi 2x30-40km kb. Gyerkőc van, így 4 ajtó, 4 ülés kell. A klón trió télen neccesen tudja, de már vannak 2,5 millióért, felette 3 milla körül a Fluence ZE, de az ritka és elég kevés dolgot találtam róla. Felette meg ugye 3,5ért indul a Leaf, 3,8 körül meg van pár fiatalabb, de 140-160k-t futott darab. Csak kérdés, hogy mondjuk 4-5 év múlva mit fog tudni egy ilyen idős darab (cagy egy most 3 éves és 150k-t futott darab).
Valaki tud esetleg tippet adni?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Fluencenél egyedül az akku vagy törött alkatrész utánpótlásnál izzadnék, nem egy gyakori darab. András videóját láttam, csak nekem napi nem 40, hanem 80 km-ről lenne szó. Nem tudom, hogy meddig bírná egy gen1-es leaf, ha naponta annyit kapna. Árban nagyon feljebb nem akarok és nem is nagyon tudok menni, így max egy kevesebbet futott gen1 vagy egy 3-4 évvel frissebb, de kb. 140-150k km-es gen2 lehetne. Csak a tervek szerint 80-100k km belemenne. Vagy marad egy fiatalabb klón (C zero, i-miev), aztán reménykedek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
I-mievből a későbbiekben nem vettek el a 88 cellából, a többinél azt hiszem 2013tól csak 80 van. A "gondom" az inkább ez:
A pedálok olyan francia furgonosan sz*r szögben állnak az én méretemhez képest.
biker: fluence ze leaf alapokra épül, a gondom igazából az alkatrésszel van/lenne, mivel nyújott a karosszéria és tartalmaz egyedi elemeket, ami nem a sima fluenceből jön.
hhenry: Igen, az drágább a simánál, viszont az árán hozna a zöld rendszám miatt. Mondjuk amit találtam kéket, azt asszony leszavazta, hogy nem tetszik a színe, szóval már érzem, hogy ez könnyű menet lesz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz pelenka35 #143 üzenetére
Nissannak van, aki használ ilyet, az azt mondja, hogy jó, kishaszon feeling az anyaghasználat, de állítólag 2 év alatt nem bírtak kárt tenni benne a gyerekei, pedig próbáltak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Zongoralakk nem zavarna, nem szeretem, de az a része nem érdekel. Térben is egész jó a méretéhez képest, de nem mondanám annyira kényelmesnek, főleg a pedáljai miatt. Nem tudom eléggé hátratolni az ülést és így nagyon meredek a szög.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Kínát nem igazán írnám le, nagyobb felvevő piac, mint az EU, Tesla sem véletlenül próbálja ott megvetni a lábát. Főleg azert sem, mert ők eleve életszerűbb dolgokban gondolkoznak, pl: parkoló aszfaltjába épített vezeték nélküli töltés - veszteségesebb, mint a kábel, de pl: megújuló energiával ez nem számít -, nem bohóckodnak kötött pályás autópályákkal, aminek a koncepciója ezer és egy sebből vérzik, plusz még rohadt drága is. De ez a projekt is biztosan vastagon megérte valakinek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Már nagyon ideje volt a dolognak, mondjuk ők az egyedüliek eddig, akik tényleges fogyasztásban mérnek és nem simán perc alapon. Ha azt nézzük, hogy ~háromszor drágább, mint otthon tölteni, akkor drágának tűnik, de nem vészes. Otthon meg idővel úgyis mindenki napelemes rendszert fog kialakítani.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
FB-n a taxisok már eret vágnak lassan az elektromos autós topikban. Azon túl, hogy ezek az emberek pont ráerősítenek a sztereotípiára, nem is értem a logikát. Miért lenne ingyen az áram? Eleve drágábbnak kell lennie, mint az otthon töltésnek, mert nem az a cél, hogy mindenki ezeken töltsön, hanem, hogy inga közben, ha kell, tudjon tankolni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tigerclaw #228 üzenetére
Ez ilyen. Sajnos a normálisabb e-autókat, amik flottakezelő szempontjából élhetőek nem lehet készleten kapni. Teslának nincs itthoni szervize, kiesik, Leaf van, de ott azért van akku melegedés, plusz az a kormánypozíció - nem lehet mélységet állítani a kormányon - sokaknál kiveri a biztosítékot. A kona hajtása az egyik legjobb, ha nem a legjobb most a piacon, csak nem lehet kapni se a Hyundainál, se a Kianál. e-Niro volt nálunk nemrég megint egy időre, nekem bejött, kellemesen erős hajtás, nagy belső tér + anyagok (én bírom a Kia habosított műanyagjait).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gergo5991 #234 üzenetére
Hát, az igazsághoz hozzátartozik, hogy itthon - nem tudom mennyire hivatalos -, de összesen 200 ilyen e-niro lesz a készlet jövőre, az a 200 már elkelt, mert többnyire a kereskedők befoglalták saját készletre, így őket kell kitúrni, ha "tényleges" vevő jön, szóval sok idő nem lesz rá nálatok sem. Az ára egyébként valahol 13-14,3 mFt körül van, mínusz a kedvezmények, ami egyedi - pl: állami támogatás, flottás kedvezmény stb -.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tigerclaw #236 üzenetére
A kereskedők többet is el tudnának adni, 200 db az jelenleg a hazai kvóta e-niroból 2020-ra. Pici a hazai piac. A támogatást nem számítva kb. csak Leafet lehet gyorsan venni, de az meg olyan is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
A Kianak is megvan a limit, hogy mennyit bír gyártani összesen elektromos autóból. Mivel a hazai piac kicsi, így ide kevesebb jön belőle és a fontosabb piacokon próbálja eladni az autóit.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Tesla még odébb van, mire azt céges autóként tudod itthon használni. Ahhoz kéne néhány szerviz itthon, akik csinálják a márkaspecifikus dolgokat, hogy ne kelljen az osztrákokhoz mászkálni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Legyen úgy, de félek, mire üzemszerűen működni fog, az még odébb lesz. Plusz 1 szerviz az talán lefedi a fővárosi flottákat, de azért az országos szinten elég sovány lesz. Nálunk biztosan tudok olyan ügyfélről, aki nem fog 1,5 órát autózni egy szerviz miatt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tigerclaw #246 üzenetére
"...és az ő idejükbe bele fog férni, akárhol is lesz szervíz az országban." > Ne gondold, nem azért, mert ennyire elfoglaltak, hanem ennyire hozzászoktak a kiszolgáláshoz. Van olyan bérlő nálunk, aki az asszonynak 20 milla környéki autót bérel és ő még a parkolást sem indít, mert nincs rá "ideje". Volt olyan hónap, amikor a büntetések - parkolás, gyorshajtás - többe kerültek, mint a bérleti díj - ami egy ilyen autónál több, mint a kikozmetikázott átlag magyar fizu - . Na az ilyet nem fogod rávenni, hogy autókázzon 2x1,5 órát egy szerviz miatt. Vagy marad a hozom-viszem, ha bevállalja 1-1 cég, hogy 1 embert egész napja odalesz 1 autó miatt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Én noszogatom a főnököm, hogy vegyen magának egy 3ast, hogy tudjunk mivel játszani, de nem akar. Nem értem miért. :D
BeZol: egy könyvelőt megkérdeznék erről, kicsit soknak tűnik ez a halmozott kedvezmény. Útnyilvántartást generálni nem nagy dolog, pl. ott a road records, ami automatikusan megcsinálja, de 100% csak azoknak jó, akik szeretnek a NAVval játszani, mert ők nem szeretik és valóban életszerűtlen. Casco ilyen autónál előny, egyszerűen túl drága hozzá minden alkatrész, ami sérülhet, egy koccanásnál, kavicsfelverődésnél, vagy valami mentálisan sérült által (lásd villanyos csoport, ahol a pár napos 3as lámpáját kitörte egy járókelő).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
E-niroban nekem bejött a váltófüles lassítás, tudom Handraska azt mondta semmire nem jó, de szerintem jól használható és még szórakoztató is. Meg az is, hogy"sport" módban vörösbe öltözik az egész műszerfal. Plusz az se hátrány, hogy elférek benne kényelmesen, nem úgy, mint a leafben (ahol trngely irányban nem állítható a kormány és beszorul a lábam a kormány és a középkonzol közé).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Remélem nem ebben a formában, kár lenne mondjuk a RAV4/Camry 2.5 literes hybridjéért, ami nevetségesen keveset eszik bármelyik mai 1.0 3 hengeres turbós vacakhoz képest.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- MinDig TV
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Óra topik
- Filmvilág
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs