Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #67544576

    törölt tag

    válasz #67544576 #14253 üzenetére

    Leírom a tapasztalataimat a Szilikonzsír használatáról, hogy más ne a saját kárán tanuljon.
    Adott egy Convoy S6 lámpa, amit kerékpár lámpának is használok, így fontos a fokozott vízállósága.
    A lámpát a Fast Tech-ről rendeltem, és a Convoy S2-vel ellentétben az O gyűrűk, és a menetek teljesen kenőanyag mentesek voltak. Ráadásul az S6-ban oldalanként 2-2db O gyűrű van, ezért száraz gyűrűkkel nagyon nehéz letekerni a hátulját a kapcsolóval, mert tapadnak a gyűrűk a kupakhoz.
    A munkahelyemről szereztem 100%-os szilikonzsírt, amivel szépen elkezdtem lekenni a kiszedett O gyűrűket, majd visszaraktam őket a lámpatestre. Akaratlanul is szilikonzsírosak lettek a menetek is, gondoltam akkor lekenem a meneteket is rendesen. Miután összeraktam így a lámpát, és bekapcsoltam, alig akart világítani, csak vibrált alacsony fokozaton. Nyílvánvalóvá vált, hogy a szilikonzsír okozza a meneteken. Szétszedtem a lámpát ismét, letörölgettem a menetekről a zsírt, és összerakva lám tökéletesen működik! Tehát vigyázzatok, A SZILIKONZSÍRT NE KENJÉTEK A MENETEKRE, mert A SZILIKONZSÍR NEM VEZETI AZ ÁRAMOT!!! Tehát ahol fontos a kontakt, (főleg a lámpafej felőli meneteknél, ahol végig a meneteknél húz át az áram) ne kenjetek szilikonzsírt! Én a kapcsolófelőli oldalra sem kennék, bár ott nem a meneteknél folyik át az áram, hanem a cső lámpatest szélén, de a szilikonzsír rendkívül terülős anyag, és ha csak a menetekre kentek, idővel akkor is oda fog kúszni a peremhez, és rontani fogja a kontaktot!
    Az O gumigyűrűk kenésére viszont tökéletes! :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák