Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WestBam

    Topikgazda

    válasz WestBam #76021 üzenetére

    Folytatnám a már megosztott infókat az MH12 Pro-ról:
    Először is az UI:
    Nekem tetszik az új menürendszer, vagyis az, hogy a holdfény mód külön kapcsolható, nincs benne az alap menüsorban.
    A lámpát a zárókupakon lévő forward clicky kapcsolóval lehet életre kelteni. Módmemória van, tehát ott kapcsol be, ahol kikapcsoltad. Ha nyomod az oldalsó gombot is bekapcsolás közben, akkor a holdfény módban kapcsol be. Logikus, megjegyezhető, funkcionális. Ergo gyors elérésben van a módmemória és a holdfény mód. Módmemóriába az alacsony, közepes, magas, turbó és a stroboszkóp fokozatokat menti el. Az oldalsó gombon kattintva az alacsony, közepes, magas és turbó fokozatok követik egymást ciklikusan. Ez volt a "napi" módcsoport.
    "Taktikai" módcsoportban annyi módosul, hogy a módmemória a turbó és a stroboszkóp fokozatokra korlátozódik, vagyis bármely fokozatban használva a lámpát következő bekapcsoláskor a turbó fokozatban fog bekapcsolni, hacsak nem a stroboszkóp módot használtuk, mert azt képes megjegyezni. Természetesen a holdfény mód itt is működik az oldalkapcsoló lenyomásakor történő bekapcsolással. A menüsor itt megfordul, vagyis a turbó fokozatot a magas, azt a közepes és végül az alacsony fokozat követi ciklikusan.
    Érdemes szót ejtenem az oldalkapcsoló melletti visszajelző fényekről. A gombmellett jobbra zöld fénnyel az akku töltöttségét lehet látni 25%-os bontásban. A gomb bal oldalán kék fénnyel az aktuális fokozatot láthatjuk, egy fény az alacsony (és a holdfény) fokozatot jelzi, kettő a közepest, három a magas, négy pedig a turbó fokozatokat jelenti. Különösebben nagy jelentősége nincs, bár lehetséges, hogy akik nem gyakorlott lámpahasználók, azoknak segíthet eligazodni, hogy épp melyik fokozatban is vannak. Ami biztos: a két visszajelző fényt kombinálva mi magunk is tudunk kalkullálni nagyságrendi hátralévő üzemidőt szükség esetén. Nyilván nem tűpontosan, de azért jó tudni, hogy ha már 25% alatti az akku, hogy nem kell a maxon járatni a lámpát, mert akkor hamar kikapcsol.
    Apropó, itt az egyik legfontosabb infó: Egészen a 25% töltöttségig engedi a lámpa a turbó fokozatot is bekapcsolni! Sok esetben tapasztaltam már azt, hogy a turbó fokozat akár már 75% töltöttség esetében is kimaradt a listából, de 50% töltöttség esetében már gyakran nem kapcsolható. Ebben 50% alatt is lehet használni, 25% alatt viszont először a turbó, majd kisvártatva a magas fokozatokat is el fogjuk veszíteni. Az akkuban ekkor 3,33V feszültséget mértem itthon, tehát valószínűleg használat közben már 3,2V körül lehetett az akku valós feszültsége.
    A töltésről nincs mit írni, teszi a dolgát, ahogy kell, de anagy kapacitású akkut így is sokáig tart feltölteni, hiába a 2A-es töltőáram, ha teljesen lemerült akkor kb. 4,5 óra alatt fog csak végezni a teljes folyamattal, amit természetesen a nyomógomb melletti LED-ek segítségével követhetünk, hogy épp hol tart.
    Mára ennyi, hamarosan befejezem a leírtakat a fényével és egy nekem tetszik, nekem nem tetszik résszel.

    [ Szerkesztve ]

    ⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐

Új hozzászólás Aktív témák