Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FBLLMAG

    senior tag

    válasz #07813632 #45529 üzenetére

    Persze leírhatom, de ez csupán a saját véleményem.

    1., Manker E11, Utorch U01, Lumintop EDC05 lámpákat teljesen feltöltött 14500 -as akkumulátorokkal hasonlítottam a saját Zebralight SC5 OP NiMh akkumulátoros lámpámhoz. A 800 lm nem tűnt fényesebbnek mint a ZL SC5 OP 540 lm -ja (Ezt ZozzV6 táblázatában is ellenőrizhetitek). Én a Fenix LD22 -est fényesebbnek mértem mint a ZL SC5 OP lámpámat.

    2., Ez a Manker áramkör kicsit érdekes. A NiMh akkumulátorokat szabályozza a 14500 -as akkumulátort azonban nem (a T01 esetében is így van). Ahogy merül a 14500 -as akkumulátor úgy gyengül a fényereje a lámpáknak. A ZL SC5 OP és a Fenix LD22 is digitálisan szabályozott, az akkumulátor merülése nincs hatással a fényerőre, nem csökken.

    3., Azt a 800 lm -t csupán percekig bírják, bicajon pedig, gondolom nem csak pár percig fogják használni. (A ZL is 3 perc után visszavesz). A Fenix LD22 nem lép vissza, akár 1 óra után is ugyanakkora a fényereje.

    4., Rövidek, vékonyak. A Fenix LD22 szerelékkel biztonságosabban megmarad a bicajon.

    5., A 14500 -as ugyanakkora kapacitású (3 Wh) mint 1 db AA -s ENELOOP. A Manker E11, Utorch U01, Lumintop EDC05 1 db akkumulátort használ, míg a Fenix LD22 2 db AA -s NiMh akkumulátort használ. Így az üzemideje is elégséges.

    6., A Fenix LD22 esetében lehet választani, hogy oldalkapcsolóról vagy farokkapcsolóról szeretném irányítani.

    A Fenix LD22 hátránya, hogy drágább mint a Convoy S2+.

Új hozzászólás Aktív témák