Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WestBam

    Topikgazda

    válasz ace22 #55455 üzenetére

    Azt már a múltkorában beírtam, hogy a Nitecore felosztotta a piacokat, minden garis javítást a forgalmazó intéz ha a saját régiójába tartozik és ha hivatalos viszonteladóról származik. Ha nem akkor vissza kell küldeni a forgalmazónak, esetedben Kínába. A csirkelábas termékhez itt hozzá sem nyúlnak, nem kedvük nincs hozzá, hanem az anyavállalat szabályozása miatt. Nekem egy garis ügyem volt, sorozatszámot kértek, mondjuk tőlük vettem, patentül ment a garis csere. Én küldtem a rosszat, ők meg a zsír új cseredarabot.
    Szóval cáfolom, hogy itthon nem mehet korrektül a garis ügyintézés. A Maglite és az Olight importőrt ismerem, nem csak saját elmondásuk alapján, hanem felhasználói visszajelzések alapján is nagyon korrekt az ügyintézés ott is, remélem nem lesz rá szükségem, hogy kipróbáljam.

    ⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐

Új hozzászólás Aktív témák