Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vacs

    veterán

    válasz Petikeje #362 üzenetére

    Nyiss egy panaszt itt és utána küldd el nekik!
    Illetve van fogyasztó védelm topik is, ott talán okosabbak.

    (^)(>.<)(^)

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Petikeje #362 üzenetére

    Ilyen esetekben, ha nem lehet javítani és cserélni, érdemes inkább vissza kérni az összeget, a levásárlás helyett, és utána ott és olyan terméket veszel belőle, amilyet akarsz. Így teljesen külön "ügy" a kettő. Elsőt lezárják, vissza kapod a pénzt, azzal már nincs dolgod, majd rendelsz másikat, ami egy teljesen különálló rendelés, így nincs előélete, egyszerűbb kezelni utána a felmerülő problémát (kevesebb az esély a kavarodásra, mert sajnos így is, úgy is lehet).

    Ha már így jártál, én is azt ajánlom amit #363 vacs (Online vitarendezés | Európai Bizottság), vagy visszakéred a pénzed.

    Példaként, eMAG-gal szemben is használtam már párszor, abból kétszer gyorsan megoldódott a problémám az ügy indítása után. Egyiknél 14 napon belüli visszaküldött termék (cipő) volt, 100%-os állapotba küldtem vissza, mégis 2 hónapot ültek rajta, hiába hívtam és írtam ez ügyben Nekik többször is. Pedig nem szedett-vedett levél volt, paragrafusokra hivatkoztam, stb. Így meguntam, és 60 nap után elindítottam egy ügyet az Online vitarendezési platformon, 2 nap után el is indították a visszatérítést. Ugyan ez volt, mikor 2 hónapig nem kaptam meg egy terméket, a futárcég eltüntette (így nézett ki a csomagkövetőn), az eMAG nem foglalkozott vele, csak hitegetett, ebben az esetben is az Online vitarendezési platform segített. Ügy indítása után, 2 nap elteltével küldték a terméket. Így egyik alkalommal se kellett, hogy végig menjen az ügy (hogy hónapok teljenek el). Ingyenes, magad is le tudod állítani, ha megoldódott a problémád, de addig ne állítsd le az ügyet, míg nem érkezik meg a termék, hiába írják, hogy már elküldték!

    eMAG esetében nagyon figyelni kell az S/N azonosítóra, így az új termék esetében rögtön le kell ellenőrizni. A 1,5 hónapja rendelt monitor és az 1 hete rendelt digitalizáló tábla jótállási jegyén is az eMAG által kitalált (EDS...) azonosító van, a termék valódi azonosítója helyett. Ezért írtam Nekik panaszt (képet is csatoltam hozzá), hogy javítsák ki a jótállási jegyen. Monitornál ez megtörtént, sőt itt még a jótállás időtartalma miatt is kellett szólnom, mert nem a törvényben meghatározottat adták meg rá, így az is javították. A digitalizáló táblánál még várni kell rá, mert a napokban lett átvéve, ma írtam Nekik.

    Másnál is láttam, hogy ez probléma volt, saját maga vitte el szervizbe a terméket, de elutasították, mert nem a termék azonosítója volt rajta, ezért meg kellett várni, míg az eMAG kijavította. Ezért azt érdemes rögtön ellenőrizni. Nem hiszem amúgy, hogy ez szabályos lenne, hogy saját számot ír rá.

    [ Szerkesztve ]

  • Petikeje

    tag

    válasz Petikeje #370 üzenetére

    Sziasztok, nem voltam kitartó, meguntam... 1 hónap huzavona után visszakertem a pénzt. Még akkor is azzal hitegettek, hogy mindjárt szállítják. Még 2 hét volt amíg visszautalták. Asszem 3-szor vagy 4szer telefonáltam.
    Euronicsba volt ugyanaz a tv 10kval olcsóbban, megrendeltem: körbe a keretén bevilagitott, visszakuldtem. Pikk-pakk elvitték, viszont a másikat b@sznak hozni...
    Szóval keresem az "Euronics vélemények, tapasztalatok" fórumot, megyek át oda.
    Kicsit olyan érzésem van, mint amikor árvizbe a papnak Isten küldi a mentohajokat...

Új hozzászólás Aktív témák