- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
gp A Bungie alig két hét múlva végre elhozza nekünk a játék következő nagy kiegészítőjét.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
PROHARDVER!
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
vacs
veterán
válasz Petikeje #362 üzenetére
Nyiss egy panaszt itt és utána küldd el nekik!
Illetve van fogyasztó védelm topik is, ott talán okosabbak.(^)(>.<)(^)
-
Kam1kaze
tag
válasz Petikeje #362 üzenetére
Ilyen esetekben, ha nem lehet javítani és cserélni, érdemes inkább vissza kérni az összeget, a levásárlás helyett, és utána ott és olyan terméket veszel belőle, amilyet akarsz. Így teljesen külön "ügy" a kettő. Elsőt lezárják, vissza kapod a pénzt, azzal már nincs dolgod, majd rendelsz másikat, ami egy teljesen különálló rendelés, így nincs előélete, egyszerűbb kezelni utána a felmerülő problémát (kevesebb az esély a kavarodásra, mert sajnos így is, úgy is lehet).
Ha már így jártál, én is azt ajánlom amit #363 vacs (Online vitarendezés | Európai Bizottság), vagy visszakéred a pénzed.
Példaként, eMAG-gal szemben is használtam már párszor, abból kétszer gyorsan megoldódott a problémám az ügy indítása után. Egyiknél 14 napon belüli visszaküldött termék (cipő) volt, 100%-os állapotba küldtem vissza, mégis 2 hónapot ültek rajta, hiába hívtam és írtam ez ügyben Nekik többször is. Pedig nem szedett-vedett levél volt, paragrafusokra hivatkoztam, stb. Így meguntam, és 60 nap után elindítottam egy ügyet az Online vitarendezési platformon, 2 nap után el is indították a visszatérítést. Ugyan ez volt, mikor 2 hónapig nem kaptam meg egy terméket, a futárcég eltüntette (így nézett ki a csomagkövetőn), az eMAG nem foglalkozott vele, csak hitegetett, ebben az esetben is az Online vitarendezési platform segített. Ügy indítása után, 2 nap elteltével küldték a terméket. Így egyik alkalommal se kellett, hogy végig menjen az ügy (hogy hónapok teljenek el). Ingyenes, magad is le tudod állítani, ha megoldódott a problémád, de addig ne állítsd le az ügyet, míg nem érkezik meg a termék, hiába írják, hogy már elküldték!
eMAG esetében nagyon figyelni kell az S/N azonosítóra, így az új termék esetében rögtön le kell ellenőrizni. A 1,5 hónapja rendelt monitor és az 1 hete rendelt digitalizáló tábla jótállási jegyén is az eMAG által kitalált (EDS...) azonosító van, a termék valódi azonosítója helyett. Ezért írtam Nekik panaszt (képet is csatoltam hozzá), hogy javítsák ki a jótállási jegyen. Monitornál ez megtörtént, sőt itt még a jótállás időtartalma miatt is kellett szólnom, mert nem a törvényben meghatározottat adták meg rá, így az is javították. A digitalizáló táblánál még várni kell rá, mert a napokban lett átvéve, ma írtam Nekik.
Másnál is láttam, hogy ez probléma volt, saját maga vitte el szervizbe a terméket, de elutasították, mert nem a termék azonosítója volt rajta, ezért meg kellett várni, míg az eMAG kijavította. Ezért azt érdemes rögtön ellenőrizni. Nem hiszem amúgy, hogy ez szabályos lenne, hogy saját számot ír rá.
[ Szerkesztve ]
-
Petikeje
tag
válasz Petikeje #370 üzenetére
Sziasztok, nem voltam kitartó, meguntam... 1 hónap huzavona után visszakertem a pénzt. Még akkor is azzal hitegettek, hogy mindjárt szállítják. Még 2 hét volt amíg visszautalták. Asszem 3-szor vagy 4szer telefonáltam.
Euronicsba volt ugyanaz a tv 10kval olcsóbban, megrendeltem: körbe a keretén bevilagitott, visszakuldtem. Pikk-pakk elvitték, viszont a másikat b@sznak hozni...
Szóval keresem az "Euronics vélemények, tapasztalatok" fórumot, megyek át oda.
Kicsit olyan érzésem van, mint amikor árvizbe a papnak Isten küldi a mentohajokat...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen