- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- TCL LCD és LED TV-k
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Strauss #2073 üzenetére
Múltkor én Csengéhez kerültem. Nem anyázva, de azért magabiztosan vázoltam neki a szintén lassan 1 hónapos rendeléssel kapcsolatos gondolataim.
Aztán eljutottunk egy ponthoz, amikor ő is zárta a beszélgetést, pedig még közel sem végeztünk.
Indítottam újat, megint hosszú percek várakozással (szerencsére úgyis gép mellett voltam), újra Csengéhez kapcsol. Megkérdeztem tőle, hogy ez itt szokás, hogy csak úgy ráteszik a vevőre a "telefont", ha nem tetszik a mondandó?....megint zárta a beszélgetést.
Meg volt valami játszadozás részéről a kapcsolattal is, mert 2x is kiírta a chatablak felső léce alatt, hogy gyenge kapcsolat, vagy valami ilyesmi.Aztán újra Csengéhez kerültem, de volt valami ugrás, mert hírtelen átirányított egy palihoz. Aki már sokkal előzékenyebb volt. Írtam neki a Csengés affért, de persze azt válaszolta, hogy "elnézést, nem tudom mi történhetett". Mivel annyiszor "megszakadtunk", ugye.
Kész kabaré ez a chates ügyfélszolgálatuk. Ilyen históriák telefonon azért nem történhettek volna, mert rögzítve lesz. Itt meg csak egy leiratot menthetsz a chat végén, amit kb te is begépelhettél teljes egészében, max a forrásinfókkal igazolhatnád, hogy valódi.
[ Szerkesztve ]
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Strauss #2075 üzenetére
Én is lemondtam a rendelést (ucs bútor egyébként). Pont aznap, hogy hozták volna, de pechükre épp akciózták, így behúztam a nem ucs-t + mellé két másik bútort.
5-én rendeltem az új kört, várható kiszállításnak 9-10 volt, jót mosolyogtam. Nem is lett a 9-10-ből semmi. Úgyhogy holnap megint előveszem őket.
Nem is a dolgozókkal van igazán bajom, azoknak vagy ennyi a mozgásterük, vagy totál dilettánsak. A cég üzletpolitikája és logisztikája a dühítő.
Egyébként olvastam már olyat, hogy facebookon könnyebben lehet velük érdemben tárgyalni, de olyat is, hogy ott sem jobb a helyzet, mint Diachaten.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen