Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fear2

    tag

    Sziasztok!

    Mi a menete, ha megakad egy visszaküldés?
    Az EMAG-on vettem, egy partner cégtől (NEW NOUVEAU (Románia)) egy ablakot, amit nem jó színben küldtek ki.
    Átvétel után rögtön írtam az EMAG-nak és a partner cégnek is.
    Az EMAG írta, hogy vegyem fel a céggel a kapcsolatot, de a partner cég nem válaszol, a telefonszámon előfizető nem kapcsolható.
    Visszaküldést választottam az EMAG-nál, jóvá is hagyták, de nem jött érte még senki, + visszatérítés sem érkezett.
    A partner cég elérhetetlen (Nem is értem,hogy miért nekem kellene intéznem a másik céggel, mikor a vásárlást/fizetést/kommunikálást az átvétel pillanatáig az EMAG-al intéztem)

    Mi ilyenkor a teendő? :F

    Most már félek,ha el is viszi egy futár a csomagot, pénzem honnan lesz vissza, ha elérhetetlen a 3. fél? :W

    [ Szerkesztve ]

  • fear2

    tag

    válasz #21346560 #471 üzenetére

    Nem, még nem jött érte senki.
    Ijesztő,hogy az eladó sem e-mailre nem válaszol, telefonszáma, pedig konkrétan nem létezik. :F :Y

    Felhívom az e-mag-ot, meglátjuk mit mondanak.
    (Ilyenkor vajon ki téríti vissza a vételárat?)

  • fear2

    tag

    Sziasztok!

    Felteszem itt is a kérdést, hátha van itt is valaki,akinek volt már hasonló esete az Emaggal:

    Vásároltam tőlük egy klímaberendezést, kb. 2 hónapja, amiben a gyári, lezárt csomagban nem volt benne a távirányító.
    Azonnal jeleztem nekik.
    Hát a kommunikáció nem az erősségük. Kb. 2 hét,mire válaszolnak egy levélre.
    1,5 hónap után ki akarták szúrni a szememet egy 5.000Ft-os vásárlási utalvánnyal,amiből vehetek egy 4.900Ft-os univerzális távirányítót, tőlük. :W Ezt természetesen visszautasítottam.
    Ugyanis a gyári távirányító speciális funkcióit nem fogjuk tudni elérni vele.
    Így egy funkciójában korlátozott termékünk lenne eredeti áron. :F
    A klímát emiatt azóta sem szereltettük fel (a legnagyobb kánikulában sem sajnos), azonban most már nem várunk tovább, mert a szerelő később már nem vállalja a túl sok munkája miatt. :O
    Írtam nekik, hogy számomra az eredeti távirányító lenne az elfogadható, vagy esetleg egy komolyabb, bármire felhasználható utalvány.
    (A korrekt az lett volna,ha nem is tudják beszerezni a távirányítót,hogy hoznak egy új szettet, ezt pedig visszaviszik. Azonban az új szett azóta már 40.000Ft-tal többe kerül,+ a vissza szállított,bontott szettet is csak min. 40.000Ft bukóval tudja eladni, pl. újracsomagoltként. Így kb. 80.000Ft-ot veszítene /veszített volna ezen ha jól számolom).
    Ma újra írtam nekik egy levelet, hogy ismét eltelt 2 hét a legutóbbi válaszom (visszautasítottam az 5.000Ft-os kupont) óta, de tőlük még semmilyen válasz nem érkezett arra sem.
    Kíváncsi vagyok,hogy ennek mi lesz a vége.
    Ez volt részemről a 4-5-ik levél feléjük.
    Hogyan bírjam őket kommunikációra? Esetleg vonjam be a fogyasztóvédelmet? :((

Új hozzászólás Aktív témák