- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Raspberry Pi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
fear2
tag
Sziasztok!
Mi a menete, ha megakad egy visszaküldés?
Az EMAG-on vettem, egy partner cégtől (NEW NOUVEAU (Románia)) egy ablakot, amit nem jó színben küldtek ki.
Átvétel után rögtön írtam az EMAG-nak és a partner cégnek is.
Az EMAG írta, hogy vegyem fel a céggel a kapcsolatot, de a partner cég nem válaszol, a telefonszámon előfizető nem kapcsolható.
Visszaküldést választottam az EMAG-nál, jóvá is hagyták, de nem jött érte még senki, + visszatérítés sem érkezett.
A partner cég elérhetetlen (Nem is értem,hogy miért nekem kellene intéznem a másik céggel, mikor a vásárlást/fizetést/kommunikálást az átvétel pillanatáig az EMAG-al intéztem)Mi ilyenkor a teendő?
Most már félek,ha el is viszi egy futár a csomagot, pénzem honnan lesz vissza, ha elérhetetlen a 3. fél?
[ Szerkesztve ]
-
fear2
tag
Sziasztok!
Felteszem itt is a kérdést, hátha van itt is valaki,akinek volt már hasonló esete az Emaggal:
Vásároltam tőlük egy klímaberendezést, kb. 2 hónapja, amiben a gyári, lezárt csomagban nem volt benne a távirányító.
Azonnal jeleztem nekik.
Hát a kommunikáció nem az erősségük. Kb. 2 hét,mire válaszolnak egy levélre.
1,5 hónap után ki akarták szúrni a szememet egy 5.000Ft-os vásárlási utalvánnyal,amiből vehetek egy 4.900Ft-os univerzális távirányítót, tőlük. Ezt természetesen visszautasítottam.
Ugyanis a gyári távirányító speciális funkcióit nem fogjuk tudni elérni vele.
Így egy funkciójában korlátozott termékünk lenne eredeti áron.
A klímát emiatt azóta sem szereltettük fel (a legnagyobb kánikulában sem sajnos), azonban most már nem várunk tovább, mert a szerelő később már nem vállalja a túl sok munkája miatt.
Írtam nekik, hogy számomra az eredeti távirányító lenne az elfogadható, vagy esetleg egy komolyabb, bármire felhasználható utalvány.
(A korrekt az lett volna,ha nem is tudják beszerezni a távirányítót,hogy hoznak egy új szettet, ezt pedig visszaviszik. Azonban az új szett azóta már 40.000Ft-tal többe kerül,+ a vissza szállított,bontott szettet is csak min. 40.000Ft bukóval tudja eladni, pl. újracsomagoltként. Így kb. 80.000Ft-ot veszítene /veszített volna ezen ha jól számolom).
Ma újra írtam nekik egy levelet, hogy ismét eltelt 2 hét a legutóbbi válaszom (visszautasítottam az 5.000Ft-os kupont) óta, de tőlük még semmilyen válasz nem érkezett arra sem.
Kíváncsi vagyok,hogy ennek mi lesz a vége.
Ez volt részemről a 4-5-ik levél feléjük.
Hogyan bírjam őket kommunikációra? Esetleg vonjam be a fogyasztóvédelmet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Router gondok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Suzuki topik
- Energiaital topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen