- Autós kamerák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
Úgy látom, összeolvadás ide, összeolvadás oda, hiába szűnt meg az edigital, a hírlevelet még mindig tolják az arcba, ráádasul teljesen egyforma a kettő (ugyebár).
Most szerintetek észreveszik vagy spamlistára tegyem?
(nem vagyok türelmetlen, de a sokadikat kapom azóta is ... furcsa)˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Jártatok már úgy, hogy nem tudtatok fizetni az Easybox automatánál? ... 2x telefonnal, majd 2x fizikai kártyával is próbáltam; csippan érintésnél, PIN-t bekéri, de láthatóan már nem tudja ellenőrizni, mert csak pörög, pörög, majd kb 2 perc után kommunikációs hiba üzenettel "elköszön"... hát így ebből nem lesz ájfontizenöt
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Beszéltem velük. Állítólag országszerte nagyon sok helyen probléma volt az este az easyboxos fizetéssel...
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Stylewars_kp #1775 üzenetére
... egyre jobb!
eddig csak unboxing videókat szoktam készíteni, de mostantól nem árt, ha viszek magammal egy operatőrt a boxnyitáshoz is, hogy videózzon, ha nyitok?
Jelezted? Mit mondtak? (A helyszíni kamerájuk mindig rögzít és jól láthatóan? Üres boxra futáskor nagyon rácsodálkozva és két kezeket feltárva, bambán el kell engedni egy mosolyt a kamerába vagy mi a protokoll? 🤷🙄)˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz IntelKiller7 #1788 üzenetére
lol, az derék!
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Az idei BF vs. easybox nincs igazán a helyzet magaslatán; konkrétan én is attól tartok, hogy két szék közé esek: vettem egy - számomra nagyon kieső helyszínen átvehető - kamerát a MM-ban BF áron (16k Xiaomi 360 Pro cam) és ugyanazon az áron az eMagtól is. Míg előbbivel kapcsolatban már több napja várnak az áruházban átvételre, az eMag csomagja holnap reggel már 5. napja "Rögzített rendelés" státuszban és meg sem moccan. Nyilván az eMagtól kényelmesebb lenne az easyboxban átvenni, így kivárok... a mostani tendenciát látván, majd én is kapok egy e-mail, hogy "ja, bocs, nem sikerült befoglalni..." (megjegyzem: ez is eMag által forgalmazott termék). MM 7 napig tartja, aztán heló.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Nem vagyok egy Alza fan, de azért van hova felzárkóznia emagnak;
1. 27-n (vasárnap) délután 2-kor vásároltam valamit appból,
2. jött az értesítés, hogy várhatóan holnap, azaz 27-n 11h-tól kiszallitasra kerül az Alzaboxba
3. 27-n 10:38-kor jött egy email, hogy ne haragudjak, valószínűleg késni fog
4. 27-n - még aznap - 18h környékén jött az értesítés, hogy átvehetem...erre ma kapok egy ilyet:
...majd egy 990Ft-os kupont a következő levélben (a termék 3200 Ft volt, amit vásároltam).Több, mint elégedett vagyok, ezt nevezem!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
...lassan kezdem azt gondolni, hogy ez a tendencia nem véletlen és direkt(!) lesnek bele a szállítmányba a futárok. Mondjuk, engem nagy kár nem érne, ha ellopja, jellemzően utánvéttel vásárolok, automatánál fizetéssel, de a végén valakinek az ájfontizenötöse bánja, ha előre fizette és meglátja a futár!
(ha meg nem erről van szó, akkor mégis mivel magyarázható, hogy minden egyes szállítmány nyomorult csomagolása meg van marva, hogy látható legyen annak tartalma?!).Ha tudnám, hogy van értelme, jelezném az ügyfélszolgálatnak, de kb. annyit nézek ki belőlük, mint aki ezeket a csomagokat szétcincálja (hogy szaradna le a keze!)
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Először azt hittem, ismét egy scam, a manapság oly divatosan és rengeteg közül ... de valójában tényleg rendeltem egy ilyet, ami azóta meg is érkezett...
Mindenesetre furcsa! Ti is kaptatok már hasonlót?˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Srácok!
A BF már azért pár hete lement és még mindig vannak termékeim, amik nem jötek meg. Nem vagyok türelmetlen, csak kérdezném: a BOXOK még mindig ennyire telítettek vagy mi lehet az oka, hogy amúgy az egyik termék, amit várok már 11.30 óta a sameday raktárban van (6 napja!)... nem nagy és nem nehéz csomag (Laica kancsó szettben pár szűrővel).
... ráju kéne írnom vagy ez most tendencia?
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz South Velen #1923 üzenetére
...ez esetben végképp nem értem, hogy milyen megfontolásból tartják sameday raktárban a hetekkel ezelőtt megrendelt termékeket, miközben az azóta rendeleteket meg kiszállítják...
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz lsebestyen #1925 üzenetére
... komoly! (gondolom "a csoportvezető meg aluszik")
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
2.5 napja már, hogy írtam nekik egy panaszlevelet, rendesen vissza is lett igazolva (kaptam róla e-mailt), de nem válaszolnak.
Ez normális?
Mennyit kell várni a válaszra, mi a tendencia?Kezd nagyon kabaré lenni ez az egész ami körülöttük van, ...
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Ja, én kérek elnézést!
(ha én válaszolnék a munkahelyemen 30 napon belül, be is zárhatna a cég... szolgáltatást nyújtunk, semmi különös. Csak nálunk nonszensz és nem fér bele, hogy majd valamikor 30 napon belül írok az ügyfélnek,... ha panaszos, akkor meg pláne (!)).Mindegy, elengedtem (és a témával együtt, őket is...).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Sundesz #1980 üzenetére
"... Alza-hoz képest ez emag egy amatőr banda."
Sajnos vagy nem, de tény, hogy Alzának nagyon ügyesen működik az Alzaboxos logisztikája. Sok mindent vásároltam már tőlük és minden rendre 1 napon belül megjött (volt, ami még rövidebb időn belül, talán írtam is korábban).eMag mentségére; ők ugye marketplace, nem csak saját raktáras/forgalmazású termékeket "forgalmaznak" - ez így már nagy hendikepp Alzához viszonyítva.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Naja,... én is már csak Alza; nov 17-i eMAG rendelésem, több is, még sehol. 5 napja írt levelemre a válasz - sehol (ja, bocs, van rá 30 napjuk )
Mintha valami fantomcéggel állnék szemben vagy csak dolgoznak hárman, a háromszáz helyett - nem tudom, de leszerepeltek.[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz HUN_Sector #2018 üzenetére
Igen, nem is értem! ezek mit csinálnak a csomagokkal a raktárban ilyen sokáig? ezt nézzétek:
linkUI.: ezt a szémdéj csigafutár bagázst el lehet érni telefonom? holnap lenne hozzájuk néhány kérdésem.
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz HUN_Sector #2022 üzenetére
... ezt még valahol értem is (vagyis nem, de legalább nincs még náluk). Esetemben náluk a csomag hetek óta és mégsem hozzák ki - ez nem megy a fejembe!
ui.: egyáltalán, a Sameday-jel kellene vitatkoznom vagy az eMag-nak panaszoljam el az esetet?
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Nyomorúságos egy banda, de tényleg; eMag-ot ugye telefonon egy ideje már nem lehet elérni, a Dia AI chatbot fogad, kb 50. vagy a sorban, és nekem már többször is "megszakadt a kapcsolat" , mielőtt sorra jutottam volna.
Sameday ma 11-ig kb. még olyan automata üzenettel vette fel a telefont, hogy "... A mai napon 20h-ig volt elérhető az ügyfélszolgálat, hívjon holnap". Azóta már 3x kb sikerült elérni őket, sorra kerültem hol 6. hol 9. -ként, majd 15-20 után megszakadt a vonal.
Most végre sikerült egy ügyintéző elérni és megtudakolni, hogy a 11.30 óta a raktárukban lévő terméket mikor szállítják ki. Válasz: "az nagyon sérülten érkezett, már az al visszaküldték!" .. de mondom, erről miért nem tudok? A nyomkövetési szám miért nem azt mutatja, miért nem váltották a státuszát,... "hát mi vissza küldtük, vissza küldtük, érdeklődjek a feladónál, rendeljem meg újra"... még egyszer elmagyaráztam, és, hogy ez BF rebdekes volt, ezt már elfelejthetem, de nem is ez a gond, hanem miért vagyok tájékoztatva, miért nem vált státuszt a tn, ... válasz: "ja, hát még nem küldtük vissza valószínűleg, azért".Ezek amúgy normálisak, már elnézést?!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
3 hét után, megkerestem őket írásban, hogy vajon mi lehet a rendelésemmel, a TN alapján, 3 hete a Sameday raktárban áll,...
link
Majdnem újabb 2 hét elteltével válaszoltak is... (majd idézem mit lentebb), mire fel, megkérdezték utána, hogy mennyire voltam elégedett, mert - elmondásuk alapján - számít a véleményem (sicc!) - nem hiszem, Ti se higgyétek (!!)
link... válaszoltam (tudom, falrahányt borsó, és nem szoktam ilyet soha,... most valamiért ilyenem volt. Megírtam 🤷);
linkVan még "úton" két rendelésem, aztán szerintem részemről ennyi volt, ...kar erőltetni azt, ami "nem megy".
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz nincsnév007 #2102 üzenetére
Megszüntették! (nekem megvan régről, a telefonkönyvemben és már nem létezik...)
szerk.: hívd fel, hallgasd meg mivé lett (Dia vagy mi a gyíkom AI már csak az elérhető kapcsolat...)
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Dictator^ #2111 üzenetére
Gond ha nincs is belőle, de lásd az esetemet; ha ÉN nem megyek utána, telefonálgatok 2 napig, írogatok AI chatbotokkal, az életben nem derül ki, hogy egyébként az egy hónapja leadott rendelésem, a megrendelésem másnapján már az Sameday raktárban kifolyva áll a padlón, mert elő ember nem frissítené azt a nyomorult nyomkövetési számot (és már nem is tudom, hogy itt az eMAG vagy a SD a nagyobb hunyó, de egy biztos; a rendszert lehetne jobban is automatizálni és ellenőrző pontokat beiktatni (pl. valaki ránézhetne X nap után, hogy egy adott rendelés vajon okkal áll-e vagy csak jóskapista szarik bele és talán el kellene inkább küldeni, hogy ne rontsa a cég(ék) renoméját.)
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Dictator^ #2117 üzenetére
Nem szeretném felemlegetni az esetemet, de akit érdekel, visszaolvashatja, írtam róla ma és korábban is... a "sokáig" meghatározás relatíve tág fogalom, de sajnos kár, hogy nincs igazad, mert továbbra is úgy gondolom, hogy a közel egy hónapja tudvalévő (SD legalábbis tudta, telefonon állították), a rendeléstől számított 2 nap utáni csomagom megsemmisülését nonszensz, hogy nem rögzítik a rendszereikben és nem történik semmi, ha nem érdeklődöm (ehhez képest az eMag még korrekt is volt, mert azóta egy újabb, ugyanilyen küldeményt útnak indítottak felém, eredeti, akciós áron, új TN és megrendelés szám alatt, de a réginél még mindig az áll, hogy "2023.11.19, 17:36 Csomag elküldve", holott SD raktárban van szerintük és ott valamikor megsemmisült, ...
Mindegy, már ismétlem magamat, én elengedtem igazából, ezt már nem lehet megfejteni, hogy ki a hunyó és hol kellene fejlődniük, de nem is biztos, hogy kell.
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz nincsnév007 #2123 üzenetére
Manapság ez így megy, így kell, hogy menjen mindenhol, hiszen csak egy ún. "chargeback" típusú tranzakció történik vissza, a kártyára, amivel fizettél. Nem nagy truváj (ergo, nem egy, az emag "nagy aduásza" ez a dolog ).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Dictator^ #2573 üzenetére
Pont ez az, hogy akkor már vehettem volna Alindáról, igaz, 1500-zal kb. drágább lett volna a vége,... de mindegy most már. Úgy döntöttem kívárom és jó kis statisztikai adat leszek ,... kíváncsi vagyok, mikorra érkezik meg.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Sziasztok! Esyboxba eMag által forglamazott, akár appban vásárolt termékre, nincs most ingyen szállítási kupon? (ezeket csak random, időnként és rövid időre nyomják csak be?).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Rodzser Mór #2804 üzenetére
Azt látod, hogy csak egy meglehetősen szűk termékcsoportra alkalmazható? ... ott írja, az egész leírás alján, Te magad is bemásoltad:
"A kuponkedvezmény felhasználható az alábbi termékekre:
https://www.emag.hu/label-campaign/genius-deals-2024-05-27-06-02"Hátt katt a linkre és nézd meg. HA abból a listából van a kosaraban és kitesz legalább 12k Ft-ot, akkor alkalmazható kell, hogy legyen.
Most néztem át mellesleg, és jó nagy hülyeségek, legalábbis, számomra onnan semmire nincs szükségesem.˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen