Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz micafighter #122375 üzenetére

    Régen 1 max. 2 kiegészítő lemezt adtak ki, amikben azért volt tartalom.

    Pl. pozitív példa még a régi Epic Games Unreal díjazásos versenyei, meg amúgy a MODközösség támogatása (ok, a Bethesda is MODbarát bizonyos játékainál, pl. Elder Scrolls széria). Voltak minőségi tartalmak rajongóktól is. Persze a Quake 3 is támogatott volt.

    A cégek akkor is cégek voltak, szóval nem szeretetszolgálat. De mintha többet kaptunk volna tőlük.

    Igen, a mai nap is vannak kivételek.
    Az Indiek közül, amivel személyes tapasztalatom van, a Grim Dawnt említeném meg. Nagyon jó ARPG-t tettek le az asztalra a fejlesztői.
    Később egy Aréna mód DLC (Crucible) jött, ami nem volt kötelező, majd egy Loyalist Item pack, ami révén semmit se veszítesz, ha nem veszed meg, egyfajta támogatás a fejlesztők felé, pár cuccot ad, amiből nem lesz előnyöd.
    Később kiadtak egy kiegészítő lemezt (AoM) ami igen sokat rakott az alapjátékhoz. Lassan jön a második, ha minden igaz utolsó kiegészítő lemez. Ők is így hivatkoztak erre is, mert lesz benne tartalom.

    Összesen 13-14 fős csapat, az alapjáték több, mint 1,5 millió példányban ment el, Crucibléből több, mint 200e (tavaly májusi infó), Az AoM kieg meg valamikor átlépte a 300e eladott példányt, úgy, hogy -25%-nál nem kapott sosem nagyobb engedményt. Persze az alapjáték igen, elvégre az teremti a bázist hozzá, ill. 2x volt Humblében.
    Több elég komoly ingyenes tartalmi patch volt már, nem csak balansz, hibajavítás. A fórumukon aktívan jelen vannak napi szinten, akár kérdés van hozzájuk, akár hibabejelentés, stb. és válaszolnak.
    Nem egy PoE (már az üzleti modellje miatt se lehet 1 kalap alá venni), nem egy Diablo 3 (na ennek örülök), de remek alternatíva annak, aki régen a Diablo 2 - Titan Quest vonulaton nevelkedett. :)

    Biztos vagyok benne ,hogy más is tud példát mondani akár az indie szférából, amikor érzed, hogy kaptál valamit a pénzedért, és a fejlesztők megdolgoztak érte, javították a hibákat, stb. Mert még valahogy ebben a szférában érzem a törődést még a játékokkal, persze tisztelet az igen kevés olyan kiadónak és fejlesztőcsapatnak is, akik még így állnak hozzá a dolgokhoz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák