Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomsolo

    őstag

    Backlog pusztítás: menet közbeni review - Divison 2

    Anno már egyszer nekikezdtem és gyorsan félre is tettem mivel nem fogott meg elsőre, hogy finoman fogalmazzak. Az újra kezdés vicces volt, mert sikerült belefutnom egy bugba: ha elértél a fehér házba de még nem mentél be, és kilépsz akkor betöltésnél nem tud triggerelődni a játék a folytatásra - törölni kellett a karaktert és újra kezdeni.

    A történetre sok szót nem érdemes pazarolni, a jó USA, és a rossz PURGE (aka ez is USA csak rósz) csinál egy kis káoszt. Utóbbi azt eredményezi, hogy gyalogolni kell mindenhova mert a modern közlekedés mint olyan megszűnt. Vannak kütyüink ami jó, bár némelyik tök haszontalan - single-ben felesleges a healazés - egyszerre kettő lehet aktív (szerencsére menetközben lehet váltani köztük).

    A játék alapvetően ilyen területfoglalós/felfedezős lövölde minden olyasmivel amire a modern 12-16 éves tinik elismerően csettintenek. Sajnos a lövölde rész valamint a harcok sok hiányossággal küzdenek. Az egyik ilyen a fegyverek viselkedése, főleg a hangjuk. Ez utóbbi kérem úgy készült hogy vki rálépett a lábdobra véletlenül és pont arra járt egy manager a HQ-ban aki felkiáltott: ez pont olyan mint egy lövés hangja nem? Nem.

    A másik fájó pont a skálázódás és osztályok ambivalens viszonya. Ez sok fura értéket eredményez az adatlapon, vannak karabélyok amik éppen egy géppisztoly feletti értékkel bírnak és vannak amik meg shotgun szintű sebzéseket képesek elérni. De megemlíthetném a kifejezetten furi értékkel rendelkező golyószórókat is. Harc közbe az agyag galamblövészet ezek miatt a szokásos puff-puf-puff-dögölj már meg élményt nyújtják, legyen nálunk akármilyen fegyver is. Elég sok fegyver szerepel a kínálatban - teljesen feleslegesen, mivel egy csomó dolog nem működik a játékban: nincs értelme camperkedni mesterlövész puskával, nincs értelme ghostolni - a pisztolyra rakott hangtompító 10% pontosságot ad LOL - mivel előbbi túl lassú utóbbi meg hülyeség, mert nem fog meghalni 1 fejlövéstől a delikvens, szóval a harc leegyszerűsödik a féltávról való puffogtatásra(Classic M1A) illetve a közeli rambózásnál vmilyen jobb sörétes puskával való rendvágásra. Ja meg a drónozásra. Minden más csak kozmetika. Szóval gunplay és fegyvermester szempontból nem kifejezetten erős a játék, utóbbira egy pozitívumot tudok megemlíteni némelyik fegyvernek elég valósághű lett a visszarúgási animációja, de csak némelyiknek. És akkor itt van még a szintezősdi amiért nem kifejezetten rajongok. Saját vélemény, de az van a fegyverekkel, hogyha nem reálisan használja egy játék akkor minnél jobban eltávolodik a valóságtól annál furibb lesz vele játszani. Egy alapfegyver plusz szintezett kiegészítők sokkal jobb reális választás lett volna, bár olyan nincs hogy kaliber csere/munició csere nélkül egy fegyvernek ilyen mértékben nőhetne a tűzereje.

    Ha már kiegészítők, ez kérem az első olyan játék amit láttam, ahol felvehetsz éjjellátó sisakot csak nem látsz vele éjjel. :D Ami egyébként kurva sötét, szóval drón nélkül elég necces ténykedni.

    Szerencsére annyira nem rossz a helyzet, az AI bár tök hülye azért oldaltámadni (flanking), állványos fegyvereket használni tud, szóval bár az alap ugyanaz mindenhol egy kicsit mégis minden harc más. A játék elég jól néz ki és döbbenetesen kevés erőforrás használ - aki frissen telepíti az várjon vele mert az első 10 percben menetközben csinálja a chachet szóval ugrálni fog az FPS, de utána szépen kisimul. Elég nagy a terület, és sokféle a küldi, a felfedezni, csinálni való dolog. Ilyen esti lazításnak tolni pár órát jó, és még az ingyenes árát is megérte :D. Ha lesz 3 és pótólják a hiányosságokat akkor érdemes lehet elszórni rá pénzt ha ilyen marad akkor jöhet az is ennek az áráért.

    Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő

Új hozzászólás Aktív témák