Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • v-paci

    aktív tag

    válasz maddionmax #62606 üzenetére

    Nincs miről beszélni, ezek a kötelező jótállási feltételek jelenleg, többek között a szoftverek sem tartoznak bele, így teljesen feleslegesen jogászkodunk. Persze lehet többféleképpen értelmezni a jogot, de ettől elvonatkoztatva még mindig egyszerűbb, gyorsabb és legfőképpen hatékonyabb, ha a termék gyártójának supportjához fordul az ember. Itthoni viszonylatban EA/PlayON/Cenega ilyen téren - saját tapasztalat alpján -példaértékű, viszont Activision/Blizzard sajnos nem beszél magyarul és ezekkel a játékipar nagy része le is van fedve.

    Persze olyan esetekben, ha a Türkménisztánban bejegyzett Szása és tsa. bt-től vesz valaki kulcsot, akkor azért lehetnek buktatók a support esetében is.

    "Mi kalandvágyból itthon maradtunk."

Új hozzászólás Aktív témák