Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz bullseye #34995 üzenetére

    ezzel a vitával tele van a net és teljesen az ellentétes állásponton vagyok. kezdve onnan, hogy egy checkpoint-os save rendszer kb minden játékban szuperlineáris játékmenetet eredményez (ritka kivétel: GTA, de ott tényleg minden küldetést elölről kell kezdened - vagy legfeljebb, ha nagyon hosszú, akkor van benne két automatikus mentés). Téged meg arra kényszerít, hogy hiperóvatos legyél, ne kísérletezgess, mert megint mehetsz vissza legyakni azokat, akiket már egyszer legyűrtél.
    Arról nem beszélve, hogy quick save-et nem kötelező használni, akinek ez csalás, az nem használja. Single Player-t hadd játsszak már úgy, ahogy én akarok. (A hangnem nem Neked szól, hanem a fejlesztőknek, akik elfordultak a quick save-től).
    Egyébként nem találkoztam még olyan játékkal, amelyben nem lett volna szar a checkpoint-ok elhelyezése. (Legalább egy-két helyen). Aki pedig kihívással érvel, az meg ugyanígy mondhatná, hogy checkpoint se legyen, kezdjük az egész pályát elölről. Esetleg az egész campaign-t.

    Egyébként még arra is tudnék érvelni, hogy quick save-es rendszerből sokkal többet lehet tanulni, ha valaki valóban azt akar.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

Új hozzászólás Aktív témák