Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petipetya

    nagyúr

    válasz Kavinton75 #501 üzenetére

    Köszi a szándékot. :R

    Csoda történt, 2 nap után végre digitalizálni tudtam a kártyát. Ha ennek így kell működnie, akkor ezt kommunikálhatták volna előre is, és türelemmel vártam volna.

    Mivel mindezt nem tudtam, aktiváltattam a kártyát a telebankon keresztül,- kipróbáltam a kártyát az önkiszolgáló kasszánál a Tescoban, hívogattam az ügyfélszolgálatot és 30-40 alkalommal aktiváltam újra az ebankot és annak szolgáltatásait. A szerződéskötéskor nem kérdeztem semmit, mivel:
    - feltételeztem, hogy egy digitális bank esetén azonnal működik az igényelt szolgáltatás
    - az ügyintéző mögött ült a főnöke (annak sem volt éppen jobb dolga?), így nem akartam tapasztalata híján megválaszolhatatlan kérdést feltenni számára

    Csak ennyit kellett volna írniuk a honlapon: a szerződés megkötése és a kártya aktiválása után várjon 48 órát, majd aktiválja az ebankot és annak funkcióit a netbankos felületen. A topicban olvasottakból viszont úgy érzem, hogy kellett hozzá a technikai háttércsoport közreműködése is.

    Holnap ki is próbálom, mivel menni kell majd vásárolni.

    [ Szerkesztve ]

    "nincs rá lezsóidő"

Új hozzászólás Aktív témák