Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cellpeti

    veterán

    válasz slice14 #173 üzenetére

    jó kérdés. Mert hülyék azért :W

    Tigris, tigris, csóvafény...

  • LouiS22

    veterán

    válasz slice14 #173 üzenetére

    Leírtam, hogy miért. Hülye példa lesz, de azért, amiért mondjuk a BMW márkaszervizben nem javítanak Mercedest, hiába német autó mindkettő.

    Azért, mert hiába tűnik első ránézésre egyszerű folyamatnak az egész Mobiltárcázás, elmondanám, hogy nekem, minden feltételt teljesítő ügyfélnek is egy hónapig tartott, mire a SuperShop részét működésre tudták bírni. És ne kérdezzétek, hogy mi volt. Látszólag lefutott az igénylés, de valamiért a háttérben eldobta a rendszer és nem működött. Pedig benne voltam a tesztcsapatban is, akkor jó volt, az éles változatban meg nem működött.

    Szóval képzeld el, hogy van tucatnyi telefon, amivel tesztelted és működik. Te szeretnéd egy olyan készüléken futtatni, amit hivatalosan nem forgalmaz a Telekom. Nincs tesztelve, nem tudni, hogy milyen mellékhatások lehetnek.

    Gondolkodj a szolgáltató fejével.

    1. megéri nekem, hogy egy általam nem forgalmazott készüléket supportáljak?
    2. megéri nekem, hogy egy általam nem forgalmazott, nem tesztelt készülék esetleges problémájával terheljem az ügyfélszolgálatom embereit?
    3. megéri nekem, hogy pénzt költsek egy általam nem forgalmazott telefon supportjára?

    Teljesen egyértelmű a válasz: nem, nem éri meg. Mint ahogy neked sem éri meg, hogy kipróbáld, hogy esetleg működik-e (pedig mindösszesen 10 percedbe kerülne). Ezek után miért várod el a Telekomtól, hogy ők másként álljanak a kérdéshez?

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák