Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Regirck

    senior tag

    Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.

    Adott egy üzlet beosztás táblázata, ahová felkerül az, hogy ki, hogyan dolgozik.

    Például: X 8-14 Y 14-22

    Szeretném ha az Excel megtudná mondani az eltelt órákat ez alapján és összeadná, úgyhogy a hét minden napját figyelembe venné az illetőnél és egy kis rubrikában a végén összeadná (illető heti óraszáma).

    És szeretném ha egy nap alatt is összeadná ezt és ott pedig mutatná, hogy azon a napon hány órát töltöttek az alkalmazottak munkával.

    Sajnos ezt eddig egy primitív és időigényes egyenlettel tudtam helyettesíteni, de ha valaki erre írna valami egyszerűbbet, ahol csak kijelölöm, hogy melyik cellákat nézze és ő tudni fogja, hogy 8-14 az 6 óra és megadom a következő cellát amin mondjuk 14-22 van akkor ott tudja, hogy ott 8 óra telt el és a végén összeadná.

    Lehet kicsit nyakatekerten fogalmaztam...

    Ezt a képletet szeretném helyettesíteni (plusz-mínusz előfordul:

    =(20-8)+(20-11)+(22-8)+(22-11)+(18-8)+(22-15)+(18-9)

    egy olyanra, ahol nem én írom be fordítva kivonással az órákat, hanem csak kijelölöm a cellát teszek egy pluszt és kész. Szabadnapot nagybetűvel OFF-nak szoktam írni ez lehetőség szerint ne kavarjon be neki, de ha ez már túl sok kérés akkor egyszerűen nem írok oda semmit.

    Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák