- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-book olvasók
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Autós kamerák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- 3D nyomtatás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eattila
csendes tag
válasz Samott #35500 üzenetére
Ez nem megszivatás. Ha előz, akkor szerezzen sebesség külömbséget. Szerintem. Mondom ezt úgy, hogy ha engem előznek én nem sietek, vagy látom hogy jönnek szembe, akkor elveszem a gázt kicsit. Had haladjon.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz Samott #35500 üzenetére
Ez jó kis szürkezónász szitu, ha jól értem. Ha téged előznek, akkor nem kezdhetsz te magad is előzésbe, amíg a másik biztonságosan be nem fejezte. De ez fordítva is igaz. Ha te elkezdted, akkor ő már ne púposkodjon hátulról.
Nem akarok belelátni semmit, de simán lehet, hogy úgy gondolta te pici autóval vagy (neked van Puntód, ugye?), ami szükségszerűen gyenge, míg neki van C5 ami nagy autó és szükségszerűen erős. Tehát akkor neki van előnye.
Elég sokféle sofőr van, különféle komplexusokkal és beragadt reflexekkel, ami erősen befolyásolja a vezetési stílusukat.
Engem ma fekvőrendőrös részen előzött meg teligázzal egy Polo, mert minek lassítok le 30-ra (afelett durván dob), aztán utána az erdei úton kábé 100-as tempó felett távolodott. A faluba beérve persze beragadt egy másik szabályosan közlekedő mögé és ott púposkodott 2 méter távolságban mögötte a kocsit ide-oda rángatva.
Egy közel-keleti polgártárs dettó. Egyszerre kanyarodtunk ki egymástól kábé 300 méterre levő parkoló kihajtón. Audi A4-el ő. Böhöm nagy gázzal térugrással begyorsít mögém, én szabályosan felgyorsítottam előbb 50-re, majd 70-re, ahol lehetett. Utána mögöttem 2-3 méter távolságból (fényszóró néha nem is látszott) rángatja a kocsit ide-oda. Végül egy kanyarban leelőz, majd beáll a piroshoz elém.
Utána két sáv balra, a gettó felé. Ott a külsőben 5 autó áll, beáll leghátra az ott várakozó seggébe, mert helyzet van. A belső kanyarodó üres volt. Én gurulásból értem oda, pont váltott a lámpa, így kettesben lendületből gurultam át és szépen indexelve átsoroltam a külsőbe, mivel én ott lekanyarodok a kisfalu felé, ahol lakom. Az audista effendi lüktet a szabályosan haladó seggében, mert bitang nagy rántással (szakácsok figyelmébe!) átrántja a belsőbe és elviharzik előre a 2-sávoson. Az első traffipaxig, ahol erős fékezéssel lassít.
Semmi kétségem nincs, hogy ezek az IQ-fájterek így közlekednek minden nap, számukra más közlekedési stílus nem is létezik. Álomszép.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #35500 üzenetére
Olyat, amilyet a Citröen-es csinált a sztoridban, néha én is csináltam. Csak akkor még az MR2-vel és akkor egy átlag autót megelőztem úgy is, ha nem vette észre, hogy előzöm. Amióta gyengébb kocsival járok (szerintem a súly/lóerő arányom már az átlag alatt van a flottában) már előbb megvárom, hogy milyen gyorsan akarnál menni és ha kevés, akkor megelőzlek akkor, mikor már nem gyorsítasz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Medence topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Diablo IV
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen