- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz radi8tor #50054 üzenetére
Sok a hiba?
A napfénytető szerkezetnek (a keretnek) van egy pontja, ahol két anyag kb. egy tized milliméterrel összeér, és így bizonyos motorfrekvencián folyamatos zörgő-rezgő hangot ad. Még nem tudtam rájönni, pontosan hol történik.
Az ülésszellőztetés a seggemet széthűti, de a hátamat meg alig. Ez mondjuk lehet valami egyedi hiba is nálam.
A középső és hátsó hangszórók nagyon vérszegények. Mondjuk az egész Sony rendszer meglehetősen gyenge, ahhoz képest, hogy extraként vásárolható hifinek mondják.
A harmadik üléssornak a biztonsági öv tartó fülei rendkívül bénán vannak rögzítve, és simán kiesik, a kis műanyag meg elvész. Már kétszer vettem hozzá pót fület.
A kormányról a bőr elég szépen pattogzik/válik lefelé.
Nem hiba, hanem feature, de a tükörfűtésnek nincs gombja. Ez így béna.
Építő jelleggel:
A kormányfűtésnek tényleg nincs külön gombja? Ha nincs, akkor csak menüből kapcsolható, elég béna.Android Auto használat közben hogyan lehet behozni az autó saját menüjét, pl a klíma beállításokhoz? A Sound gombot szoktam megnyomni, ami a hangbeállításokhoz ugrik és onnan lépek át a klímába, viszont a Sound gombra nem akar reagálni, amikor AA közben telefonálok vagy Skype hívásom van.
***
A fentiektől függetlenül tök jó autó és iszonyat praktikus. Csomó dologban konkrétan jobban működik, mint az előző újonnan vett B8 Passat-om, ami szerintem egy nagyon jó autó. De ezeket nem sorolom, mert az interneten panaszkodni kell és nem dicsérni.
-
merqree
őstag
válasz Mauzes #50055 üzenetére
Én CarPlay-ezek és SMaxban (akkor minek szólok hozzá, tudom ), de a központi menübe úgy tudok CarPlay alól visszamenni, hogy van egy Ford Sync ikon, ami kivisz, és ott tudom a klímát állítani. Ilyen lehetőség/ikon nincs AA alatt?
Szerintem is ciki, hogy nincs gomb minden elemnek, pl annak se, hogy hova fújja a klima a levegőt...szerk: attól kapok még agyhugyvízkövet, ha a navigálás gombra bökök, a ford sync-ben, és rá van dugva a telefon, azaz aktív a CarPlay, akkor a mobilon lévő navigációt használja. Pedig mondjuk szeretném teszt jelleggel látni, hogy a gyári navigáció mit mutat....
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz merqree #50058 üzenetére
Lehet pont ezért vezetik ki ezt már a Sync4-el rendelkező autókban. Azoknál már csak tapi képernyőn lehet állítani, cserébe 2x annyira elveszi a figyelmed a vezetéstől, és maszatolhatod minden nap a kijelzőt.
Oda le csak a módválasztó gombok kerültek, semmi klímás vezérlés.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Férj és feleség autói
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #50051 üzenetére
Ha valahol akkor sz@r uton járok eleget Zene nem mindíg szól és eddig én nem vettem észre. Az MK1 Focusban eléggé hangos volt ez az effect, szóval tudom mire is gondoltál. De az azért jövőre már egy 20 éves autó lesz sokkal kevesebb szigeteléssel mint a Galaxy. Ezért is meglepő hogy ebben is jelen van ez a jelenség
AA autó menüben Ford logót keress és azzal tudsz vissza menni a Sync menübe.[ Szerkesztve ]
-
krypton
senior tag
Sziasztok!
Keresnék normális minőségű kerékanyát 2017-es C-Maxhoz/ Focushoz valót. Mit ajánlanátok, honnan rendeljek ami nagyon tuti lesz? A gyári sajnos nagyon rossz...
-
7Sony7
addikt
Üdv. Mk4 Mondeo nem nyílik távirányítóval, és nincs az ajtóban zár sem. Hogy lehet bejutni? Vagy a motortérbe az akkuhoz? Régóta áll, lehet lemerült.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz krypton #50064 üzenetére
Nemrég volt téma: https://kereksulykft.hu/12x15-nyitott-kerekanya-gyari-ford-alufelnikhez-19-kulcsnyilas-778
Ha alufelnid van, akkor ez a jó választás.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Mikulásbá #50068 üzenetére
Ilyen kell neked, ha 60 fokos amit találtál akkor jó lesz.
Kulcsnyílás: 19
Minőség / osztály: 10
Felület: ónozott
Menetméret: M12 x 1,5
Csavarfej / anya profil: Hatszögű
Tömeg [kg]: 0,020
Jellemző méret: Kegel 60°
Keréktárcsák: acélfelnihez
Csavarfejmagasság [ mm ]: 15,5
Teljes hossz [mm]: 16
Cikkszám: M1215KEONJ
A mi árunk: 331,00 HUF
OEM refrencia szám: 5114405[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
merqree
őstag
válasz radi8tor #50078 üzenetére
A céges mondeoban, amit egy darabig használtam, abból is fizikailag volt kiszedve a zarszerkezet. Amikor ugyanígy jártam, mint topictárs, hivtam egy hivatásos kocsifeltörőt, a hivatalos papírok bemutatása után légpárnákkal kifeszítette az ajtót annyira, hogy a motor teret nyitó karhoz hozzáférjen.
-
kcsa
veterán
válasz 7Sony7 #50077 üzenetére
Nem kisipari az, simán felrakták egy jobbkormányos autó takaróját (vagy szimmetrikus a másik oldallal, de ezt nem tudom.)
A rossz hír az az, hogy csak nyitott ajtóval szedhető le, ajtó élén lévő nyílásban lévő T20-as csavar kitekerésével.
Szerk.: vagy roncsolással természetesen, de jelen esetben lehet, hogy ez az olcsóbb út.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
Urak!
Az 1,6-os TI-VCT 120Le motorral kapcsolatban van valami olyan, ami elrettenthet akár a megnézéstől is?
Az alany, illetve alanyok 2010-11 körüli Fiesták lennének, 170-190k km futással. Jól emlékszem, hogy a Titanium a magas felszereltségű jelölés?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
A szelepvezérlő okoskerék az, ami egy kicsit drága alkatrész, ha cserés, de nagyon más panasz nem szokott lenni rá.
Más: szegény Focusom szeptember eleje óta nem használtam...
2 karosszéria lakatos, 3 fényező, és 2 polírozó legény kellett ahhoz, hogy kb. 3x4 cm-es foltot felheggesszenek a küszöbre, lecsiszolják azt a kis rozsdát a kerékjárati ívekról, kigitteljék, lefújják a javított részeket, és körbepolírozzák, majd kemény wax-al átkenjék az autót. Ez egy nappal nem tartott kevesebb ideig, mint 6 hét, és összesen 73k-ba került, és még legalább annyira szép sem lett. Szerencse, hogy csak májusban kellett elkezdeni szervezni.
Miközben a 2. polírozós legényhez tartottam a kocsival kaptam egy Engine Malfunction üzenetet a múltkor emlegetett P0380 kóddal. Úgy lett szerelő 2 héten belül, hogy fater autójának befoglalt időpontban lett még csinálva, akinek majd valamikor jövő héten lesz megcsinálva... 75k-t kért, de legalább nem tört bele egyet sem, valami géppel szedte ki.
Viszont szólt, hogy gatya az akksi, bikázva tudták csak elindítani reggel. Jó, hát gondoltam veszek egyet, lehet vagy 30k. Aha! 50-60k egy csoffadt akksi
Az egészben igazából az bosszant, hogy senkivel sem alkudoztam, mindenkinél úgy hagytam ott a kocsit a megbeszélt időpontra, hogy meg se kérdeztem mennyi lesz, csak azt mondtam, hogy legyen jó, legyen szép, és legyen meg arra, amire megígérte. És még így is telibe szarja mindenki, és egy hét után hív fel, hogy ha kell az autó vidd el, még neki se kezdtem... Elképzelni se tudom, hogy mi lenne, ha összetörném az autót, és nagy dolgokat kellene javítani rajta. Lehet, hogy egyszerűbb lenne másikat venni helyette...
Egyszerűen tragédia, amit a szolgáltatóipar produkál. Igazi balkáni mentalitás ausztriai árakon...[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Biqci
aktív tag
válasz gabor9991 #50084 üzenetére
Köszi, értem. De ezen a fogyi optimalizáláson mit értesz, eszik nagyon?
Ja, gondoltam, de azért fura, hogy ilyen felszereltségnél tekerős a hátsó ablak..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Köszi szépen. Ez az un. okoskerék? Fogyóeszköz mint a fék, vagy csak tervezett az élettartama és mindenképp csere egy idő után, esetleg valami külső ok miatt megy tönkre? Nem volt még ilyen kocsim, amiben ilyen okosság van, illetve van változó szelepvezérlés, de az nem romlik el sosem...
Vajon milyen összegű lehet amúgy, ha ez esedékes?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
gabor9991
őstag
Nagy para sokaknál ez a kettős tömegű lendkerék ami 91ezer egy Mk2 focushoz [kép]
A két vct kerék meg 84ezer lesz [kép] plusz a szereléshez biztosan kell még pár alkatrész.
A korai szériákat érintette ezeknek a hibája, nagyon valószínű hogy azokat már korábban megcsinálták így ha nincs hangja szerintem felesleges ezeket cserélni.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz gabor9991 #50088 üzenetére
és A Zéé
Köszi mégegyszer, akkor érdemes rápillantani. A lányomnak kellene egy újabb gép a mostani Jazz után. Sajnos, bár nem menthetetlen az autó, de nem éri meg annyi pénzt ráborítani, pl kuplung csere, az alját kicsit gondozni kellene mert baj lesz vele. Így jött képbe a Fiesta. Nekem volt Focus 2-m és elégedett voltam vele.
Szóval van egy pár a környéken, megnézzük őket"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
válasz gabor9991 #50090 üzenetére
Csak a kettőstömegű csere is olyan, hogy kuplunggal és kinyomóval együtt illik cserélni, és nagyjából egy nap munka. Én 2019-ben cseréltettem akkor volt a lendkerék valami 70k, és még 2x annyi a munkadíj meg minden cullang hozzá. Asszem 6,5 óra szervizdíjat számoltak rá.
CVT kerékből nem csak egy van?
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50094 üzenetére
Ne magyar árakkal számolj... A kuplungra mondtak kb. 1000€-t, az alja rendbetétele pedig ki tudja. Nincs kilyukadva, még, legalábbis annyira láthatóan nincs. A tavasszal a műszakin mondta is a Dekra-s srác, hogy most még elmegy, de két év múlva ki tudja. Cserések a fém fékcsövek is pluszban, hamár az alját csinálnánk. A kocsi itteni értéke olyan 1500-2000€ körüli...
Az átírás nem tétel, max 50€, Fiestaból találtam friss műszakival és számlával igazolt friss szervizzel is, elméletileg beleülsz és mész. De olyan biztos nem lesz mint a Jazz volt, hogy 4,5 év alatt csak izzókat kellett cserélni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
radi8tor
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Mobil flották
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Crypto Trade
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen