- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
updog
senior tag
Tegnap elhoztam a szervizből Józsit**, az ilyenkor szokásos vezérlés, [*]folyadék-, [*]olaj-, [*]szűrő-, gumicsere megvolt, és kaptam ajánlatot egy futóműszervizre (van még benne párezer kilométer, de azt javasolták, hogy mihamarabb vigyem vissza - mondjuk ha én ők lennék, én is minél több dologra ezt mondanám ).
Úgyhogy most megkap ~1000 km-t, mert van 1-2 halaszthatatlan utam, aztán vissza a szervizbe, és 2-3 festéklepattanást is orvosolni kell majd a motorháztetőn. Amúgy nagyon pöpec lett, meghálálta már ezt az első kör szervizt is, érezhetően könnyebb / nagyobb élmény volt hazafelé, mint amikor a telepről elhoztam.
Egyébként is kényelmes, jól vezethető, a 90 lóval is meglepően jól futó jószág. A hétvégi első hosszabb utamon majd meglátom, mit tud igazán, de egyelőre nagyon örülök neki, még akkor is, ha egyelőre kicsit fáj, amit a számlán láttam, dehát ilyen ez a popszakma.
** amikor megkaptam, a slusszkulcsra volt ragasztva egy matrica, "Zöld C-MAX xxx-123 Józsi". Gondoltam, ha már ezt a nevet megszokta, én ugyan nem nevezem át
(#14002) máyköl mivel én az Auto-Fortnál voltam, ők a saját, csepeli telepüket javasolták, hogy ott foglalkoznak fényezéssel.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
A klíma kérdéshez pár gondolat még.
Érdekesen egybefüggő, nagyon hasonló válaszokat kaptam. Ma jártam arra felé ahová vinni szoktam az autóinkat, így rászántam pár percet és bementem. (független, de jó hírű és korrekt szerviz)
Ott kérdeztem rá a klímára, aztán még kettő helyi, de jó nevű, jó hírű profi autóklímára specializálódott szerviznél is kérdeztem és a Marso-nál is.
Röviden és összegezve a válaszok, melyek nagyon hasonlóak voltak. Ha hűt a klíma és érzésre még megfelelő a hőmérséklet akkor szükségtelen a megbontás és az újratöltés/ellenőrzés. Ha van szivárgás a rendszerből akkor először a gáztöltés fogyogat el szép lassan, nem az olaj. Ha kezd fogyni a gáz akkor érezni, hogy már kevésbé hűt a klíma, ekkor kell megnézetni és ilyenkor van a klíma ellenőrzés, gáztöltet és olaj leeresztés, nitrogénes tisztítás, vákuumos ellenőrzés...stb---stb.
Azért egy mérést megejtettem itthon, klíma beindítása után (alapjáraton járt a Fiesta dízel és belső levegő keringtetésen) másfél-két perccel már nyomta a 6-7 fokos levegőt.
12 éves a kicsike.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
DeFranco
nagyúr
Ha van szivárgás a rendszerből akkor először a gáztöltés fogyogat el szép lassan, nem az olaj.
OK, én nem vitatkozom senkivel, nem vagyok szakember, de azért azt szögezzük le hogy mért adatot egyedül én hoztam és ez az elmondottakkal szöges ellentétben áll.
persze mindenki a saját autója gazdája én nem akarok senkit rábeszélni semmire mert nem is értek hozzá így nem is tudok róla megalapozottan nyilatkozni.
-
senior tag
A mai nap lezárult a Focusom története. Ma reggel bevittem a kocsit Miskolcra, jött velem a Focus új tulaja is. Elmondtam a hibát, mindent részletesen. Átnézték az EGR szelepet, a lambdaszelepet és minden fasza, "szervileg" tökéletes a kocsi, nincs semmi baja. Végül azt az eredményt mondták, hogy van több ilyen autó ezzel a hibával több városban (Nyíregyháza, Debrecen pl.). A hibáról tud a Ford gyár is, de még ők sem tudják, hogy mi a baja, sőt senki nem tudja mi a baja. Az Focus új gazdája előttem hívta fel egy barátját, aki Nyíregyházán dolgozik a Fordban és neki is ugyan ilyen Focusa van ugyan ilyen hibával (8 ezer km van benne) és nincs rá megoldás.
Miskolcon legalább korrektek voltak, nem hitegettek, nem beszéltek félre, elmondák, hogy ez van, nincs rá megoldás. Ha a gyár sem tud erre megoldást, akkor ők főleg nem. Lehet később jön egy szoftver, ami majd megoldja, nem tudni.
Rákérdeztem a kokszosodásra, a szervizes csávókám csak pislogott, valamennyire képben volt, szerinte bármelyik motor elkokszosodhat, de a tisztításról nem esett szó.
Az új tulaj megvásárolta a kocsim ezzel a hibával, de ő is tovább fogja adni, mert van egy autókereskedése, ahol olyan autókat értékesít, amiket megbízható emberektől szerzett. (nem susmákolt a kocsi, nem tekert a km óra, nem volt törve, stb.)
Úgyhogy ez van, várom a Mondeot, remélem az beválik, tökönszúrom magam, ha azzal is lesz valami.
Your car, your life ;)
-
senior tag
Nem írtam bele, mert az adás-vételit a srác hozta, nyomtatott példány volt, kitöltöttük. De elvileg nekem innentől nincs közöm a kocsihoz, azt mondta, hogy úgy adtam el, mint magánszemély és nem kereskedőként, így ha lesz valami reklamálni nem tudnak, meg hát ott van még rá 3 év garancia.
Your car, your life ;)
-
athomi
veterán
válasz Pardise #14006 üzenetére
Jó duma a szerviztől. Szkeptikus vagyok a magyarázatukat illetően. Gondolom egy garanciális autóval aminek a hibája random módon jön elő, nem lehet reprodukálni, azzal a szerviznek se kedve, se ideje majmolni. Nincs abból nekik bevételük, minek is.
Valószínűleg a kereskedő aki megvásárolta tőled az autót szépen továbbértékesíti, mint keveset futott, első tulajos, hibátlan, stb. autó, aztán majd az új tulaj fog vele szívni. Szerencsétlen elviszi majd egy-két szervizbe, aztán lehet kicserélnek neki pár alkatrészt találomra és vagy megoldódik vagy nem a probléma.
Gödön a Ford Ess szervizben nem próbálkoztál? Ott azért értenek is hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz athomi #14010 üzenetére
Lehet tovább adja a srác a kocsit, a feleségének viszont nagyon bejön, ő megakarja tartani, majd eldöntik mi lesz vele. Ha továbbadják, majd eldöntik, hogy a vevő tudtára adják-e ezt a hibát vagy sem, én végre megszabadultam tőle, nem is bánom, mert se kedvem és főleg időm nem volt vele szarakodni. Ma laza 4 órát vártunk a kocsira (Ford számítógépes rendszer szarakodott, ahol a lehetséges megoldások vannak a hibákra).
Gödöt nem próbáltam, mert az 140 km-re van tőlem, olvastam, hogy az Ford Ess nagyon jó.
A Miskolci szervíz, meg hát nem tudom milyen. Az Egrihez képest fényévekkel jobb az biztos.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
jupp008
senior tag
válasz Goose-T #14014 üzenetére
Nekem is van egy pár ott azon a belső részen (Mondeo kombi).
Egyszer nekiálltam, hogy majd kiszedem őket: porszívó + gyerek orrszívó cső. Gondoltam azzal a vékony szilikonnal biztos beférek, vagy ha nem is megy el odáig akkor majd kiszippantja messziről. Áááá esélytelen ... ott maradtak. -
nagyúr
válasz bajnokpityu #14020 üzenetére
Vagy legalábbis gyorsan. 😀
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
válasz Pardise #14023 üzenetére
ilyenkor keresnék fel egy független diagnosztát. érden a difernél dolgozik egy jó ismerősöm a boschban, én oda járok. az elmúlt 9 évben 100%osan elsőre megmondta mindig a hibát, és felelősséget vállalt a feleslegesen megvett alkatrészekre is. ami ugyan sose volt, de akár lehetett volna.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
rellif
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni azzal kapcsolatban,hogy használt (2008-2010) S-Max-nál mire érdemes figyelni.
1.8 TDCi vs 2.0 TDCi? Kettős tömegű stb. esetleges javításra mennyit érdemes félretenni?
Ismert típushibák esetleg vannak? -
Goose-T
veterán
válasz rellif #14025 üzenetére
Csakis 2.0 TDCi, az 1.8-ast felejtsd el. A kettőstömegű javítása 200-300eFt körül lehet, de ezekben már sokat kibír, használattól függően akár 300 ezer kilométert is. Inkább a DPF-re kell odafigyelni, mert ha nagyon telítve van, és úgy használták sokáig, akkor az lassan tönkreteszi a motor többi részét is. Soha ne sajnálj 20 ezer forintot egy márkaszervizes átvizsgálásra. A Petrányinál elég alaposan csinálják.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-szabi-
őstag
Sziasztok
Érdeklődnék mik a tapasztalatok benzines Ecoboost 1.5l (150LE) motorral?
Megbízható annyira mint 1.6l Ti-VCT motor?
Van aki már használ ilyen motorral kocsit egy ideje?
Szívesen venném a véleményeket, mert ilyennel szerelt Focussal szemezgetek.
Előre is köszönöm.üdv
-
nagyúr
válasz -szabi- #14027 üzenetére
Nekem ilyen van, de 1.6hoz nem tudom viszonyítani. 1.8 civic volt előtte, annál határozottabban kellemesebb vele közlekedni. Igaz ez automata.
A megbízhatóság olyan kérdés, hogy holnap eljön-e a világvége: Lehet, de lehet hogy nem.
Városban dugózva 10+ litert eszik nálam, kézivel szerintem 1-2 liter mínusz max.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bull84ghia
őstag
-
bajnokpityu
félisten
válasz bull84ghia #14033 üzenetére
2/2 ismerősömnek nem élte meg a 200at a gyári összeszerelés.
utána kemény pénzért felújította az egyik ismerősöm, azóta megint hibátlan. A másik eladta.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-szabi-
őstag
válasz molnarpeter #14035 üzenetére
Köszi, azok is kb ennyi futással vannak?
üdv
-
-szabi-
őstag
válasz molnarpeter #14037 üzenetére
Az már több futás.
Jó hír, köszi.üdv
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #14037 üzenetére
ki kéne próbálnom egy ilyen kis 1.5ös kombinét mkV ből..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
senior tag
válasz bajnokpityu #14039 üzenetére
Miskolci Fordban láttam 4 éves Rangert, de brutálisan rozsdás volt az alváz, meg a felfüggesztés meg a többi. Ilyen hamar rozsdálnak, vagy mi történhetett vele?
Elnézést, ez új hozzászólás lett volna.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
sziku69
senior tag
válasz bull84ghia #14033 üzenetére
Mk1-es TDCi? Milyenek a tapasztalataid? Szervizelés, stb.
Ki ért itt a bord computerekhez? Segítség kellene!!!
-
RazoR
veterán
Kéne egy kis segítség/ötlet, gyorsításkor mintha kipufogógáz szag jönne be az utastérbe. Elképzelhető és ha igen merre keressem a forrást? 2011.12 havi az autó, szóval a korrózióból eredő lyukat kizárnám, inkább valamelyik tömítésre tippelek.
-
gxyb
aktív tag
Sziasztok!
Lassan esedékes lesz az autóvásárlás.
2015 utáni focus kombit szeretnénk.
Látom, hogy van ebből 1,6 ti-vct motoros benzines 85 lóval.
Mennyire elég ez a 85 ló?
Van a családban egy 2002-es 1,6-os benzines kombi 100 lóval és egy 2007-es 1,6-os 90 lovas tdci kombi.
A benyás 100 lovassal már bőven beérem, nekem az már nem forgalmi akadály, a 90 lovas dízel szerintem sokkal jobban megy.
Többnyire városban használnánk, évente 3-4 alkalommal autópálya.
Mennyire vállalható ez a 85 ló?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- PlayStation 5
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Wise (ex-TransferWise)
- Filmvilág
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen