- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Autóhifi
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
konrad
aktív tag
Azóta már megvan asszem ez is magnum-grey elég kellemesen megy, 5.5-6l körűl fogyaszt, de azért 1 picit nyomom is neki
Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.
-
konrad
aktív tag
válasz (Kolombusz) #49 üzenetére
Egyik havernak meg van 1 Ford Orionja 600e km.rel és még nem volt megbontva a motor.
Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.
-
konrad
aktív tag
Van valakinek magyar Ford Focus használati utasítása elektrónikus formátumban?
Az dobjon meg 1 méllel.Búcsúbeszéd a villanyszerelők főnökének temetéséről: - Jó vezető voltál, mindig nagy volt körülötted a feszültség. De most, hogy kiverted a biztosítékot, földelünk.
-
TexT-BoY
addikt
mire célzol srác?
tuningolni nem lehet
a progi nevét nemtudom az Autonetben voltunk csokosok és rádobtákl a carpöcöre a pachet DigiMOTO nevü szofthoz amit összekelett USB-n kötni egy ecuval az ecu meg az auto ecuval nem bonyolult annyiraés semmi értelme nincs legalábbHAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
erdoke
titán
Céges autó, és ''csak'' 2.0 TDCi Ghia, néhány extrával.
Bejáratós, de a nagy előnyeire máris fény derült:
1. Ugye erősebb, főleg nagyobb tempónál hiányzott a kakaó az 1.6 TDCi-ből.
2. Hatfokozatú váltó, amivel a.) halkabb a motor autópályán (2800 rpm @ 170 km/h), b.) szinte ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os, c.) 120-tól húz hatodikban, így sztrádán alig kell váltani.
3. Jobb fékek (bár emiatt nem megy rá a 15''-os felni, amit téli keréknek akartam).A legjobb aláírás a héten
-
TexT-BoY
addikt
Nagyon irigylem az ilyen embereket... és rengeteg helyen lehet hallani ja hát ''csak'' egy Ghia 2.0 TDCI... CÉGESS??!!!
Na mind1 grat ozzá igen ez már egy nyilt titokká alakult hogy a 2.0 az semmivel nem eszik többet mint az 1.6... Gyakorlatilag 5be még ''sima'' 1.6os tulajdonságokkal bir a cucc aztán megdobban a 6os sebesség stb és ott jön ki a külömség de valamiért ugy alakult ki az egész hogy semmi külömbség nicns fogyasztásra de amugy a 2literes mindenkinek jobban tetszik.
Ment priviHAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
S.Feri
őstag
Üdv!
Sajna amennyire utánanéztél annyira igaz a kijelentésed.
A For focus a jelenleg kategóriájában az egyik legmegbízhatóbb gépjármű, az összes német csodával szemben/golf, astra stb..../
Megbizhatósági mutatókban pedig az Avensis-el versenyzik. A sok német csoda sereghajtó, kivéve a fordot ami az első öt tagja 5 éves korra után is.
Egyébként nekem már a 2. focusom van és nagyon elégedett vagyok vele.De untam már a telet, a tavasz is kimaradt, de mindent bepótolok, úgy kipörgetem a nyarat. :)
-
kp78
addikt
Látom, hogy egy másfél éve halott topicot hoztam fel, de hátha téved erre mostanság vki, aki tud némi tanácsot adni.
Szóval ezt a típust néztem ki következő autónak, de nem nagyon vagyok otthon Ford témában.
A típus Ford Focus II. 1,6 tdci, 2006-os évjárat, kb 30-40 ezer km futással.
Van-e vmi olyan dolog, amire mindenképp érdemes odafigyelni egy tdci megvásárlásakor? Tudom, hogy egy használt dízel megvásárlása mindig lutri, de én dízel párti vagyok.
Van-e bármilyen egyéb meghibásodási lehetőség, ami többeknél is jelentkezett, és vásárlás előtt érdemes ránézni?
Igazából többen is mondták, hogy a 90 lovas motor kiforrottabb, mint a 110-es, meg hogy a részecskeszűrő miatt a szervízköltsége is több az erősebbnek.
Kínálat van bőven, sőt, ahogy elnézem majdnem több 110-est kínálnak, mint 90-est. Nehogy azért, mert tényleg gond van a motorokkal.
Szóval ha bárkinek van vmi tapasztalata, köszönöm előre, ha megosztja velem. -
őstag
Sziasztok!
Én most átmenetileg, amíg eladásra nem kerül egy 1.3-as 1994-es ford escortot használok! Első tulaj, 120ekm, szervízkönyves
Azonkívül hogy extrák nincsenek benne és elég gyenge (kb 60 le lehet)
egész tűrhető!
Hosszú távon vezetve kényelmesebb mint egy wagonr+ (hosszú ideig volt nekem)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lejszi
senior tag
Tudja vki mit jelent a Focusnál az "Ambiente" ???
-
k.t.a.
senior tag
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni hogy egy második generációs focus 1.6 TDi (109LE) ghia felszereltséggel mennyit érhet. 2006.11.25-én tépték le róla a fóliát. Hibátlan, megkímélt, és 24e km van benne. Öt ajtós kivitel. Ezen gondolkodom nagyon, hogy megérné-e. 3-3.5 MFt között van az értéke, csak pontosabban szeretném tudni. 2009 februárban lesz aktuális az adás-vétel. Addigra kb 30e km lesz benne.
-
Winner_hun
félisten
2001-es Ford Focusnál házilagosan ki lehet villogtatni a hibakódokat? Ha igen, hogy?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Atlantis
veterán
Nem túl pörgős a téma. Kinevezem ezt a topicot a "nagy Ford topicnak".
Egyúttal egy kérdéssel is indítok: 1.8 TDCi motorokkal mik a tapasztalatok? Van valami hibája, gynge pontja, stb.? Mire érdemes figyelni vele kapcsolatban? Egy Focus II-ben van használva, 120k km-t futott. Mikor milyen csere lesz esedékes rajta? Olajat megkapta eddig rendesen.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem győzöm követni a topic pörgését.
Akkor legalább annyit: honnan lehet megállapítani, hogy láncos vagy szíjas vezérlésű a motor? Ebből az 1.8 TDCi-ből volt/van mindkettő.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Winner_hun #75 üzenetére
Nem tudom...kéne neki írnia?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Winner_hun #77 üzenetére
Átnézném, ha enyém lenne az autó.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Winner_hun #79 üzenetére
Reméltem, van ennek egyszerűbb, gyorsabb módja is. Azért kösz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
No, közben tárgytalan lett.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Winner_hun #82 üzenetére
Sehol, sehogy, letettem az autóról, így már nem érdekel.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Focus 2-n hol lehet leengedni a hűtőfolyadékot, ill a szélvédőmosó folyadékot? Mér nem írnak erről a kezelési könyvben?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Ariadne
őstag
Hali!
Meg tudnátok saccolni, mennyibe kerülhet egy Mondeo a következő paraméterekkel:
2004-es, Ghia felszereltség, céges autó, de megkímélt, garázsban tartott, lépcsőshátú, motor nagyságát nem tudom, de 9 liter körül fogyaszt százon, tényleg vezetett szervizkönyvvel, tetőcsomagtartó sínjével. A futott km-t nem tudom, még kiderítem.Úgy -tól -ig módon tudnátok tippet adni, hogy mennyibe fájhat?
Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Atlantis
veterán
Nem túl pörgős a topic...de futott kilométer és motoradatok nélkül eléggé nehéz erre érdemben válaszolni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Ariadne
őstag
Igen. A többit még megkérdezem róla , de elvileg nem taposták ki a belét, és nem a Föld körül jártak vele, főleg városban használt autó. És 1,8-as vagy 2-es. Ahogy látom, ez sem mindegy, több százezer különbség látszik a linkelt oldalon.
Az ottani árak mennyire mérvadóak? Gondolom ahogy lakásnál, itt is lealkusznak az emberek legalább egy 10%-ot akkor is, ha tényleg olyan az autó, mint amit beleírtak a hirdetésbe.
mod: Mi alapján gondoltad, hogy benzines?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
lajafix
addikt
már lassan 5 éve ilyet hajtok, dízel sose eszik ennyit. A 2 literes jobban megy és nem eszik többet mint az 1.8, meg talán jobban is felszerelt. Szóval jobb, de az 1.8 is elég nekem.
Megjegyzem a városi hajtás inkább hátrány, mint előny. Ha 'normálisan' autópályáztak volna vele, akkor biztosan jobb állapotban lenne, mintha Pesten rombolták volna a futóművet.
Szerintem nagytestű benzines fordot alkudhatsz minimum 15%-ot, ha jól csinálod. Ugyanis ezek jószerével eladhatatlan autók. 4 ajtósat én nem vennék a család miatt, de neked kell eldöntened a karosszéria formát.
Rock'n Roll
-
Ariadne
őstag
Köszönöm szépen, sokat segítettél.
A nagy fogyasztás nem lesz gond, mert nem napi használatban lesz, hanem éppen hosszabb utakra hétvégén. Visszakerestem, amit korábban kérdezgettem a használt autós topikban, hát nagyon remélem, hogy 5 ajtós a jószág, a 4 ajtóssal gondban lennénk, pakoláshoz kelleni fog.
Nem lelkesedem különösebben az autókért, azért nem is volt eddig, bár lehetett volna, de most már azért kezdem izgalmasnak találni, hogy saját autónk lesz. A családban lévő, ennél valamivel régebbi kombi Focus mindig tetszett azokkal a gonosz vágású szemeivel, szóval esztétikai gondjaim az "öltönyös" tesóval sem lesznek .
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Atlantis
veterán
Nagyon rosszul kezdett nálam a Focus, megőrjít az elektronikai szarságjaival. Esküszöm, mintha francia autót vettem volna...nem biztos, hogy sokáig együtt maradunk.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Elsősorban a központi zár önálló viselkedése bosszant (összevissza csukja-nyitja magát minden helyzetben, de kb. percenként 8-szor, szabálytalan időközönként). Ezenkívül van pár egyéb apróság is.
Asszem el kell vinnem egy szakihoz, aki át tudja fésülni rendesen ennek az amerikai fostalicskának az elektromos rendszerét. Eddig két márkaszerviz nézte meg, egyik se tudott mondani semmi értelmeset. Egy biztos: Ford-ot többet sem venni nem fogok, sem ajánlani nem fogom senkinek. Persze tudom, mindenből ki lehet fogi egy háklisabb példányt, de marhára el tudja venni ez az ember kedvét az adott márkától.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Timocicu
aktív tag
Valószínű kifogtad. Párom esküszik a Ford-ra. Bár mi is le szeretnénk cserélni valami másik autóra, de maradnánk a Ford-nál. Ő már ismeri az övé minden alkatrészét, mit, hogy kell javítani, ha netán kell.
„Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.”
-
lajafix
addikt
gondoltam , hogy a kp, nálam is hidegben össze vissza kapcsol menet közben. Melegben ez megszűnik. nem amerikai a kp, siemens...
Tanács: valószínűleg csak az egyik ajtóban rossz a kp modul csatlakozása(beázik, nem jól csatlakozik). Keress fordos szakit erre, ne márkaszervizt, kézügyeséggel megoldhatod te is. Én tavasszal szedem szét a gyanús ajtót. (bár ha lusta leszek, akkor hagyom az a baj hogy 10 fok felett jól működik )
Rock'n Roll
-
-
Atlantis
veterán
Nekem néha még másodikra sem. Viszont ha már eldöntötte, hogy mi legyen, akkor úgy is marad, szóval szerencsére állóhelyben nem nyitja ki magát.
Ehh, nemtom, mit csináljak vele, de rohadtul mérges vagyok rá. Minden ajtót szétszedni luxus lenne...bár én az első ajtókra és a csomagtérre gyanakszom, ezek vannak leginkább használva.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest